Ping Pong oynamaq necə (stolüstü tennis)

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Stolüstü tennis, stolüstü tennis kimi də tanınır, iki və ya dörd oyunçunun oynaya biləcəyi maraqlı idman növüdür. Hətta istirahət oyunçuları nisbətən tez yüksək bacarıqlı ola bilərlər; peşəkar səviyyədə stolüstü tennis həqiqətən görməli bir mənzərədir. Bu məqalə stolüstü tennisin əsas qaydalarını və qalib gəlmək üçün məsləhətləri təqdim edir.

Addımlar

Oyun Oynamaq

  1. addım 1 oynamaq üçün birini tapın.
    Oynamaq üçün birini tapın. Yəqin ki, siz təxminən öz bacarıq səviyyənizdə olan və ya bir az daha yaxşı olan birini və tercihen aqressiv rəqabət qabiliyyəti olmayan birini oynamaqla başlamaq istərdiniz. Beləliklə, necə oynayacağınızı öyrənərək əylənə bilərsiniz. Siz təkbətək oynaya bilərsiniz, ya da iki nəfərdən ibarət iki komanda ilə oynaya bilərsiniz ki, bu da cütlər kimi tanınır. Və siz stolüstü tennis topları, kürəkləri və heç birinə girişiniz yoxdursa, masası olan birini istəyirsiniz!
    • Əgər əl-göz koordinasiyanız üçayaqlı, kor bir itlə daha uyğundursa, siz divara söykənərək məşq etməyə və top və avarın birlikdə necə işlədiyi ilə tanış olmaq istəyə bilərsiniz. Divara söykənən bir masada ən yaxşısıdır.
    • Narıncı və ya ağ rəngli və ölçüsü 40 mm olan sellüloid və ya plastik toplarla oynamaq və ya məşq etmək istəyirsiniz. Masanın uzunluğu 2,74 metr (9,0 fut), eni 1,525 metr (5,0 fut) və hündürlüyü 0,76 metr (2,5 fut) olmalıdır. Ping tennis avarlarının əslində tənzimləmə ölçüsü yoxdur. Kiçik avarlardan uğurla istifadə etmək çətindir və daha böyük avarçəkmələr çox ağırdır və çətin olur. Lakin onlar ağacdan və rezindən hazırlanmalı və yarış avarları iki rəngdə olmalıdır (qırmızı və qara).
  2. addım 2 avarın necə tutulacağını bilin.
    Avardan tutmağı bilir. Avar tutmağın iki çox istifadə olunan üslubu var: qələm tutuşu (qələm tutacağı) və silkələnə tutacağı. Avarınızı necə tutmağınızdan asılı olmayaraq, biləyinizin sərbəst hərəkət etməsi üçün onu sərbəst tutmaq vacibdir. Avarınızı sərbəst tutduğunuzu yoxlamaq üçün yaxşı bir sınaq, dostunuzdan avarınızı tutarkən əllərinizdən çəkməsini xahiş etməkdir. Əgər yumruğunuz sapın ətrafında sıxılıbsa, geri qaytarmaq üçün gücünüzün çoxu biləyinizdən deyil, qolunuzdan gələcək və siz o qədər dəqiq olmayacaqsınız. Heç bir tutuş raket elmi deyil:
    • Qələm tutuşu ilə siz əsasən avarınızı qələm tutduğunuz kimi tutursunuz. Sarsıntı tutuşu ilə siz əlinizi avarın tutacağına qoyursunuz, sanki onunla əl sıxırsınız və sonra barmaqlarınızı onun ətrafına sərbəst şəkildə sarın. Burada əsas şey sizin üçün ən təbii hiss olunanı etməkdir.
  3. addım 3 i̇lk kimin xidmət edəcəyinə qərar verin.
    Əvvəlcə kimin xidmət edəcəyinə qərar verin. Beynəlxalq Stolüstü Tennis Federasiyasının (ITTF) rəsmi qaydalarına əsasən, birinci xidmətin olub-olmamasını seçmək hüququ “püşkatma yolu ilə” müəyyən edilir (məsələn, sikkə atmaq və ya saman çəkmək və s.) hansı tərəfi istəyir. Qalib xidmət etməyi və ya qəbul etməyi seçirsə, rəqib oyunçu və ya komanda masanın hansı tərəfində oynayacağını və əksinə seçir.
    • Əyləncə xarakterli stolüstü tennis oyunlarının əksəriyyətində isə, masa arxasında dayanan və topu sol və ya sağ əlinə qoyan oyunçu ilk xidmət edən şəxs tərəfindən müəyyən edilir. Sonra rəqibdən topun hansı əldə olduğunu təxmin etməsini xahiş edirlər və əgər düzgündürsə, birinci və əksinə xidmət edir.
  4. addım 4 topa xidmət edin.
    Topa xidmət edin. Son xəttin arxasından, top sərbəst əlinizdən şaquli olaraq minimum 16 sm (6 düym) atılmalı və sonra avarla vurulmalıdır ki, əvvəlcə masanın tərəfinizə bir dəfə dəydi, sonra torun üstündən keçsin və rəqibin tərəfinə vurur.
    • Əgər siz təklər oynayırsınızsa, server masanın rəqib tərəfindəki istənilən nöqtəyə xidmət edə bilər və rəqib onu geri qaytarmalıdır. Əgər ikiqat oynayırsanız, xidmət sağdakı şəxsdən başlayaraq sizinlə partnyorunuz arasında fırlanır və top əvvəlcə masanın sizin tərəfinizin sağ yarısında sıçraymalı və sonra çarpaz meydançada rəqibinizin tərəfinə çatdırılmalıdır..
    • Xidmət hər iki nöqtədə tərəfləri dəyişir. İki xal verildikdən sonra rəqibiniz -- və ya cütlərdə, rəqib komandada serverdən çarpaz-kortu keçirən şəxs -- xidmətə başlayır. Daha iki xal verildikdən sonra orijinal server (və ya cütlərdə onun tərəfdaşı) xidmət edir.
    • Əgər top başqa cür qanuni servisdə tora dəyirsə, servis “icazə verir” və heç bir xal alınmadan xidmət təkrarlanır. Bir çox əyləncə oyunçuları 2 ardıcıl icazədən sonra xalı serverin əks tərəfindəki oyunçuya versələr də, stolüstü tennisdə verilə biləcək icazələrin sayında heç bir məhdudiyyət yoxdur; xal heç vaxt imkandan çıxarılmır.
    • Bir çox əyləncə oyunçuları elə oynayırlar ki, oyun nöqtəsində uduzan şəxs server olacaq, aktuallıqda xidmət oyun bitənə və ya 10-10-a bərabər hesaba çatana qədər hər iki xidmətdən bir adi qaydada növbə ilə xidmət etməyə davam edir; oyun nöqtəsində və ya matç nöqtəsində, əslində rəqibinizin servisində və ya servisinizdə xəta ilə nəticələnən xidmət xətası səbəbindən məğlub olmaq mümkündür.
  5. addım 5 topu qaytarın.
    Topu geri qaytarın. Bir xidmətdən və ya geri qayıtdıqdan sonra topu masanın tərəfindəki hər hansı bir nöqtəyə qədər və ya ətrafında geri qaytarıla bilər. Top yanınızda bir dəfə sıçradıqdan sonra geri qaytarılmalıdır, ancaq iki dəfə sıçradı və ya döşəməni və ya masadan hər hansı bir obyekti vurdu.
    • Top bir dönüşdə şəbəkəyə zərbə vurur, ancaq xalis üzərində getməyə və rəqibinizin tərəfini vurmağa davam edirsə, top hələ də oyundadır və rəqibiniz onu geri qaytarmalıdır.
  6. addım 6 xal toplamaq.
    Xal toplamaq. Hər bir mitinq üçün bir nöqtə verilir və ya rəqib kimin xidmət etməsindən asılı olmayaraq bir xal toplaya bilər. Budur, budur:
    • Xidmətiniz şəbəkəyə girirsə, rəqibin tərəfinə dəymədən masadan çıxsın və ya (ikiqat) rəqibin tərəfinin yanlış yarısını vurur, qəbul edən rəqib və ya komanda bir nöqtəni əhatə edir.
    • Qanuni qayıtmırsınızsa (yuxarıda təsvir olunduğu kimi - top şəbəkəyə girir və ya masa tərəfinizə vurmur) bir nöqtə rəqibinizə bir nöqtə verilir.
    • Bir qanuni xidmət alsanız və ya geri qayıdın və topu bir dəfədən daha çox vurursan və ya bədəninizlə topa toxunursanız, bir nöqtə rəqibinizə bir nöqtə verilir. Qeyd edək ki, rəqibinizin xidmət və ya qayıdışı masanın tərəfinizə dəyməzsə, topu vursa da, hətta masanın ucundan keçdikdən sonra onu tutursan da, nöqtəni əldə edirsən.
    • Sərbəst əlinizlə masaya toxunursan və ya masanı hərəkət etdirsəniz, rəqibiniz bir nöqtəni əhatə edir.
  7. addım 7 oyunu qazanın.
    Oyunu qazanın. Bir çox insan istirahət oyunu üçün yaxşı olan 21 və ya 15 (hər 5 nöqtədən alternativ server) oynamağı sevir. Rəsmi qaydalar, lakin dövlət oyunu 11 baldır (hər 2 xal alternativ server). Qazanmaq üçün iki xalla qabaq olmalıdır. Oyunçular və ya komandalar 10-10 və ya 20-20-də bağlanırsa, məsələn, xidmətin normal qaydası, hər iki nöqtədən sonra əvəzinə hər nöqtədən sonra növbə tərəfi olur.
  8. addım 8 yenidən oynayın.
    Yenidən oynamaq. Sanksiya yaramaz yarışmada oyunçu və ya komanda tərəfindən beş oyundan üçü qalib gələnlər tərəfindən qazanılır. Oyunçular hər oyundan sonra tərəfləri dəyişdirirlər və onlar da beşinci oyunda (beşinci oyun zəruridirsə) bir oyunçu və ya komanda beş xal qazandıqda.
    • Komanda və ya oyunçu əvvəlcə hər oyunu da dəyişdirir. Ümumiyyətlə, işlər mümkün qədər də qalır. Heç bir oyunçu digəri üzərində bir üstünlük olmalıdır.

