Tam məhkəmə mətbuatını necə qırmaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Tam Məhkəmə Mətbuatı basketbolda müdafiə qrupu tərəfindən istifadə edilən ümumi bir taktikadır. Bu strategiya hücum komandasına çox təzyiq göstərir, bəzən topu qoruyan iki oyunçu da qoyur. Mətbuat stresli olarkən, hücum hücumu onu məğlub edə bilər. Yaxşı bir mətbuat fasiləsi, hər bir oyunçu üçün rolları təyin edəcək, topu kim qəbul edəcək, kimin qəbul edəcək və hər kəsin harada dayanacağı. Ayrıca, topu tez keçidlərlə hərəkət etdirməyi, təməldən effektiv istifadə edərək, açıq oyunçulara baxın və müdafiəçinizə üz-üzə gəlməyi öyrənə bilərsiniz.

Addım

Bir mətbuat sındırma cinayətini dizayn etmək

  1. addım 1 həmişə topu girmək üçün bir oyunçu təyin edin.
    Həmişə topu girmək üçün bir oyunçu təyin edin. Xüsusi bir oyunçu topu içəridə yerləşdirmək üçün bir oyunu təyin edərkən, o, o texnikanı mükəmməl edə bilər. Harada görünəcəyini və təməlini effektiv şəkildə necə işlədiyinizi biləcəklər.
    • Eyni oyunçuya sahib olmaq hər dəfə topu götürərək komandanızın daha sürətlə hərəkət etməsinə kömək edəcək, çünki topu kimin açacağını anlamaq məcburiyyətində qalmamalıyıq.
  2. addım 2 digər rolları təyin edin.
    Digər rolları təyin edin. Sürət, bir mətbuat fasiləsində bir mətbuat fasiləsində ən vacib şeydir, çünki oyun vaxtında aşağı ola bilərsiniz və müdafiəni qorumaq istəyirsiniz. Hər bir oyunçunun oyunun başladığı zaman nə qədər yer olduğunu söyləyin.
    • Oyunçular hara gedəcəyinizi əvvəlcədən bilirlərsə, hər şeyin mətbuat fasiləsini işlətdiyiniz zaman bunu anlamalı olduqlarıdan daha sürətli əldə edə bilərlər.
    • Bir oyunçunun yarım məhkəməyə çıxmadan əvvəl onu keçməsi lazım olduqda topu yenidən yükləyəcək bir adama yaxınlaşa bilərsiniz.
    • Son iki oyunçu, oyunun yarısında bir dəfə baş verən və hər tərəfli istiqamətə doğru gedəndə, digər iki oyunçu digərinin qarşısında birini yığa bilər.
  3. addım 3 bir oyunçunu məhkəmənin ortasında saxlayın.
    Bir oyunçunu məhkəmənin ortasında saxlayın. Bir mətbuat ilə müdafiənin məqsədləri bir mətbuat, kənarda və ya künclərdə topu tələyə salmaqdır, buna görə bir oyunçunun hər zaman məhkəmənin ortasında qalmasına əmin olun.
    • Bu, topun kənarda qalırsa, oyunçularınızın hər zaman seçiminə sahib olmasını təmin edir.
    • Eyni oyunçunu hər zaman ortada saxlaya bilərsiniz və ya oyunçuların orta vəziyyətə dönməsinə səbəb ola bilərsiniz. Müəyyən bir fırlanan bir sifarişlə qərar vermək yaxşı ola bilər, buna görə hamı onun ortalama vaxtını aldıqları zaman bilir.
  4. addım 4 oyunçularınızı dərin göndərin.
    Oyunçularınızı dərin göndərin. Tam məhkəmə mətbuatında çoxsaylı müdafiəçilər, onlara daha çox təzyiq göstərmək üçün topu topu əhatə edə bilər. Bu, məhkəməyə dərin gedə və bir keçid axtara biləcək bir hücumçu açır.
    • Bu riskli ola bilər, ancaq məhkəmənin sonunda geniş bir oyunçu varsa, bu, məhkəməyə bir lob üçün bir fürsət ola bilər. Bu tipi vaxtından əvvəl tətbiq etmək istəyə bilərsiniz.

