Kriketi necə oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Cricket, dünyanın ən populyar oyunlarından biridir, Hindistan subkontinentində, U.K., Avstraliya, Cənubi Afrika, Yeni Zelandiya və bir çox ölkələrdə milyardlarla azarkeşi var. Həmişə özünüzü oynamaq istəmisinizsə və ya sadəcə bir yerdə (Amerika kimi) Cricket'in daha az yaygın olduğu üçün bir yerdə (Amerika kimi) yaşamağınızdan asılı olmayaraq, bu barədə daha çox məlumat əldə etməklə maraqlanırsınızsa, kriketin əsaslarını öyrənmək üçün aşağıdakı addımları oxuyun.

Bilməli olduğunuz şeylər

  • Böyük, oval formalı bir sahədə kriket oyunu üçün qurun və meydanda 3 pay (wiket adlanır) qurun.
  • Tamamilə düz bir qolu istifadə edərək topu çiyininizə bağlayın. Topun hücumçusuna çatmadan bir dəfə sıçrayışına icazə verilir, amma lazım deyil. Bu, toplunun meyiti aldatmağa və onu düzəltməyə çalışdığı da deməkdir.
  • Topu kriket yarasa ilə vuraraq və meydanın bir ucundan digərinə vuraraq topu axır. Daha çox xal olan 11 nəfərlik qrup qalib gəlir.

