Matball oynamaq necə

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Big Base Kikbol kimi də tanınan matBall, oyunçuların topu təpiklədikdən sonra bazaları gəzməyə çalışdıqları bir qapalı komanda oyunudur. Kikboldan fərqli olaraq, əsaslar böyük döşəmələrdir və istənilən sayda oyunçu növbəti birinə qədər eyni vaxtda onlarda qala bilər. Müdafiə oyunçuları topu tutaraq, qaçışçıya ataraq və ya onunla birlikdə oyunçulara toxunaraq qaçışçıları etiketləyə bilərlər. Komandalara ayırdıqdan və sahəni qurduqdan sonra oynamağa hazırsınız!

Addım

Oyun qurmaq

  1. addım 1 4 döşəmə döşəmələri 45 fut (14 m) bir almaz şəklində ayrı qoyun.Bir almaz şəklində 45 fut 45 fut (14 m) 1aydan çıxın. Oyununuzu oynamaq üçün bir gimnaziya kimi açıq qapalı bir sahə tapın. Ən azı 2 fut (0.61 m × 1.22 m) ən azı 2-də olan döşəmə passlarını seçin, buna görə çox insanın üzərində dayanmaq üçün otaq var. Döşəmədəki bazalardan birini qoyun və onu ev bazası kimi təyin edin. Beymetlər kimi bir beysbol sahəsi kimi bir almaz meydana gətirdikləri üçün 45-50 fut (14-15 m) bazaları bir-birindən uzaqlaşdırın.
    • Onsuz da yoxdursa, Döşəmə Matslərini onlayn ala bilərsiniz.
    • Qarşıdakı qaydada əsaslar ev, birinci, ikinci və üçüncüsü. İkinci baza üçün döşəmə düz evdən qabaqdadır.
    • Çöldə matbol oynaya bilərsiniz, ancaq döşəmələr hava şəraitindən asılı olaraq oyun boyunca çirklənə bilər.
  2. addım 2 küpü qeyd edin's mound halfway between home and second base.2Markerin evi və ikinci bazası arasındakı yarısının hündürlüyü. Ev bazasının qarşısında təxminən 30 fut (9.1 m) olduğu üçün bir parça lent və ya rezin baza qoyun. Zəng edən oyunçu topu zərbəyə yuvarladıqda və ya birbaşa kurqan arxasında dayanmalıdır.
    • Müdafiə komandasında digər oyunçular bir oyunçu topu vurana qədər küpün kurqanunun arxasında qalmalıdırlar.
  3. addım 3 ən azı 8 oyunçudan ibarət 2 komandaya qrupunuzu bölüşdürün.3-cü qrupunuzun ən azı 8 oyunçusunun 2 komandasına daxil edin. Oyunçu qrupunuzu hətta komandalara bölün ki, komandada ən azı 8 oyunçu var. Matball oyunu üçün maksimum oyunçu üçün heç bir məhdudiyyət yoxdur. Bənzər bir bacarıq səviyyəsinə sahib olduqları üçün komandalarınızı tarazlaşdırmağa çalışın. Hər hansı bir oyunçu ilə matBol oynamaqdan çəkinin, çünki aşağı oyunçu sayını vurmaq və sahə ilə tarlanmaq çətin olacaq.
    • İdman salonu sinifi ilə oynayırsınızsa, sinfi yarıya bölün.
    • Bir intramural liqada matbol oynayırsınızsa, komandanızda edə biləcəyiniz maksimum oyunçu ola bilər. Komandanızı yığmadan əvvəl intramural qaydalarla yoxlayın.
  4. addım 4, kimin umpire olacağını müəyyənləşdirin.4 Umpire kim olacaq. Umpire, oyun zamanı kimin çıxdığını və hər hansı bir qaydaya aydınlıq gətirir. İdman salonu sinifində oynayırsınızsa, idman salonu müəllimi ümumiyyətlə umpire olacaq. Bir rəhbəriniz və ya müəlliminiz yoxdursa, hər atışmaya umpire olmaq üçün oyunçuları döndərmək və ya çağırmaq üçün şərəf sistemindən istifadə edə bilərsiniz.
    • Hər kəsin oyun qaydaları ilə tanış olduğundan əmin olun ki, oynamağınızdan əvvəl heç kim qarışdırılmır.
  5. addım 5 əvvəlcə kimin cinayət oynadığını görmək üçün bir sikkə çevirin.Əvvəlcə kimin cinayət oynadığını görmək üçün bir sikkə. Komandanın başlarından birini və digər komanda quyruqlarından birini təyin edin və sonra bir sikkə çevirin. Hansı yan torpaqlar, atışın ilk yarısında cinayət oynayan komandanı müəyyənləşdirir. Oyuna başlamazdan əvvəl başlamaq istədikləri qaydada ev boşqabının yaxınlığındakı hücum komandasını sıralayın.

