Həndbol necə oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Həndbol, unikal və rəqabətli oyun yaratmaq üçün futbol və basketbol texnikalarını birləşdirən Avropada populyar olan maraqlı və sürətli bir komanda oyunudur. Komandanın həndbolu oynamaq üçün hər komanda rəqib komanda üzərində qol vurmaq üçün top vurmaq, sürtmək və top atmaq məcburiyyətindədir. Amerikada daha populyar olan tək və ya ikiqat həndbol oynamaq üçün, bir, iki, üç və ya dörd divarın köməyi ilə rəqibinizə qarşı vurmalısınız. Oyunun ya versiyasını necə oynamağı bilmək istəyirsinizsə, başlamaq üçün aşağıdakı Addım 1-ə baxın.

Addım

Komanda həndbolu oynayır

  1. addım 1 məhkəmə ilə tanış olun.
    Məhkəmə ilə tanış olun. Komanda həndbolunda, məhkəmə 20 metr (65 '7') 40 metr (131 '3') böyükdür. Məhkəmə haqqında bilməli olduğunuz bəzi şeylər:
    • Məhkəmə, yalnız qapıçıda dayanmağa icazə verildiyi 6 metr (19 '8 ') xətti olan bir qol sahəsi xətti (həmçinin bürüşmə) xətti var. Həqiqi məqsəd yüksək və 3 (6.6 fut) metr (9,8 fut) geniş. Oyunçular yalnız yerə enmədən əvvəl topu sərbəst buraxdıqları təqdirdə qapı sahəsinə atlaya bilərlər.
    • Məqsəddən 9 metr olan (29.5 fut) olan boş bir yarı dairəsi sərbəst atış xəttini qeyd edir.
    • Yarım məhkəmədəki xətt də mərkəz xətti kimi tanınır.
    • Topla da tanış olun. Ənənəvi olaraq, həndbol 32 panelli dəri topu ilə oynanılır. Qadınlar üçün top 54-56 santimetrdir (21.3-22.0), kişilər üçün 58-60 santimetr (22.8-23.6), qadınların topundan biraz daha ağırdır.
  2. addım 2 bir komanda meydana gətirir.
    Bir komanda yaratmaq. Hər hansı bir zamanda hər bir komandada yeddi oyunçu ola bilər. Hər komandada bir oyunçu qapıçı və qalan altı nəfər məhkəmə oyunçularıdır. Hər bir komanda cəmi 12 oyunçu (Amerikada) və ya 14 oyunçuya (İngiltərədə) geyin və oyun zamanı oynaya bilər. Əlavə oyunçular məhkəmədə oyunçuları məhkəməni əvəz etdikdən sonra, basketbol, voleybol və ya digər idman növlərində olduğu kimi, əvəzediciləri ilə ayrıldıqları oyunçuları məhkəmədə əvəz edə bilərlər. Qeyri-qapıçı oyunçuların rolları oyun zamanı dəyişdirilə bilər.
    • Oyunçular 1-20 nömrəli formalar geyirlər. Hər komandanın oyunçuları eyni rəngli köynək və şort şort geyinməlidirlər, hər qapıçı digər komanda yoldaşlarından fərqlənmək üçün fərqli bir rəng geyməlidirlər.
    • Rəsmi oyunlarda həmişə iki hakim var, biri məhkəməyə və məqsəd üçün biri var. Onların qərarları qətidir.
  3. addım 3 oyunun məqsədi başa düş.
    Oyunun məqsədini anlayın. Hər komanda topu rəqib komandanın hədəfinə ataraq xal toplayır. Ən çox bal toplayan komanda oyunu qazanır. Bir turnirdə oynamağınız üçün bir turnir oynamağınız üçün bir oyun bağlantısında bitə bilər. Zaman tükəndikdən sonra oyun bağlanıbsa, komandalar 2-5 dəqiqəlik müddətdə oynayırlar.
    • Bütün top qol xəttini keçdikdən sonra bir komanda qol vura bilər və qolun içərisinə düşür. Hər hansı bir atma növündən bir qol vura bilərsiniz, bu da məqsəd atma, sərbəst atma, atmaq və ya atmaq və ya atmaq (bu atışlar haqqında daha çox məlumat) aşağıda görünür.
  4. addım 4 düzgün müddət üçün oynayın.
