Bilyard oynamaq necə

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Bilyard oyunları 2 növə bölünür: Carom Bilyard, obyektin digər toplar və ya masa relsləri və ya masa relsləri və masa bilyardları sıçramaq, obyektin olduğu cibləri olan bir masa üzərində oynadığı cibsiz bir masada Cue Ball - AKA Hovuzu ilə vuraraq rəngli topları ciblərə batırın. Cib bilyardları axtarırsınızsa, hovuz məqaləsini də necə oynamağı çoxdur. Ancaq burada, karom bilyardlarının əsaslarını - və onun dəyişkənliyini - avadanlıq və strategiyaya əlavə olaraq əhatə edəcəyik. Carom Bilyardları ciddi bacarıq, tez-tez açıları və hiylə atışları daxildir. Əgər siz artıq hovuz bilirsinizsə, karom növbəti addımdır!

Addım

Qaydaları mənimsəmək

  1. addım 1 tərəfdaş və bir bilyard masası tutun.1Grab bir tərəfdaş və bilyard masası. Karom bilyardları, hər cür, iki nəfər tələb edir. Üçüncü ilə oynaya bilər, lakin standart bir karom iki ilədir. Standart bilyard masanıza - 4 fut (1.2 m) 8 fut (2.4 m), 4-ə ehtiyacınız olacaq1/2 fut (1.4 m), 9 fut (2.7 m), 5 fut (1,5 m) ilə 10 fut (1.5 m) ilə 10 fut (3.0 m) və ya 6 fut (1.8 m) və ya ciblər olmadan (3,7 m) Bu 'olmadan' ciblər çox vacibdir. Bir hovuz masasında (Pocket Bilyard) oynaya bilərsiniz, ancaq ciblərin yolda olacağını və oyunu potensial olaraq məhv edə biləcəyini tezliklə tapa bilərsiniz. Cədvələ gəldikdə bilməli olduğunuz hər şey (və bəzi şeylər):
    • O brilyant istifadə etməyiniz üçündür! Həndəsənizi bilirsinizsə, vuruşunuzu hədəfləmək üçün onlardan istifadə edə bilərsiniz. Bunu növbəti hissədə (strategiya) əhatə edəcəyik.
    • İlk oyunçunun pozulduğu yer, qısa və ya baş, dəmir yolu adlanır. Qarşı dəmir yolu ayaq dəmir yolu adlanır və uzun relslər yan raylar adlanır.
    • Arxasında dayanan sahə, 'baş sətri' arxasında 'mətbəx' deyilir.
    • Pros, qızdırılan bilyard masalarında oynayır. İstilik daha rəvan yuvarlanmaq üçün toplar alır.
    • Yaşıldır, buna görə uzun müddətə baxa bilərsiniz. Görünür insanlar hər hansı digər rəngdən daha yaxşı yaşıl idarə edə bilərlər.
  2. addım 2 kimin tərəfindən kimin nə olduğunu müəyyənləşdirin  lagging.=2 'geriləmə' tərəfindən ilk olaraq gedənlər. Hər birinizin topunuzu baulk yastığı yaxınlığında (süfrənin qısa ucu), topu vurduğunuz və topu dayandırmaq üçün baulk yastığına ən yaxın kimə qayıda biləcəyinizi görürsünüz. Oyun hələ başlamadı və bacarıq alır!
