Mugle quidditch oynamaq necə

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Harry Potter Kitab seriyasını sevirsinizsə J.K. Rowling, ehtimal ki, Quidditch oynamaq şansında atlayarsınız. Bu idman növünün Mugle versiyası uçan süpürgəçiləri cəlb etsə də, hələ də sevdiyiniz kitab seriyasını məşq etmək və qeyd etmək üçün əyləncəli bir yoldur.

Bilməli olduğunuz şeylər

  • Oynamaq üçün, hər bir oyunçu və dörd top üçün bir süpürgə lazımdır: 1 Quaffle (voleybol), 2 qarışıq (dodgeballs) və 1 snitch (tennis topu).
  • Oyunçular, 10 bal dəyərində olan və ya 30 bal dəyərində olan təlaşını ələ keçirərək, rəqibinin halqa halqa halına gətirərək xal toplayır.
  • Bir oyunçu bir zərbə ilə bir rəqibə vursa, onlar çıxır; O oyunçu oynamağa qayıtmadan əvvəl Hoops-dan birinə qoşulmalı və toxunmalıdır.
  • Mugge Quidditch-də fərqli mövqelər var

Addım

Qaydaları öyrənmək

  1. addım 1 süpürgələrinizdə qalın.
    Süpürgələrinizdə qalın. Quidditch-də süpürgədə bir əl ilə hər zaman süpürgələrinizi ayaqları arasında tutmalısınız. Hər oyunçunun hər zaman qaldıqları süpürgəçi olmalıdır.
  2. addım 2 dörd top istifadə edin.
    Dörd top istifadə edin. Quidditch-də oynamaq üçün dörd topa ehtiyacınız var. Quaffle olaraq bilinən bir voleybol var. Bluudlar kimi tanınan iki dodgeball var. Bir oyunçuya bükülmüş bir tennis topu kimi kiçik bir top var. Bu tələdir.
  3. addım 3 xal toplamağı öyrənin.
    Xal toplamağı öyrənin. Oyunçular sahənin uclarında halqa vasitəsilə kəffarə (voleybol) almağa çalışırlar. Hoop vasitəsilə bir kaymaq almaq, bu komanda üçün 10 bal toplanır deməkdir. Xal toplamaq üçün yeganə başqa yol, onu daşıyan oyunçuya bağlanmış topu tutaraq tələni tutmaqdır. Sıxı tutan komanda 30 xal qazanır.
    • Eyni komandada oyunçular arasında kəffarə etmək olar.
  4. addım 4 bluudların necə işlədiyini öyrənin.
    Bluudların necə işlədiyini öyrənin. Müxalif komandalardakı oyunçular bir-birlərinə qarışıqlıqlar atırlar. Kimsə bir boşluqdan vurursa, süpürgəçisini süpürür və oyuna qayıtmadan əvvəl sahənin ucundakı halqa etiketini etməlidirlər.
  5. addım 5 lazım olduğu kimi cəzalara zəng edin.
    Lazım olduğu kimi cəzalara zəng edin. Quidditchdə həmişə bir ref var. Əgər refirsinizsə, oyunçular qaydalara əməl etmədikləri təqdirdə, ayıq və cərimə olunmağınız vacibdir. Bir cərimə adlandırsanız, oyunçunun oyundan nə qədər müddətə qaldırılmasının lazım olduğuna qərar vermək sizin ixtiyarınızdadır. Aşağıdakılar bir cəza ilə nəticələnə bilər:
    • Süpürgənizi mövqedə saxlamamaq (yəni bir əlinizlə ayaqları arasında ayaqları arasında) bir qaydandır.
    • Bir süpürgəçi sökülməməsi və bir qarışıq ilə vurulduqdan sonra bir halqa etiketini etiketi pozur.
    • Axtarandan başqa hər hansı bir oyunçu, bu tələyə toxunursa, bu bir qaydandır.
    • Sürüşmə və ya vuruş kimi kobud oynayan hər cür kobud oynamaq, bir qaydanı ilə nəticələnə bilər.

