Bir beysbol dəstini necə etmək olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Ənənəvi olaraq, komandanız üçün bir batting heyətini doldurmaq, ümumiyyətlə, ən güclü hittersinizlə çiyininizin yuxarı hissəsini yükləmək və qalan yuvaları (və ya 'dəlikləri' ilə doldurmaq və altına çatana qədər) ilə doldurmaq üçün bir məsələdir. Komandanız üçün ən yaxşı işləməyiniz istedad və fərdi oyunçuların zəif tərəfləri və zəif cəhətlərindən çox şey asılıdır. Bununla birlikdə, başlamaq üçün bir baza kimi ənənəvi üsuldan istifadə etmək, hitters keçmək üçün daha çox məna verə biləcəyi boşluqları görməyə kömək edəcəkdir.

Addım

Güclü başlamaq

  1. addım 1 sürətli birisi ilə yola salın.1 Sürətli biri ilə birlikdə. İlk yuvanı üç ən yaxşı hitterinizdən biri ilə doldurun. Aralarında qərar vermək üçün yarasa gücündə yerdəki sürəti prioritetləşdirin. Əsaslar yükləndikdə ən çox ev qaçışını vuran oğlanı xilas edin. Ancaq ən sürətli qaçışçı olacağı üçün yalnız ən sürətli bir hitter seçməyin, çünki rəhbərliyiniz ən çox yaratmaq üçün gələ bilər! # 1 nöqtəni kim doldurmalı olduğunu müəyyən etmək üçün bu güclü tərəfləri axtarın:
    • Sürətlə
    • Darıquşu
    • Oğurlamaq bazaları
    • Tez-tez baza olur
    • Top ilə müntəzəm əlaqə qurur
    • Nadir hallarda vurur
  2. addım 2 # 2 nöqtəni etibarlı biri ilə doldurun.2 Etibarlı biri ilə # 2 nöqtəsi. Yenə də ən yaxşı hitterinizdən biri arasında seçin. Üçün ən sürətli olduğu üçün artıq # 1 seçildi, qalan iki nəfər arasında qərar verin. Ən güclü hitlərdən daha çox, liderliyinizin ikinci və ya üçüncü bazaya etmək şansının olmasını təmin etmək üçün ən güclü hitlərdən daha çox, ən ardıcıl performansını təmin edən birini seçin. Ən yaxşısı olan oyunçunu seçin:
    • Qurban Bunts
    • Hit-qaçır
    • Bazada olmaq
  3. addım 3 ən yaxşı üçünüzün sonunu # 3 yuvasına qoyun.3 # 3 yuvada olan üçlüyünüzün sonuncusu. Onlardan sonra ən yaxşı hərtərəfli hitterinizi seçərək # 1 və # 2 hittersinizi (və ya ən azı ondan daha yaxından) gətirin. Qərarınızı həm güc, həm də ardıcıllıqla əsaslandırın. Topları ən uzaqdan ən uzaq olan oyunçunu seçin. Bununla birlikdə, təmiz güc üzərində yüksək bir batting ortalama prioritetləşdirin. Bu, hər üç əsas yükləmə deməkdir # 3 hitteriniz ideal olmalıdır:
    • Hər cür meydançanı vurmaq rahat olun.
    • (RBI) batted yüksək səviyyədə qaçışın yüksək olması.
    • Ev qaçışlarını vura və bəzən ikiqat, tez-tez ikiqat vurmağı bacarın.
    • Yüksək bir batting orta səviyyəsinə malikdir.
  4. addım 4 # 2 və # 3 seçiminizi yenidən nəzərdən keçirin.4 # 2 və # 3 seçiminiz. Diqqət yetirin, ikinci hitteriniz kimi başlayanlar daha tez-tez yarasa gələ bilər. Bilin ki, bəzi insanlar bu, bir yuvanı bir yuvanı (ən yaxşı ümumi hitteriniz olanı kimsəni olan) vurmaq ağıllı olduğunu düşünün. Eyni şeyi etmək istəmədiyinizi düşünün.

Ortanı güc hitters ilə doldurur

  1. addım 1 # 4 üçün ən güclü hitterinizi seçin.1 # 4 üçün ən güclü hitterinizi vurun. Bu mövqe 'təmizlənmə' kimi tanınır, buna görə ən çox ehtimal olunan oyunçunu seçin: qaçışçıların əsaslarını təmizləyin. Ən çox ev qaçışını vuran və ya bu yola, topu göndərmək, yola çıxma yolu ilə yola çıxma yolu ilə kim olduğunu seçin. Rəqiblərinizin müdafiəsini öz ardınca qaçmaq və onu geri çevirmək üçün vaxt itirməyə məcbur edin. Evə çatmaq üçün mümkün qədər çox vaxt # 1, # 2 və # 3 hitterinizi verin.
  2. addım 2 beşinci yeri ikinci ən yaxşı təmizləyin.2 İkinci Təmizləmə ilə beşinci yeri doldurun. Mükəmməl bir batting orta səviyyəsindən az ola biləcəklərindən bəri, # 4 hitterinizi münasibətilə vuracağını gözləyin. Etdikdə, növbəti ən yaxşı güc hitter ilə onları izləyin. İlk üç hitterinizi ev boşqabına etmək üçün başqa bir şans verin. Və ya, 4 saylı yarasa uğurlu olsaydı, onlara növbəti bazaya da çatmaq şansı verin.
  3. addım 3 # 3, # 4 və # 5 üçün seçimlərinizi yenidən nəzərdən keçirin.3 # 3, # 4 və # 5 üçün seçimlərinizi düzəldin. Bir dəstə etmək ənənəvi üsulunun ilk üç nöqtə üçün ən yaxşı hitters istifadə etmək və sonra qalan yuvaları dördüncü ən yaxşı hitterinizi, sonra beşinci, altıncı və s. Ancaq bu barədə bəzi mübahisələrin olduğunu unutmayın. Bunu düşünün:
    • Çünki # 3 hitter, bir oyunda daha tez-tez bir oyunda yarasa gəlməsi ehtimalı olan ənənəvi məntiq, ənənəvi məntiq bu mövqeyi ən yüksək batting orta hesablı güc hitter ilə doldurur.
    • Bununla birlikdə, 4 və 5 nömrəli bir oyunda yarasa üçün daha az fürsət ola bilsə də, birdən çox baza yüklənərək daha çox ehtimal olunur.
    • Buna görə bəzi insanlar, daha ağıllı hərəkətin dördüncü və ya beşinci dəlik üçün daha ardıcıl hitter ehtiyat etmək olduğunu düşünürlər.