Addım

Ayarlamaq

  1. Avadanlıq əldə etmək. Cricket təhlükəsizliklə oynamaq üçün bir neçə ədəd ixtisaslaşdırılmış avadanlıq tələb edir. Çılpaq minimum, 6 kötük, 4 girov, 2 kriket yarasası və 1 top tələb olunur. Bu günlərdə bütün komandaların forması var, ancaq yaşlı günlərdə bütün geyimlər ağ idi. Bununla birlikdə, ağ geyimlər bəzən bu günlərdə test matçlarında istifadə olunur.
    • Kök və girovlar, kriketdəki ən vacib obyektlərdən biri olan Wicket yaratmaq üçün yığılmış taxta parçadır. Wickets qurmaq bu hissənin sonunda daha çox detalda təsvir edilmişdir.
    • Cricket Bat, bir tərəfdən düz olan və digər tərəfdən düz olan, digər tərəfdən böhtandan hazırlanmış böyük bir yarasa. Top bir vuruşda ən yaxşı məsafə üçün yarasa düz hissəsi ilə vurulmalıdır. Topun böhtan tərəfi ilə vurulsa, qaçışların sayılmayacaq.
    • Kriket topu ölçüsü və tərkibi olan bir beysbola bənzəyir, lakin dikişlə ayrılan 2 bərabər yarımkürə yaradaraq, tennis top naxışından daha çox düz bir xəttdə tikilir. Kriket topları ənənəvi olaraq ağ dikişlə qırmızıdır; Müasir dövrlərdə ağ toplar bəzən 'məhdud' oyunları (ümumiyyətlə gecəyə) ənənəvi ağa deyil, ənənəvi ağdan daha çox geyildiyi üçün) daha yaxşı görünmə zamanı istifadə olunur.
    • Kriket forması uzun şalvar, bir köynəkdən ibarətdir (uzun və ya qısa qollu ola bilər) və ayaqqabı. Əksər kriket oyunçuları sahəyə daha yaxşı tutmaq üçün təmizlik (sünbüllü ayaqqabılar) geyinirlər, lakin tələb olunmur. Ənənəvi qırmızı topu olan oyunlarda kıyafetler həmişə ağ və ya ağ olmalıdır. Komanda rəngləri ağ toplarla oyunlar üçün istifadə edilə bilər.
    • Wicket-Keeper (top tutan) bir beysbol tutucusu olan bir təhlükəsizlik texnikası taxmağa icazə verilir: vebbed mitts, şin mühafizəçiləri və dəbilqə. Heç bir başqa oyunçunun bir dəbilqə və şin mühafizəçiləri taxdıqları halda yarasalara yaxın olmadıqda, sahədə qoruyucu vasitələr taxılmasına icazə verilmir.
  2. addım 2 kriket sahəsi haqqında məlumat əldə edin.
    Kriket sahəsi haqqında məlumat əldə edin. Kriket böyük, oval formalı bir sahədə oynanılır. Sahənin meydanda adlandırılan mərkəzdə düzbucaqlı bir zolaq var. Sərhəd xətti sahənin xarici kənarında hamısını aydın şəkildə qeyd etdirilməlidir.
    • Sahə, bowler (küp) topu digər komandanın hücumçusuna (meyilli) qablaşdırdığı yerdir. Tənzimləmə oyunu 22 metr (20,1 m) sahəsində 10 fut (3.0 m) genişlikdə meydança var.
    • Bir kriket sahəsi qaydalara uyğun olaraq oval olmağa məcbur deyil, ancaq ümumiyyətlə.
  3. addım 3 mark qırışları.
    Qırmızıları qeyd edin. Sahənin sahələri 'Qırışlar' adlı xətlərlə seqmentlərə bölünür. 4 qırıqlar var:
    • Bəzən batting bürüşdürən, meyvənin tükənməkdən (və ya müdafiə, və ya müdafiə etmək, komanda tərəfindən pyes) xaricində təhlükəsiz olmadığı sərhədi qeyd edir.
    • 2 qayıdış çırpıntıları, meydanın uzun kənarlarına paralel olaraq, hər tərəfdən, meydanın sonuna qədər açılan bürüşmədən bir tərəfə qədər çalışır.
    • Bowling Broque, 2 Düzbucaqlı hissəyə yaranan sürüşmə arxasında bölgəni bölüşərək, 2 geri dönmə zolaqları arasındakı açılan bürüşmə ilə paralel olaraq çalışır. Bowler bowling bürüşməsinin arxasında və ya arxasında dayanmalıdırlar.
    • Sahənin hər ucu, meydançanın mərkəzində aralarında açıq yerdən bir düzbucaqlı buraxaraq qırıqlarla işarələnmişdir. Sərhəd işarəsindən başqa, kriket sahəsinin qalan hissəsi qeyd olunmur.
  4. addım 4 wickets qurun.
    Wakets qurmaq. Bir Wicket, hər cüt (sol və mərkəz-sağa) arasındakı yivlər arasında olan girov adlanan 2 çarpayıya çevrilən 2 xaç parçası olan 2 çarpayıya çevrilmiş 3 hissədən ibarət bir quruluşdur. Əksər hallarda, Wicket topu vurmadan bir girovu itirən bir batsman, bu qədər müdafiə edənlər hücum oyununun vacib bir hissəsidir.
    • Wickets, 28.5 düym (72.4 sm) yüksək, ümumi eni 9 düym (22.9 sm) ilə üç kötüklə (22.9 sm) təyin edilməlidir.
    • Wakets, hər bir wiketin mərkəz kötüyü boulinq bürüşməsinin mərkəzində, digər iki kötüklə bükülmə boyunca onun hər iki tərəfində bərabərdir. Bir wiket, hər bowling bürüşməsində, meydanda cəmi iki üçün qurulur. Batsmen (Batters) oyun zamanı hörgülərin qarşısında dayanır.