Topu içində almaq

  1. müdafiəni tam məhkəmə mətbuatına daxil etdiyini görəndə addım 1 sakit olun.
    Müdafiəni tam məhkəmə mətbuatına daxil etdiyini görəndə sakit olun. Tam məhkəmə mətbuatının məqsədi, topu çevirdiyiniz üçün sizi yandırın. Mətbuatı gəldiyini bildiyiniz zaman sakit olun və hücum planını bilin. Səhvlərin sizi yayındırmasına imkan verməyin. Oyunda başınızı qoruyun və topu hərəkət etdirin.
    • Mətbuata hücum etmək üçün yaxşı hazırlanmış bir plan, sakit qalmaq üçün əhəmiyyətli təsir göstərəcəkdir. Tez-tez mətbuat fasiləsi cinayətindən keçin, buna görə necə işlədiyini unutma.
    • Bir oyunçu 'Mətbuat fasiləsi!' Bütün oyunçuların mövqelərinə çatması üçün gəldiyini görəndə.
  2. addım 2 topu tez bir zamanda əldə edin.
    Topu tez bir zamanda əldə edin. Topu hüdudlarından kənarda saxlamağınız nə qədər çox olsa, müdafiənin mətbuatını qurmalıdır. Topu tez bir şəkildə daxil edə bilsəniz, təzyiqlərin bir hissəsini yenidən geri qoyursunuz.
    • Təyin olunmuş tərkiblidirsinizsə, digər komanda ballarını və mövqeyinə girdikdən sonra topu tez bir zamanda tutmağı və mövqeyə girməyi unutmayın.
    • Əgər adətən topu almaq, hərəkətə başlamaq və ötürmə üçün izləmək üçün ilk oyunçu var.
  3. addım 3, rəqibiniz yalnız vurularsa, bazarı işə salın.
    Rəqibiniz yalnız vurularsa, əsas götürün. Topu içəridə atdığınız yer, vacibdir, buna görə səbət və künc arasında bir yer seçsəniz. Ya birində tələyə düşmək istəmirsiniz. Defenderinizi silkələmək üçün geri və irəli getməyi öyrənin.
    • Top, çünki top hüdudlarından (hesabdan daha çox) çıxdıqdan sonra, hakim onu sizə təhvil verəcək və hərəkət etmə seçiminiz yoxdur. İcazə vermədiyiniz zaman hərəkət edərək bir dövriyyə törətməyin.
    • Sizi qoruyan müdafiəçi ətrafında asanlıqla topu asanlıqla keçə biləcəyiniz bir şəkildə təməl boyunca hərəkət etməyi öyrənin.
    • Yalnız geri qayıtma və irəli sürməyin, ancaq məqsədyönlü şəkildə açılışınızı axtarın.
  4. addım 4 topu ən yaxşı yolverici yerə daxil edin.
    Topu ən yaxşı yolverici yerə daxil edin. Komandanın ən yaxşı keçidi həmişə topu əldə etmək üçün mətbuat fasiləsi qurdunuzsa, oyunu alan birincidir, oyunu rəvan şəkildə irəliləyə biləcəksiniz. Topu ən yaxşı yolverici əlinə alın və sonra tez keçsinlər.
    • Bir oyunçu topu alır, bu, yalnız 10 saniyədə olmağınız üçün son yarım məhkəməyə gəlməlidir. Bir dəfə onlar yarım məhkəməyə keçdikdən sonra növbəti keçidi axtarmalıdırlar.

