Dövrü necə hesablamaq olar (Qazanılmış Run orta)

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Era (Qazanılmış Run Orta) qazandığınız dövrlərin orta sayı olan bir küp, meydançanın hər 9 atışa başına icazə verdiyi ortalama sayıdır. Bu, pitcherin ümumi effektivliyini göstərdiyi üçün beysbolda ən faydalı hesablamalardan biridir.

Addım

Qazanılmış run orta anlamaq

  1. addım 1 qazanılmış run orta hesabla bir az daha çox bilin.1Qaldır ki, qazanılmış orta hesabla bir az daha çox məlumat. Qazanılmış run orta, küpün günahı səbəbindən qarşı çıxan puanların qaçışından olan bir adamın sayıdır. Bu üç şeyə görə ola bilər:
    • Meyilli bir vuruş etdi. Küpü bir tətil atdı, qazandığı orta hesabla sayılır.
    • Küp meyvəni gəzdi. Bu, dörd top atan və ya meyvəni meydança ilə vuran meydançanın nəticəsi ola bilər.
  2. addım 2 qaydaları başa düşür.2. Qaydalarıd edin. Dəqiq bir dövrü hesablamaq üçün dəqiq nömrələriniz olmalıdır. Qazanılmış qaçışları bilməlisiniz, ancaq bunun üçün küp oyundan çəkildiyi zaman baxmaq lazımdır. Məsələn, bir küp üç atış oynadı və dördüncü atışda hər bazada bir adama icazə verildi və sonra çəkildi, o adamların hər üçü də onun dövrünə qarşı sayacaqdı. Növbəti küpü sadəcə ev nömrəsi boyunca düzəltdikdə bir sıçrayış olduğu üçün növbəti küpə köçürmürlər.
  3. addım 3 don olduğundan əmin olun't count unearned runs in your calculations.3Make Hesablamalarınızda öyrənilməmiş qaçışları saymadığınızdan əmin olun. Qazanılmış qaçışlar hitlərdən qaynaqlanır və meydançanın günahı, öyrənilməmiş qaçışlar ümumiyyətlə səhvlər və ya keçən toplar nəticəsində yaranır və küpün qüsursuz deyil. Yazılmamış qaçışlar bir küp dövrünə qədər sayılmır.
    • Məsələn, 2-ci və 3-cü bazada, 2-nin 3-cü və 3-cü bazasında idmançı var. Pitcher, ilk baseman'a adi bir yer topu olmağa mane olan meyvəyə bir meydança atır, ancaq ilk baseman onu boblb edir və bir oyunu etmək üçün bir oyun edə bilmir. Bir qaçışçı puanları, ikisi hələ də bazada qalır. Çalışmacı, bazada qalan iki qaçışçı, öz qaçışları da, qaçışları da öyrənilmir.
  4. addım 4 tələb olunan sahələri tanıyın.Lazımi sahələri 4Know. Era hesablamaq üçün üç hissəyə ehtiyacınız var: qazanılan qaçışlar, atışlar və atışların ümumi sayı.
    • Qazanılmış qaçışlar, yuxarıda izah edildiyi kimi, bir küpün bir meyitin bazaya girməsinə imkan verən sayıdır. Bu, bütün oyun üçün ümumi nömrədir.
    • Sıxılmış atışlar, səslənən kimi, bu küpün toplanmasının ümumi sayı. Bu nömrə həmişə üçdə birinə başa çatacaqdır. Yəni hər atış üçün üç tətil üçün sahə komandası tərəfindən edilə bilər. Bu, üç mümkün nəticəni buraxır: bütün bir atış (üç çıxış), iki çıxışı ilə bir atış (.66-da bitir) və ya birində bir atış (.33-də bitir).
    • Atışların ümumi sayı tam bir oyunda atışların sayına aiddir (9).