    • Digər oyunçunun topunu vurursan, kimin başladığına zəng etmək şansınızı qoruyursunuz. Lag qazanarsanız, ümumiyyətlə ikinci dəfə getdiyinizi qəbul edir. Ümumiyyətlə qırılan oyunçu, strateji bir vuruş almadan, növbələrini toplayır.
  3. addım 3 oyunu qurun.3 oyunu seçin. Hər birinizə bir replika çubuğuna ehtiyacınız olacaq, başlanğıclar üçün (bunları geriləmə üçün var?). Bilyard sözləri əslində, daha qısa və daha qısa bir ferrule (sona yaxın ağ hissə) və daha qalın bir butt olan hovuz həmkarlarından daha qısa və yüngüldir. Sonra üç topa ehtiyacınız olacaq - bir ağ replika topu (HeretoFore 'ağ' adlı bir ağ rəngli top ('ləkə') və bir obyekt topu, adətən qırmızı. Bəzən bir sarı top yerində istifadə olunur.
    • Lag qazandıqları topun hansı topu (replika topu), ağ və ya yerin olmasını istədiklərini çağırır. Bu, yalnız şəxsi seçim məsələsidir. Obyekt topu (qırmızı) daha sonra ayaq nöqtəsində yerləşdirilir. Yeri gəlmişkən üçbucağın nöqtəsinin hovuzda olacağı yer budur. Rəqibin replikalı topu, ümumiyyətlə hovuzdan hovuzdan qopardığınız baş nöqtəsində yerləşdirilir. Başlanğıc oyunçunun repuu, başı (baş nöqtəsinə uyğun), rəqibinin replikasından ən azı 6 düym (15 sm) yerləşdirilir.
      • Beləliklə, açıq-aydın, topunuz rəqibinizə uyğun olduqda, masadakı hər iki topu vurmaq çox çətindir. Deməli, niyə geriləməni qazanarsanız, ikinci yerə getməyə üstünlük verirsiniz.
  4. addım 4 sizin və ortağınızın oynamaq istədiyi qaydaları müəyyənləşdirin.4 Siz və ortağınızın oynamaq istədiyiniz qaydalarını təyin edin. Əsrlər boyu hər hansı bir oyunda olduğu kimi, oyunda dəyişikliklər var. Bəziləri bunu asanlaşdırır, bəziləri çətinləşdirir və bəziləri daha sürətli və ya yavaş edir. Əllərinizdə nə qədər vaxtınız var? Və nə qədər bacarıq?
    • Başlanğıclar üçün, hər növ karom bilyardları hər iki topu masada vuraraq bir nöqtə əldə etməyi əhatə edir. Bunu necə edir ki, dəyişikliklər:
      • Düz dəmiryol bilyardlarında, hər iki topu vurduğunuz müddətcə bir nöqtə alırsınız. Bu ən asandır.
      • Bir yastığı bilyardında ikinci top köçkündən əvvəl bir yastığı (masanın bir tərəfi) vurmalısınız.
      • Üç yastıq bilyardında toplar dayanmadan əvvəl üç yastığı vurmalısınız.
      • Balkline bilyard bu oyunda bir qüsuru çıxarır. Hər iki topu küncə almağı bacarsanız, ehtimal ki, onları bir-birinizdən və təkrar-təkrar vura bilərsiniz. Balkline bilyardları, topların eyni ərazidə olduğu (tez-tez masa 8 hissəyə bölünmüş) bir vuruşdan xal ala bilmədiyinizi nəzərdə tutur.
