Badminton necə oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Dünyanın ən sürətli reket oyununu kim oynamaq istəməz? Badminton iki və ya dörd oyunçu ilə oynaya bilər. Oyunun obyekti, şəbəkənin üstündəki sutma ilə uğurla vuraraq xal toplamaqdır. Oyun tennis üçün bəzi oxşarlıqlara baxmayaraq, Badminton qaydaları ilk oyununuzda bir yellənmədən əvvəl bilmək üçün fərqli və vacibdir. İstəsəniz badminton ustası olmaq Və ya yalnız parkdakı sevimli qızı heyrətləndirin, sonra başlayaq.

Addım

Qaydaları öyrənmək

  1. addım 1 oyunun obyektini anlayın.
    Oyunun obyektini anlayın. Badminton, tennis kimi, iki oyunçunun və ya hər iki oyunçunun iki komandası tərəfindən oynanan reket idman növüdür. Obyekt sizin və ya komandanız üçün əvvəlcə 21 bal almaq üçündür. Söndürməçiyə uğurla xidmət etdiyiniz zaman bir nöqtəni vurursunuz və qarşıdakı komandalarınız bir arızanı ələ keçirir, bu da komandanın sükan arxasına lazımi şəkildə geri qaytarılmadığı deməkdir.
    • Hər oyunu qazanmaq üçün əvvəlcə 21 bal qazanmalı və prosesdə ikisini qazanmalısınız. Beləliklə, hər iki komandanın 20 hesabı varsa, bir komanda 22-20 və s.
    • Əgər siz və rəqibiniz 2 ilə qazana bilmirsinizsə və hesab 29-a qədər davam edə bilmirsinizsə, 30 bal toplayan ilk komanda qalib gəlir.
    • İki oyun qazanmaq üçün ilk komanda matçı qazandı. Hesab oyunlarda 1-1 olsa, üçüncü qərar verən oyun oynamalısınız.
  2. addım 2 badminton məhkəməsi ilə tanış olun.
    Badminton məhkəməsi ilə tanış olun. Badminton məhkəməsi 44 fut (13,4 m) uzunluğu 20 fut (6.1 m) qədərdir. Singles oynayırsınızsa, 44 fut (13,4 m) uzun, yalnız 17 fut (5.2 m) olan hissədə oynayırsınız. Şəbəkə, 20 metr (6.1 m) işarəsi (6.1 m) işarəsi (5.1 m) -də (5.2 m), yerdən 5 fut (1,5 m) olan üçdə bir düymdən ibarət olan məhkəmənin yarısında yerləşdirilməlidir. Cütlüyü oynadığınız zaman məhkəmənin sol və sağ tərəfində əlavə 15 fut (1,5 m) (ikiqat kənarları) xidmət və qayıtmaq üçün ədalətli oyun hesab olunur. Budur başqa nə bilmək lazımdır:
    • Məhkəmənin hər tərəfi hüququ və sol xidmət məhkəməsi var. Bir komandanın serveri bir xidmət məhkəməsindən xidmət məhkəməsinə xidmətin diaqonalına xidmət etməlidir. Oyunçular hər nöqtədə qol vurduqdan sonra məhkəmələri dəyişdirməlidirlər.
    • Singles-də xidmət edərkən, rəqibin diaqonal xidmət qutusuna və arxa singles xəttinə xidmət edə bilərsiniz, ancaq daha geniş ikili ardıcıllıqla deyil.
    • Doğuşa xidmət edərkən, oyunçu, rəqib komandanın diaqonal xidmət qutusuna, o cümlədən ikiqat kənarındakı sideline, lakin sublowing uzun xidmət xətti deyil.
    • Beləliklə, subaylar xidməti üçün qəbul edən məhkəmə daha uzun və dardır və ikiqat xidmətdə məhkəmədə geniş və qısa.
    • Shuttlecock uğurla xidmət etdikdən sonra hər komandanın bütün məhkəməsi ədalətli oyuna çevrilir. Söndürmə, yalnız ikiqat və ya tək məhkəmənin hüdudlarında qalmalıdır.