Məhkəməyə vermək

  1. Kifayət qədər böyük bir yer tapın. Quidditch, 66 metr (60 m) tərəfindən ən azı 36 metr (33 m) olan bir sahə tələb edir. Sihirbaz Quidditch bir oval sahə üzərində oynanılsa da, Mugge Quidditch adətən düzbucaqlı bir sahədə oynanılır. Yerli bir parkda oynaya və ya idman matçları üçün istifadə olunan yerli bir sahənin ictimaiyyətə açılacağına baxa bilərsiniz. Unutmayın ki, bu tənzimləmə üçün uzunluq uzunluğudir və yalnız əyləncə üçün oynayarkən ciddi şəkildə izlənilməməlidir. Daha az yer almırsınızsa, kiçik bir parkda və ya hətta kiminsə həyətində quidditch oynaya bilərsiniz.
    • Məqsəd yazıları mərkəz xəttindən 18 metr (16 m) sətirdə yerləşdirilmişdir.
    • Qapıçı zonası mərkəz xəttindən 12 metr (11 m) başlayır və sahənin sonuna çatır.
  2. Məqsəd yazıları üçün borular alın. 6 boru və ya dirəyə ehtiyacınız var; Hər uzunluğun 2-si: 3 fut (0.91 m), 4.5 fut (1.4 m) və 6 fut (1,8 m). Bunları yerli bir hardware mağazasında, sənətkarlıq mağazasında və ya hətta bəzi oyuncaq mağazalarında tapa bilərsiniz. Düzgün uzunluq olmayan boruları kəsmək üçün qayçı və ya bıçaqdan istifadə etməyiniz lazım ola bilər. Yerdəki yazıları yapışdırmaq istəyirsinizsə, ya onları .25 fut (0.076 m) (0.076 m) daha uzun və ya bir lövbər kimi bir parçadan istifadə edin.
  3. addım 3 hula hoops borularınıza və ya çubuqlarınıza bağlayın.
    Hula halqa hallarını borularınıza və ya çubuqlarınıza bağlayın. Hula halqa üçün standart ölçü yoxdur. Yalnız bir voleybolun onlardan keçə biləcəyi qədər böyük olduğundan əmin olun. Hula halqalarını borularınıza və ya çubuqlarınıza bağlamaq üçün sətir və ya iplik istifadə edin.
  4. addım 4 məqsəd yazılarını yerləşdirin.
    Məqsəd yazılarını yerləşdirin. Yalnız etdiyiniz borular və ya çubuqlar sizin məqsəd mesajlarınızdır. Sahənin sonunda üç qol postu olmalıdır. Mərkəzdəki 6 metr (1.8 m) hədəf postunu, sağdakı 4.5 fut (1.4 m) qolu və solda 3 metr (0.91 m) hədəf. Yazılar arasında, təxminən 7.5 fut (2.3 m) arasında boşluq saxlayın.

