Beysbol necə oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Beysbol Amerikanın ən sevimli və ikiqat idman növlərindən biridir. Oyun üçün yeni olanlar üçün qaydalar çaşqın və mürəkkəb görünə bilər. Ancaq sahəni necə qurmağı, necə söküləcəyini və müdafiəni necə oynamağı başa düşdükdə, özünüzə qoşula və ya özünüzə bir beysbol oyununa qoşula bilərsiniz.

Addım

Komanda qurma

  1. addım 1 doqquz oyunçu toplayın.
    Doqquz oyunçu toplayın. Müdafiə üçün bir komanda sahəsində ən azı doqquz insana ehtiyacınız olacaq. Daha az insanla oynamaq mümkündür, ancaq sahədəki hər bir oyunçunun əhatə dairəsini genişləndirməlisiniz. Bu, oyunçuların vurulduqdan sonra topa çatmalarını çətinləşdirə bilər, buna görə mümkün qədər doqquzuna yaxınlaşın.
  2. addım 2 küp və tutan təyin edin.
    Küp və tutmağı təyin edin. Küp, sahənin ortasında dayanan və topu meyilli yerə atan oyunçudur. Catcher, meyilli vurulmadıqda topu tutmaq üçün evdə tutmaq üçün yalnız evdə olan meyilli arxada çırpılacaq.
    • Catcher, üz maskası kimi, üz maskası kimi qoruyucu dişli taxandan əmin olun, çünki küp topu vuracaq və onlara xəsarət yetirmək üçün kifayət qədər sürətli və kifayət qədər sürətli.
  3. addım 3 kvidelerləri seçin.
    Kvidelerləri seçin. İnvelfdəki oyunçular (və ya almaz) əsasları qoruyur. Birinci, ikinci və üçüncü bazada yerləşən bir oyunçu olmalıdır və onlar 'Basemen' adlandırılacaqlar. Dördüncü bir oyunçu, baze-ni dəstəkləyən və infielddəki topları tutmağa kömək edən bir qırış mövqeyi olan qısa yola çevirin.
  4. addım 4 outfieleri seçin.
    Outfieleri seçin. Çıxışdakı üç oyunçu, düzgün Fielder, mərkəzin və sol fielderdir. Çöldəki uçuş toplarını tutmaq və onu infielddən keçmiş olan yer toplarını təqib etmək üçün məsuliyyət daşıyırlar.

Sahə quruluşu

  1. addım 1 əsasları sahəyə qoyun.
    Əsasları sahəyə qoyun. Oyun zamanı idmançılar üçün 'təhlükəsiz ləkələr' olan dörd əsas (birinci, ikinci, üçüncü, və ev boşqab) var. Bir kvadratda qurulan kətan və ya rezin örtülmüş çantalar, daha çox bir almaz adlandırılan kimi deyilir.
    • Əsaslar ev boşqabından saat yönünün əksinə nömrələnir: Birincisi, ikinci və üçüncü. İkinci baza, ev boşqabından küpün kurqan vasitəsilə birbaşa bir xəttdədir.
    • Hər bir baza əvvəlki birindən təxminən 90 fut (27,5 metr) uzaqdır.
    • Əsasları birləşdirən xətlər kirdən hazırlanmışdır, buna görə də sahənin qalan hissəsi otdan hazırlanır.
  2. addım 2 küp qurun's mound.
    Pitcherin kurqanını qurun. Küp, ev boşqabından təxminən 60 fut (18 metr) almazdakı mərkəzdə çirkli bir kirə üzərində dayanır. Kurqanda, küpdən atacaq kiçik bir rezin boşqab qoyun.
  3. addım 3 murdar xətləri rəngləyin.
    Foul xətləri rəngləyin. Üçüncü bazanın sol tərəfinə və ya ilk bazanın sağ tərəfindəki torpaqları (ev boşqabından göründüyü kimi) pyesi etibarsız sayılan 'pis top' hesab olunur. Narahat xətlər ev boşqabından birinci və üçüncü bazalara qədər uzanır, sonra da xaricdən kənarda.
  4. addım 4 meyvəni rəngləyin's boxes.
    Meyvənin qutularını rəngləyin. Meyili, ya ev plakasının sol tərəfində, ya da dominant əlindən asılı olaraq ev plakasının və ya sağ tərəfində dayanır. Ev boşqabının hər iki tərəfində 6 metrlik 6 metr (1,2 metr 1,8 metr) qutudan 4 metr (1,2 metr) qutusu rəngləyin.
  5. addım 5 tutucunu rəngləyin's box.
    Tutucunun qutusunu rəngləyin. Yalnız ev boşqabının arxasında, tutucu və umpire (qərəzsiz bir hakim) çömçə və ya dayanacaq və küp atdıqdan sonra topu izləyəcək bir kiçik bir qutu rəngləyin.