    • Oyunçular bir oyunçu bir arıza baş verdikdən sonra xal toplaya bilərlər. Bir server rəqibini bir günah almağa məcbur edərsə, serverə bir nöqtə veriləcəkdir. Alıcı serverə bir günah məcbur edirsə (buna görə server onu oynaya bilməz), alıcı, həm də alıcının növbəti oyun üçün yeni serverə çevriləcəyi kimi qəbul edəcəkdir.
  3. addım 3 oyunun əsaslarını anlayın.
    Oyunun əsaslarını anlayın. Məhkəmə məlumatlarından və qol qaydalarından kənarda badminton oyununa başlamazdan əvvəl bilməli olduğunuz şey budur:
    • Bir sikkə atın və ya hansı komandanın ilk növbədə xidmət edəcəyinə və hansı tərəfdə oynayacağı barədə başqa bir yarışmaya sahib olun.
    • Bir badminton oyununun ilk xidmətinin məhkəmənin sağ yarısından məhkəməyə bu məhkəməyə çevrilən məhkəməyə gəlir. Oyunun qalan hissəsi üçün, hətta bir sıra nöqtələriniz varsa, tək sayda xalınız varsa, soldan xidmət edin.
    • Əgər xidmət edən tərəf bir arızadırsa, qəbul edən tərəf bir nöqtə alır və xidmət edir. Xidmətçi komandası xidmət edirsə və qəbul edən tərəf bir arıza baş verirsə, xidmət edən komanda bir xidmət məhkəməsindən digərinə keçir və xidmət etməyə davam edir. Hər xidmətdən sonra vurulan bir nöqtə var (məsələn, voleyboldan fərqli olaraq).
    • Cütlüklərdə, hər bir komanda yalnız bir 'xidmət' var. Beləliklə, bir komanda üzərində bir oyunçu xidmət edirsə və çatışmazlıqlar varsa, servis digər komandada bir oyunçuya gedir və s.
    • Qəbul edən bir komanda bir nöqtə qazandıqda və xidmət aldıqda, komanda tərəfləri dəyişdirmir, ancaq dayandıqları yerdən xidmət edir. İlk xidmət nöqtəsini qazansalar, o zaman oyunçular mövqeləri sağdan sola keçirirlər.
    • Hər oyundan sonra, rəqiblər məhkəmənin uclarını dəyişir və əvvəlki oyunu qazanan tərəfi növbəti oyunun başlanğıcında xidmətə alır.
  4. addım 4 bir oyunçunun bir günahı necə ala biləcəyini anlayın.
    Bir oyunçunun bir günah ala biləcəyini anlayın. Bir komandanın və ya oyunçunun bir arızanın qazanmasının bir neçə səbəbi var. Burada bunlar:
    • Söndürmə xidmət edildikdə, sükan arxasında bir nöqtəyə və ya serverin belində bir nöqtəyə vurulmalıdır - əks halda bir günahdır. Diqqəti çəkən nöqtədə raketin hər hansı bir hissəsi, xidmətçinin əlinin hər hansı bir hissəsindən yüksək deyilsə, bir arıza verilə bilər.
    • Əgər xidmət edən komanda şəbəkə üzərindən sükafə xidmət edə bilmirsə. Söndürmə, eyni oyunçu badmintonda ədalətli hesab ediləcək bir dəfə vurulmalıdır. Badmintonda yalnız hər bir xidmətdə bir cəhd edin. Yeganə istisna, komandanızın şəbəkə vurduğu və rəqib məhkəməsinə düşdüyü zaman komandanızın icazə aldığı təqdirdə. Bu vəziyyətdə başqa bir cəhd alırsınız.
    • Oyunun hər hansı bir nöqtəsində şəbəkəyə və ya şəbəkəyə vurursan.
    • Söndürmə sizi vurursa.
    • Söndürmə və ya ətrafındakı və ya ətrafdakıları digər tərəfdən oyunçuya ötürsəniz və ya yerində. Xəttdə düşən sükanlar ədalətli oyun kimi hesab edilə bilər.
    • Məhkəmənin tərəfində yerdəki sükançılığı vurursan və ya ən uzun xidmət xəttindən kənarda uzanmış olsanız, bunlar bir arızaya töhfə verir.
    • Server sükafəyə rast gəlinən məhkəməyə xidmət göstərə bilmirsə.