Xaricəni yuvarlaqlaşdırmaq

  1. addım 1 qalan oyunçularınızı qiymətləndirin.Qalan oyunçularınızı düzəldin. İstedad baxımından bir-birinizə çox yaxın olan və ya damcı bacarıqlarında damcı oyunçuya çox aydın görünə bilər. Hər iki halda, hər bir oyunçunun güclü və zəif tərəflərini bir hitter kimi nəzərdən keçirin. Bu narahatlıqları çiyələkinizin altındakı verilmiş bir çuxurdan ən çox ehtiyac duyduğunuza qarşı çəkin.
    • Ənənəvi olaraq, # 6-dan 9-a qədər, ümumiyyətlə qalan oyunçuların müvafiq istedadları tərəfindən müəyyən edilir və ən pis hitteriniz davam edir.
  2. addım 2 # 6 və # 7 üçün növbəti ən yaxşı hittersinizi seçin.2 # 6 və # 7 üçün növbəti ən yaxşı hittersinizi seçin. Güc hitters-in bir ulduzlu bir komandası ilə mübarək olmasanız, qalan oyunçularınızın yalnız subayları vurması üçün daha yaxşı olacağını gözləyin. Beləliklə, hər iki və ikinci seçimi təmizləyicilərinizin vurduğu təqdirdə, topu vurmağın ən yaxşı rekorduna görə növbəti iki yuvanı doldurun. Komandanız hələ də yarasa olduqda, Baserunners'i evə gətirmə ehtimallarınızı artırın.
    • Altıncı və yeddinci ən yaxşı oyunçularınız performans səviyyələrində olduqca yaxındırsa, əsasları oğurlamaqda kimin daha yaxşı olduğuna dair qərarınızı əsaslandırın.
    • 6 saylı ləkə olan # 6 nöqtəni güclü bir baza-oğurlayıcı ilə doldurmaq bu Baserunner-in daha yaxın və yaxınlaşması şansınızı artıracaq, hətta # 7, # 8 və # 9 isə yalnız subayları vura bilər.
  3. addım 3, 8 və # 9 kimin olacağına qərar verin.3-cü və # 9 kim olmalıdır 3Decide. İndi iki ən pis hitterinizdə olduğunuzu, mütləq ən pis yerləşdirmək istədiyiniz yerə anlayın. Xaricinizin ortasında istedad içərisindəki damcı düşünün. Döşəmə dönməsi altına yaxınlaşdıqca hansı vəziyyətlərin üzləşə biləcəyinizi anlayın.
    • Sınaqların altına yalnız birinin altına çata bilən güclü bir komandasınızsa, bəlkə də ən pis hitterinizi sonuncu yerləşdirmək üçün ənənəvi üsula yapışdırın. Bu yolla, baş versələr, dərhal ən yaxşı oyunçularınızdan biri izləniləcəkdir.
    • Bundan əvvəl iki və ya daha çox çıxacağını gözləsəniz, birinci və saniyəniz baxımından səkkizinci və doqquzuncu hitterinizi düşünün. Güman ki, növbəti atışın fırlanmasına başlaya bildikləri üçün, rəhbərliyinizi seçmək üçün istifadə etdiyiniz eyni meyarlara görə kimin ilk növbədə olacağını seçin.
  4. addım 4 müxalifətinizə əsasən heyəti dəyişdirməyi düşünün.4Consider müxalifətinizə əsaslanan heyəti dəyişdirir. Digər komandanın küplərini araşdırın. Onlara qarşı oynaya biləcəyiniz keçmiş oyunları nəzərdən keçirin. Bunun sizə bir üstünlük verəcəyini düşünürsənsə, döyüşçülərinizi heyətinizdəki müxtəlif deliklərə keçməyi düşünün. Misal üçün:
    • Əgər kifayət qədər sol və sağ əlli döyüşçüləriniz varsa, iki arasında davamlı bir problem yaratmaq üçün iki arasında alternativ.
    • Onların küpü sol əlli olsa, hər bir meyilli performansını belə qablara qarşı yenidən qiymətləndirin.
    • Fərdi küplərə qarşı hər bir meyitin keçmiş tamaşalarını nəzərdən keçirin. Məsələn, altıncı meyitiniz ümumi bir küpdən daha yaxşı tarif etmək olarsa, onları dişləməyi düşünün.

Ekspert Q & A

Göstəriş

  • Lazım gələrsə, istedadlığı daha bərabər paylamaq üçün ən yaxşı hitters 'yerləşdirilməsini dəyişdirmək üçün çekinmeyin.
  • Belə bir dəyişiklik, dördüncü ən yaxşı hitter, beşinci deşikiniz, üçüncü ən yaxşısı və üçüncüsünüzlə beşinci dəlik ilə ikinci dəlik doldurmaqdır.
  • Ən yaxşı heyətə zəmanət verən heç bir düstur yoxdur.