    • Xal aldığınızı müəyyənləşdirdikdən sonra, dayanmaq istədiyiniz nöqtədə qərar verin. Bir yastığda bu nömrə ümumiyyətlə 8-dir. Ancaq üç yastıq o qədər çətindir, 2 ilə daha yaxşı şansınız olacaq!
  5. addım 5 oyunu oyna!5 oyunu oyna! Qolunuzu rəvan, sonra bir pendulum hərəkətində irəliləyin. Vücudunuzun qalan hissəsi, replika topu ilə vuruşduğunuzda, replikanın təbii olaraq dincəlməsinə icazə verdiyiniz zaman hələ də qalmalıdır. Orada var - hər iki topu bir nöqtə almaq üçün hər iki topu vurduğunuz, hər növbədə hər növbədə 'top' adlanır. Ancaq burada daha bir xüsusiyyət var:
    • Əvvəlcə gedən oyunçu qırmızı topu vurmalıdır (hər halda digərini vurmaq üçün qəribə olardı)
    • Bir nöqtə vurursan, atəşə davam edin
    • 'Yumruğunu' oynamaq (təsadüfən bir nöqtə almaq) ümumiyyətlə qanunsuz olaraq qəbul edilir
    • Həmişə bir ayağı hər zaman yerə qoyun
    • 'Atlama' topu hələ hərəkətdə olanda top vuran kimi bir qaydanı pozur
  6. addım 6 replika ucunun qoşulacağı yerdəki topu axtarın.6 Cue ucunun bağlandığı toplu topundakı yer üçün. Təcrübə vuruşlarını apararkən bunu edə bilərsiniz. Birbaşa vura bilsəniz, topu vurduğunuz yerə vurduğunuz yerdə replika çubuğunuzu seçin. Sonra bu yeri hədəfləyin.
    • Ən çox, mərkəzdə cue topunu vurmaq istəyəcəksiniz. Bəzən, topu bir tərəfə və ya bir tərəfə və ya bir tərəfə bir tərəfə səyahət etmək üçün yan və ya 'İngilis dili' vermək istəyə bilərsiniz. Bəzən, hərəkət etmək istəmədiyiniz bir topa dırmaşmaq və hərəkət etmək istədiyiniz bir top vurmaq üçün mərkəzin altındakı toplu topu vurmaq istəyə bilərsiniz.
  • Beləliklə, açıq-aydın, topunuz rəqibinizə uyğun olduqda, masadakı hər iki topu vurmaq çox çətindir. Deməli, niyə geriləməni qazanarsanız, ikinci yerə getməyə üstünlük verirsiniz.
  • Düz dəmiryol bilyardlarında, hər iki topu vurduğunuz müddətcə bir nöqtə alırsınız. Bu ən asandır.
  • Bir yastığı bilyardında ikinci top köçkündən əvvəl bir yastığı (masanın bir tərəfi) vurmalısınız.
  • Üç yastıq bilyardında toplar dayanmadan əvvəl üç yastığı vurmalısınız.
  • Balkline bilyard bu oyunda bir qüsuru çıxarır. Hər iki topu küncə almağı bacarsanız, ehtimal ki, onları bir-birinizdən və təkrar-təkrar vura bilərsiniz. Balkline bilyardları, topların eyni ərazidə olduğu (tez-tez masa 8 hissəyə bölünmüş) bir vuruşdan xal ala bilmədiyinizi nəzərdə tutur.