    • Hər hansı bir oyunçu rəqiblərinə hər hansı bir şəkildə maneə törətməyə çalışırsa, bu oyunçu üzərində nöqsanlara kömək edir.
    • Hər hansı bir oyunçunun ayaqları tamamilə xidmət məhkəməsi daxilində olmalıdır - əks halda bir günah çağırılacaqdır.
    • Oyunçu, paltarları və ya hər hansı bir bədən hissəsi daxil olmaqla hər hansı bir avadanlıq parçası ilə badminton şəbəkəsinə toxuna bilirsə, bu nöqsanlara kömək edir.
    • Balks da badminton günahına töhfə verir.
  5. addım 5 söndürməçini vurmağın əsas yollarını öyrənin.
    Shuttlecock'i vurmağın əsas yollarını öyrənin. Standart badminton raketi, 4,5-5.5 unsiyadan olan hər yerdə 26 düym (66.0 sm) uzun və ağırlıqdır. Onların əksəriyyəti metal və neylon ilə hazırlanmışdır və bu işıq reketi ilə sükandan səmərəli vurmaq üçün kifayət qədər enerji hazırlamalısınız. Əsas vuruşlar forehand və arxa (tennisdə olduğu kimi) və servisdən effektiv şəkildə zərbə vurmaq üçün yüngül, sürətli bilək lazımdır. Shuttlecock'u təəccübləndirmək haqqında bilmək lazım olan şey budur:
    • Hamısı ayağa aiddir. Servisə baxın və özünüzü yerləşdirmək üçün bir neçə kiçik addımdan istifadə edin ki, çox uzanmaq əvəzinə asanlıqla vura biləsiniz.
    • Arxa tərəfi, irəli yelləncək və vurduğunuzu və servisini effektiv şəkildə vurmaq üçün izləməlisiniz. Servisin lələkləri deyil, servisin dəyirmi mərkəzinə vurmalısınız.
    • Aydın vuruşunuzu mükəmməlləşdirin. Bu ən çox yayılmış vuruşdur və hədəf servisinizi rəqibinizi şəbəkədən uzaqlaşdıran bir şəkildə vurmaqdır, bu da növbəti vuruşunuzu qurmağa vaxt verir.
    • Drop vuruşunuzu tətbiq edin. Bu vuruşu effektiv şəkildə vurmaq üçün, servisin nə qədər sürətli qaçmasından asılı olmayaraq, servisin yalnız şəbəkəyə düşməsini təmin edən yavaş, yumşaq bir vuruş vurmalı olacaqsınız.
    • Servis shash. Bu, şəbəkənin yüksəkliyindən yuxarı olan bir servis vurmaq üçün istifadə etdiyiniz güclü bir vuruşdur. Sənin arxasında raketi geri qaldırmalısan, sanki onu cızmaq istəyirdin, servisin yolunuzu gözləyin və sonra hasarın üstündən sürətlə vurduğunuz kimi sərt şəkildə vurun.
    • Servis sürün. Bu, servisin yerə paralel şəkildə hərəkət etməsi üçün bir ön və ya arxa vuruş ola bilər, yalnız ağdanın üstündən keçərək, rəqibinizin gözlədiyini və ya vurmağını və ya geri dönməsini çətinləşdirir.
    • Rəqiblərinin vuruşu almağa hazır olduqda serverlərin başa düşülə bilməli olduğunu tanıyın. Rəqib almağa hazır görünmədiyi zaman server xidmət etməməlidir.
      • Hər iki oyunçu, serverin topu rəqibinə çatdırana qədər torpaqla təmasda olan məhkəmənin içərisində dayanmalıdır. Bununla birlikdə, oyunçular yerə boyanan hər hansı bir xətlərin üzərində dayanmamalıdırlar - bunun üçün xidmət məhkəməsinin ərazisindən kənarda hesab olunur.
  • Hər iki oyunçu, serverin topu rəqibinə çatdırana qədər torpaqla təmasda olan məhkəmənin içərisində dayanmalıdır. Bununla birlikdə, oyunçular yerə boyanan hər hansı bir xətlərin üzərində dayanmamalıdırlar - bunun üçün xidmət məhkəməsinin ərazisindən kənarda hesab olunur.