Bacarıqlarını inkişaf etdirmək

  1. addım 1 təcrübə ardıcıl olaraq.
    Ardıcıl olaraq təcrübə. Ardıcıl təcrübə ilə tez bir zamanda olduqca yaxşı bir ping-tenong oyunçusu ola bilərsiniz. Əvvəlcə təcrübə etmək üçün ən vacib şeylər gözünüzü topa aparır, düzgün vaxt üçün hiss edir və topu aşağı saxlayır.
    • İlk dəfə bir avar götürsəniz, bu, yastığınıza vurduğu andan və sairə verdiyi andan gözlərinizlə topu izləmək üçün səy göstərməlisiniz.
    • Vaxtınız təcrübə ilə daha yaxşı olacaq - sadəcə ona öyrəşməlisiniz - ancaq topu dinləsəniz, həm də yaxından baxın.
    • Topu aşağı saxlamaq - onu şəbəkəyə vurmadan - bəlkə də yeni başlayanlar üçün usta bacarığıdır. Ayrıca ən vaciblərindən biridir, çünki yüksək top asanlıqla rəqibiniz tərəfindən silmək olar. Avarınızı mümkün qədər üfüqi kimi saxlamağa və enerjinizi topa vermək və hədəfləmək üçün biləyinizi istifadə etməyə çalışın. Ümumiyyətlə, top daha sürətli hərəkət edir, onu aşağı saxlamaq daha asandır.
  2. addım 2 güclü bir arxa və forehand inkişaf etdirin.
    Güclü bir arxa və forehan inkişaf etdirin. Stolüstü tennisdə yaxşı olmaq istəyirsinizsə, həm də əllərinizi dəyişdirmək istəsəniz, bədəninizin hər iki tərəfindən topu vura bilməlisiniz və həm də həm ön, həm də arxa görüntülərinizlə rahat olun.
  3. addım 3 topa fırlatmaq üçün öyrənin.
    Topa spin qoymağı öyrənin. Bu, top vurduğu kimi bilək yan-yana və ya yuxarıdan aşağıya doğru sürüşdürərək edilir. Əksinə tərəf yönəltmək üçün özünüzün ipini bükün. Bir az vaxtınız varsa, bu sizin üçün işləyənləri təcrübə edərək bir divara qarşı tətbiq edin.
    • Topu doğramaq düşünün - enində sizə gəldikdə alt tərəfi alt-üst etmək. Bu topu fırladacaq, yavaşlatacaq və onu yeni bir traektoriyaya atacaq. Bunu forehand və arxa tətil ilə həyata keçirin.
  4. addım 4 rəqibinizin yüksək vurduğu toplar.
    Rəqibinizin yüksək vurduğu topları sökün. Smashing (slamzan və ya sıçrayış da deyilir) topu güclə vurur ki, buna görə kifayət qədər sürətli getməsi, inşallah olmamasıdır. Bir smash güclü bir silahdır, ancaq əvvəlcə dəqiq istifadə etmək çətin ola bilər və smashesinizin əvvəlcə şəbəkəyə və ya masanın digər tərəfinə daxil olmasını tapa bilərsiniz. Baxmayaraq ki, onları sınamaqdan qorxma. Nəticədə onu əldə edəcəksiniz.
    • Bu voleybola bənzəyir. Topu slam, slam, vurduğunuzdan və ya spike, rəqibinizin topu oyunda saxlaması demək olar ki, mümkün deyil. Bu, becərdiyiniz zaman ən çox istifadə olunan bacarıqlarınızdan biri olacaq - və rəqibiniz üçün ən əsəbidir.
  5. addım 5 bir qatil xidmətini inkişaf etdirin.
    Bir qatil xidmətini inkişaf etdirin. Sürətli bir xidmət və ya bol spin ilə xidmət etmək daha yaxşı oyunçu ilə qarşılaşdığınız zaman oyununuzun açarı ola bilər. Rəqibinizə asan bir xidmət versəniz, onun qayıdışında bir avar almaq üçün şanslı olacaqsınız. Asan bir xidmət ona küləkləmək və sizi bir slamla partlatmaq üçün vaxt verir.
    • Sürət, sıralarını tərtib edərkən mütləq vacibdir, ancaq hədəf və dəqiqliyi qorumalısınız. Daha yaxşı və daha yaxşı olsanız, topun hara gedəcəyini və hər tətillə necə davranacağını təxmin edə biləcəksiniz.
  6. addım 6 rəqibinizdən üstündür.
    Rəqibinizi outManever. Daha yaxşı rəqabətlə qarşılaşdıqca, topu sərtləşdirsən belə, rəqibinizin səhv etməsini gözləyə bilməzsiniz. Oyunu idarə etmək və rəqibinizin masanın ətrafında hərəkət etməklə səhvləri məcbur etməlisiniz. Sağ tərəfdən bir vuruşa vura bilsən və sonra sol tərəfə başqa bir vuruşu vura bilsəniz, rəqibinizin topu almamasına mane ola bilərsiniz. Bir slamın görünüşünü vermək və sonra topu dunking etmək və ya sağ sol bir naxışa girmək kimi tövsiyələr, sonra sağdakı iki və ya üç ardıcıl vuruşa dəymək, rəqibinizi balansdan və bir slam üçün yerləşdirə bilər.