    Düzgün müddət üçün oynayın. Ənənəvi bir həndbol oyunu, 2 30 dəqiqəlik yarısında iki dəqiqəlik fasilə ilə oynanılır. Gənclər və ya turnir oyunları daha qısa, 2 15 dəqiqəlik və ya 20 dəqiqəlik yarım hissədə oynanır.
    • Qeyd olunan vaxt oyunun iş vaxtıdır. Saat dayanacaqları hər bir komanda üçün bir yarısına qədər olan və bir zədə varsa.
    • Yarımtaxt, komandalar skamyaları dəyişdirir.
  5. addım 5 sahə oyunçusunun nə edə biləcəyini başa düş.
    Sahə oyunçusunun nə edə biləcəyini başa düş. Bu oyunçular topu bədəninin yuxarı hissəsindəki bütün hissələri ilə topa toxuna bilər (bu da təpikləmə deməkdir!). Topu varsa, yalnız üç saniyə ərzində yerdə qala bilərlər (bunu basketbolda səyahət edən bir cinayət kimi düşünün) və yalnız top ilə üç addım hərəkət edə bilərlər. Bu qaydalara əməl etməsələr, top digər komandaya gedir. Oyunçular topu vurmaq, sürtmək və ya keçmək üçün tez bir zamanda qərar verməlidirlər.
    • Bir oyunçu, əlini topun üstünə saxladığı müddətcə istədiyi müddətə qədər sürə bilər. Driddinqdən sonra yenə də adi üç addım / üç saniyə qaydasını alır. Yenidən sürünsə, bu 'ikiqat dribling' pozuntusudur və top digər komandaya gedir.
    • Bir oyunçunun edə biləcəyi digər cinayətlər, topu bürüşmə (qapıçı ərazisi), qanunsuz bir ekran və şarj etmək daxildir.
  6. addım 6 atışların müxtəlif növlərini başa düş.
    Atışların müxtəlif növlərini anlayın. Oyunda fərqli atışlar haqqında bilmək lazım olan şey budur:
    • Atmaq. Oyun bir atma ilə başlayır. Atmaq məhkəmənin mərkəzində baş verir. Budur, atıcı bir ayaq ilə orta xəttə toxunmaq məcburiyyətindədir. Bütün digər oyunçular öz yarısında qalırlar. Sikkə atan və topu başlamaq istədiyi komanda atma başlamağa başlayır.
      • Döyün başladıqdan sonra, məhkəmənin mərkəzindəki topu olan oyunçu topu komanda yoldaşına ötürür və oyun başlayır.
      • Hər dəfə bir qol vurulduqda, qarşı-qarşıya gələn komanda topu başqa bir atma üçün alır. Bir atma yarımmüddətlidən sonra da baş verir.
    • Atmaq. Top oynayırsa, sonra topa toxunmayan komanda sona çatır.
    • Sərbəst atış. Oyunda fasilə verdikdən sonra sərbəst atış verilir və oyunun kəsildiyi yerdə baş verir. Bir oyunçu tutarkən, itələyən, vurma, digər komandanın oyunçusunu tələsdirərək və ya zərər verərkən, pyes kəsilə bilər və cəza alır.
    • Hakim atış. Topun eyni vaxtda sahib olması zamanı bir çox qaydalar pozulduqdan sonra topun bir çox qaydalar pozulduqdan sonra məhkəmənin üstündəki bir şeyə toxunduqda bir hakim atma çağırılır. Bu vəziyyətdə hakim Mərkəz Məhkəməsində dayanır və topu şaquli olaraq, əks komandaların iki oyunçusu arasında atır və topu tutub topu öz komandalarının üzvünə vurub vurub toplamalıdırlar. Komandanın digər üzvləri atışdan ən azı 3 metr (9,8 fut) olmalıdır.
    • 7 metrlik atış. Bu atma, bir qaydanı vurmaq üçün açıq bir şans məhv etdikdə, qapıçı topu öz ərazisinə qaytarır, məhkəmə oyunçusu öz qapıçısına top oynayır və ya müdafiə oyunçusu öz qol bölgəsinə daxil olur. Bu atış üçün bütün oyunçular sərbəst atış xətti xaricində olmalıdırlar və topu atmaq üçün üç saniyə çəkən oyunçu var.
    • Məqsəd atma. Bu, top qapıçıdan son xəttin üstünə endirdikdə və ya topun son xəttinə hücum edən komandanın son sətirinə atıldığı zaman verilir. Bu atış üçün qapıçı topu ərazisindən atır və üç addım / 3 ikinci qayda izləmək məcburiyyətində deyil.
  7. addım 7 qayda pozuntularını bilin.
    Qayda pozuntularını bilin. Qayda pozuntusunun bir çox yolu var. Bir komanda pozuntusunu pozursa, o o deməkdir ki, digər komanda ya topu, ya da sərbəst atma və ya qapıçı atmaq kimi topa layiq görülür. Budur fərqli pozuntular:
    • Passiv oyun. Bu, topu hücum etməyə və ya vurmağa çalışmadan bir komandanın sahibliyi içində saxlamaq deməkdir. Bu, əsasən top ilə dayanmaq deməkdir.
    • Topu olan bir rəqibin təhlükəsi.
    • Bir rəqibin əlinin topunu çəkmək, vurmaq və ya vurmaq.
    • Dizin altındakı top ilə əlaqə qurmaq.
    • Yuvarlanan və ya hərəkət etməyən bir top üçün yerə dalğıc.
    • Qollarınızı və ya ayaqlarınızı itələmək, tutmaq, mane olmaq, gəzmək və ya rəqib vurmaq və ya müdafiə oyunçusuna yükləmək üçün uzanır.
  8. addım 8, mütərəqqi cəzaların necə işlədiyini anlayın.
    Mütərəqqi cəzaların necə işlədiyini başa düş. Bu cəzalar, bir oyunçunun top əvəzinə bir rəqibə yönəlmiş hər hansı bir qayda pozuntusu kimi bir qayda pozuntusu kimi bir şeydən daha çox olması üçün bir şey meydana gəldiyi bir şey olur. Budur mütərəqqi cəzaların mərhələləri:
    • Xəbərdarlıq / sarı vərəqə. Hər bir oyunçu yalnız bir qayda pozuntusu üçün bir xəbərdarlıq ala bilər və hər komanda yalnız cəmi üç xəbərdarlıq ala bilər.
    • 2 dəqiqəlik bir asma. Bu, ciddi və təkrar qaydalar pozuntuları, qanunsuz əvəzetmə və qeyri-müəyyən bir davranış üçün verilmişdir. 2 dəqiqəlik bir pozuntu əldə etmək üçün əvvəlcə bir xəbərdarlığa ehtiyacınız yoxdur. Bu pozuntu üçün oyunçu 2 dəqiqə oturur və dəyişdirilmir, buna görə komandası bir oyunçu qısa bir oyunçu oynamalıdır.
    • Diskvalifikasiya / qırmızı kart. Bir oyunçu bu, hər biri 2 dəqiqə ərzində üç asqıya bərabər olan üç süspansiyon kimi verilir. İlk 2 dəqiqəlik asmadən sonra oyunçu dəyişdirilə bilər.
    • Təcrid. Explusiya hücum üçün verilir və oyunçu oyunun qalan hissəsi üçün xaric olunur. Bu ciddi bir cinayətdir və bu oyunçunun komandası, oyunun qalan hissəsi üçün bir oyunçu qısa bir oyunçu oynamalı olduğu üçün böyük bir əlverişsizdir.
  9. addım 9 oyununuzu inkişaf etdirin.
    Oyununuzu inkişaf etdirin. Bir həndbolçu kimi üstün olmağınıza kömək edə biləcək bir çox tövsiyələr və tövsiyələr var, ancaq edə biləcəyiniz ən vacib şey yalnız oynamaqdır. Oyununuzu inkişaf etdirdiyiniz zaman işləyə biləcəyiniz bəzi şeylər:
    • Master Həndbol oyunçusu olmaq üçün, siz və komandanız topu mümkün qədər bir-birinizə ötürmək üçün işləməlidirlər. Bu driblingdən daha sürətli və sizi hədəfə daha tez əldə edə bilərsiniz.
    • Müdafiə etdiyiniz zaman, əllərinizi tutaraq, atışlarınızı və digər komanda üçün imkanlar keçməsi üçün əllərinizi tuta bilərsiniz.
    • Dribling olanda, bir əli digər əlinizlə birlikdə rəqib komandanın təhlükəsizliyini qorumaq üçün bir əlinizlə sürüşdürmək üçün istifadə edin.
    • Ən əsası, yalnız təcrübə aparın! Nə qədər çox oynasan, həndbolda olacaqsan.
  • Döyün başladıqdan sonra, məhkəmənin mərkəzindəki topu olan oyunçu topu komanda yoldaşına ötürür və oyun başlayır.
  • Hər dəfə bir qol vurulduqda, qarşı-qarşıya gələn komanda topu başqa bir atma üçün alır. Bir atma yarımmüddətlidən sonra da baş verir.

Singles oynamaq və ya Həndbol ikiqat

  1. addım 1 çin və ya amerika həndbolu oynamağınızdan asılı olmayaraq qərar verin.
    Çin və ya Amerika həndbolunu oynamağınızdan asılı olmayın. Bu oyunların hər ikisi komanda həndbolundan daha kiçik bir top ilə oynayır. Rəsmi oyunların əksəriyyəti 'kiçik bir top' və ya 'ace topu' ilə oynanılır, küçə oyunları bir raketbolun ölçüsü olan 'böyük bir top' ilə oynadıqları 'böyük bir top' ilə oynayır.
    • Oyunun üç variantı (dörd divar, üç divar və bir divar) var və oyun ya iki oyunçu, üç oyunçu və ya dörd oyunçu oynaya bilər.
    • Çinlilər, oyunçuların divara vurmazdan əvvəl yerə vurulan topu sıçrayan iki nəfərin daha asandır, amerikada isə sıçrayır. Əgər onu bir sıçrayışda (Çin) halına gətirmirsə və ya sıçrayırsa (Amerikalı), digər oyunçunun 'xidmətə' növbəsidir.
  2. addım 2 qaydalarınıza qərar verin.
    Qaydalarınıza qərar verin. Bir nümunə, DBA istəməyiniz olub-olmayıb ki, iki dəfə sıçrayır, Çin dilində istifadə etsəniz, Çin dilində istifadə etməlisiniz) və ya DBC (Amerikalı iki dəfə vurmalısınız, Çin sıçramadıqda, Çinlini vurdu).
    • Rəqibin sizi yayındırmaq üçün icazə verdiyi bayraqları istisna etmək istəyə bilərsiniz, ya da topa mane olmayın, ya da kiminsə komandasında bir komanda qurtarmaq istəyə bilərsiniz (komanda üzərində bir nəfər topu vurduğu yerləri), o sıçrayır, sonra digər şəxs onu vurur.
    • Bu da özünü xilas etməklə gedir. Hər iki komanda və ya özünüz üçün özünü saxlaya bilərsiniz). Siz hətta padşahlara zəng edə bilərsiniz (qaydaların heç biri; yalnız vurma.
  3. addım 3 qazanana qədər oynayın.
    Qazana qədər oynayın. Adətən, bir oyunçu 7 xal toplayırsa, oyunu qazanır, ancaq daha təsadüfi bir oyun oynayırsınızsa, hər şeyi qarışdıra bilərsiniz. Oyunu vurduğunuz kimi yadda saxlamaq üçün başqa bir şey var:
    • Bir yolun bağlanması zamanı (rəqibin 0 nöqtəsi olan 0 bal olduqda) üçün müəyyən bir nəticə var.
    • 7-də oynayarkən bağlanma üçün təyin edilmiş hesab 5-dir.
    • İndi digər şəxs vurmalıdır. Bu, topu birinci alanlara qərar verir.
    • Topu iki dəfə sıçradı (bir dəfə padşahlar oynayarkən) birinci sıçrayacaq (bir dəfə) birinci xidmət etməyəcək.
    • Oyun eyni məsələdə davam edir, yalnız bir voley yoxdur; yalnız xidmət etmək.

İcma Q & A

  • Sual etmək
    Yeddi metr atış zamanı nə baş verir?
    Atma edən şəxs 'yeddi metr' işarəsində dayanır və hakimin onlara bir işarə verməsini gözləyir. Nə vaxtsa, atıcı tumurcuqları.
  • Sual etmək
    Digər əlimlə topa toxunmağa icazə verdimmi?
    Yerdən kənarda vurursan və hər iki əlinizlə götürsən, topu buraxmadan 3 addım var. Əlinizdə topu yerdən 3 addımdan çox addım atmadan, komanda yoldaşına keçmədən və ya hədəfə doğru vurmadan gəzə bilməzsiniz.
  • Sual etmək
    Həndbolda irəli oyunçu varmı?
    Komandası sahibi olduqda hər kəs hücumdan gedir - lakin bütün oyunçular hücumda öyrədilmir. Məsələn, müdafiəçilər qol vura bilər, amma bunu tez-tez etmirlər.

Videonuz

Göstəriş

  • Özünüz və ya dostlarınızla təcrübə edin. Hesabdan narahat olmayın.
  • Küncləri çalın, ancaq top aşağı vurulsa, atlamağa hazır olun. Küncləri oynamaq, oynamaq üçün geniş bir sahə verir, buna görə topun hara getməsindən asılı olmayaraq hazırsınız.
  • 'Öldürmək' üçün cəhd edin. Öldürmək, topu vurduğunuzda və bu, aşağı qalır və yalnız onu düzəldir, digər oyunçu onu qaçırır və ya vurduğu zaman onu divara çevirmir. Küçədəki basketbolda 'məktəbli' almaq üçün müqayisə edin.

Xəbərdarlıq

  • Bacarıqlarınızı bilin.
  • Daim volley yan qolu yoxdur. Daim edildikdə qol üçün sağlam deyil və ciddi qol zədəsinə səbəb ola bilər.
  • Slamları (və ya istənilən vaxt) tətbiq edərkən topun hara baxın. Bəzən yüksək sürətlə səyahət edə bilər.

Lazım olan şeylər

  • Həndbol
  • Bir top / dörd divar məhkəməsi
  • İlə oynamaq üçün kimsə