8 top hovuzunu necə oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

8-Ball hovuzu bir ağ 'Cue topu' və 15 nömrəli top '8-top' da daxil olmaqla oynayır. Bir oyunçu bərk rəngli topları ('bərk maddələr,' nömrəli 1-7 nömrəli) cibini cibinə çəkməyə çalışır. Digər oyunçu zolaqlı topları döyməyə çalışarkən ('zolaqlar' 9-15 nömrəli). Bir oyunçu bütün uyğun topların hamısını (zolaqlar və ya bərk) cibinə qədər 8 topu batirə bilməz. 8 top cibinə ilk oyunçu oyunu qazandı.

Addım

Oyun qurmaq

  1. addım 1 əsasları anlayın.
    Əsasları anlayın. 8-Ball bir replika topu və 15 'obyekt topu' ilə oynanan bir oyundur.). Qalib gəlmək üçün əvvəlcə hər iki qrupu cibdən, sonra 8 topu qanuni cibinə cəlb etmək lazımdır.
  2. addım 2 baş nöqtəsini tapın.
    Baş nöqtəsini tapın. Hissin yanal mərkəzində kiçik bir nöqtə və ya üçbucaq, masanın uzunluğunun dörddə biri. Oyuna başlamaq üçün replika topu yerləşdirəcəyiniz yer budur. Bu nöqtədən keçən xətt 'baş sətir' adlanır.
  3. addım 3 topları düzəldin.
    Topları düzəldin. Üçbucaqlı hovuz çarxını tapın və içərisində 1-15 top qoyun. Rafı masanın əks ucunda başın son ucunda, fasilə ilə üzləşən üçbucağın bir küncünə qədər. Rəfin yanğın boyunca yandırılmış olduğundan əmin olun. Sonra oynamağa hazır olduğunuzda, yalnız topların qalması üçün racking çərçivəsini çıxarın.
    • Üçbucağın nöqtəsini üçbucaq nöqtəsini masanın uzunluğundan aşağıya qoyun: 'Ayaq nöqtəsi' də: baş nöqtəsinə uyğun olan tabloda nöqtə. 'Baş sətir' masanın başından ayağa qədər 1/4 nöqtəni qeyd edirsə, 'Ayaq simli' başı başın 3/4 hissəsini ayağa qədər olan məsafəni izləyən xəyali bir xəttdir. 'Qida yeri' ayaq sətir xəttinin dəqiq orta nöqtəsində yerləşir.
    • Üçbucağın mərkəzində 8 topu təyin edin. Fasilə üzləşərək üçbucaq nöqtəsinə 1 top qoyun. Bir zolaq topu, çarxın bir arxa küncünə və digər küncdə möhkəm bir top qoyun.
  4. addım 4 lingonu öyrənin.
    Lingo öyrənin. Hovuz, yeni oyunçuların başa düşməsi çətin ola biləcək unikal terminologiya ilə zəngindir. Oynamağı öyrəndiyiniz kimi şərtlərə istinad edin. Bir şeyin nə demək olduğundan əmin deyilsinizsə, bir veteran hovuz oyunçusundan aydınlıq gətirməsini xahiş edin.
    • Obyekt topları: 1-15 nömrəli zolaqlı və möhkəm toplar. Hər hovuz topu ancaq replika topu. 'Obyekt topları' ciblərə döyməyə çalışdığınız toplardır.
    • Cib: hovuz masasının halqası boyunca səbətlər. Altı cib var: biri hər küncdə, biri hər uzun tərəfin orta nöqtəsində. 'Cibləmə' bir və ya daha çox sayda 'obyekt' toplarını bir cibinə döymək aktıdır.
    • Rail: Hovuz tabletinin tərəfi boyunca bank.
    • Scratch: Bir oyunçu təsadüfən replika topunu cibinə döyəndə. Əgər cızırsan, batmış toplardan birini cibdən çıxarın və masanın mərkəzinə qoyun. Rəqibiniz indi masanın yuxarısındakı seçilmiş nöqtəsindən vurmaq şansına malikdir.
    • Açıq Cədvəl: Cədvəl qrupların seçimi (zolaqlar və ya bərk) hələ müəyyənləşdirilməyibsə, masa 'açıqdır'. Cədvəl açıq olduqda, zolaq və ya bərk etmək üçün əvvəlcə möhkəm bir şey vurmaq qanunidir.
    • Foul Cəza: Müxalif oyunçu əlindəki top topu alır. Bu o deməkdir ki, oyunçu növbəti vuruşunu aparmaq üçün süfrənin hər hansı bir yerində süfrənin hər hansı bir yerində yerləşdirə bilər.

Oyunun başlaması

  1. addım 1 rafı qırın.
    Rafı qırın. Bir oyunçu baş sətir arxasında replika topu xətti və rafı hədəfləyir. Cue topunu güc və dəqiqliklə topların üçbucağına döyün. Qanuni fasilə atışını icra etmək üçün, qırıcı ya topu cibinə, ya da ən azı dörd nömrəli topu dəmir yoluna sürməlidir. Breaker düzgün bir fasilə vermədikdə, bu, pisdir.
  2. addım 2 bir cızıq və ya qaydanı halında nə edəcəyinizi bilin.
    Bir cızıq və ya pis olduqda nə edəcəyinizi bilin. Əgər qırılan oyunçu onun vurduğu və ya vurduğu təqdirdə, oyun yalnız qismən başlamışdır. Bir murdar halında, daxil olan oyunçu iki variant var: masanı olduğu kimi qəbul edin və növbəti vuruşu götürün və ya açılış fasiləsinin yenidən qurulması üçün topları yenidən yığın. Gələn oyunçu şəxsən qırılacağını və ya orijinal qırınçının yenidən cəhd etməsini seçib seçməyə başlayır.
    • Bir oyunçu bir qanun pozğunluğunda cızırsa:
      • Bütün toplar cib cibində qalır.
      • Atış, bu, indi digər oyunçunun vurmaq üçün növbəsi olduğu bir qaydanı pozur.
      • Cədvəl açıqdır, yəni açıqdır ki, bir topu cızılmadan topu batmaq üçün ilk oyun növü (zolaqlar və ya bərk) oyun üçün onun məqsədi kimi seçir.
    • Bir oyunçu fasilə vuruşunda masadan bir nömrəli topu atlayırsa, bu, pisdir. Gələn oyunçunun iki variantı var:
      • Masa vəziyyətində qəbul edin. Növbəti vuruşu aparın və oyunu davam etdirin.
      • Cue topunu başın arxasındakı əlində götürün. Zərurət kimi yenidən vur və ya qırın.
    • 8-top fasilədə cibdədirsə, onda qırıcı yenidən raf istəyə bilər və ya 8 topu ləkələdim və çəkilişlərə davam edə bilər. Breaker 8 topu fasilədə cib çəkərkən, gələn oyunçu yenidən rafın seçimi və ya 8 topu ləkələnmiş və baş sətirinin arxasında top ilə vurmağa başlamışdır.
  3. addım 3 qrupları seçin.
    Qruplar seçin. Qruplar seçilməzdən əvvəl, masa 'açıqdır'. Nömrəli bir topu batıran ilk oyunçu, oyunun qalan hissəsində bu qrup qrupu üçün hədəf almağı seçir. Məsələn, qırılan oyunçu olsanız və zolaqlı 13 topu batırırsınızsa, onda 'zolaqlar 'sınız. Tətil etmək asan olan digər zolaqlı toplar üçün ətrafa baxın. Məqsədiniz, rəqibinizin hamısını möhkəm topların hamısını və 8 topunu cibindən əvvəl cibinə cib etməkdir.
    • Kimin kim olduğunu aydınlaşdırın. Bir zolaq düzəltsəniz, 'Mən zolaqlaram!' Əgər möhkəm bir şey etsəniz, zəng edin, 'Mən bərkiməm!'
    • Bir nömrəli top cibinə ilk oyunçu olsanız, eyni zamanda həm zolağı, həm də möhkəm bir şəkildə batırsınızsa, iki qrup arasında seçiminiz var. Ən çox sərfəli görünən qrupu seçin.
  • Bütün toplar cib cibində qalır.
  • Atış, bu, indi digər oyunçunun vurmaq üçün növbəsi olduğu bir qaydanı pozur.
  • Cədvəl açıqdır, yəni açıqdır ki, bir topu cızılmadan topu batmaq üçün ilk oyun növü (zolaqlar və ya bərk) oyun üçün onun məqsədi kimi seçir.
  • Masa vəziyyətində qəbul edin. Növbəti vuruşu aparın və oyunu davam etdirin.
  • Cue topunu başın arxasındakı əlində götürün. Zərurət kimi yenidən vur və ya qırın.

Oyun oynamaq

  1. addım 1 topu cib ala bilməyinizə qədər atəşə tutun.
    Topu cib ala bilməyincə çəkilişdə davam edin. 'Zolaqlar' da çəkirsinizsə və zolaqlı 12 topu düzəldirsinizsə, o zaman sizin növbənizdir. Başqa bir zolaqlı topu cib etməyə çalışın. Növbəti vuruşunuzda başqa bir zolaqlı topu müvəffəq etsəniz, yenidən vura bilərsiniz. Cibini cızdıqdan və ya darıxdığınız anda, dərhal rəqibinizin növbəsinə çevrilir.
    • Bir vuruşla qrupunuzdan iki nömrəli topu batırdığınız birləşmə zərbələrinə qarşı heç bir qayda yoxdur. Bununla birlikdə, 8 top atıcısının yalnız qalan qanuni obyekt topu olmasa, birləşməsində ilk top kimi istifadə edilə bilməz. Əks təqdirdə, bu pisdir.
  2. addım 2 qrupunuzdakı topların hamısı cib.
    Qrupunuzdakı topların hamısını cib. Əgər 'bərk maddələr' çəkirsinizsə, 8 topu cib edə biləcəyiniz üçün 1-7 nömrəli topların hamısını düzəltməyə çalışın. 'Zolaqlar' çəkirsinizsə, 9-15 nömrəli topların hamısını edin. Rəqibinizin topunu düzəltsəniz, növbəniz bir cızıqla başa çatır.
  3. addım 3 çəkilişlərinizi çağırın.
    Çəkilişlərinizi çağırın. Bir çox rəsmi hovuz oyunlarında oyunçular bu vuruşun qanuni olması üçün götürdükləri hər vuruşu çağırmalıdırlar. Bu o deməkdir: Hər vuruşdan əvvəl, hansı topun hansı cibinə döyəcəyinizi elan edin. '4 top, künc cibində' deyə bilərsən və hovuzunuzun hansı cibini nə demək olduğunu aydınlaşdırmaq üçün hovuzunuzu göstərin. Dostlarınızla bir hovuzda təsadüfi bir oyun oynayırsınızsa, görüntülərinizi çağırmağa ehtiyac yoxdur.
  4. addım 4 8 top cib.
    8 top cib. Qrupunuzdakı bütün digər nömrəli topları (zolaqlar və ya bərk maddələr) etdikdən sonra yalnız 8 topdan qanuni olaraq vura bilərsiniz. Cibinizə zəng etdiyinizə əmin olun! Masanın üstünə baxın və 8 topu batırmaq üçün hansı cibin ən asan yer olacağına qərar verin. Sonra, vurmadan əvvəl 8 top cibinə hara getdiyinizi elan edin. 8 topu qanuni olaraq cibdən birinci olsanız, onda oyunu qazanırsınız!
    • Məsələn: '8 top, künc cibində' deyin və hansı künc cibini nəzərdə tutursunuz.
    • Əgər vuruşunuzu çağırırsınızsa, ancaq 8 topu bir cibinə çevirmirsən: indi rəqibinizin vurması növbəsidir. 8 topu düzəltmək istəyərkən 8 top və ya cızıq etməsəniz, nə də itirmisən.
  5. addım 5 oyunu bitirin.
    Oyunu bitirin. 8 top hovuzun bir oyunu, bir oyunçu öz qrupundakı nömrəli topların hamısını cibdən sonra qanuni olaraq 8 topu laxtalandırdıqda bitir. Bununla birlikdə, bir oyunçu da müəyyən pozuntular törətməklə oyunu itirə bilər.
    • Bir oyunçu o və ya olduğu zaman itirir: fasilədən sonra hər hansı bir nöqtədə 8 topu ciblər; Ciblər, toplar qrupunun sonuncusu kimi eyni vuruşda 8 top; fasilədən sonra istənilən vaxt 8 topu masadan atlayır; 8 topu çağırdığı birindən başqa bir cibdə ciblər; və ya qanuni 'obyekt topu' olmadıqda 8 top.

İcma Q & A

  • Sual etmək
    Güman etməzdən əvvəl 8 topu cib alsam, nə olacaq?
    İtirirsiniz və oyun bitdi.
  • Sual etmək
    Oynaya biləcəyim 8 top hovuzunun müxtəlif növləri varmı?
    Oyunu asan və ya daha çətin etmək üçün oynaya biləcəyiniz digər ev qaydaları var.
  • Sual etmək
    Möhkəm topumda vurduğum və səhvən zolaqlı bir top vurduğum zaman nə olur?
    Rəqibiniz daha sonra topu tutur və süfrənin hər hansı bir yerinə replika topu yerləşdirə bilər.

Videonuz

Göstəriş

  • 8-Ball hovuzu bir ağ 'Cue topu' və 15 nömrəli top '8-top' da daxil olmaqla oynayır. Bir oyunçu bərk rəngli topları ('bərk maddələr,' nömrəli 1-7 nömrəli) cibinə cib almağa çalışır. Digər oyunçu zolaqlı topları döyməyə çalışarkən.
  • Cue Ball-a vurdu: Cue'nin ucunu topdan dörd düym məsafədə yerləşdirin. Sonra, ehtiyatınızı əyilmiş əlinizə yerləşdirin. Tətil etdiyiniz zaman qolunuzdan başqa bir şey hərəkət etməlidir. Bədəninizi hələ saxlayın.
  • Cue-ni tutun: vuruşunuzun sözünü hədəfləmək və sabitləşdirmək və hər vuruş üçün güc vermək üçün digər tərəfdən ('zəng əli') istifadə edin.