Softbol oyunu üçün xalları necə saxlamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Hesabınızı saxlayın voleybol oyunu bal kartından istifadə etməklə. Hesab kartları alın və ya onları onlayn çap edin və onu əldə etmək üçün bir və ya 2 oyunu məşq etməyə çalışın. Başlamaq üçün oyunçuların adlarını yazın. Oyun davam edərkən, oyunçuların tərəqqi və çıxışları ilə bağlı qeydlər aparın. Softbol oyunlarında qol vurarkən öyrəniləcək bir çox hissə və qısaltmalar var, baxmayaraq ki, quruluşu bildikdən sonra voleybolda qol vurmaq ikinci xarakter olacaq!

Addımlar

Hesab kartınızın qurulması

  1. addım 1 oyununuzu xal etmək üçün əvvəlcədən çap edilmiş voleybol xal kartlarından istifadə edin.
    Oyununuzu vurmaq üçün əvvəlcədən çap edilmiş voleybol xal kartlarından istifadə edin. Siz ya idman mağazalarından xal kartları ilə notebook ala bilərsiniz, ya da evdə internetdən hesab vərəqlərini çap edə bilərsiniz. Hər komanda üçün 1 xal kartı təyin edin, biri ev sahibi komanda üçün, digəri isə qonaq komanda üçün.
    • Siz Google-da 'çap edilə bilən xal kartları' axtarışında onlayn hesab kartlarını tapa bilərsiniz.
  2. addım 2 oyunçuları yazın' names in batting order.
    Oyunçuların adlarını vuruş sırası ilə yazın. 1-ci xəmirdən başlayaraq hər cərgəyə bir ad yaza bilərsiniz. Bunu 'Xəmir' və 'Kürə' sütunları üçün doldurun. Komanda, hakim və tarix kimi xal kartınıza digər müvafiq məlumatları daxil edin.
    • İstəyirsinizsə, skamya oyunçuları üçün aşağıda ayrıca bölmə yarada bilərsiniz.
  3. addım 3 hər oyunçunu yazın' jersey number and abbreviated position.
    Hər bir oyunçunun formasının nömrəsini və qısaldılmış mövqeyini yazın. Tipik olaraq ilk növbədə forma nömrəsi, sonra oyunçuların adı, sonra isə oyunçuların mövqe nömrəsi göstərilir. Softbolda xal kartınızı izləmək üçün hər mövqeyə bir nömrə verilir. Əlifba sırası ilə abreviatura alan başqa vəzifələr də var.
    • 1 = Pitcher, 2 = Tutucu, 3 = 1-ci əsas, 4 = 2-ci əsas, 5 = 3-cü əsas, 6 = Qısa dayanma, 7 = Sol sahə, 8 = Mərkəzi sahə və 9 = Sağ sahə.
    • Qısaldılması üçün başqa 2 oyunçu mövqeyi də var. Təyin olunmuş Hitter (DH) yalnız meydanda oynayan biri üçün vuran oyunçudur. Çimdik vuran oyunçu (PR) start heyətində bir oyunçunun yerinə yarasa ilə əvəzlənən oyunçudur.
    • Sürahi vurursa, onları sıranıza daxil edə bilərsiniz. Əks halda, DH küpünüzün yerini tutacaq.