Qazanılmış işin hesablanmasını hesablamaq

  1. addım 1 məlumatınızı toplayın.1 məlumatınızı basın. Hesablamada istifadə etmək üçün üç nömrəniz olacaq. Məsələn, deyin ki, Joe Smith 9 başlayan oyunda 6 atış üçün oynayır və 3 kişinin vurmasına imkan verir.
  2. addım 2 i̇lk hesablama edin.2Mən ilk hesablama. Bunun üçün qazanılmış qaçışların sayını oynanan atışların sayına görə bölün. Nümunə ardınca, 3/6 olardı, bizə nömrəni verir .5.
  3. addım 3 bu nömrəni atışların ümumi sayı ilə vurun.3 ədəd bu nömrəni atışların ümumi sayı ilə. Bu deməkdir .5 nömrəmi alacağıq və 9 ilə çoxalayacağıq, bizə 4.5.
  4. addım 4 nömrənizi sınayın.4 nömrənizi. Üstünlükdən asılı olaraq, dövrü iki yolla hesablaya bilərsiniz. Birincisi (yuxarıda göstərilən) era = ümumi atışlar (qazanılmış qaçışlar / atışlar). Ayrıca ERA = qazandığınız kimi birləşə bilərsiniz, x başın ümumi sayı / atışların sayı. Alternativ metoddan istifadə edərək cavabınızı sınayın.
    Peter Gammons, lider beysbol jurnalisti

    Qazanılmış işləyən orta statistik, bir küpün həqiqi performansının ilk güclü metrikini təmin etdiyi üçün oyunçuların necə qiymətləndirildiyini inqilab etdi. Artıq yoluxucuların səhvləri bir hurlerin çatışmazlıqlarını maska edə bilməyərək, çünki bu da səhvlərin köməyi olmadan vurulan qaçışlar kurqanda ittiham olundu. 1912-ci ildə populyarlaşdığı andan Era beysbolun ən dəhşətli dərəcəsi oldu.

İcma Q & A

  • Suala Buddy, bir atış başlayan, bazaları dolu, sonra çəkildi. Ondan sonra oğlan bütün qaçışlarında pul qazandı. Bu dostumun ilk və yeganə vaxtı budur. Onun dövrü nədir? Əgər - səslənən kimi - dostunuz heç vaxt çıxmadı, o, rəsmi olaraq sıfır atış işlədiyini və dövrünün (indiyə qədər) sonsuzluq olduğunu bildirir.
  • Sual 12 atış üçün nə olardı, 1 səhv səhvdir? Qazanılmış qaçışlara icazə verilmirsə, dövr sıfırdır.
  • Satıcı bir küp, bir sahə xətası edir? Tamamilə. Zəif bir yer topu vurulur və küp onu gəzərkən topu bobles edirsə, atışları əvvəlcə gec üçün bir E1 alır.

Göstəriş

  • Bir dövr bir atış üçün hesablana bilər, ancaq ümumiyyətlə bütün oyun və ya mövsüm üçün bir nömrə kimi deyil.
  • Ümumiyyətlə dövr 1.00-dan 9.99-a qədər dəyişəcək ... lakin daha çox həddindən artıq dəyərlər mümkündür ... qazanc əldə edilmədikdə 0.00 qədər aşağı olduqda, bir və ya daha çox bir nəticə əldə etmədən potensial sonsuzdur.
  • Aşağı bir dövr ümumiyyətlə uğurlu bir küpün olduğunu göstərir, yüksək dövr ümumiyyətlə küpün çox təsirli olmadığını göstərir. Tez-tez küp dövrü müqayisəli effektivlik haqqında bir fikir əldə etmək üçün liqa orta dövrü ilə müqayisədə.

Xəbərdarlıq

  • ERA'nın park effektləri, komanda sahələri təsirləri və meydançanın üzləşdiyi qrupların hücum gücü. ERA, küpün keyfiyyətinin yaxşı bir göstəricisidir, lakin əksər statistika kimi, tamaşaların baş verdiyi kontekstdən əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir.