Bayraq futbolunu necə oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Ənənəvi futboldan həzz alın, ancaq bu qədər təxminən oynayaraq özünüzə xəsarət almazsınız? Sonra rəqibinizi kəmərindən bir bayraq yıxaraq rəqibinizi ləkələyən getdikcə daha populyar alternativ bayraq futbolunu sınayın. Bundan başqa, oyunun obyekti hələ də eynidir: toxunuşlu və əlavə nöqtəli vuruşlarla mümkün qədər çox xal toplamağa çalışır. Ancaq bu idman çox gənc uşaqlardan daha ehtiyatlı yetkinlərə qədər olan hər kəslə məşhur olduğundan, qaydalar çox dəyişə bilər. Ancaq bir dəfə oynayanların ehtiyaclarını amil olaraq, qaydaları vəziyyətə uyğunlaşdırmaq asandır.

Addım

Avadanlıq almaq

  1. addım 1 kostyum.1Suit. T-shirt, şort, kazak və kazan kimi forma uyğun idman qurğularını geyin. Faggy geyimlərindən çəkinin, həmçinin bayrağınızı ovuşdurmağa çalışdıqları zaman, bir rəqibin səhvləri ilə bir rəqibin şansını azaltmaq üçün, ciblər və ya kəmərlərin döngələri ilə bir şeydən çəkinin. Həm də geyəcəyiniz bayraqlar ilə eyni rəngli paltar geyinməyin. Bayraqların əlçatan olması üçün köynəyinizi belinizə bağlayın.
    • Bayraq futbolunda heç bir həll edilməməsi halında, eynəklər üçün ağız və təhlükəsizlik qayışları kimi təhlükəsizlik qurğusu hələ də tövsiyə olunur.
    • Bəzi liqalar düz solided və ya qəliblənmiş yara ayaqqabılarını taxmağınızı tələb edə bilər (yəni örtüklər əslində yeganə bir hissəsidir). Silinən tırmanışlar və ya təmizlənən ayaqqabılar qadağan edilə bilər.
    • Dəbilqə və padding tələb olunmur. Əslində, onlar ümumiyyətlə rəsmi oyunlarda qadağandır.
  2. addım 2 ötürücülərinizi toplayın.2 dişlilərinizi vurun. Ən azı bir Amerika futbolunu oynamaq üçün gətirin. Bayraq kəmərlərini belində geyinmək üçün hər bir oyunçuya paylayın. Kəmərlərinə bağlamaq üçün hər oyunçuya üç bayraq da təhvil verin. Hər bir komanda üçün bayraqların bir vahid rəng olduğundan əmin olun.
    • Əgər kəmərləriniz yoxdursa, bayraqları belinizin altına yapışdırın. Rəqibləriniz onlara çata bilməyəcəyiniz və ya onları pulsuz çəkə bilməyəcəyiniz zaman onları yerinə yetirməyiniz üçün onları kifayət qədər tutun.
    • Bayraqlarınızı aradan qaldırmaq çətin ki, tutulursan, tutduğunuz təqdirdə on həyət cəzası ilə nəticələnə bilər, yəni komandanızın növbəti aşağı başlanğıcında on metr itirəcək.
  3. addım 3 oyun sahəsini seçin.3 oyun sahəsi. Səviyyə yerləri olan açıq bir yer tapın. Tam ölçülü bir sahə üçün 53.33 metr (48,76 metr) və 120 metr (109,7 metr) ölçən bir yer axtarın. Ancaq gənc oyunçular üçün (və ya ərazinizdə geniş açıq yerlər olduqda), bu ölçülü yarım və ya hətta üçdə biri olan bir sahəni seçməkdə çekinmeyin.
    • Oyun Səviyyə Torpaqda oynanılmalıdır, buna görə heç bir komanda ədalətsiz bir üstünlük yoxdur. Son zonasına çatmaq üçün yuxarı qalxmaq lazım olan oyunçular, enən rəqiblərdən daha çox çətinliklərlə qarşılaşacaqlar.
    • Həyətlər və son zonaların artıq qeyd olunduğu faktiki bir futbol sahəsində oynaya bilsəniz, əladır! Yoxdursa, son zonalarınızı qeyd etmək üçün konuslardan və ya bayraqlardan istifadə edin. Mümkünsə, hədəf xətlərini və kənarlarınızı izləmək daha asandır.
    • Son zonalar, oyun sahəsinin sonunda son on həyət (9,1 metr) olmalıdır. Bu, ümumiyyətlə kiçik bir sahədə oynayarkən belə doğrudur.
    • Kiçik sahələr üçün tövsiyə olunan ölçmələr aşağıdakılar daxildir: 60 metr uzunluğunda 20 metr geniş (18,3 metr); 70 metr uzunluğu 25 metr genişliyi (64 metr 22,9 metr); 30 metr uzunluğunda 80 metr uzunluğu (73.1 27. 4 metr).

Oyun qurmaq

  1. addım 1 oyunçular toplayın.1 oyunçu. Hər komandanın neçə olacağını müəyyənləşdirin. Tam komandalarla oynamaq üçün hər biri üçün doqquz insan tapın. Bu mümkün deyilsə, bir komandaya ən azı beş oyunçu üçün hədəf alın.
    • Komandalar həmişə ədalətsiz üstünlüklərin qarşısını almaq üçün bərabər sayda oyunçu olmalıdır.
  2. addım 2 hər komanda üçün bir kapitan təyin edin.2 Hər komanda üçün bir kapitan. Komandanı bütövlükdə təmsil etmək üçün bir oyunçu seçin. Quarterback tez-tez bir kapitan kimi ikiqat artırsa da, qərarınızı yetkinliyi, ünsiyyət bacarıqları və rəhbərliyi ilə bağlı əsaslandırır. Kapitan məsuliyyət daşıyacaq:
    • Komandanın bütövlükdə davranışı.
    • Komandanın adından zəng edən zənglər.
    • Zaman kənarlarına zəng etmək.
    • Sikkə atışında iştirak edir.
  3. addım 3 oyunun nə qədər davam edəcəyinə qərar verin.Oyunun nə qədər davam edəcək 3decide. Tammetrajlı bir oyun üçün ümumi oyun vaxtı bir saat planlaşdırın. Hər rübdə 15 dəqiqə ərzində oyunu dörd rübdə bölün. Daha sürətli bir matç üçün, ümumi vaxtın qısaldılması üçün çekinmeyin. Sadəcə bu vaxtı dörd bərabər dörddə birinə bölün. Və ya, çox qısa bir oyun üçün, hər birinin on dəqiqəlik iki qısa yarısı var.
    • Ayrıca, hər rübün və yarı arasında nə qədər fasilə verəcəyinizə qərar verin. İkinci və üçüncü rüb arasındakı fasilə (yarısı) adətən ən uzun olur. Digər iki fasilə bərabər uzunluqdadır.
    • Fasiləsiz vaxtlar liqada futbola qədər dəyişir. Halftime, beşdən on dəqiqədən iki dəqiqədən bir yerdə ola bilər. Dörddəbir arasındakı fasilələr ümumiyyətlə bir və ya iki dəqiqədir.