Rolların təyin edilməsi

  1. addım 1 bir kapitan seçin.
    Bir kapitan seçin. Hər bir komanda hansı oyunçuların hansı rolları qəbul etdiyinə qərar vermək üçün məsuliyyət daşıyan bir kapitan olmalıdır. Ən çox başlığa görə kimin və ya saman kimi bir şey edə biləcəyinizə əsaslanan bir kapitan ala bilərsiniz. Kapitan oynamaq istədikləri oyunda hansı rol (yəni, təqibçi, döyücü və s.) Seçə biləcəklər.
  2. addım 2 chasersinizi seçin.
    İslamanızı seçin. Hər bir Quidditch komandasının üç təqribən çeki olmalıdır. Chasers, sahənin sonunda halqa ilə kvaffing (voleybol) atma və ya vurmaq üçün məsuliyyət daşıyır.
  3. addım 3 döyənlərinizi seçin.
    Döyüklərinizi seçin. Hər komandanın iki döyünməsi olmalıdır. Döyüşçülər, zərb alətlərini (Dodgeballs) rəqib komandada oyunçulara atmaq üçün məsuliyyət daşıyırlar. Bu, komandanızın üstünlüyü verən oyunçuları müvəqqəti olaraq oyundan kənarlaşdıracaqdır.
  4. addım 4 bir qapıçı seçin.
    Bir qapıçı seçin. Hər komandaya bir qapıçı lazımdır. Qapıçı işi şəbəkənin sonunda halqa qorumaq və digər komandanın qol vurmasının qarşısını almaqdır.
  5. addım 5 bir axtaran təyin edin.
    Bir axtaran təyin edin. Axtaran işi snitch tutmaqdır. Hər komandada tək axtaran olmalıdır.
  6. addım 6 snitch aparmaq üçün bir insanı seçin.
    Snitch aparmaq üçün bir insanı seçin. Quidditchdə, oyunçu snitch tutanda oyun başa çatır. Sıxı tutan komanda 30 xal qazanır. Mugge Quidditch-də, bir nəfər beybol kimi bir beysbol kimi kiçik bir topu olan bir bina bandını geyir. Top sıçrayışdır və onu daşıyan şəxs digər komandanın axtaranlardan yayınmalıdır.
  7. addım 7 bir ref təyin edin.
    Bir ref təyin edin. Oyundakı hakim olmaq üçün birini tapın. Ref's işi, oyunu Quaffle (Voleybolu) havaya ataraq oyuna başlamaq və cəzalar çağırmaqdır. Yaxşı mühakimə edən və adətən oyun və digər hadisələr zamanı ədalətli olan birini seçin.
  8. addım 8 eyni rəngli köynəkləri geyin.
    Eyni rəngli köynəkləri geyin. Ayrı-ayrı komandalara, hər iki komandanın geyinmək üçün bir rəng olmalıdır. Bir komanda sarı t-shirtləri geyə bilər, digəri isə mavi köynəklər geyə bilər.
  9. addım 9 rollarınızı fərqləndirmək üçün müxtəlif rəngli aksesuar əlavə edin.
    Rollarınızı fərqləndirmək üçün müxtəlif rəngli aksesuarları əlavə edin. Hər bir oyunçunun hər hansı bir komandada xüsusi rolu arasında fərqləndirmək üçün müxtəlif rənglərdə aksesuarlardan istifadə edilməlidir. Tərləmə və bandan kimi şeylərə üstünlük verə bilərsiniz. Fərqli mövqeləri təmsil etmək üçün seçdiyiniz rənglər sizə aiddir.
  10. addım 10 əgər siz cins maksimum qaydasını izləyin're playing league quidditch.
    Liqa Quidditch oynayırsınızsa, cinsi maksimum qaydanı izləyin. Məktəbiniz üçün bir rəsmi Quidditch komandası edirsinizsə, cinsi maksimum qaydanı izləməlisiniz. Hər komandanın yalnız eyni vaxtda eyni cinsiyyət kimi tanıdığı dörd oyunçu ola bilər. Bununla birlikdə, Snitch'i daşıyan adam oyuna daxil olduqdan sonra bu rəqəm beşə qədər artır.
    • Bir insanın cinsi, mütləq doğuşda təyin edilmiş cinsiyyət olmaya biləcək cinsiyyətdir. Quidditch bütün cinslərin və gender şəxsiyyətlərinin oyunçularını alqışlayır.

Oyun oynamaq

  1. addım 1 süpürgəçilərinizlə başlanğıc mövqeyinə daxil olun.
    Süpürgələrinizlə başlanğıc mövqeyinə daxil olun. Qarşı komandalar sahənin ayaqları arasındakı süpürgələri ilə sahənin hər iki tərəfində dayandılar. REF oyuna başlayana qədər oyunçular hələ də qalacaqlar.
  2. addım 2 siz başlamaq üçün topu buraxın're the ref.
    Ref olsanız, oyuna başlamaq üçün topları buraxın. Əgər refisinizsə, sahənin kənarının yaxınlığında dayanaraq oyuna başlayın. Sahəyə (Dodgeballs) və Quaffle (voleybol) sərbəst buraxın. Oyunçular daha sonra sahəyə girib oyuna başlaya bilərlər.
  3. addım 3 hoops'u müdafiə edirsinizsə're a keeper.
    Qapıçısan, halqa qurun. Bir qapıçısan, komandanızın halqa yanında qalın. Hoops-a yaxınlaşsa, Quaffle (voleybol) yıxmağa çalışın. Digər komandanın çox xal toplamadığından əmin olmaq sizin işinizdir.
  4. addım 4 əgər əgər varsa vurmağa çalışın're a chaser.
    Bir təqibçi olsanız, vurmağa çalışın. Bir təqib edirsinizsə, oyun boyunca kvaffle (voleybol) aparın. Quaffle-ni məhkəməyə ataraq və ya təpiklə atın və sonra digər komandanın halqa vasitəsi ilə atın və ya təpikləyin.
    • Yalnız halqa ön tərəfində kassanı ata bilərsiniz.
  5. addım 5 oyunçuları pozursan're a beater.
    Bir döyən olsanız oyunçuları pozur. Bir çırpıcısan, işiniz digər oyunçularda qarışıqları (Dodgeballs) atmaqdır. Bir oyunçu boşluq (Dodgeball) ilə vurursa, onlar müvəqqəti oyundan kənarda qalacaqlar.
    • Digər döyənlər qarşı-qarşıya gələn komanda tərəfindən qarışdırıcılarla vurula bilər. Bununla birlikdə, döyənlər təlaşını qarışıqlıq ilə gəzən oyunçunu vura bilməzlər.
    • Tədbirdə bir boşluq həddindən artıq çıxır, ref tez onu geri ala bilər.
  6. addım 6 əgər siz müvəqqəti oynamağı dayandırın're hit by a bludger.
    Bir boşluq vurursan, müvəqqəti oynamağı dayandırın. Bir boşluq (Dodgeball) vurduğunuz halda, tutduğunuz hər hansı bir topu buraxın. Süpürgənizi də sökməlisiniz. Süpürgənizə qayıtmadan və oynamağa davam etmədən əvvəl Hoops-dan birini etiketləməlisiniz.
    • Bütün oyunçular, o cümlədən digər komandalardakı döyənlər, bir boşluq vurduqları təqdirdə oynamağı dayandırmalıdırlar. Bir istisna, komanda üçün texniki cəhətdən bir oyunçu olmadığı üçün snitch'i daşıyan şəxsdir.
  7. addım 7 kimsə hesabı izləyin.
    Kimsə hesabı izləyin. Siz və ya başqa bir oyunçu hesabı izləməlidir. Hər dəfə bir qapıçı digər komandanın şəbəkəsi vasitəsilə kəffarə (voleybol) alır, komandaları üçün 10 xal toplayırlar. Tutulduqda snitch, 30 bal dəyərindədir.
  8. addım 8 17 dəqiqədən sonra snitchi buraxın.
    17 dəqiqədən sonra snitchi buraxın. 17 dəqiqəlik oyun oyunundan sonra, snitch daşıyan oyunçu sahəyə buraxılmalıdır. Daşıyıcının işi hər iki axtarandan yayınmağa çalışan sahənin ətrafında qaçmaqdır.
    • Snitch'i daşıyan oyunçu oyun zamanı sahəni tərk etməyə icazə verilmir, lakin axtaranlardan qaçmaq üçün çox çalışmaq lazımdır. Buna görə snitch aparmaq üçün çox çevik birini seçmək vacibdir.
  9. addım 9 əgər snitch təqib edirsinizsə're the seeker.
    Axtaran olsanız, tələni təqib edin. Axtaran olsanız, işiniz komandanızın qazanmasına kömək edərkən tələsik tutmaqdır. Snitch yaxalananda oyun başa çatır.
    • Unutmayın ki, Snitch, daşıyıcının bel bandiyasına top bağlıdır. Snitch tutmaq üçün topu əlavəni tutmalısınız.
  10. addım 10, snitchin tutulduqda oyunu bitirin.
    Snitch yaxalananda oyunu bitirin. Əksər hallarda, Quidditch oyunu, tələ tutulduqda bitir. Snitch-i tutan və hesabı tutan komandaya otuz xal təyin olunur.
  11. addım 11 bir qalstuk həll etmək üçün oyunu davam etdirin.
    Bir qalstuk həll etmək üçün oyuna davam edin. Nadir hallarda, Snitchin tutulduqdan sonra hesab bağlanacaq. Əgər belədirsə, sadəcə oynamağa davam edin. Quaffle istifadə edərək 10 xal toplamaq üçün növbəti komanda oyunu qazanacaqdır.

