10 top oynamaq necə

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

10-top hovuzun ən məşhur formatlarından biridir. Bu, 9-topdan bir az daha çox diqqət və qayğı tələb edir, lakin 8-top kimi hər vuruşda çoxlu seçim təklif etmir. Bu o deməkdir ki, ən təcrübəli oyunçular üçün 'şirin nöqtəyə' çatır. 10-top, hər bir oyunçunun həmişə stolun üzərindəki ən aşağı nömrəli topa atəş açdığı fırlanma hovuzunun bir növüdür. Qazanmaq üçün oyunçular 10 topu cibinə qoymalıdırlar. Bu yazıda biz bütün qaydaları, nüansları və tələbləri parçalayacağıq.

Bilməli olduğunuz şeylər

  • 10-top fırlanma oyunudur, yəni obyekt toplarını 1-dən 10-a qədər ardıcıllıqla vurursan.
  • Qazanmaq üçün qanuni olaraq 10 topu cibinizə qoymalısınız. Budur - digər obyekt toplarının əhəmiyyəti yoxdur.
  • Aktiv oyunçu həmişə masanın üzərindəki ən aşağı nömrəli topa atəş etməlidir.

Addımlar

Ümumi baxış

  1. 10-top, məqsədin 10-top etmək olduğu fırlanma oyunudur.10-top, məqsədin 10-top etmək olduğu fırlanma oyunudur. Bilyardda fırlanma hovuzu topların ədədi ardıcıllıqla cibinə salınmalı olduğu hər hansı bir oyuna aiddir. Masadakı hər növbəsində, mövcud ən aşağı masaya atəş etməlisiniz. Qazanmağın yeganə yolu 10 topu cibinə atmaqdır. Bu o deməkdir ki, oyunçu 9 trickshot oynaya bilər, 1-dən 9-a qədər vura bilər və sonra 10-topu əldən verə bilər və nəticədə məğlub ola bilər.
    • 10-top bilardo oyunçuları arasında populyar bir oyundur, çünki çoxlu yaradıcı müdafiə vuruşlarına imkan verən güclü mövqe oyunu tələb edir.
    • Digər fırlanma oyunlarına 9 top və 7 top daxildir.
    • 10-top və 9-top ən yaxşı peşəkar hovuz formatları hesab olunur. Onlar peşəkarlar üçün 8 top qədər asan deyil, lakin bir cib və ya düz hovuz kimi oynamaq üçün ləng deyil, bu da onu TV üçün ideal edir.

Racking

  1. 1-topu yuxarıya, 10-topu isə ortaya qoyun.1-topu yuxarıya, 10-topu isə ortaya qoyun. Ənənəvi 8 top rəfindən istifadə edərək topları üçbucaq şəklində yığın (sadəcə alt sıranı boş qoyun). 1 topu yuxarıya qoyun və 10 topu bütün digər topların mərkəzinə qoyun. Qalan 2-dən 9-a qədər topu təsadüfi qaydada qoyun.
    • UPA (United States Professional Poolplayers Association) Turu üçün 2 və 3 toplar alt künclərə yerləşdirilməlidir. Baxmayaraq ki, onlar unikaldırlar. Hər bir digər əsas bilyard təşkilatı 2-dən 9-a qədər topların necə düzüldüyünə əhəmiyyət vermir.

Gameplay

  1. addım 1 oyunçular kimin qırıldığını müəyyən etmək üçün gecikirlər.1Oyunçular kimin qırdığını müəyyən etmək üçün gecikirlər. Gecikmək üçün, topların yığıldığı qısa tərəfdəki masanın üzərinə iki obyekt topu qoyun. Topları ikinci almazın altındakı istənilən yerə qoyun. Hər bir oyunçu öz topunu eyni anda əks qısa relsə doğru vurur. Hansı oyunçunun obyekt topu atdığınız qısa relsə daha yaxındırsa, kimin qırılacağını müəyyənləşdirir.
    • Əgər uzun tirə dəyirsə və ya top təsadüfən cibinə girərsə, oyunçunun gecikməsi avtomatik olaraq etibarsız sayılır.
    • Kütləvi topla gecikmək ümumiyyətlə pis etiket hesab olunur.
    • Bir obyekt topu replika topundan kənar hər hansı bir topa aiddir.
    • Rafdan əvvəl və ya sonra gecikə bilərsiniz. Təsadüfən kiminsə rəflənmiş toplara dəyməsi halında, rəfdən əvvəl gecikmək daha çox yayılmışdır. Geridə qalanın topları vurması adətdir.
  2. addım 2 lagın qalibi baş siminin arxasından qırılır.2 Gecikmənin qalibi baş siminin arxasından qırılır. Hovuzda baş simli masanın altındakı ikinci nöqtələri birləşdirən xəyali üfüqi xəttə aiddir. Gecikmədə qalib gələn kəs replika topunu qırmaq üçün həmin xəttin arxasında istənilən yerə qoyur. Topları parçalamaq üçün vururlar.
    • Qıran oyunçu 1 topa vurmalıdır. Bunu etməsələr, vuruş cızıqdır. Faul digər oyunçunun əlində topla nəticələnir.
    • Əgər fasilədə ən azı 4 obyekt topu relsə dəyməzsə, fasilə cızıqdır və digər oyunçu topu əlində alır.
  3. addım 3 oyunçu topu batırsa, növbəti ən aşağı nömrəli topu vurur.3Əgər oyunçu topu batırsa, növbəti ən aşağı nömrəli topu vurur. Əgər cibində top yoxdursa, digər oyunçu masanı götürür. Fasilədə top daxil olarsa, pozan oyunçu indi mövcud olan ən aşağı nömrəli topa atəş edir. Beləliklə, fasilədə 1 topu cibinə atsalar, 2-yə vuracaqlar. Əgər stolun üzərindəki ən aşağı nömrəli obyekt topu ilə qanuni əlaqə saxlaya bilmirlərsə, bu, cızıqdır.
    • Alternativ Seçim: Push Shot Əksər rəsmi qayda dəstləri birbaşa fasilədən sonra atışda bir xüsusi atış seçiminə imkan verir. Atıcı oyunçu təkan vurmaq istəyirsə, 'push' elan edir. Onlar sonra istədikləri yerdə replika topunu vura bilərlər. İstənilən topa vura bilirlər, ya da ümumiyyətlə vura bilmirlər. Növbəti oyunçu indi vuruşu qəbul etmək və replika topunu olduğu yerdən vurmaq və ya zərbəni itələmiş oyunçuya qaytarmaq imkanı əldə edir.
  4. addım 4 oyunçular topu batıra bilməyəndə və ya cızılanda atışı dayandırırlar.4Players bir topu batıra bilmədikdə və ya cızıqlaya bilmədikdə atəşi dayandırırlar. Oyunçular, atışdıqları cibində siqnal verərək hər vuruşa 'zəng etməlidirlər'. Bir oyunçu cibində ən aşağı nömrəli topu cibini cibində cibdə çəkirsə, çəkilişlərə davam edirlər. Etməsələr, digər oyunçuya keçin. 10 topda bir oyunçu cızıqlayırsa:
    • Əvvəlcə ən aşağı nömrəli obyekt topunu vurmayın.
    • Cibi top topu.
    • Cədvəldən uçan replika topu göndərin.
    • Heç bir şey bir obyekt topunun ilk hüquqi təmasından sonra bir dəmir yolu (və ya bir cibə girir) vurur.
    • Atışma oyunçusu əlləri ilə replika topuna toxunur.
    • Atışma oyunçusu 'cüt vuruş' yaradaraq, iki dəfə replika topu vurur.
    • 10 topda cızıqlar haqqında bir qeyd, cızıqlar həmişə 'əlində top' olur. Bu o deməkdir ki, masa altına gələn oyunçu, istədikləri yerdə replika topu qoya bilər.
  5. addım 5 oyunu 10 top qanuni cibinə qədər davam edir.5play 10 topun qanuni cibinə qədər davam edir. Play oyunçular arasında geri və irəli gedir. Oyun yalnız 10 topun qanuni olaraq oyunçulardan biri tərəfindən cəbzələndiyi və onu batıran kimin qalib gəldiyini bəyan edir.
    • 10 top təsadüfən və ya yanlış cibdə cibdədirsə, baş nöqtəsində, 1 topun rastlaşdığınız zaman dayandığı mərkəzi nöqtə olanlar.
    • Qanuni olaraq 10 topu komboing tərəfindən cibinə cib edə bilərsiniz. 2 topun masanın ən aşağı topu olduğunu söyləyin. 10 topa zəng etsəniz, 2 topu 10-a vurun və 10-u təyin edilmiş cibdə gedir, qazanırsınız!