Murdarlamaq

  1. addım 1 nə zaman topu irəli çəkin's pitched to you.1Kick topu sizə tərəf yönəldildikdə irəli. Ev bazası mat tərəfində dayanın və küpü sizə top yuvarlaqlaşdırana qədər gözləyin. Yaxınlaşdıqda topu dominant ayağınıza vurmadan əvvəl 1-2 addım irəliləyin. Topu təpiklədiyiniz zaman ayağınızın tərəfini istifadə edin ki, müdafiə komandasına doğru sahəyə girir. Komandanızın oyunçusunun heç bir oyunu olmayan topu yaxınlığında qurmağa çalışın, buna görə də çıxmaq ehtimalı azdır.
    • Birinci meydançada top vurmasanız, 1 tətilinizə icazə verilir. İkinci meydançadan sonra ya topu təpikləməlisiniz, yoxsa çağırılacaqsınız.
    • Top meydança zamanı sıçrayırsa, onlardan sizin üçün yenidən meydana gəlmələrini istəyə bilərsiniz. Bu tətil sayılmır.
    • Top tavana dəysə, topu vurduğunuzda top öldü və avtomatik olaraq çıxırsınız.
    • Oyun zamanı bantlamağa icazə verdiyiniz təqdirdə qrupunuzla müəyyənləşdirin. Bunting, topu yüngülcə vurduğunuzda, bu qədər səyahət etməməyiniz üçün daha çox səyahət etməməyinizdir.
  2. addım 2 birinci mat tərəfə qaçın və təhlükəsiz olmaq üçün dayanın.Birinci mat tərəfə 2Run və təhlükəsiz olmaq üçün dayandırmaq. Topu təpiklədikdən sonra ilk bazaya qədər bacardığınız qədər sürün. Yalnız diqqətinizi çəkə biləcəyinizdən bəri topa baxmaqdansa, ilk baza matuna doğru qaçmağa yönəldin. Kataya çatanda, təhlükəsiz olmaq üçün ayağınızın ən azı 1-i ilə toxun. Mat üzərində dayandıqdan sonra komandanızın heyətindəki növbəti şəxs oyunu davam etdirmək üçün topu vurur.
    • Kimsə topu tutursa və ya bazaya toxunmadan əvvəl top ilə toxunursa, çıxıb yenidən çöldə getməlisiniz.
    • Matdan keçmiş olmamaq üçün diqqətli olun, çünki toxunmasanız hələ də etiketlənə bilərsiniz.
    • Özünüzə zərər verə bildiyiniz üçün paslara dalış və ya sürüşməyin.
  3. addım 3 top olanda növbəti bazaya keçin't near it.Topun yanında olmadığı zaman növbəti bazaya 3Antvance. Kikboldan fərqli olaraq, növbəti oyunçu topu vuranda növbəti bazaya qaçmaq lazım deyil və 1-dən çox oyunçu eyni bazada eyni bazada ola bilər. Topu işləməyə başlamazdan əvvəl əldə etməlisiniz. Katdan çıxdıqda, növbəti bazaya qaçmalı və yalnız buraxdığınız birinə qayıda bilməzsiniz.