Zərbələri mənimsəmək

  1. addım 1 tutuşu mənimsəyin.
    Tutuşu mənimsəyin. Tutu, raketinizi necə tutduğunuzdur və vurduğunuz hər vuruşa təsir edəcəkdir. Oyunda iki əsas tutuşunuz var, biri ön və arxa tərəf üçün. Budur bilmək lazımdır:
    • Forhehand tutuşu: raketi oynamamağınız, sapı sizə tərəfə dik olan reketinizlə tərəfə yönəldin. Əlinizi əlinizi əlinizdən tutduğunuz kimi qoyun. Baş barmağınız və indeks barmağınız arasında bir v şəkli axtarın. Daha rahatlıq üçün sapı barmaqlarınıza rahat istirahət edin. Gümüşü qısaldın və poreCourt və midcourtdan servis vurduğunuz zaman raketi daha çox idarə etmək üçün şaftın daha çox idarə olunması üçün şaftaya qoyun.
    • Backhand Grip: Raketi sanki ön tutuşu tuturdunuz. Sonra, əmələ gətirdiyiniz v forması sağa doğru hərəkət etməsi üçün saat yönünde çevirin. Baş barmağınızı barmaqlarınızda boş yerə qoyaraq, daha çox qol və güc üçün sapın arxa tərəfinə qoyun. Yenə də, təmizlik və xalis oyun üçün daha qısa bir tutuş üçün daha uzun bir tutuşdan istifadə edin. Baş barmağınızı rahatlaşdırın və silahınızdan daha çox güc istifadə edin, çünki baş barmağınızın uzadılması qısa məhkəmənin arxa qapısında son dərəcə məhduddur və ya orta məhkəmə bloku və ya xalis öldürmə üçün daha çox vaxtınızın olması üçün daha çox vaxtınız var, yəni baş barmağın qolu vacib deyil.
  2. addım 2 yüksək və aşağı xidmətə sahib olun.
    Yüksək və aşağı xidmətə sahib olun. Bir badminton xidmətinin, yüksək xidmətdən arxa xidmətə xidmət etmək üçün bir çox yol var. Budur bir neçə xidmətə ehtiyacınız olacaq:
    • Yüksək xidmət. Bu mahnı zamanı rəqibinizi geri köçürmək üçün əla bir xidmətdir; Doğuş üçün bir az hiyləgərdir. Bunun üçün bu xidmət üçün gizli bir forehanddan istifadə etməlisiniz. Rahatlayın, qısa xidmət xəttinin arxasında 2-3 fut (0.6-0.9 m) dayanaraq dizlərinizi bükün. Raket ayağını arxasında qoyaraq, raketsiz ayağınıza rəhbərlik edin. Raketinizi demək olar ki, çiyninizə qaytarın, sonra irəli sürün. Servisini lələklər tərəfindən tutun və qarşınızda biraz atın. Raketinizin düz üzü ilə servis vurun və raketinizin başınızın qeyri-reket tərəfinə aparana qədər davam edin.
    • Aşağı xidmət. Bu xidmət daha çox ikiqat istifadə olunur. Bu hərəkət üçün ön və ya arxa işdən istifadə edə bilərsiniz.
      • Xidmət üçün, xidmət xəttinin arxasında 2-3 fut (0.6-0.9 m) dayanmaq, raketinizi bel səviyyəsinə gətirin və irəli sürməyə başlayın. Servisini lələklər tərəfindən saxlayın və onu atmaq əvəzinə raketi qarşılamağa yaxın gətirin. Servisini daha yüksək nöqtədə vurun, amma yenə də belinizdən aşağıda, onu yalnız şəbəkənin lentini sındırmağa çalışaraq raketlə üz-üzə vurun.
      • Əyləncəli xidmət üçün yalnız raket ayağınıza və raketsiz ayağınıza, ayaqlarınızın rəqibinizə işarə etməsi ilə arxada qoyun. Qısa bir arxa hissədən istifadə edin və sonra raketi irəli aparın, servisini bel səviyyəsinin qarşısında lələklərin ucunda saxlayın. Sonra, servisini reket üzü ilə itələyin və onu şəbəkənin lentini qırmağa çalışın. Daha çox nəzarət üçün tutuşunuzu qısaldın.
  3. addım 3 çırtma və sürücü xidmət edin.
    Çırpın və sürücü xidmət edin. Budur bilmək lazımdır:
    • Çırtma xidmət edir. Bunu tez bir xidmət üçün istifadə edin, ancaq çox az istifadə edin. Servisini tipik bir aşağı xidmətdə itələməyiniz kimi hərəkət etmək üçün bir forehand və ya arxadən istifadə edin, lakin bunun əvəzinə, servisini tez bir zamanda vurmaq üçün biləyinizdən istifadə edin.
    • Sürücü xidmət edir. Bu, subaylar və ya cütlər üçün mükəmməl bir xidmətdir. Bu, servis səyahətini yaltaq bir açıda və daha sürətli bir tempdə edəcəkdir. Raketinizi bel səviyyəsindən bir az aşağı salmaq, bel səviyyəsindən bir az aşağı salmaq, bel səviyyəsindən biraz aşağı salmaq və belinizə paralel olaraq biraz aşağı əyməklə bir az daha yaxın bir alt paltar istifadə edin. Raketi irəli sürüşdürün və servisinizi bir qədər yan tərəfə bir qədər yan tərəfə atın, vurdu və onu yaltaq bir açıda ötürməyə imkan verərkən izləyin.
  4. addım 4 forehandu mənimsəyin.
    Ön forsunu mənimsəyin. Servisin aşağı və qarşınızda gəldiyini gördükdən sonra rəqibinizi döymək üçün bu forehanı vurmalısınız. Budur, nə etməlisən:
    • Raket başını aşağı və arxada atın. Raketin arxasında uzandığına əmin olun.
    • Dizlərinizi əyilmiş və hərəkət etməyə hazır olun.
    • Raket ayağınızla irəliləyin.
    • Shuttle vurmadan əvvəl biləyinizi sonuncu saniyədə vuraraq raketi yelləyin, qolunuzu yelləyin.
    • Açıq raketi üzünüzə sahib olun və momentum yaratmaq üçün raketi yuxarıya doğru sürüşdürün. Raketiniz qarşı tərəfinizin yaxınlığında vurulana qədər davam edin.
  5. addım 5 əkizin ustası.
    Backhand-i mənimsəyin. Bir arxaya vurmaq üçün servisin arxa tərəfinizə yaxınlaşmasını gözləməlisiniz. Budur, nə edirsən:
    • Sol ayağınıza hərəkət edin və sağ ayağınızı bədəninizin qarşısında (sağ əlinizdə və arxa tərəfinizdədir, yəni sol tərəfinizdədir), bu, sağ çiyininizin şəbəkəyə baxmasına əmin olun.
    • Doğru dirsəklərinizi bükün və sağ ayağınızı boş və fimərəni saxlayaraq, kilidinizi arxa sol ayağınıza sürükləməyə, arxa sol ayağınıza sürüşməyə hazırlaşmaq üçün sağ əlinizi vücudunuzu çəkin və sağ əlinizi bədəninizə çəkin.
    • Ağırlığınızı irəliyə aparın, dirsəklərinizi düzəldin, raketin üzü servis ilə üzləşməyincə raketinizi irəli apararkən, sağ çiyninizi irəliyə aparın.
  6. addım 6 çəkilişlərinizi dilimləndirməyi öyrənin.
    Çəkilişlərinizi dilimləndirməyi öyrənin. Dilim servisin yavaşlamasına və ya istiqamətini dəyişdirməyə kömək edə bilər. Bu, rəqibinizin hara getdiyini və ya servisini geri qaytara biləcəyinizi bilməsi üçün çətinləşdirəcək daha inkişaf etmiş bir bacarıqdır. Budur edə biləcəyiniz şey:
    • Xalis görüntülərinizi dilimləyin. Həmişə olduğu kimi irəli hərəkətə başlayın və sonra raketi içəridə sürüşdürərək, oure'nin mərkəzinə süründüyünüz və rekviziti dilimlədikcə, rəqibinizin nə edəcəyini gözlədikləri kimi sürüşdürür.
      • Servetin raketindən sükan qurğusunun xidməti quşun şəbəkəyə toxunmasına və sonra başlamasına səbəb olduqda, oynamalı və oyun bitməlidir. Bununla birlikdə, şalvar şəbəkəyə toxunmaqda baş verərsə, oyuna daha da keçərsə, vuruş yaxşıdır və quş oynaya bilər.
    • Drop atışlarınızı dilimləyin. Havada olanda servisin mərkəzinə dik olan raketi dilimləyin. Bu, servisini yavaşlatacaq, onu tez bir zamanda rəqibin tərəfinə yaxınlaşır.
  7. addım 7 bir yerüstü vuruşu vurmağı öyrənin.
    Bir yerüstü vuruşu vurmağı öyrənin. Smash vuruşu kimi də tanınır, bu vuruş gücünüzü istifadə etməyə və qövsün yuxarısında servis vurmağa imkan verir. Bunu etmək üçün, pulsuz əlinizi servisin yaxınlığında hədəfləyin, sonra rəqibinizin məhkəməsinə yönəltməzdən əvvəl bir quşun mərkəzini qıraraq raketi əlinizlə başınıza sürüşdürün.
    • Məqsəd burada vacibdir - servisini rəqibinizin çatması üçün çətin olacaq bir yerdə hədəfləməyə çalışın.
  8. addım 8, xidmət zamanı edilən bəzi açıq səhvləri tanıyın (və edə bilərsiniz)'t) be considered a fault.
    Xidmət zamanı edilən bəzi açıq səhvləri bir günah hesab etmək olar.
    • Serverlər quşu hitdə almağı bacarmalıdırlar. Quşun vurulmasına cəhd etməsi, lakin qaçırılmağa cəhd edərsə, günah doldurula bilməz. (Hər şeyin ən yaxşısı üçün işlər olur.)
    • Quş vuruşun icrası zamanı və ya quşun iki dəfə vurulması zamanı reketdə tutulursa, bu bir nöqsandır.
  • Xidmət üçün, xidmət xəttinin arxasında 2-3 fut (0.6-0.9 m) dayanmaq, raketinizi bel səviyyəsinə gətirin və irəli sürməyə başlayın. Servisini lələklər tərəfindən saxlayın və onu atmaq əvəzinə raketi qarşılamağa yaxın gətirin. Servisini daha yüksək nöqtədə vurun, amma yenə də belinizdən aşağıda, onu yalnız şəbəkənin lentini sındırmağa çalışaraq raketlə üz-üzə vurun.
  • Əyləncəli xidmət üçün yalnız raket ayağınıza və raketsiz ayağınıza, ayaqlarınızın rəqibinizə işarə etməsi ilə arxada qoyun. Qısa bir arxa hissədən istifadə edin və sonra raketi irəli aparın, servisini bel səviyyəsinin qarşısında lələklərin ucunda saxlayın. Sonra, servisini reket üzü ilə itələyin və onu şəbəkənin lentini qırmağa çalışın. Daha çox nəzarət üçün tutuşunuzu qısaldın.
  • Servetin raketindən sükan qurğusunun xidməti quşun şəbəkəyə toxunmasına və sonra başlamasına səbəb olduqda, oynamalı və oyun bitməlidir. Bununla birlikdə, şalvar şəbəkəyə toxunmaqda baş verərsə, oyuna daha da keçərsə, vuruş yaxşıdır və quş oynaya bilər.