Təhərli oyun

  1. addım 1 bir meyvəni boşqaba göndərin.
    Bir meyvəni boşqaba göndərin. Bir meyilli ev boşqabına yaxınlaşacaq və küpün topu atmasını gözləyən meyilli qutularından birində yan tərəfində dayanacaq. Batters, küp başlamağa hazır olana qədər şam yeməyi ala bilər.
    • Təhqiramiz oyun zamanı bütün oyunçular topu vurmağa çalışaraq növbə alaraq döyüşçülər kimi çıxırlar.
  2. addım 2 topu olduğu kimi izləyin's pitched.
    Topu düzəldildiyi kimi izləyin. Bitye topun hetver olub olmadığını təxmin etməyə çalışmalıdır. Yelləncək və topu vurmağa və ya yellənməyə cəhd etmələri və onu tutmağın arxasında tutmağına icazə verə bilərlər. Qanuni bir vuruş edilmirsə, Umpire üç zəngdən birini - tətil, top və ya pis top halına gətirəcəkdir.
    • Bir 'Strike', ya da topda yellənə bilməyəcəyinə və ya topa və qaçırdığının bir əlamətidir. Tutucu tutucu tərəfindən tutulan üçüncü bir tətildədir.
    • Kiçik, küp meyilli tərəfindən vurulan bir top xaricində olan bir top meydana gətirdiyi zaman meydana gəlir və meyvənin meydanda yellənmədi. Dörd topdan sonra, ilk bazaya pulsuz bir irəliləyiş olan meyilli 'gəzir'. Batters bəzən boşqabı izdiham etməyə və topu vurmaqdan daha çox gəzməyə çalışacaqdır.
    • Bir 'pis top', meyilli bir top, mikroavtobusun xaricində torpaqların xaricində olan və ya ilk və ya üçüncü bazaya çatmadan bezin ərazisinə girməsi bir topdur. Bundan sonra top 'ölü' hesab olunur və bütün idmançılar heç bir məsuliyyət daşımır. Adətən pis bir top sadəcə tətil olaraq sayılır; Bununla birlikdə, əksər hallarda, meyvəyə qarşı artıq iki tətil varsa, bir qaydanı tətil saymır. İstisnalar, meyitin topu tutucu əlcəyinə və ya bunts içərisinə toxunursa, bu da pozur.
  3. addım 3 yarasa yellənir.
    Yarasa yelləndi. Ayaqlarınızın paralel və dizləri ilə bir az əyilmiş vəziyyətdə qalarkən, yarasa iki əli olan bazada dik saxlayın. Sürətlə onu bir maye hərəkətində irəli aparın və eyni zamanda çəkinizi arxa ayağınızdan ön ayağınıza çevirin. Kontakt etmək şansınızı artırmaq üçün topu topa davam etməyi unutmayın.
  4. addım 4 əsasları işə salın.
    Əsasları işə salın. Hit topu, ya da havada, ya da yer boyunca hərəkət edərkən, meyilli (indi 'Runner' adlanır) yarasa düşür və ilk bazaya doğru sürətlə qaçır. Runner, ilk bazada dayana və ya artıq təhlükəsiz olmadıqca davam edə biləcəkləri qədər 'bir' almaya bilər.
    • Müdafiə oyunçusunun topa sahib olması və bir bazaya toxunmayan və bir bazaya toxunmayan (və ilk bazanı aşmayan) toxunan bir idmançı tag halına gətirilə bilər.
    • Torpağın və ya divara toxunmadan əvvəl vuruş topu müdafiə oyunçusu tərəfindən tutulsa, meyilli avtomatik olaraq çağırılacaqdır. Buna bir uçuş deyilir. Bu, atışdan üçüncü deyilsə, bütün bazarunnerlər uçuşdan sonra vaxt-meydança bazasına qayıtmalıdırlar. Bu cür idmançılar topu geriə çatan bazaya ataraq 'ikiqat söndürülə bilər'.