Əsas strategiyadan istifadə

  1. addım 1 hesabdan axtaran kimi xəbərdar olun.
    Hesabı axtaran kimi bilin. Bu işlə məşğul olana qədər snitchi tutmaq mənası yoxdur. Buna görə, axtaran şəxs varsa, tablosuna bir diqqət yetirin. Tutulana qədər snitch'i təqib etməyin, komandanızın qurğuşun olacağını təmin edəcəkdir.
  2. addım 2 qabiliyyətə əsaslanaraq rolları təyin edin.
    Qabiliyyətə əsaslanan rolları təyin edin. Fərqli rollar fərqli bacarıq dəstləri tələb edir. Əgər kapitansınızsa, fərdi bir oyunçunun xüsusi bacarıqlarına əsaslanaraq rolları təyin edin.
    • Axtaran, tələsik təqib etməlidir, buna görə çox sürətli olan birini seçin. Kimsə izləyirsə, məsələn, axtaran ola bilər.
    • Basketbol və ya voleybol oynamaq təcrübəsi olan oyunçular yaxşı təqib edə bilər, çünki bu, topu atmaq, atmaq və ötürmək ehtiva edir.
    • Dodgeball və ya oxşar oyun oynayan hər kəs, oyunçuları qarışdırıcılarla vura biləcəkləri kimi yaxşı bir oyun edərdilər.
    • Hər kəsin futbol və ya xokkey kimi bir oyunda bir qapıçı kimi təcrübəsi varsa, yaxşı bir qapıçı düzəldəcəklər.
  3. addım 3 bir təqibçi olsanız, fərqli ölçülü halqa üzərində asmayın.
    Don't get hung up on the different sized hoops if you're a chaser. Hoops fərqli ölçülər olsa da, ölçülər nöqtələri əlaqələndirmir. Hər hansı bir halqa komandanız üçün 10 bal dəyərindədir. Buna görə, topu hansı halqa atdığınıza görə çox narahat olmayın. Bu yalnız sizi yayındıracaq. Sizə əlçatan olan hər hansı bir halqa vasitəsilə top almağa diqqət yetirin.
  4. addım 4 açıq ərazilərdə hədəf təqibçiləri're a beater.
    Bir çırpıcı olsanız, Açıq ərazilərdə hədəf alanlar. Səhvlə bir bluudger ilə öz oyunçusunuzu vurursan, bu, komandanıza zərər verəcəkdir. Sahənin izdihamlı bir ərazisində bir boşluq atsanız, səhv oyunçunu vurmaq asandır. Yaxınlıqdakı bir çox oyunçu olmadan açıq ərazilərdə təqibçilər axtarın. Bunlar döyən kimi vurmaq üçün ən asan hədəflərdir.

İcma Q & A

  • Sual etmək
    Quidditch sınağını necə idarə edirəm?
    Fiziki cəhətdən bir qədər layiqli formada olduğundan əmin olun və topu tuta / ata bilərsiniz. Ən başlıcası, bəzi oyunçuların ölçüsü ilə qorxulan və digər oyunçuların az olduğuna görə, kiçik olduqları üçün (kiçik insanlar üçün böyük təqib edə bilər) və əylənirlər. Əksər komandalar milli kuboka getməyə, lakin əylənmək və yaxşı bir atmosfer yaratmaq haqqında daha çox qayğı göstərirlər. YouTube-da, xüsusən də İllinoys ştatının yanğınsöndürənləri Quidditch komandasının, insanların nə etdikləri və necə qarşılıqlı olduğunu yaxşı bir nümunə üçün axtarın.
  • Sual etmək
    Bu oyun oynamaq asandır?
    Bəli. Düzgün oynadığı təqdirdə sıx bir oyundur, ancaq almaq və öyrənmək asandır.
  • Sual etmək
    Quidditch oynayanda geyinmək üçün forma varmı?
    Bəli. Bəzi qoruyucu dişli geyinməlisiniz və istəsəniz, oynayarkən taxmaq üçün bir komanda materialı hazırlayın.

Videonuz

Göstəriş

  • Quaffle olaraq istifadə edilən voleybol, cazibədar cazibədarlıqlar əslində mövcud deyil.
  • Quidditch, digər idman növləri kimi atış və ya dövrlər yoxdur. Bir turda oynanılır.