Oyunçuların tərəqqisini qeyd etmək

  1. addım 1 təyin olunmuş torlarda hər bir xəmir üçün topları və zərbələri qeyd edin.
    Təyin olunmuş torlarda hər bir xəmir üçün topları və zərbələri qeyd edin. Kimsə vurmağa hazır olduqda, onların hesab kartınızdakı hər meydança üçün vurduqlarını qeyd edin. 3 kvadratla cərgədə vurulan topların sayını və 2 kvadratla sıradakı zərbələrin sayını qeyd edin.
    • Xs, çeklər və ya kəsiklər ilə işarələrinizi qoyun - sizə uyğun gələn hər şey.
    • Hər meydançadan sonra hakim çağırışı qışqıracaq və 2 top və 2 zərbə kimi indiyə qədər olan sayını göstərmək üçün əllərini yuxarı qaldıracaq. Hesab verərkən toplar həmişə zərbələrdən əvvəl gələcək.
  2. addım 2 oyunçu qaçdıqdan sonra düzgün bazaya xətt çəkin.
    Oyunçu qaçdıqdan sonra düzgün bazaya bir xətt çəkin. Oyunçularınızın adlarının sağında kiçik bir almaz şəklini görəcəksiniz. Oyunçu bazaya çatdıqda, həmin bazaya birləşdirən xətt çəkin. Siz oyunçuların etdikləri kimi almazın ətrafında gedəcəksiniz.
    • Kimin hansı əsasda olmasından asılı olaraq, eyni anda bir neçə oyunçu üçün bunu tamamlaya bilərsiniz.
    • Məsələn, kimsə 1-ci bazaya çatarsa, əsas mövqeyi 1-ci baza mövqeyinə birləşdirən xətt çəkin. Kimsə evə qaçarsa, bütün almazı doldurun.
  3. addım 3 hər bir oyun üçün daha ətraflı məlumat vermək üçün ixtisarları daxil edin.
    Hər bir oyun üçün daha ətraflı məlumat vermək üçün abreviatura əlavə edin. Əsasların ətrafında xətlər çəkməklə yanaşı, oyunçunun növbəsi haqqında təfərrüatları vermək üçün abbreviatura əlavə edin. Bir oyunçu tək, ikiqat, üçlü və ya ev qaçışını vura bilər. Sürahi zəif atırsa, gəzinti də qazana bilərlər.
  4. addım 4 yazın
    Bir meyilli bir tək alırsa, '1B' yazın. Bir tək ən əsas vuruşdur, burada meyilli 1-ci bazaya təhlükəsiz şəkildə qaçır.
    • Evdən almazınızın 1-ci bazasına bir xətt çəkin və yanında '1B' yazın.
  5. addım 5 qeyd
    Bir meyilli dubl alırsa, '2B' yazın. Dubl, xəmirin bir növbədə heç bir səhv etmədən 2 bazaya çatmasıdır.
    • Evdən 1-ci və 2-ci yerə bir xətt çəkin. Sətirin yanına '2B' yazın.
  6. addım 6 aşağıya enin
    Xəmir üçqat olarsa, '3B' yazın. Üçlük oyunçunun evdən 3-cü bazaya uğurla keçməsidir.
    • Əsas bazadan 1-ci, 2-ci və 3-cü yerə bir xətt çəkin. Sonra 3-cü baza üçün '3B' yazın.
  7. addım 7 yazın
    'HR' yazın və meyilli bir ev qaçışını qazanarsa, bütün almazın üzərinə kölgə salın. Evə qaçış, oyunçunun ev bazasından 1-ci, 2-ci, 3-cü yerə qaçmaq və ev lövhəsinə qayıtmaq üçün topa uğurla vurmasıdır.
    • Bütün almazın konturunu çəkin, onu kölgələndirin və ev qaçışını göstərmək üçün 'HR' yazın.
  8. addım 8 qeyd
    Bir meyilli gəzirsə, 'Base on Balls' üçün 'BB' yazın. Sürahi 4 top atırsa və meyilli onların heç birinə dəyə bilmirsə, gəzinti baş verir. Onlar layiqli atış meydançası deyil, çünki meyilli 1-ci baza 'gəzmək' bilər.
    • Evdən 1-ci bazaya bir xətt çəkin və 'Top üzərində əsas' üçün 'BB' yazın.
  9. addım 9 digər oyunçular tərəfindən hansı oyunçuların çıxdığını qeyd edin' position numbers.
    Digər oyunçuların mövqe nömrələrinə görə hansı oyunçuların çıxdığını qeyd edin. 1-9 mövqe ixtisarlarından istifadə edərək, topa toxunan hər kəs üçün mövqe nömrəsini yazın.
    • 1 = Pitcher, 2 = Tutucu, 3 = 1-ci əsas, 4 = 2-ci əsas, 5 = 3-cü əsas, 6 = Qısa dayanma, 7 = Sol sahə, 8 = Mərkəzi sahə və 9 = Sağ sahə.
    • Meydança sol sahəyə vurularsa və sonra oyunçu oyunçunu çıxarmaq üçün topu 2-ci bazaya atırsa, bu, '7-4' oxuyacaq, 7 üçün sol sahəni, 4 isə 2-ci bazanı təmsil edir.