Strategiyanı mənimsəmək

  1. addım 1 həmişə qayıtdığınızdan əmin olun the stance of readiness after each shot.
    Hər vuruşdan sonra həmişə 'hazırlıq mövqeyinə' qayıtdığınızdan əmin olun. Atışlarını geri qaytardıqdan sonra məhkəmənin ortasına qayıdın, buna görə də sola və ya sağa vurulsalar, reaksiya vermək və onların vuruşuna getmək və geri qayıtmaq üçün daha çox vaxtınız var. Ayaq barmaqlarınızın üstündə qalın və bir az sola və sağa hərəkət edin, buna görə enerjiniz və təciliniz hələ də aktivdir və növbəti hərəkət üçün qaçmağa hazır ola bilərsiniz.
    • Bu duruş, ayaqlarınızın çiyinləriniz və paralel olması ilə belə olmalıdır və ayaq barmaqlarınızın şəbəkəyə yönəldilməlidir.
    • Dizlərinizi bir az əyilin və vücudunuzun ön hissəsində qolunuzla raketiniz.
    • Sanki normal olaraq dayanmısınız, ya da bədəniniz yaxşı hərəkət etmək üçün çox sərt olacaq.
  2. addım 2 i̇stədiyiniz zaman hər yerdə hərəkət etməyə hazır olun.
    İstənilən vaxt hər yerdə hərəkət etməyə hazır olun. Şəbəkə qədər qaçmağa, çarpaz məhkəməyə aparmağa, arxa xidmət xəttinə aparın və ya hər hansı bir mövqedən servisə çatmağa hazır olun. Sürpriz elementi burada da vacibdir, buna görə də rəqibinizin tövsiyələrinə diqqət yetirin.
  3. addım 3, mümkün qədər tez-tez yerüstü üçün gedin.
    Bacardığınız qədər tez-tez yerüstü üçün gedin. Overhead Smash, oyunun ən güclü vuruşudur, çünki servisinizi mümkün qədər sərt və sürətli vurmağa imkan verir, rəqibinizin vuruşunu geri qaytarmaq üçün mümkün qədər çətinləşdirir. Servisin havada yüksək qaytarıldıqda bu vuruşu vurmaq üçün fürsət axtarın.
  4. addım 4 rəqiblərinizi gəzməyə davam edin.
    Rəqiblərinizi gəzməyə davam edin. Hər dəfə rekibanıza sağa qayıtmayın və ya sadəcə onu sağa doğru geri vurması onu asanlaşdıracaqsınız. Məqsədiniz rəqibinizi və ya rəqiblərinizi məhkəməyə və ya məhkəməyə və ya geri və ya geri və ya geri və yorğun olduqları üçün hərəkət etməli və servisini düzgün bir şəkildə qaytarmaq imkanınız yoxdur.
  5. addım 5, dəlilik üçün bir üsul var.
    Dəlilik üçün bir üsul var. Yalnız servisini geri vurmağı hədəfləməyin və rəqibinizin qarışdığına ümid edirəm; Harada vuracağınız bir fikriniz var, onu necə vuracağınız və niyə müəyyən bir şəkildə vuracaqsınız. Yalnız servisdə kor-koranə yellənmisinizsə, çox uzaqlaşmayacaqsınız.
  6. addım 6 rəqibinizi istismar edin's weaknesses.
    Rəqibinizin zəif tərəflərini istismar edin. Qazanmaq istəyirsinizsə, rəqibinizi oyununuzu oynamalı və mümkün qədər narahat etməli olduğunuzu etməlisiniz. Rəqibiniz zəif bir arxa (ən başlayanlar olduğu kimi), servisini dəfələrlə arxa tərəfə vurdu. Ayağında yavaş olsa, onu gəzdirin. Şəbəkə yaxınlığında oynamağı sevirsə, çəkilişlərinizi uzun və sərt vurun. Rəqibiniz smash vuruşunu sevirsə, havada servis vurmayın. Rəqibinizin güclü və zəif tərəflərinə uyğun olun, buna görə mümkün qədər asanlıqla qazana bilərsiniz.
    • Rəqibinizi yaxından izləmək vacibdir. Bir oyuna başlamağınızdan və ya sadəcə əyləncə üçün mitinq etməyə başlamağınızdan asılı olmayaraq, rəqibinizin güclü və zəif tərəflərini mümkün qədər erkən axtarın.
  7. addım 7 onu qarışdırın.
    Qarışdırın. Hər zaman yerüstü olmağı hədəfləyən və ya əsasən ön planşetleri, çünki hər dəfə yaxşı bir fikirdir, çünki yaxşı bir fikirdir, çünki yaxşı bir fikirdir, çünki yaxşı bir fikirdir, çünki hər dəfə eyni şeyi etsəniz, rəqibləriniz olduqca sürətli tutmağa başlayacaqdır. Sürprizin elementini davam etdirmək vacibdir, buna görə rəqibləriniz gözətçiyə tutulma ehtimalı və sizə qarşı oynadıqları zaman nə gözlədiyinizi bilmirlər.
    • Buraya xidmət etdiyiniz yerə, hansı atışları və servis vurmağa meyl etdiyiniz yer daxildir.