Replikanı və mövqeyinizi mənimsəmək

  1. addım 1 cue stick'i düzgün tutun.1.Gip replika düzgündür. Çəkiliş əli, dəstəyinizi və indeksiniz, orta və üzük barmaqlarınızla birlikdə, baş barmağınızla, dartma və indeksiniz, orta və üzük barmaqlarınızla bağlanmış, rahat bir şəkildə bükülməlidir. Biləyiniz vurduğunuz zaman yan-yana hərəkət etməsinin qarşısını almaq üçün birbaşa yerə işarə etməlidir.
    • Atış əliniz ümumiyyətlə çubuqun balans nöqtəsinin arxasına təxminən 6 düym (15 sm) replika çubuğunu tutmalıdır. Əgər qısa olsanız, əlinizi bu nöqtənin irəliləməsini istəyə bilərsiniz; Əgər hündürsənsə, onu daha da geri köçürmək istəyə bilərsiniz.
  2. addım 2 körpü yaratmaq üçün əlinizin barmaqlarını ucun ətrafına qoyun.2 Körpü yaratmaq üçün əlinizdən kənarın barmaqlarını ucun ətrafına qoyun. Bu, vurduğunuz zaman replika çubuğunun yanına hərəkət etməsinə mane olur. 3 əsas tutuş var: qapalı, açıq və dəmir yolu körpüsü.
    • Qapalı bir körpüdə, indeks barmaqlarınızı şou ətrafında sarın və əlinizi sabitləmək üçün digər barmaqlarınızdan istifadə edin. Bu, xüsusən də güclü bir vuruşla çubuq üzərində daha çox nəzarət etməyə imkan verir.
  3. addım 3 açıq körpüdə, baş barmağınız və barmağınızla bir v-yiv meydana gətirin.3 Açıq körpü, baş barmağınız və barmağınızla bir v-yiv meydana gətirin. Cue sürüşəcək və digər barmaqlarınızdan bir şəkildə hərəkət etmək üçün istifadə edəcəksiniz. Açıq körpü daha yumşaq görüntülər üçün daha yaxşıdır və qapalı bir körpü etməkdə çətinlik çəkən oyunçular tərəfindən üstünlük verilir. Açıq körpünün bir dəyişməsi, replika vurarkən maneəni qaldırmaq üçün əlinizi qaldırdığınız yüksək körpüdir.
    • Cue topu əlinizi arxasında sürüşməyiniz üçün dəmir yoluna çox yaxın olduqda dəmir yolu körpüsünü istifadə edin. Döşəmə çubuğunuzu dəmir yolu üzərində qoyun və ucunuzu əlinizlə sabit saxlayın.
  4. addım 4 bədəninizi vuruşla uyğunlaşdırın.Bədəninizi vuruşla 4align. Özünüzü CUE topu və vurmaq istədiyiniz top ilə düzün. Atış əlinizə uyğun ayaqqabı (sağ ayağınıza sağ ayağa, sol ayağınız varsa, sol əliniz varsa) bu xəttə 45 dərəcə bucaqda toxunmaq lazımdır. Digər ayağınız, ondan uzaq bir məsafədə və çəkdiyiniz ayağınıza uyğun ayağın üstün olmalıdır.
  5. addım 5 rahat bir məsafədə durun.5 Rahat bir məsafəni dayandırın. Bu, 3 şeydən asılıdır: hündürlüyünüz, çatışanız və replika topunun yerləşməsi. Cue topunun nə qədər uzaq olsa, süfrənin tərəfinizdəndir, uzanmalı olacaqsınız.
    • Bilyard oyunlarının əksəriyyəti atəş zamanı döşəmədə ən azı 1 fut (0.3 m) saxlamağı tələb edir. Əgər rahatlıqla edə bilmirsinizsə, ya da vurduğunuz zaman replika çubuğunuzun ucunu istirahət etmək üçün başqa bir vuruş və ya mexaniki körpüdən istifadə etməlisiniz.
  6. addım 6 özünüzü vuruşla şaquli şəkildə yerləşdirin.6 vuruşla özünüzü şaquli olaraq. Sizin çənəniz stol üzərində bir az dincəlməlidir ki, rahat qədər üfüqi qədər yaxınlığını görməsəniz. Uzun boyu, mövqeyə girmək üçün irəli dizinizi və ya dizinizi əymək lazımdır. Ayrıca itburnu ilə irəli əyilməlisiniz.
    • Ya başınızın mərkəzi, ya da dominant gözünüzün əyilmədən replika çubuğunun mərkəzi ilə sıralanmalıdır. Bəzi peşəkar hovuz oyunçuları başlarını əymək üçün edirlər.
    • Əksər cib bilyard oyunçuları, snooker oyunçularının başlarına toxunan və ya demək olar ki, toxunan oyunçuların başlarına 1-dən 6 düym (2,5 ilə 15 sm) başlarını 1 ilə 6 düym (2,5 ilə 15 sm) qoydular. Başınızı nə qədər yaxınlaşdırsanız, dəqiqliyinizi bir o qədər çox, ancaq arxa və irəli vuruşu üçün aralığın itirilməsində.