Qısaldılmış Çıxışlar

  1. addım 1 yazın
    Oyunçu vurursa, meyilli qutuya 'K' yazın. Çəpək vurmadan yarasanı 3 dəfə yelləyərək vurur. İndi onların növbəsi bitdi və bazada mövqe tuta bilmirlər.
  2. addım 2 oyunçu olub-olmadığını qeyd edin
    Oyunçunun mövqe nömrələrini yazaraq, oyunçunun 'Grounds Out' olub olmadığını qeyd edin. 'Ground Out' topun yerə dəyməsi və rəqib komandanın oyunçusunun oyunçunu çıxarmaq üçün topu atmasıdır. Rəqib oyunçuların mövqe nömrələrini sadalamaqla bunu qısaldın. Aşağı sol küncdə atışdakı çıxışların ümumi sayını yazın və bu rəqəmi dairəyə çəkin.
    • Məsələn, əgər top qısa dayanacaqda vurularsa və onlar topu 1-ci əsasda olan oyunçuya atırsa, meyiti çıxarmaq üçün mövqe nömrələri üçün '6-3' yazın. Həmçinin sol alt küncdə '2' yazın, çünki bu atışdan 2-cidir.
  3. addım 3 məktub yazın
    'Fly Out' işarəsi vermək üçün 'F' hərfini və digər oyunçuların mövqe nömrəsini yazın. 'Uçmaq' yerə dəyməzdən əvvəl havada tutulan topa aiddir. Bu vəziyyətdə xəmir avtomatik olaraq çıxır. Topu tutan oyunçunun mövqe nömrəsini yazaraq bunu qeyd edin. Siz hələ də aşağı sol küncdə oyunçuların sayını dairə edə bilərsiniz.
    • Sağ sahədə olan oyunçu topu tutdusa, aşağıya 'F10' və sonra '2' yazın.
  4. addım 4 göstərin a
    'SF' və oyunçuların mövqe nömrəsini yazaraq 'Qurban Uçağı'nı göstərin. 'Qurban milçəyi' milçək topu tutulduqda və artıq bazada olan oyunçular başqa bazaya qaçdıqda baş verir. Əgər qaçışçı uçan top tutulduqdan sonra xal qazanarsa, meyillinin adının yanına 'SF' yazın. Topu tutan şəxsin mövqe nömrəsini daxil edin.
    • Məsələn, əgər vuran sol sahə oyunçusunun tutduğu topa dəydisə və bundan sonra başqa bir qaçışçı qol vurdusa, siz bu zərbəni 'SF7' kimi qeyd edərdiniz.
    • Siz hələ də aşağı sol küncdə oyunçuların sayını dairə edə bilərsiniz.
  5. addım 5 qeyd
    'U' və oyunçuların mövqe nömrəsini yazaraq 'Yardımsız Çıxışları' qeyd edin. 'Yardımsız Çıxışlar' zərbəçinin topu yerdəki kiməsə dəyməsi və digər oyunçular topu atmadan vuran şəxsin çölə çıxmasıdır. Bunu rəqib oyunçunun mövqe nömrəsini, sonra isə 'U' yazmaqla hesab edə bilərsiniz.
    • Deyək ki, vuran topu 2-ci meydançaya vurdu, 2-ci meydança isə vuranı işarələdi. Bunu '4U' kimi qeyd edə bilərsiniz.
  6. addım 6 işarələyin
    'DP' və oyunçuların mövqe nömrələrini qeyd edərək 'İkiqat oynama'nı qeyd edin. 'İkiqat oyun' eyni oyunda 2 oyunçu meydana çıxdıqda baş verir. Bu, yalnız atışda cəmi 0 və ya 1 çıxış olduqda baş verə bilər. 3-cü atış yerinə yetirildikdə atış başa çatacaq. “DP” və tamaşada iştirak edən hər kəsin mövqeyini yazın.
    • Məsələn, meyilli topu qısa dayandırmaq üçün vurur. Qısa dayanan oyunçu daha sonra 1-ci bazadan 2-ci bazaya qaçarkən, bir qaçışçı əldə etmək üçün topu 2-ci bazaya atır. Sonra 2-ci meydança topu 1-ci bazaya atır, bu da meyiti çıxarmaqdır. Bu, 'DP 6-4-2' kimi rekord olacaq.
  7. addım 7 qiymət a triple play by writing tp and the players
    'TP' və oyunçuların mövqe nömrələrini yazaraq 'Üçlü Oyun' hesab edin. 'Üçlü Oyun' mahiyyətcə 'İkili Oyun' ilə eynidir, lakin 2 əvəzinə 3 çıxışla. 1 oyunda 3 nəfər çıxırsa, 'TP' yazın və sonra iştirak edən hər bir oyunçunun mövqe nömrələrini yazın.
    • Məsələn, zərbə vuran 2-ci meydançaya dəysə və 2-ci meydança topu havada tutsa, 1-ci oyun baş verə bilər. 1-ci və 2-ci bazadakı qaçışçılar topu havaya vurduqdan sonra qaçmağa başladılar. 2-ci bazada olan qaçışçını çıxarmaq üçün qısa dayanacaq 2-ci bazadan topu tutur - 2-cini həyata keçirir. Daha sonra qısa dayanacaq 1-ci bazada qalmalı olan qaçışçını çıxarmaq üçün topu 1-ci meydançaya atır. Bunu 'TP F4-6-3' kimi yazacaqsınız.
    • Aşağı sol küncə 3 yazın və onu dairəyə çəkin, çünki bu 3-cü çıxış idi.

Ekspert sual-cavab

Məsləhətlər

  • Siz həmçinin 'Statistika' xanalarına istənilən müvafiq statistik məlumatları daxil edə bilərsiniz. Bu bölmə meydançaların ümumi sayı kimi oyunla bağlı istənilən unikal atributlar üçün nəzərdə tutulub.