    • Hit top yerə toxunursa, bir meyvəni zorla çıxara bilər, amma sonra müdafiə oyunçusu onu alır və qaçışçı oraya gəlməzdən əvvəl ilk bazaya toxunur. Torpaq topu üzərində bazalarını boşaltmaq üçün 'məcburi' olan idmançılar da bu şəkildə məcbur edilə bilər.
  5. addım 5 əsasları oğurlayın.
    Bazaları oğurlamaq. Əksər hallarda, qaçışçı bir oyunda bazaların bütün dövrəsini tamamlaya bilməyəcək, buna görə də bir bazada dayanmalı və növbəti meyvəni boşqaba qədər addımladığını gözləməlidirlər. Ancaq istənilən vaxt, qaçışçı növbəti bazanı meyvənin meyvəyə çıxdıqdan sonra növbəti bazanı 'oğurlamağa' cəhd edə bilər.
    • Küp, ümumiyyətlə komandanın ən yaxşı atıcı olduğu üçün, hər hansı bir zamanda bir baza oğurlamaq çox təhlükəlidir; Küpü, topu aça və topu meyilli yerinə bir basana ata bilər, asan bir etiketə imkan verir. Bir çox gənc beysbol liqaları topu ev boşqabından keçdikdən sonra baza oğurlamağa icazə vermir.
  6. addım 6 yük bazaları.
    Yükləmə əsasları. İstədiyiniz zaman hər bir bazada yalnız bir idmançıya icazə verilir. Hər üç əsasda bir qaçışçı olduqda, hücum komandası, növbəti ədalətli hit və ya gəzinti, ya da bir qaçış və ya bir kənarda nəticələnəcək 'əsas yüklənmiş' deyilir.
  7. addım 7 bir ev qaçışına vurun.
    Bir ev qaçışına vurun. Bəzən, meyilli topu o qədər sərt və ya çox yaxşı vurur ki, ilk hitdə bir qaçışdan əvvəl bütün almaz ətrafında qaça bilirlər. Buna 'ev qaçışı' deyilir. Əksər ev qaçışları topun nəticəsinin nəticəsidir, xarici ölkənin arxasındakı çitin arxasındakı hasarın yanının nəticəsidir, bu da tamamilə oyun və bütün sahə komandası edə bilər.
    • Əsaslar yüklənən bir ev qaçışı, dörd qaçış (hər qaçışçı üçün) vuracaq 'möhtəşəm slam' adlanır. Nadir olanda, möhtəşəm slamlar çətin bir oyunun gelgitini çevirə bilər və ya demək olar ki, zəmanət zəmanət verə bilər.
  8. addım 8 daimi pyeslərlə irəliləyin.
    Daimi pyeslərlə irəliləyin. Ev qaçışları əyləncəlidir, lakin oyunu qazanmaq üçün bir vasitə kimi etibar etmək üçün kifayət qədər ümumi deyil. Bunun əvəzinə, normal bir vuruşdan sonra nə qədər işləməyi öyrənməyə diqqət yetirin. Nə vaxt dayanacağını və gözlədiklərini bilməklə daha uzun müddətdə qala və qaçış şansınızı artıra bilərsiniz.
  9. addım 9 üç almaqdan çəkinin
    Üç 'çıxışı' almaqdan çəkinin. Bir dəfə üç döyüşçü / qaçışçı çıxdı, oyun sürüşür, müdafiə və cinayət kommutasiya yerləri ilə. Müdafiə komandasınızda hər hansı bir qaçış edə bilməyəcəksiniz.
    • Oyun, atışlar adlanan doqquz dövrə malikdir. Hər biri iki hissədən ibarətdir: 'üst' və 'alt'. Bir komandanın günahı üç çıxıntı aldıqda, oyun həm cari atışın altına və ya növbətiinin yuxarı hissəsinə keçir.
    • Qaçışçı ev boşqabına etibarlı bir şəkildə irəlilədikdə hücum komandası üçün qaçış balları. Bir qaçış sayılmayacaqdır: 1) Evdəki boşqabda qaçış, uçuş zamanı və ya sonra meydana çıxma zamanı meydana gəlmədi; 2) Müdafiə qrupu üçüncü bir çömçə qeyd etdikdən sonra ev nömrəli plaka toxundu; və ya 3) qaçışçı, eyni davamlı oyun hərəkəti zamanı ev boşqabına çatdı, üçüncü üçün bir qüvvə olaraq, ev boşqabına çatsa da, qeyd edildi.