Ciddiləşmək

  1. addım 1 bu, üstünlük kimi edin.
    Bunu üstünlük kimi edin. Professional oyunçular ümumiyyətlə masadan bir az daha uzanır və daha sürətli mitinqlərə girməyə başlayanda bu yaxşı bir texnika də tapa bilərsiniz. Top o qədər sürətlə gəlir və o qədər də çətin, daha uzaq durmaq, mitinqi davam etdirməyin yeganə yoludur. Rəqibiniz bir tərəfi nemət edirsə, eyni tərəfə də üstünlük verməlisiniz.
    • Davaya əlavə olaraq, bəzən fərqli avadanlıqlara da sahibdirlər. Yollu ping-teng pambıqları mövcuddur və yerli idman endirim mağazasındakı ucuz olanlar yeni başlayanlar üçün yalnız gözəldir, çünki daha inkişaf etmiş olduğunuz üçün öz xüsusi yastığınızı əldə etmək istəyə bilərsiniz.
  2. addım 2 strategiyanızı seçin.
    Strategiyanızı seçin. Bir az oynadığınızdan sonra, güclü və zəif tərəflərin nə olduğunu avtomatik olaraq görəcəksiniz. Sonra, güclü tərəflərinizi oynayan və zəif tərəflərinizi aşağı salan bir strategiya seçəcəksiniz. Budur oyunçuların dörd ümumi üslubu:
    • İdarəçilərə nəzarət edin. Eynilə adlarının dediyi kimi, hər zaman nəzarət etməyi sevirlər və bununla da nadir hallarda risk alırlar. Hamısını çox sürtməzlər və ənənəvi saxlamırlar.
    • Müdafiə oyunçuları. Bu oyun oyunçu rəqiblərini öz oyunlarına yönəltməkdən fərqli olaraq səhv etməyə çalışır. Topspin mitinqlərinə girmək əvəzinə topları daha çox doğrulmağa və itələyə meyllidirlər.
    • Təhqiramiz oyunçular. Bu oyunçu ümumiyyətlə, topspin və ardıcıllığa yönəlmiş, ümumiyyətlə olduqca aqressivdir. Topu çox yaxşı yerləşdirə və açıqca aydın başa düşə bilərlər.
    • Güc oyunçuları. Burada heç bir axmaqlıq yoxdur, güc oyunçuları, əksinə rəqiblərini gəzməyə qədər sürətlənirlər.
  3. addım 3 kimin olduğunu bilirsən're playing.
    Kimin oynadığınızı bilin. Rəqibinizi oynadığınız zaman, hansı oyunçuların nə olduğunu oxuya bilərsiniz. Ümumiyyətlə müəyyən bir vuruş tipinə üstünlük verəcək və həmişə standart bir oyun tərzinə qayıdırlar. Axtarış üçün bəzi şeylər:
    • Sayğac sürücü vuruşu, sıçrayışın başında top ilə bərk əlaqə (az fırlanır). Bunu nemət edən bir oyunçu, ən yaxşı masa vuruşu ilə məğlub oldu - haradaları və arxa tərəfləri arasında qərar verdikləri yerlərdə.
    • Doğuş vuruşu, enmə zamanı topun altındakı yerin kəsildiyi zamandır. Spin miqdarı dəyişə bilər. Buna qarşı mübarizə aparmaq, ortada və yuxarıdan işləyin, səbirli olun. Çəkilişlərinizi alternativ olaraq, rahat olmağa davam edəcəkdir.
    • Blockers müdafiə oyunçularıdır. Hücum etməyi sevmirlər, buna görə də onları məcbur edin. Qısa və uzun çəkilişlər arasında dəyiş və tərzinizi dəyişdirin. Bütün gücünüzü istifadə etməyin ki, onlar olmalıdır.