Oyuna başlamaq

  1. addım 1 bir sikkə çevirin.1FRIP Bir sikkə. Hər komandanın kapitanı hakimlə görüşmək və hansı tərəflərin olacağını seçin: baş və ya quyruq. Sonra hakim bir sikkə çevirib. Qalibin ilk yarıda qorumaq istədiklərini və ya topa sahib olmaqla oyuna başlayacağı son zonanı seçməyə icazə verin.
    • İkinci hissədə hər komandanın tərəflərini dəyişdirin və digər son zonanı qoruyun. Bu yolla, heç bir komanda, haqsız üstünlüklərdən, məsələn, sahənin bir ucundan digərinə bütün oyun üçün dayanan bir külək kimi faydalanacaq.
    • Alternativ olaraq, üçüncü rübün əvvəlində sikkənin itirəninin ikinci yarısında hansı son bölgəni qorumaq istədiklərini seçmək üçün bir şans vurmasına icazə verə bilərsiniz.
    • Güclü vuruşçu yoxdursa, kokoff edə bilərsiniz və beş həyətindən başlayaraq, qalibi ilk yerə endirməklə əvəzinə başlayın.
  2. addım 2 başlamaqla başlayın.2Start ilə başlamaq. Hər komandanı sikkə atdığı təyin olunan zonalara yönəldin. Komandaya zərbə vuran komanda topu 20 həyət xəttinə yerləşdirməlidir. Ya onu birbaşa yerə və ya təpik tee üzərində qurun və ya bir oyunçunun vurduğu üçün yerində saxlayın. Hakim oyuna başlamaq üçün fit çaldıqdan sonra digər komandaya topu vur. Kim digər komandada topu tutan kim ola bilər:
    • Topu əks zonaya doğru aparın.
    • Başqa bir komanda yoldaşına irəli bir ötürmə edin.
  3. addım 3 əvəzinə bir snap ilə başlayın.Bunun əvəzinə bir snap ilə 3Start. Güclü vuruşçu yoxdursa, vuruşu unut. Sikkə atışına görə komandanın 5 həyət xəttində olan 5 həyət xəttində oyuna başlayın. Sürət mərkəzində 'Mərkəz' (oyunçu topu dörddəbirdə vuran oyunçu) ilə ən azı dörd oyunçu xəttində ən azı dörd oyunçu. Dörddəbir mərkəzin arxasına qoyun. Döyündə, ilk aşağıdan sonra istədiyiniz kimi oynamağa davam edin.
    • Bir snap mərkəzdən dörddəbirdən geri qalma yoludur. Mərkəzin ayaqları arasında keçməlidir.
    • 'Topu, topu 'vuraraq' topu və ya bir toxunuşlu 'ölü' və ya bir müdafiəçi bayrağı çıxarıldıqda və ya bir müdafiəçi tərəfindən çıxarılan bir şeylə başlayaraq topun oynadığı vaxtın aralığıdır hüdudlarından çıxmaq). Topun 'ölü' elan edildiyi zaman bir oyunçu da 'aşağı' elan edildi.
    • Scrimmage xətləri, bu vəziyyətdə bir son zonaya baxan 5 həyət xəttində 5 həyət xəttinə yerləşdirilən hər bir xəttin bir ucu ilə bir xəttin bir ucu ilə uzanan iki paralel xəttdir.
    • Neytral zona, hər birinin başlanğıcındakı hər bir skrimmage arasındakı sahədir. Top 'kəsilmiş' olana qədər nə komanda neytral zonaya keçə bilməz.