Mətbuatı qırmaq

  1. addım 1 müdafiəçənizlə üzləşin.
    Müdafiəçinizə baxın. Tam məhkəmə mətbuatına qarşı duranda, heç vaxt sizi qoruyan müdafiəçiyə çevirmək istəmirsiniz. Bu dərhal onlara sizinlə birlikdə məsafəni bağlamağa imkan verir. Həm də komanda yoldaşlarınızı görmək və bir açılış üçün izləmək qabiliyyətinizi əlindən alır.
    • Lazım olduqda sürüşməyə imkan verən gözəl bir mövqedə qalın və hərəkət etməyi dayandırdıqdan sonra asanlıqla pivot.
    • Müdafiəçini topa çox yaxınlaşmaq üçün pulsuz əlinizi saxlayın.
    • Topu əldən etibarlı şəkildə ələ keçirə bilsəniz, açıq komanda yoldaşını görəndə daha çox seçiminiz olacaq.
  2. addım 2 açıq oyunçular üçün məhkəməni tarayın.
    Açıq oyunçular üçün məhkəməni tarayın. Keçəndən bəri, komanda yoldaşlarınızın harada olduğunu və kimin açıq olduğunu bilmək üçün mətbuatı sındırmaq vacibdir. Dribble kimi heç vaxt topu izləməyin. Müdafiəçinizi göz önündə saxlayın, ancaq onlara diqqət yetirməyin.
    • Hər kəsin, kiminsə açıq olduğunu gördüyünüzü yavaş-yavaş gördüyünüz üçün kifayət qədər tez bir şəkildə tarama bir yivini tapmaq lazımdır.
    • Onu keçmək istədiyiniz üçün sevimlilər oynamayın. Play etmək üçün ən yaxşı vəziyyətdə olan oyunçuya topu alın.
  3. addım 3 tez, ağıllı keçidlər edin.
    Tez, ağıllı keçidlər edin. Adətən mətbuatı dribling tərəfindən döyməyəcəksiniz, buna görə topu oyunçudan oyunçuya qədər tez bir şəkildə hərəkət etdirməyə yönəldin. Sürüşməyiniz lazım olduqda, növbəti açılış axtararkən qısa bir müddət üçün edin.
    • Tez keçidlər açıq bir oyunçu görən kimi topdan qurtulmaq deməkdir. Smart Passes, keçidi oğurlaya və onlardan qaça biləcək potensial müdafiəçiləri görmək deməkdir.

Mətbuat fasiləsini artırmaq

  1. addım 1 topu halqa üçün alın.
    Topu halqa alın. Əsas məqsədiniz hələ də xal toplamaqdır, buna görə dərhal təzyiq olduqda, əsas nöqtəyə yönəldin. Top yarım məhkəmə xəttinin arasından keçdikdən sonra, onu ən yaxşı atıcıya ötürün və ya səbətə sürün və ya olduqları yerdən atlama atın.
    • Topu oyunçudan oyunçuya ötürmək, düzgün fürsət tapmaq yaxşıdır, ancaq müdafiə tam məhkəmə mətbuatını davam etdirirsə, o zaman zamanla məhdudlaşırsınız.
    • Tamaşanın cəmi 2-4 ötürmə keçirməyə çalışın. Gəlişləri əldə etmək üçün bir keçid. Onu yarım məhkəməyə və ya yarı məhkəməyə qədər əldə etmək üçün biri. Və 1-2 hesab edə biləcək bir oyunçuya almaq üçün keçir.
  2. addım 2 darıxmış bir vuruşdan sonra mətbuatı döyün.
    Buraxılmış bir vuruşdan sonra mətbuatı döyün. Bəzən rəqib bir vuruşu əldən verdikdən sonra cinayətə gedəcəksən, buna görə topu içəri atmağı düşünməyəcəksiniz. Rebounds olan oyunçu məhkəməyə sürüşməyə başlamalıdır, hər kəs onlardan qabaqca yıxılır.
    • Rebounter, ən qısa müddətdə yaxşı bir keçid etmək üçün axtarmalıdır.
    • Buradakı fərq, saatın hüdudlarından götürməyiniz üçün saat dayanmayacağımızdır. Üstəlik, oyunçu kürəyində və ya məhkəmənin dribling-də bir yerdən keçəcək.
    • Hansı oyunçunun yenidən başladığını idarə edə bilməyəcəksiniz, ancaq rebounderin onlara keçə bilməsi üçün ən yaxşı top işləyicisinin arxasına asılmasını planlaşdıra bilərsiniz.
  3. addım 3 zərbə komandanı vaxtından əvvəl kəşf edin.
    Qarşıdakı komandanı vaxtından əvvəl kəşf edin. Bir mətbuat üçün ən yaxşı hücumlardan biri gəldiyini bilməkdir. Bir çox komanda ardıcıl olaraq tam məhkəmə mətbuatının eyni formatını davam etdirəcək, buna görə də bunu əvvəlcədən bilmək üçün oyun vaxtı gəlməyə hazırlaşmağa kömək edəcəkdir.
    • Oyun filmini izləyə bilsəniz, komandanın tam məhkəmə mətbuatına daxil olma ehtimalı olan zaman oyundakı vaxtları təcrid etməyə çalışa bilərsiniz. Onların tez-tez etdiklərini tapa bilərsiniz. Əgər belədirsə, komandanızı mətbuata uğurla hücum etməklə qaza bilərsiniz.

Ekspert Q & A

Göstəriş