    • 'Loop', topunuzu bir az yuxarıya doğru məcbur edən və alt tərəfi verən bir tətildə bitən, çiyinlərinizdən başlayan bir vuruşdur. Bu oyunçuya girsən, aqressiv olun. Onları ümumiyyətlə onların forte deyil, müdafiə oynayın.
    • Qərar mövqedə avarçəkən oyunçular ümumiyyətlə çox güclü bir zərbə və zəif vuruş zərbələri var. Ancaq bunu bilmək, ümumiyyətlə çox yaxşı ayaq işi var. Onların arxa hissələrini olduqca geniş şəkildə məcbur etməli və onu masanın kənarında qalmağı bilmirlər. Bundan əlavə, indi rpb tutuşundan (tərs penistenin arxa qapısından) ənənəvi zəifliyini ənənəvi olan zəifliyini aradan qaldıran pullu oyunçular da var.
  4. addım 4, kəmərinizin altında bir neçə müxtəlif taktikaya sahibdir.
    Kəmərinizin altına bir neçə müxtəlif taktikaya sahib olun. Kimin oynadığından asılı olmayaraq, bu kranda bir neçə fikir dəmləmək yaxşı bir fikirdir. Sürpriz elementi bu oyunda olduqca vacibdir. Ona qapılmaq və qələbə sizin olacaq.
    • Spin və vuruşlarınızı dəyişdiyinizə əmin olun. Yaxşı oyunçular bir kitab kimi oxuya və sonrakı nə edəcəyinizi dəqiq bilə biləcəklər. Topu vurmağı və fərqli qurğuları necə idarə etməyi sevdiyiniz topu necə vurmağı sevdiyinizi görürlər. Bunun qarşısını almaq üçün üslubunuzu dəyişin. Spininizi, topu və vuruşlarınızda istifadə etdiyiniz sürətinizi dəyişin. Ayaq barmaqlarına baxın.
    • Rəqibinizin 'güc zonası' nın xaricində topu yerləşdirə bilmək. Bir 'Shakehand' bir tutuşu olan bir rəqiblə qarşılaşırsınızsa, onların güc zonası onların ön və bədəninin yaxınlığında onların arxa tərəfindədir. Orta və geniş (məqsədyönlü) oynamaq, rəqibinizin zəif tərəflərində sıfır ola bilər. Ancaq bu bələdçinin sözünü bu üçün götürməyin - özünüzü zəif ləkələr axtarın!
  5. addım 5 bəzi fon işlərini edin.
    Bəzi fon işləri edin. Ping tennisi bəzi dairələrdə çox ciddi qəbul edilir. Bir az ilham axtarırsınızsa, onlayn videolara baxın - dərslər, turnirlər və ya başqa şəkildə. Bəlkə növbəti dayanacağınız olimpiada olacaq!
    • Ping Pong, saatlarla təcrübə tələb edən bir idman növüdür. Bölgənizdəki klublar və ya liqalar axtarın və ya rəqabət əldə etmək üçün axtaran maraqlı dostlar qrupunu tapın. Çox az ilkin bacarıq tələb etdiyindən, oynamaq istəyən insanları tapmaq ümumiyyətlə çətin deyil.
    • Bunu ciddi qəbul etsəniz, enerjili və xəbərdar olduğunuz zaman ən yaxşısını oynayacaqsınız. Buna görə həmişə çoxlu yuxu və yaxşı yeyin! 100% səviyyəsində olmaq üçün bütün hisslərinizə ehtiyacınız var.