Murdarlamaq

  1. addım 1 mümkün olan ən çoxu örtün.Mümkün olan ən çox yer. Başlanğıc və ya bir snap ilə başlamaq istəsəniz, həmişə əksinə zonaya gedə biləcəyiniz qədər topu aparmağı hədəfləyin. Başlanğıc tutursan, daha çox yer qazanmaq üçün daha yaxşı bir şans varsa, topu komanda yoldaşına keçir. Son zonaya çatana qədər topu mümkün qədər inkişaf etdirin və toxunuşlu və ya bir toxunuşa vurun və ya 'aşağı' enroute elan olun.
    • Başlanğıc tutarkən, bütün bədəniniz tutma üçün məhdudiyyətlər içərisində olmalıdır. Yeganə istisna, topu tutmaq üçün havaya sıçrayış etməli olsanız, bu halda bir ayağın hələ də hüdudları daxilində torpaq lazımdır. Bu qayda universal deyil, buna baxmayaraq, bütün tərəflər onu qəbul etmək istəsəniz, hər tərəfin bu işə başlamazdan əvvəl razıdır.
    • Son zonaya qədər bütün yolu edə bilmirsinizsə, rəqibləriniz bayraqlarınızdan birini tutduqları və ya sizi məcbur edəndən ən qısa müddətdə 'aşağı'.
    • Tutulma yoluna baxmayaraq, bədəninizin və ya ayaqlarınızın hər hansı bir hissəsi yerinizlə təmasda olmasına baxmayaraq, hələ də 'aşağı' hesab olunur.
  2. addım 2 i̇lkinizi aşağı salmağa hazır olun.2Gne-də ilk aşağı oyunu oynamağa hazırdır. Topu tarlanın mərkəzinə 'ölü' (yəni 'aşağı elan olunduğunuz həyət xətti) yerini sahənin mərkəzinə qoyun. Komandanızı skripma xətti boyunca yığın. Dörd oyunçunu skriptin özündən yerləşdirin, dörddəbir, mərkəz oynayan və topu onlara sürtəndən arxasında yerləşdirildi.
    • Scrimmage xəttinin 'AT' də, bədəninizin ən azı bir hissəsi (ayaq, yuxarı torso, baş və s.) Bunun bir həyətində olmalıdır.
    • Mövqeyi almadan əvvəl ələ keçirilmiş bayrağı dəyişdirin. Rəqibləriniz üçün cəhd etmək üçün bir daha az bir bayraq ilə başlayaraq, yenidən 'aşağı' elan olunmağınızla nəticələnəcəkdir.
  3. addım 3 topu bağlayın.Topu 3s. Mərkəz topu bir sürətli, maye hərəkətində ayaqları arasındakı dörddəbirdən keçirin. Etməyincə, mərkəz ayaqlarını dəyişdirməməli və ya mövqedə olduqları bir dəfə əllərini qaldırmamalıdır. Unutmayın ki, mərkəzin hissəsində hər hansı bir saxta başlanğıc beş həyət cəzası ilə nəticələnəcək, yəni beş metr geri çəkilməli olacaqsınız.
    • Topun kəsilməyincə heç kimin neytral zonaya keçməsinə icazə verilmir. Bunu etməklə beş həyət cəzası ilə də nəticələnəcəkdir.
    • Bəzi qaydalar, bütün oyunçuların topu vurulana qədər hamının hərəkətindən çəkinməli olduqlarını diktə edir.
    • Digər qaydalar oyunçuların paralel olaraq skripma xəttinə və ya ondan daha uzaqdan getməsinə imkan verir.
  4. addım 4 keçin və ya topu işə salın.4Pass və ya topu idarə edin. Top vurulduqdan sonra, dörddəbir, son zonaya doğru irəlilədikcə topu başqa bir oyunçuya ötür. Alternativ olaraq, topu skripma xəttinin arxasındakı başqa bir oyunçuya təhvil verə bilər və ya heç kim açıq olmadıqda topu son bölgəyə tərəf yönəldə bilər. Ancaq xəbərdar olun ki, onlar artıq skripma xəttindən keçdikdən sonra topu keçməyə icazə verilmir.
    • Biri aşağıda yalnız bir irəli ötürmə icazə verilir.
    • Scrimmage xəttinin arxasındakı başqa bir oyunçuya müvəffəqiyyətli bir maneə, bu ikinci oyunçunun skriptin xəttini keçmədikləri müddətcə bu ikinci oyunçu daha uzun bir ötürmə edə bilər.
    • Lazım olduqda bir çox geri keçə bilərsiniz.
  5. addım 5 dörd down oynayın.5-i dörd eniş. O dövrdə ən azı on metr qazanmağı hədəfləyin. Etdikdən sonra, digər on metr qazanmaq üçün daha dörd şansınız olan 'birincisini' olaraq, növbəti 'birincisini' hesab edin. Bu şəkildə əks tərəf zonasına doğru irəliləməyə davam edin.
    • Dörd aşağıda on metr qazanmırsınızsa, indi son dərəcə skriptin son sətirindən öz hücumlarına başlaya biləcək rəqiblərinizə topa sahib olmaq.
    • Scrimmage xətti son zonanın beş meydançası içərisindədir, yalnız qol xətti boyunca topu idarə etməklə uğurlu bir ötürmə atmaqla nəticələnə bilərsiniz.