İcma Q & A

  • Sual etmək
    Badminton tək başına nə mövqedə olmağım lazımdır?
    Məhkəmənin ortasında dayanmalısınız, çünki oradan hər vuruşu - xalis, sağ, sol və ya yerüstü vura bilərsiniz.
  • Sual etmək
    Badminton oynamaq üçün, raketi yellənərkən biləyimdən və ya qolumu istifadə etməliyəm?
    Yumşaq vurmağa çalışarkən biləkdən istifadə edin. Bunu vurmaq istəyirsinizsə, sürəti yaratmaq üçün əvvəlcə qolu istifadə edin, sonra biləkdən istifadə edin.
  • Sual etmək
    Hansı marka raketlərdən istifadə etməliyəm?
    Bir neçə yaxşı badminton markası var; Bununla birlikdə, bəziləri həqiqətən fərqlənir, o cümlədən: Yonex, Victor, Ashaway, Carlton, Li Ning, Forza, Donanma, Karakal və Wilson daxil olmaqla.

Videonuz

Göstəriş

  • Oynayarkən diqqətli olun.
  • Mühafizə etməyinizə imkan verməyin, heç bir yolunuz olmadığını düşünsən belə, vuruşunuzu geri qaytara bilsələr də, hər zaman onu çevirə biləcəkləri bir şans var.
  • Hazır olun.

Xəbərdarlıq

  • Həqiqi lələkləri olan bir sükut istifadə edirsinizsə, lələklərin qırıla biləcəyi barədə xəbərdar olun.

Lazım olan şeylər

  • Hər bir insan üçün badminton raketləri
  • Bir sükan
  • Məhkəməyə verdi
  • Bir badminton toru