10 topun bənzərsiz qaydaları

  1. addım 1 hər vuruşda hər cibi çağırmalısınız.1Siz hər vuruşda hər cibi çağırmalısınız. 10-Ball həmişə cib adlanan yeganə fırlanma oyunudur. Zəng cib qaydaları ilə oynamamısınızsa, bu bir az qəribə görünə bilər. Bir vuruşa çağırmaq üçün, atışdığınız topu və onu qoymaq istədiyiniz cibini şifahi şəkildə elan etməlisiniz. Alternativ olaraq, COTE-də işarə etmək və ya atəş etdiyiniz cibinə vurun.
    • Təcrübəli oyunçular ümumiyyətlə təsadüfi oynayırlarsa, bu prosesi atlayacaqlar və oyunçunun çəkildiyi yerin olduğu açıq şəkildə açıqdır.
    • 9 top və 7 top 'slop' oyunlarıdır. Bu o deməkdir ki, təsadüfən qanuni vuruşda top düzəltsəniz, çəkilişlərə davam edirsiniz.
  2. addım 2 bölüşməyə 10 top etsəniz, ləkələnir.2Ənişdə 10 top düzəldin, ləkələnir. Ən populyar hovuz oyunlarında, 8 top və 9 top kimi, fasilədə 'açar' topu etmək avtomatik bir qələbədir. Ancaq 10-top fərqlidir. Fasilədə 10 top düzəltsəniz, cibdən çıxarın və baş nöqtəsinə qoyun. Baş nöqtəni maneə törədən toplar varsa, 10 topu baş nöqtənin altındakı şaquli xətt boyunca baş nöqtəsinə qədər yaxın yerə qoyun.
    • Fasilə üzərində 10 topu çağırıb cibinə zəng edərək qazana bilməzsiniz.
    • 10-top, indiyə qədər ləkələnən yeganə topdur. Cibli və ya çıxarılmışsa, heç bir şey masaya qoymur.
  3. addım 3 oyunçu, rəqib qanuni olaraq yanlış top halına gəlsə bir seçim alır.3Players, rəqib qanuni olaraq səhv topu düzəldəcəksə bir seçim əldə edir. Bir oyunçu təsadüfən bir top və ya cibini səhv cibində ciblərini cibləyirsə, növbə bitir və növbəti oyunçu, top topu halında oturdu və ya rəqibinə vurduğu kimi vuruşu götürmək istəsələr, seçiləcək.
    • Bu, yalnız oyunçu adlanan topu qanuni olaraq cibinə cib almasa, bu yalnız tətbiq olunur. Bir oyunçu qanuni olaraq bir vuruşu qanuni cibdən sonra bir top vurursa, deyilən top, qalır.
  4. addım 4 oyunçu (və tez-tez) müdafiə təhlükəsizliyini çağıra bilər.4 oyunçu (və tez-tez) müdafiə təhlükəsizliyini çağıra bilər. Hovuzda, bir 'təhlükəsizlik', bir topu cibinə cibləmək istəmədiyiniz bir müdafiə vuruşuna aiddir. Müdafiə 10 topda son dərəcə vacibdir. Düz örtülmüş əla bir vuruşunuz yoxdursa, rəqibinizin növbəti vuruşda cızılmadan qaça bilməyəcəyi obyekt topunu vurmağa çalışın!
    • 10 topda 'Təhlükəsizlik' adlandırmağı seçə bilərsiniz. Əgər etsəniz və bir topu qanuni cibinizdə baş verərsinizsə, vurmağa davam etmirsiniz. Bir istisna BCA (Amerikanın Bilyard Konqresi). BCA qaydalarına əsasən, bir topu bir topun cibində bir topunuz varsa, rəqibiniz atəş açmaq və ya atəş açmaq üçün məcbur etmək üçün bir seçim var.
    • Bəzi peşəkar turnirlərdə bir oyunçu ardıcıl olaraq 3 dəfə cızırsa, bir oyunçu itirir. Buna görə daha yüksək səviyyədə oynayırsınızsa, təhlükəsizlik oyunu xüsusilə vacibdir.

Ekspert Q & A

Göstəriş