Müdafiə çalmaq

  1. addım 1 hər rəqibi örtün.Hər bir rəqibin 1-i. Digər komanda, topu bağlamaq üçün skripmage xətti boyunca toplaşdıqda, öz oyunçularınızı qoyun ki, digər komandanın qəbuledicilərinin hər biri topu vurulduqdan sonra örtüləcəkdir. Onları uyğun gördüyünüz kimi yerləşdirin, çünki müdafiə komandası hər hansı bir oyunçuya birbaşa skripma xəttinə yerləşdirməyə məcbur deyil. Ancaq bu qaydalara əməl etməyinizə əmin olun:
    • Bir oyunçu birbaşa rəqibinizin mərkəzindən skripma xəttində yerləşdirməyin.
    • Neytral zonanı keçməzdən əvvəl topun kəsilməyincə gözləyin.
  2. addım 2 qarşıdın və fumbles toplayın.2İnterept keçir və fumbles toplamaq. Hər hansı bir fürsətdə müdafiənizi bir cinayətə çevirin. Mümkünsə, rəqiblərinizə atılan hər hansı bir keçidi tutmağa və son zonanız üçün qaçış etməyə çalışın. Rəqibləriniz topu 'aşağı getmədən' topu atırlarsa, komandanız üçün sahib olmaq üçün onu bərpa etməyə çalışın.
    • Əgər və rəqibiniz eyni zamanda topu tutarsanız, top hələ də özləridir.
    • Onların topu tutmamasına mane olmaq üçün hücumçu bir oyunçuya fiziki cəhətdən qarışmayın. Bu, on həyət cəzası ilə nəticələnəcəkdir.
  3. addım 3 bayraqlarını qucaqlayın.Bayraqları 3satchatch. Rəqiblərinizi həll etmək əvəzinə, topu tutduqdan sonra bayraqlarından birini kəmərindən və ya bel bantından yetişdirin. Bir və ya daha çox bayraqları təsadüfən çıxdıqda, əlinizdən çiyinləri və dizləri arasındakı hər yerdə toxunmaq üçün əlinizdən istifadə edin ..
    • Rəqibiniz bütün bayraqları varsa, bədəninə toxunmaqdan çəkin. Bunu etmək üçün avtomatik olaraq sizə qarşı bir cəza olaraq onlara əlavə on meydança verəcəkdir.
    • Bayraqlarını tutan kimi, başqalarının olduğunu görənlər üçün havada qaldırın.
  4. addım 4 kobud oyundan çəkinin.Kobud oyundan 4Refrain. Unutmayın ki, bayraq futbolu ənənəvi futbolda daha yumşaq bir dəyişiklikdir. Cərimə olunmasını gözləyin. Bayraqları istisna olmaqla, rəqiblərinizlə fiziki təmasından çəkinin. Çəkmək:
    • Fiziki olaraq rəqibinizi hüdudlarından məcbur edir.
    • Onları həll etmək və ya qollarınız və ya ayaqlarınızla onlara xəsarət yetirmək üçün çalışırıq.

İcma Q & A

  • Sual verin, axmaqlıq edirsiniz? Topu kiminsə əlindən döyün və sonra götürün. Futbol oyunçunun qollarını hələ də bayraqları olanda oyunçunun qollarını tərk etdiyi müddətcə, topu murdar kimi ala bilərsiniz.
  • Bayraq futbolunda suallarınızı atırsınız? Bəli.
  • Anket Tıxananda kimisə itələməyə icazə verdim? Qaydalar bir matç zamanı əllərinizlə kimisə itələyə bilməyəcəyinizi söyləsə də, ehtiyacınız varsa, onları yoldan çıxartmağa hələ də icazə verilir.

Göstəriş

  • Bayraq futbolu Amerika futboluna söykəndiyindən, məsafələr ənənəvi olaraq həyətlərdə ifadə olunur. Bir həyət 0,9 metr bərabərdir, yəni ölçmələri tam və ya sadəcə bir metrə qədər çevirə bilərsiniz.

Xəbərdarlıq

  • Bayraq futbolunda daha az fiziki əlaqə olsa da, oyunçular hələ də səyahət edə, yıxıla bilər, bir-birlərinə qaça və ya özlərinə zərər verə bilərlər.

Lazım olan şeylər

  • Futbol
  • Bayraqlar və ya bayraq kəmərləri
  • Oynaqlamaq
  • Timer
  • Konuslar (isteğe bağlı)
  • Sprey boya (isteğe bağlı)
  • Ölçmə təkəri və ya oxşar alət (isteğe bağlı)