    • Əgər komandanızın heyətində növbəti bir bazada olsanız, o zaman avtomatik olaraq çıxırsınız və komandanıza qayıtmalısınız. Xaricdə yanında olsanız da, vuruşa getməyin.
    • Komandanızdakı başqa bir oyunçu ilə növbəti bazaya qaçmağa çalışın, müdafiə komandasının hamını eyni anda əldə etməsi üçün daha çətin olduğundan.
  4. addım 4 ev bazasına qayıtmaqla qaçmaq.4 ev bazasına qayıtmaqla bir qaçış. Evə qayıtmaq üçün saat əksinə bütün bazaları ətrafında gəzməyə çalışın. Ev bazasına toxunduqdan sonra, komandanız 1 qaçış. Hesab etdikdən sonra, növbəniz olanda yenidən başlaya biləcəyiniz üçün heyətinizin sifarişinə qayıdın.
    • Oyununuzu daha çətin etmək istəyirsinizsə, oyunçular bir qaçış hesabı vurmadan iki dəfə bazaları gəzdirin. Əsasların ətrafında ikinci dəfə olan oyunçular bir bayraq və ya bez aparırlar, buna görə kimin qol vurduğuna qarışmasınlar.
  5. addım 5 komandanıza qayıdın's lineup if you get tagged out.Tagged əldə etsəniz, komandanın dəstinə 5Go. Əsaslar arasında işləyərkən müdafiə komandası topu sizə ataraq və ya onunla toxunaraq sizi çıxartmağa çalışacaqdır. Topun hər zaman olduğu yerdən xəbərdar olun və yaxınlaşdığını görsəniz topu yayındırın. Duckender-in toxunmaması üçün müdafiəçinin yolundan çıxaraq və ya yan-yana gəzməyə çalışın. Əgər onlar etiket edə bilirlərsə, sonra komandanızın heyətinə qayıdın və komandanız üçün 1-i qeyd edin.
    • Umpire, kiminsə və ya təhlükəsiz olub-olmaması barədə son qərarı var. Qərarları ilə mübahisə etməyin.
  6. komandanız 3 çıxıntı aldıqdan sonra 6-cı addım.Komandanızın 3-ü çıxdıqdan sonra 6Switch tərəfləri. Biri bir atışda üçüncü dəfə etiketləndikdən sonra, oynamağı və tərəfləri dəyişdirməyi dayandırdıqdan sonra. Hər hansı bir komandanı müdafiə və əksinə sönən hər hansı bir komanda. Komandanızın üçüncüsünü aldıqda bazada olan insanlar varsa, onda qol vurmadan yenidən çöldə qayıtmalıdırlar.
    • Bir oyunçu üçüncü dəfə çağırıldıqda, qaçış sayılmır və nöqtə itirilir.

Topu gəzmək

  1. addım 1 oyunçu topu vurana qədər küpdən arxada qal.Oyunçu topu vurana qədər küpün arxasında dayan. Sahəni əhatə etmək üçün komandamızı küpün kurqanunun arxasında yerləşdirin. Birinci, ikinci və üçüncü bazanın yaxınlığında ən azı 1 nəfər var, buna görə oyunçu etiketləmək üçün kifayət qədər yaxın ola bilərlər. Oyunu daha az ədalətli hala gətirəndən əvvəl oyunçunun topu vurmadan əvvəl kurqan qarşısında durma. Bütün oyunçular küpün arxasında olduqdan sonra oyun davam edə bilər.
    • Matballda heç bir şey yoxdur, amma oyunçular topu vurduqdan sonra oyunçular tutma mövqeyinə keçə bilərlər.
    • Siz ya 1 oyunçunu bütün oyun üçün küp kimi təyin edə bilərsiniz və ya hər kəsin cəhd etmək şansı olan hər bir atış arasında komanda üzvləri arasında dönə bilərsiniz.
  2. addım 2 əgər topu vuruşçuya doğru yuvarlayın're pitching.2 Sıçrayırıqsa topu vuruşçuya tərəf yönəldin. Pitcherin kurqanunda və ya birbaşa arxada qalsın və ya başqa bir şeyin arxasında qalsın. Sıçrayış etmədiyi üçün topu ev bazasına düz bir xəttlə yuvarlayın. Şəxsin təpikləməsi üçün hazırlamaq üçün çox vaxt yoxdur, buna görə topu sürətlə yuvarlayın. Topu yuvarladıqdan sonra ayaqlarınızı ətirli və əllərinizi ayrı saxlayın, buna görə də müdafiəsiz oynamağa hazırsınız.
    • Bazadan başqa bir idmançı almaq istəsəniz bir meydança saxta edə bilərsiniz. Topu qaçırmağı aldatmaq üçün topu aldatmaqdan çəkinmədən, pitching hərəkətlərindən keçin.
    • Topu düzəltsəniz və bir neçə dəfə sıçrayırsa, onu bir daha meydana gətirməyiniz lazım ola bilər.
  3. addım 3 topu bir dəfə tutmağa çalışın's been kicked to get the kicker out.Kicker'i çıxarmaq üçün təpikləndikdən sonra topu tutmaq üçün 3try. Bir oyunçu topu vurduqdan sonra, hara getdiyini və yanınızda olsa, altına girməyə çalışın. Çağırın, 'Mən aldım!' Topu tutmağa hazırlaşdığınız zaman başqa müdafiəçilər bundan sonra getmir. Topu yerə toxunmadan əvvəl tutursan, onu təpikləyən oyunçu bitdi.
    • Bir top tutduqdan sonra, bazalar arasında işləyən digər oyunçuların olub olmadığını yoxlayın, çünki onları eyni növbədə çıxara bilərsiniz.
  4. addım 4 onları çıxarmaq üçün topu olan qaçışçılara toxunun.Onları çıxarmaq üçün topu olan 4Touch idmançıları. Bir idmançı bazadan kənarda qaldıqda, topu onlara yaxın bir oyunçuya ötür. Bir oyunçu bazaya toxunmadıqda və yaxınlaşdıqda, ya da topa yapışdırın və oyunçunun üstünə toxunun və ya onları əldə etmək üçün topu atın.
    • Növbəti bazaya çatdıqda, qaçışçı yolunda birbaşa dayana bilməzsiniz.
    • Topu atsan da, qaçışçı hələ də çıxır və onları vurmadan əvvəl sıçrayır.
    • Onlara zərər verə bildiyiniz üçün topu kiminsə üzünə atmayın.
  5. addım 5 oyunu davam etdirmək üçün vuruşdan sonra topu küpə qaytarın.Oyunu davam etdirmək üçün vuruşdan sonra topu küpə çevirin. Bir təpik oyunçusu bir bazada təhlükəsizdirsə və ya onları çıxartsanız, topu geri küpdən atın. Küpün topu olandan sonra hücumçu oyunçular növbəti oyunçu topu vurana qədər hərəkət edə bilmirlər. Topu növbəti vuruşçuya yuvarlanmadan əvvəl, müdafiə oyunçularının hamısı küpün arxasında olana qədər gözləyin.
    • Hücumlu komanda üçüncü oldusa, dərhal tərəfləri dəyişdirəcəyiniz üçün topu küpə qaytarmaq lazım deyil.
  6. addım 6 7 atış və ya 40 dəqiqə oyunu oynayın.6 7 atış və ya 40 dəqiqə oyunu oynayın. Hər iki komanda cinayət və müdafiə etmək imkanı əldə etdikdən sonra, atış bitdi. Hər tərəfi 7 dəfə oynamağa qədər cinayət və müdafiə arasında dəyişməyə davam edin. Artıq 40 dəqiqə oynamısınızsa, son hesabı yaxınlaşdırmadan əvvəl olduğunuz atışları bitirin.
    • Yalnız əyləncə üçün oynamağınız istəsəniz, bir çox atış üçün oynaya bilərsiniz.

Videonuz

Ekspert Q & amp; a

Göstəriş

Xəbərdarlıq

  • Avtomatik bir çıxış olduğundan topu tavana doğru vurmaqdan çəkinin və işıq və ya vents zərər verə bilərsiniz.
  • Matball əlaqə idman növü deyil. Oyun zamanı heç kimə qaçmağa çalışmayın və oyunun qalan hissəsi üçün oturmaq lazım olduğundan oyun zamanı heç kimə qaçmağa çalışmayın.

Lazım olan şeylər

  • 4 mərtəbə döşəmələri
  • Kickball
  • Lent və ya rezin bazası