Anlayışları və qaydaları anlamaq

  1. addım 1 oyunun məqsədi tanıyın.
    Oyunun məqsədini tanıyın. Əksər sahə oyunlarında olduğu kimi, kriketin məqsədi, pyes bitməmişdən əvvəl bir nöqtədən digərinə qaçaraq və ya müdafiəçilər tərəfindən işlədən əvvəl rəqib komandaya qarşı xal toplamaqdır 'sahə komandası. ' Yarasa komandası 'batting komandası' adlanır.
  2. addım 2 gameplay əsaslarını öyrənin.
    Gameplay əsaslarını öyrənin. Kriketdəki hər bir komanda 11 oyunçudan ibarətdir Hər hansı bir zamanda sahə komandası sahədəki 11 oyunçunun hamısının hamısına sahibdir, halbuki batqmentlər çubuqlu 2-də 2-dir. Batsmenlər, sahə komandası üçün bowler tərəfindən əyildikdən sonra topu vurmağa çalışır və sonra qol vurmadan mövqeləri açır.
    • Meydandakı mövqelərin hamısının rəsmi adları var. Topu qablaşdıran insan, bowler, bowler ilə qarşılaşan batsman hücumçu adlanır. Meydançanın ən uzaq tərəfindəki bowler yaxınlığında dayanan digər Batsman, hücumçu olmayanlar adlanır. Nəhayət, tarlanın sonunda hörgülərin arxasında dayanan sahə komandasının üzvü Wicket-qapıçı adlanır. Sahədəki digər mövqelərdə danışıq adları var, lakin heç biri rəsmi deyil.
  3. addım 3 quruluşu anlayın.
    Quruluşu anlayın. Beysbol kimi çox şey, oyunun hər hissəsini təsvir etmək üçün xüsusi şərtlərdən istifadə edir. Oynamaq üçün oyunun uzunluğundan asılı olaraq, atışların sayı 1 ilə 2 arasında dəyişir. Hər bir atış ('atışlar' sözü həm tək, həm də çoxluqdan istifadə olunur), həm də qablar dəsti olan 'overs' ni ehtiva edə bilər.
    • Hər dəfə bowler, hücumçu tərəfindən vurulub, istərsə də topu qablaşdırır, bir tally sayılır. Bir bowler topu bir istiqamətdə 6 dəfə əymiş bir dəfə bəyan etdi, 'üzərində' elan edildi. Artıq, bowler yeni bir bowler ilə əvəz edilməlidir. Bowlers ardıcıllıqla bağlaya bilmir, ancaq başqa bir bowlerdən ən azı 1 qabdan sonra geri dönə bilərlər, buna görə nəzəri olaraq 2 bowlers bütün atışlar üçün bowling ticarəti edə bilər. Bir bitdikdə, bowlerin mövqeyi meydançanın bir ucundan digərinə dəyişir.
    • Bu da o deməkdir ki, tıxacın üstündən asılı olaraq, titrədəyib, bitdikdə onların hansı bitdiklərindən asılı olaraq dəyişə bilər. Tətil edənlər, nə qədər qaçışın başa çatdıqdan, bowlerin birdən başqa mövqeyini dəyişmədiyi üçün dəyişir. Məsələn, yalnız 1 qaçış başa çatsa, hücumçu və qeyri-hücumçu, hücumçu olmayanları növbəti qab üçün hücumçunu hücumçunu çevirərək meydançanın uclarını dəyişdirdi.
    • Hər dəfə bir batsman elan olundu, sahəni tərk etməli və komanda yoldaşı tərəfindən əvəz olunmalıdır. Sahə komandası bir atışda 10-u çıxartmağı bacararsa, atışlar bitdi, çünki daha çox yarasalar meydançada doldurmaq üçün.