Müdafiəçi

  1. addım 1 topu meydan oxuyun.
    Topu meydan oxuyun. Zibillər küpün küpündəykən dayanacaq və topu ovuşdurmağa çalışaraq topu atacaqlar. Zibillər tez-tez döyüşçüləri qarışdırmaq üçün fastballs, qıvrımlar, dəyişikliklər və sürgülərdən istifadə edirlər.
    • FastBall, bu kimi səslənən şeydir - çox sürətli - curveball olduğu kimi.
    • Bir dəyişiklik, fastbol atmaq, lakin çox yavaş bir meydança atmaq, meylin vaxt hissini qarışdırmaq üçün bəhanə gətirən küpdən ibarətdir.
  2. addım 2 bundan sonra topu tutmağa çalışın's hit.
    Vurduqdan sonra topu tutmağa çalışın. Təcili topu vurduqdan sonra ya hava ilə uçacaq, ya da yer boyu yuvarlanacaq. İnfild və kənarda yayılan (almazdan kənar ot) yayılan müdafiə qrupu yerə vurmadan topu tutmağa çalışacaqdır. Bu avtomatik olaraq meyvəni bir kənara verir və bazaları idarə etməyə davam edə bilmirlər.
    • Əgər topu tutmadan əvvəl topu vurursa, müdafiə oyunçuları tez bir zamanda getməlidir və hər hansı bir komanda yoldaşına bir qaçış üçün kifayət qədər yaxındır.
  3. addım 3 qaçışları etiketləməyə çalışın.
    Qaçışları etiketləməyə çalışın. Əlində topa sahib olduqları müddətdə bir müdafiə oyunçusu, onlar bazaları sirkən kimi bir qaçışçıya etiketləyə bilər və qaçışçı daha sonra olacaq. Və ya bir baseman (bir baza mühafizə etmək üçün məsul şəxs) bu bazaya yaxınlaşan məcburi bir idmançı üçün bir ayağını yerinə yetirib bazaya bir ayağını yerinə yetirə bilər.
  4. addım 4 birdən çox qaçışçı alın.
    Birdən çox qaçışçı alın. Sahə yalnız doğru qurulduğu zaman, sahələr bir oyunda iki və ya üç çıxışı aldıqları ikiqat oyun və ya üçlü bir oyunu çəkə bilər.
    • Üçlü pyes nadir, bəzən xətdə sürücü uçuşlarında mümkündür və ya kifayət qədər güc çıxışı varsa.
    • Cüt pyeslər daha çox yayılmışdır və onlar tez-tez ikinci bazada bir qaçışçını məcbur etmək və sonra əvvəlcə çatmazdan əvvəl meyvəni məcbur etməklə məşğul olurlar.
  5. addım 5 atışların sayı çatana qədər oynamağa davam edin.
    Düzgün atışın sayına qədər oynamağa davam edin. Basketboldan və bir çox digər komanda idman növlərindən fərqli olaraq, Beysbolun bir saat və ya taymeri yoxdur. Bunun əvəzinə, bütün atışlar tamamlanana qədər oyun oynanılır. Son atışmaların sonunda ən çox qaçış edən komandanın qalib gəldiyini vurğuladı.
    • Çünki bu, uzun müddətdir oyun sürükleyi edə bilər, komandalara başdan sona qədər təzə oynamaq üçün alternativ, xüsusən də əlavə küplər (relyef meydançaları adlanır) icazə verilir.
    • Komandalar son atışmaların sonunda bağlanıbsa, əlavə bir atış oynanılır. Bir beysbol oyununun bir qalstukla bitməsi çox qeyri-adi; Tipik olaraq, bir komanda qol vurmağı bacarana qədər əlavə atışlar əlavə olunur. Əgər vurulan komanda bir səfərdirsə, ev komandası qol vurmaq üçün daha bir şans əldə edir. Ev komandası vura bilmirsə, uzaq komanda qalib gəlir.