İcma Q & A

  • Sual etmək
    Rəqibim masanın yan tərəfinə vurmadan əvvəl topu havaya vura bilərmi?
    Hər bir oyunçu masanın tərəfində sıçradıqdan sonra yalnız topu vurmalıdır. Top sıçrayışdan əvvəl vurulursa, 'Volley' hesab olunur və nöqtə müxalifətə veriləcəkdir. .
  • Sual etmək
    Xidmət diaqonal olmalıdır?
    Cütlük oynayırsınızsa, xidmət diaqonal olmalıdır. Düz xidmət etsəniz, nöqtəni itirirsiniz. Singles oynayın, hər yerə xidmət edə bilərsiniz.
  • Sual etmək
    Ping tennisində xalları necə əldə edə bilərəm?
    Xal almağın iki yolu var. Topu sizə topu sizə qaytara bilməyən topu vurduğunuz zaman bir nöqtə alırsınız. Rəqibinizin hüdudlarından kənarda vurduğu zaman bir nöqtə də ala bilərsiniz.

Videonuz

Göstəriş

  • Bu oyunda idmançılığının da tələb olunduğunu bilirdinizmi? Rəqibinizə gülümsəməyi unutmayın və kənarda topu aldığınız və ya çox uzaqda xidmət etdiyiniz zaman 'bağışlayın' deyin. Yep, bu sayılır.
  • Sərt vurarkən, topun yolu diaqonalda gəzmək üçün vurun. Bu, daha çox məsafədə nəticələnəcək, lakin layiqli bir vuruş etmək üçün kifayət qədər qüvvə hələ də var.
  • Mümkün qədər, bu oyunu küləyin topunuzu söndürə biləcəyi açıq bir vəziyyətdə bu oyunu oynamamaqdan çəkinin. Topun gözlədiyiniz bir yerə enə bilmədiyi üçün bu bir az əsəbi ola bilər. Bir idman zalı və ya küləyin oyunu poza bilmədiyi böyük bir otaq içərisində oynamağı seçə bilərsiniz.

Xəbərdarlıq

  • Rəqibinizlə istirahət oyunu oynamadan əvvəl qaydalara razılıq verdiyinizə əmin olun. Fərqli insanlar bəzən fərqli qaydalardan istifadə edirlər və hər şey oyundan əvvəl aydın olarsa, arqumentlərdən qaça bilərsiniz.
  • Bacarıqlı oyunçular 'Stolüstü tennis' əvəzinə 'Ping-Pong' oyununa zəng etsəniz, təcrübəli oyunçular sizi ciddi qəbul edə bilməzlər.
  • Bir ping tennis topu ilə vurula bilər. Qaynaqları tərk edə bilər (qatil ping-pong oyunu oynayarkən bu barədə bundan xəbərdar olun).
  • Sizdən bir topu vurmağa çalışsanız, həqiqətən ağrılı ola bilər və belinizlə masanı vurdun. Belinizin çox zərər verməməsi üçün topu yavaş-yavaş vurmağa çalışın.

Lazım olan şeylər

  • Ping-Pong Top (lar) (S) onları bir az itirdiyinizi tapacaqsınız.)
  • Ping-pong avar
  • Şəbəkə daxil olmaqla ping-tong masa
  • Bir rəqib (əsl oyun oynayırsan)
  • Masalar və oyunçuların işğal etməsi üçün boş bir yer.