Strategiya və oyun dəyişikliyi ilə təcrübə aparır

  1. addım 1 ən yaxşı vuruşunuzu axtarın.Ən yaxşı vuruşunuz üçün 1Olook. Bu, topların masanın üstündə olduğu hər şeydən asılıdır. Carom Bilyard oyunlarında buna imkan verən oyunlarda topları bir-birinə sıçrayaraq dəfələrlə toplaya bilmək üçün topları toplaya bilmək istəyirsən (başqa sözlə, balkline deyil). Bucaqlara və bunun necə dəyişdiyini bir nəzər yetirin. Yastıqları nəzərə alın, ehtiyacınız varsa da!
    • Bəzən ən yaxşı vuruşunuz, qol vurma vuruşu (hücum vuruşu) deyil, toplu topu rəqibinizin qol vuruşu (yəni müdafiə vuruşu) etməkdə çətinlik çəkən bir yerə vurmaq deyil.
    • Ehtiyacınız varsa bir neçə təcrübə vuruşu edin. Bu, əsl vuruşdan əvvəl qolunuzu itirəcəkdir.
  2. addım 2 ilə tanış olun  diamond= system.=2 'Almaz Sistemi' tanımaq üçün. Yep, riyaziyyat. Ancaq bir dəfə onu alsanız, olduqca sadədir. Hər bir almazın bir nömrəsi var. Dikişin sayını əvvəlcə (replika mövqeyi deyilir) və sonra təbii bucağı (qısa dəmir yolundakı almazın sayını) çıxarın. Bu sizi bir nömrə ilə tərk edir - hədəf almalı olduğunuz almazın sayı!
  3. addım 3 oyunu  artistic= billiards.=3Play 'Bədii bilyard.' Yep, bir şeydir. Oyunçular, müxtəlif çətinliklərin hamısının 76 quraşdırma dəyişikliyini tamamlamağı hədəfləyirlər. Beləliklə, oyunu aşağı saldıqda, özünüzü (və dostunuzu) bəzi hiylə görüntülərini qurun. Ən çətin olanları kim başa vura bilər?
    • Bir yastıq bilyardları işlənə bilərsə, ikiyə keçməyə çalışın. Üçümüz qeyri-mümkün, hətta lehte üçün! İkisini idarə edə bilsəniz, pul üçün oynamağa başlamalısınız!
  4. addım 4 müxtəlif yollarla topu vurdu.4 Müxtəlif yollarla replika topu. Cue topu başqa bir topu necə vurdu, digər top səyahət istiqamətini təyin edə bilər. Bu təsir 'atma' adlanır və ya replika topu digər topa vurduğu bucaq, nə qədər ingilis dilinə, ya da hər ikisinə də səbəb ola bilər. Bilyard oyunçularının tətbiqi və araşdırmalarını öyrənən oyunçular, hovuz oynadıqda bu istifadə edirlər.
    • Təcrübəyə bir az vaxt ayırın! Nə qədər çox seçim etdiyinizi görsən, daha yaxşı alacaqsan və oyun daha əyləncəli olacaq. Carom bilyardlığınızı bacarın və hovuz, 9 top, 8 top və ya hətta oynamağa başlayın Snooker!

İcma Q & amp; a

  • SORĞUSULMAQ BAŞLIĞINI BAŞQA BAŞLIĞINIZDAN BAŞLAYIR? 9 top oynadığınız kimi səslənir, ancaq hər iki halda (8 və ya 9 top) Cue topunun masanın ortasında qalmasını istəyirsiniz. Əksəriyyəti yaxşı bir fasilə 'güc' ə əsaslanır. Bu mütləq belə deyil. Bu, vuruşunuzun sürəti və replikanın replika topu vurduğu yol haqqında daha çoxdur. Uzun, sürətli bir vuruşla, replikanın Cue topunu bir az yuxarıda bir az vurması istəyirsiniz. Fasiləniz yaxşıdırsa, replika havaya bir az (6-8 düym) atlanmalı və bütün digər topların səpələndiyi zaman masanın mərkəzində olduqca çox aşağı düşməlidir.
  • Suallar topu və ya vurmaq istədiyim topa baxıram? Həmişə eyni anda hər ikisinə diqqət yetirin - hər iki topa düz vurmaq üçün onlara uyğun olmalısınız.
  • Sual verin, replika topu ilk olaraq 8 top, itirirəm? Bəli, bu bir qaydanı pozduğuna görə itirəcəksiniz, replika topunu cızırsınız və 8 top cibində olur, buna görə rəqib oyunu qazanır.

Videonuz

Göstəriş

  • Çəkiliş qolunuzu vurduğunuz kimi cədvələ vurulan və süfrəyə dik olan qolunuzu qoruyun. Bir neçə peşəkar oyunçu bunu etmir, ancaq hücum bucağını kompensasiya etməyin yollarını tapdılar.
  • Daha inkişaf etmiş bilyard oyunçuları daha çox top vurmaq və ya cibinə vurmaq üçün relslərdən birini, həm də bir obyekt topu və ya bir obyekt topu (replika topu vurdu) üçün vuruş və bank atışlarından istifadə edir. Bəzi bilyard masaları tərəflərindəki brilyantlarla qeyd olunur, bu cür çəkilişlərə yönəldilmiş bələdçi kimi xidmət edir.