    • Bir atış bütün batting komandası üçün bir oyun oyunudur. Kriketin qısa formalarında, hər bir komandaya atılan hər komandaya qoyulmasına icazə verilir; Bu nömrə çatdıqdan sonra atışlar, sahə komandası 10-u çıxmasa da başa çatır. Test kriketi adlanan ən nüfuzlu və peşəkar formada, test kriketinə, atışların istənilən sayı icazə verilir, yəni atışların normal olaraq 10-u bir dəfə çatdıqdan sonra bitdikdə bitdikləri deməkdir. Bir dəfə atışlar bitdikdən sonra, sahə komandası və batting komandası açarları və sahə (indi batting) komandası üçün atışlar başlayır.
    • Test kriket oyunları maksimum 5 gün davam edir və bu müddət ərzində gündə 6 saat oynayır. Twenty20, Twenty20-nin ən qısa şəkildə oynanan forması, hər bir komanda başına 1 atış, bir atış üçün ən çox 20-si olan və adətən başa çatdırmaq üçün bir neçə saatdan çox olmur.
  4. addım 4, wiketlərin əhəmiyyətini tanıyın.
    Wiketlərin əhəmiyyətini tanıyın. Wakets kriketin mərkəzi hissəsidir. Batsmandan çıxmağın baş yollarından biri, Wiket'i 'qırmaq' adlanan topu ilə 1 və ya hər ikisini vurmaqdır. Bunun bir neçə şərt var ki, bunun da nəticə verəcəkdir:
    • Bowler, bir qabda hücumçunun hörümçüsünü birbaşa vurub sındırarsa, hücumçu 'Bəyan olunan' hesab olunur.
    • Bir batsman, ya meydançada bükülmə ilə açılan ya da açılan bowler, ya da topu ilə vuraraq, ya da topu birbaşa vuraraq vura bilər. Bu vəziyyətdə, batsmanın 'tükənməsi' deyilir.
    • Qeyri-hücumçular, bowler bowler (elə eyni şəkildə, beysbol oyunçularının növbəti bazaya qaçışdan uzaqlaşması üçün eyni şəkildə, bowler dayanmadan qeyri-hücumçu çıxartdıqca) qab və büzüşmədən əvvəl wiketi qırmaq. Bu da tükənmiş hesab olunur.
    • Tətilçi vurmağa çalışarkən topu qaçırırsa və açılan bürüşmədən kənar addımlar, Wicket-qapıçı kassasını təmiz və topu ilə vuraraq çimdiklə vuraraq wiketini qıra bilər. Bu növü 'ləkələnmiş' deyilir.
    • Hücumçu qəsdən bədəninin hər hansı bir hissəsini topu wiketi vurmadan bağlamaq üçün bədəninin hər hansı bir hissəsini istifadə etsələr, onlar 'Wiketdən əvvəl ayağa' çıxırlar. Bu ümumiyyətlə qısaldılmış lbw.
    • Hücumçu təsadüfən öz wicketini vurur və qırırsa, 'Wiket vurdu'. Wicket'i vurduğu Wicket'i vurdu, ancaq zərbənin topu vurmağa çalışsa və ya topu vurmağa çalışsa və ya meydançanın digər ucuna qaçmağa çalışır.
    • Digər tərəfdən, hücumçu topu vurub və birbaşa hücumçuların Wiketə uçduğu təqdirdə, hücumçu olmayanlar bitməyib. Bowler hələ də topu götürə bilər və onu işlətmək üçün hücumçuların Wiket-də yönləndirə bilər.
  5. addım 5 bir batsmandan çıxmağın digər yollarını öyrənin.
    Bir batsmandan çıxmağın digər yollarını öyrənin. Wiketdən əlavə, bir batsmandan çıxmağın bir neçə başqa yolu var. Bəziləri çox yaygındır, digərləri nadir hallarda olursa, hər zaman, daha yüksək səviyyədə olursunuzsa olur. Daha çox texniki cəhətdən bəziləri yalnız hər hansı bir zamanda sahədə həmişə 2 (və bəzən 3) olan umpires tərəfindən həll edilə bilər.