Ekspert məsləhəti

  • Sahədə şüurunuzu yaxşılaşdırın. Reaksiya vaxtınızı yaxşılaşdırmaq istəyirsinizsə, həqiqətən, sahədəki beysbol acumeninizdə işləməlisiniz. Bu anda olmalısan və vəziyyəti başa düşməlisən, çünki meydançanın heç vaxt atılmasından əvvəl harada olmağınız lazım olduğunu biləcəksiniz.
  • Partlayıcı məşqlər tətbiq edin. Reaksiya vaxtınızı yaxşılaşdırmaq üçün partlayıcı sürətli twitch məşqləri, sürətli birinci addımlıq məşqlər, sprintlər və açılan addımlar üçün açılan addımlar atmalısınız. Ayrıca, məşqçinin tutduğunuz sərt yer toplarını vurduğunuz qısa şikayətləri də sınayın.
  • Rəqibinizi anlayın. Başqa bir komandaya qarşı oynadığınız zaman, kiminlə qarşılaşdığınız kimə əsaslanaraq baş verənlərin statistik ehtimalını başa düşməlisiniz. Bunu etmək üçün digər komandaları və digər oyunçuları öyrənməlisiniz.

Ekspert Q & A

  • Sual etmək
    Beysbol oynamağa başlamışamsa hansı mövqedə oynamalıyam?
    Yeni bir oyunçu olaraq, hər mövqedə necə oynamağı öyrənmək yaxşıdır. Bu, zövq aldığınızı və yaxşı olduğunuzu anlamaq üçün çox asanlaşdırır. Həm də məşqçinin sizi oynamaq üçün bir yol tapmasını asanlaşdırır, çünki hər mövqedə oynaya biləcəyinizi bilirlər.
  • Sual etmək
    Bir beysbol oyununda bir bölmə nədir?
    Bir beysbol oyununda 'bölmə' kimi bir şey yoxdur. (Müəyyən beysbol liqaları və ya konfranslar daxilində 'bölmələr' var.) Bir beysbol oyununun bölündüyü bölmələr barədə soruşursanız, onlar 'atışlar' adlanır. Standart bir oyunda doqquz atış var (ümumiyyətlə daha az gənc yaşlarda və ya softbol oyununda).
  • Sual etmək
    Neçə oyunçu oynayır?
    Hər bir komanda üzərində adətən doqquz oyunçu istənilən vaxt oynayır. Təyin edilmiş bir hitter istifadə edən bir komanda oyunda on oyunçu olacaq. Kiçik komandalar, mümkün cəmi on birə gətirərək, əlavə bir orijinaldan da istifadə edə bilərlər.

Videonuz

Göstəriş

  • Topu gözünüzə davam edin. Yəqin ki, topu görmək üçün başınızı çevirməlisinizsə topu vurmayın.
  • Kukun topu yandırdıqda həmişə bir gözlə əlaqə saxlayın.
  • Kifayət qədər tətbiq olunana qədər bir komandada oynamağa başlamayın və oyunun necə işlədiyini. Əgər necə oynamağı bilmirsinizsə, başlayan insanlar üçün xüsusi olaraq bir komandaya qoşulun.

Xəbərdarlıq

  • Top oynarkən qoruyucu dişli taxın. Batting dəbilqələri xüsusilə tövsiyə olunur və tutanlar həmişə maskalar, dəbilqə və sinə, diz, şin və ayaq mühafizəçiləri (plaka umpires geyən eyni qorunma) olmalıdırlar.
  • Həmişə oyun oyunu boyunca nəmlənə bilməsi üçün bir çox içməli su verin. Bundan əlavə, oyunçuların yaxınlıqdakı tualet və ya portativ tualet obyektlərinə daxil olmalarını təmin etməyə çalışın, xüsusən də oyun sahəsinə yaxın meşə olmadıqda və ya komandada qadın oyunçular var.

Civied s