    • Tətilçi, sahə komandasının üzvü yerə dəyməzdən əvvəl onu tutursa, hücumçu 'tutulur'. Bu çox yayılmış bir növdür. Sahənin kənarındakı sərhəd xətti üzərində topu atan Fielder, Batsman'ın əvəzinə 6 qaçır. Buraya topu hüdudlarından çıxarmaq və tutmadan sonra xətti aşmaq daxildir.
    • Bir batsman topa yarasa tutmayan hər hansı bir əli ilə topa toxunsa, sahə komandası əvvəlcə icazə verməyincə 'topu idarə etmək' üçün çıxarılır. Bu qayda, əyilmiş bir top və ya başqa bir təsadüfi toxunuşa vurulmağa tətbiq edilmir.
    • Batsman, bir topu artıq bir topu (adətən onların viketinin müdafiəsində) süpürmək üçün yarasa və ya bədənindən istifadə etməyə çalışdıqda və ya topu yenidən meydana gətirmək və çıxmaq üçün sahə komandasının səylərinə müdaxilə edir 'sahəyə mane olmaq' üçün aparılır. Bununla birlikdə, batsmanın cəsədi topu tutan və batsmanın wiketinin qanuni olduğu üçün yaraşıqlıdır.
    • Hücumçu, hər hansı bir səbəbdən bir qabda topu iki dəfə vurursa, onları çökməkdən başqa, çağrılacaqlar. Fiestrələri qarışdırmaq və ya daha yaxşı bir nəticə cəhd etmək üçün topu iki dəfə vururlar.
    • 1 batsman adlandırıldıqda, növbəti batsman 2 dəqiqə ərzində öz yerlərini almaq üçün sahəyə gəlmirsə, onlar 'vaxtında bitdi' hesab olunur.
  6. addım 6 əlavə qaçışları başa düşür.
    Əlavə qaçışları başa düş. Əlavə qaçışların verilə biləcəyi bir neçə şərt var. Bunlar oyunçu ortalamalarını hesablamaq üçün bu kimi qeyd olunur, lakin qalib müəyyənləşdirmək məqsədi ilə başqa bir iş növü üçün başqa bir şəkildə eynidır. 4 növ əlavə aşağıdakılardır:
    • Qeyri-qanuni bir qabdan sonra 'top yoxdur' adlı bir çağırışda, batsmen yalnız tükənmək, topu idarə etmək, tarlaya mane olmaq və ya topu iki dəfə vurmaqla çıxa bilər. 'Heç bir top' çağırışında vurulan qaçışlar əlavə hesab olunur və hər bir 'top' bir bowler atışları digər bir bina ilə eyni şəkildə kompensasiya edilməlidir. Beləliklə, 'top yoxdur' əyilmiş bir bowler, adi 6-nın əvəzinə cəmi 7 dəfə cəmi 7 dəfə cəmi 7 dəfə qabartmalı olardı. Heç bir qaçış 'heç bir top yoxdur', 1 qaçış Batting komandasının hesabına hər halda əlavə olunur.
    • Bir bowler bowls geniş olduqda, batting komandası avtomatik olaraq 1 qaçışını əhatə edir. 'Top yoxdur' əlavələrində olduğu kimi, 'geniş' ekstrasları, qabları üzərində qablar əlavə edərək bowler tərəfindən hazırlanmalıdır.
    • Hücumçu topu vurmağa çalışsa, amma darıxırsa, Wiket-qapıçı onu tutmağı bacarmırsa, batsmenlər oyunda qaçmağa çalışa bilər. Bu qaçışlar 'BYES' adlanır.
    • Tətilçi topu yarasa ilə vurmağa çalışdığı zaman 'ayaq bye' baş verir, əvəzinə bədəni ilə vurur. 'Bace Byes' başqa bir şəkildə 'BYES' -ə eyni şəkildə fəaliyyət göstərir. 'Ayaq byes' hücumçu topu vurmağa çalışmadıqda qəbul edilə bilməz.

Oyun oynamaq

  1. addım 1 meydançanı qurun.
    Meydançanı qurun. Bir batsman meydançanın hər ucunda, açılan bürüşmənin arxasında dayanır, ancaq boulinq bürüşməsindən qabaq. Bowler, bowling bürüşməsinin arxasında başlayan və digər ucuna bağçanın arxasında başlayan bürüşmənin bir ucunda da dayanır. Bowler qabları hücumçu olan batsman; Batsman, bowler kimi eyni sonda hücumçu deyil.
    • Wicket-Keeper, hücumçunun Wiket və boulinq bürüşməsinin arxasında durur. Onların işi topu tutmaq üçün topu tutmaqdır və ya qabı vurmaq üçün qaçırılır. Wicket-Keeper bir topu uğurla tutduqda, hücumçu normal olaraq elan olunur.
    • Sahə komandasının digər 9 üzvü hər hansı bir konfiqurasiyada, sahədən kənarda qaldıqları müddətdə hər hansı bir konfiqurasiyada dayana bilər.
  2. addım 2 bowl topu.
    Topu top edin. Bowler bowling bürüşməsinin arxasınca başlayır və topu irəliləmək və top atmaqla açılan bürüşməyə başlamazdan əvvəl topu qablaşdırır. Bir kriket qabı həmişə tamamilə düz bir qolu ilə çiyindən üstündür. Topu hücumçuya çatmadan bir dəfə meydanda sıçrayışa icazə verilir.
    • Bowler, qabda açılan bürüşmənin yanından keçərsə, oyun umpires tərəfindən 'top' adlanır. Batsmenlər sanki topu vurdular, ancaq bir neçə xüsusi üsuldan başqa xaricində ola bilməzlər.
    • Fərqli bowlers fərqli hərəkət üslubları var və sürətli bir qab üçün irəli sürə bilər və ya bir neçə dəfə irəliləyə və hiyləgər bir qab üçün bükülə bilər. Ən sürətli qablar, meydançanın qısa uzunluğunu verən 90 mph (140 km / saat) qədər uça bilər, hücumçudan çox sürətli cavab tələb edir.
    • Bowl belin altındakı və ya altındakı hücumçuya çatmalıdır. Daha yüksəkdirsə və ya meydançanın kənarlarında gəzirsə, 'geniş' bir top və ya 'top yoxdur' adlanır, xüsusən də topun hücumçusdan uzaq olmadığı hallarda, lakin vurmaq çox yüksəkdir.
  3. addım 3 topu vurub qaçın.
    Topu vurun və qaçın. Kriket yarasının düz tərəfini istifadə edərək, hücumçu topu vurmağa cəhd edə bilər. Hər biri digərləri üzərində fərqli bir üstünlüyü olan bir çox müxtəlif növ tətil növləri var. Hücumçu topu vurduqdan sonra onlar və qeyri-hücumçu, yer mübadiləsi edərək meydançanın sonuna qədər qaçmağı seçə bilərlər. Hər iki yarasalar sahənin ən uzaq tərəflərinə təhlükəsiz işləməyi bacarsa, 1 qaçış elan edildi və 1 xal toplanır. Ya Batsman, meydançanın uzaq tərəfinə çatmağa çalışarkən bəyan edilərsə, heç bir nöqtə vurulmur.
    • Batsmen topu vurduqda qaçmaq məcburiyyətində deyil. Yaranan xətlərin arxasında qaldıqları müddətcə, onlar çox kənardan təhlükəsizdirlər, buna görə bəzən qaçmamaq üçün ehtiyatlıdır.
    • Bir qaçışı uğurla vuran batsmen dərhal dönə bilər və başqa bir qaçışa, başqa bir qaçışa, sahə komandası onlardan birini işlətmədən əvvəl onlardan uzaqlaşa biləcəklərini dəfələrlə vurmağa çalışa bilər. Bir qabda 4-dən çox qaçış çox nadir, lakin mümkündür.
    • Bir batsman topu hüdudlarından kənarda vurursa və topu ən azı bir dəfə sıçradısa, 4 qaçış avtomatik olaraq verilir. Top həddindən artıq enməmişdən əvvəl sıçrayış etməzsə, əvəzinə 6 qaçış mükafatlandırılır.
  4. addım 4 oyunu bitirin.
    Oyunu bitirin. Müvafiq atışların sayına qədər seçdiyiniz oyun növünə görə oynayın. Ən çox qaçış olan komanda qalibdir.

Ekspert Q & A

  • Sual etmək
    Ön ayaq görüntülərini necə oynamaq olar?
    Ön ayaq görüntüləri üçün təcrübə matçları etməklə. Ön ayaq görüntüləri yalnız tam və ya yaxşı uzunluqlu toplarla oynamalıdır.
  • Sual etmək
    Başımın üstünə düşməsinin qarşısını necə almaq olar?
    Təcrübə zamanı başınıza bir konus qoyun və başınızda qalmasını təmin edin.
  • Sual etmək
    Ön ayaq çəkmə vuruşunu necə oynayıram?
    Geri və arasına keçmək əvəzinə ön ayağı irəli əkin və bir çəkmə vuruşunu yelləyin.

Videonuz

Göstəriş

  • Batting edərkən, bir vuruş planlaşdırarkən dirsəkinizi yüksək tutun. Barmaqlarınızı bir araya gətirərkən.
  • Plays arasında, 2 dəqiqəyə qədər oyunçulara növbəti oyun üçün yenidən qurulmasına icazə verilir. Batsmenlərin strategiya ilə bir-birləri ilə bir-birləri ilə bağlaması üçün yaxşı vaxtdır. Bir batsman kimi oynayırsan, iki dəqiqə əvvəl mövqeyinizi bərpa etməyinizə əmin olun.
  • Əlbətdə ki, cricket yaz, açıq havada və adətən yalnız 1: 00-da axşam saatlarında saatlar arasında oynayır. Nəticədə bir oyun zamanı çox isti ola bilər. Günəşdən qoruyan və şapka taxmağı və bol su içməyinizə əmin olun.