Roller derbisini necə oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Roller derby, ehtiraslı oyunçu və pərəstişkarları ilə sürətli bir templi, sıx bir idman növüdür! Roller skeytlərində bir yolda oynadığınız tam əlaqə idmandır və öyrənmək çox asandır. Yerli roller derby komandası ilə məşğul olmağı düşünürsünüzsə və ya sadəcə dostları ilə bir oyun oynamaq istəyirsinizsə, oyunun qaydalarını tez öyrənə və dərhal işə başlamağınıza baxa bilərsiniz! Yaxşı olduğundan əmin olun yuvarlaqlaşdırma Roller derbisini oynamağa çalışmadan əvvəl bacarıqlar.

Addım

Komandanızı, avadanlıqlarınızı və izinizi seçmək

  1. addım 1 hər bir oyunçunu bir mövqedə oynamaq və təyin etmək üçün 5 nəfər alın.Hər bir oyunçunu bir mövqedə oynamaq və təyin etmək üçün 5 nəfər 5 nəfər. Bir diyircəkli derbi komandası, komanda yoldaşlarına fasilə vermək üçün lazım olduğu kimi oyunu dövr edən və xaricində olan 14 oyunçudan ibarətdir. Ancaq 1 dəfə yalnız 5 nəfər yolda olur. Mövqelər aşağıdakılardır:
    • 1 Jammer. Jammers, paketin üstündən keçərək komandaları üçün xal toplayır.
    • 1 pivot. Pivotlar blokerlər ilə eyni işi görürlər, ancaq kimsə ulduzu onlara keçərsə, ticarəti edə bilərlər.
    • 3 blokçu. Blokçular, qabığın qabağını keçməsinin qarşısını almağa çalışırlar.
  2. addım 2 bir professional oyun üçün hakim olmaq üçün birini əldə edin.Bir professional oyun üçün hakim olmaq üçün kimsə. Bir liqada oynayırsınızsa, onda bir hakimə ehtiyacınız olacaq. Hakim hər iki komandada cəza çağırışına və icrası üçün məsuliyyət daşıyır. Ancaq yalnız dostlarınızla əyləncə üçün oynayırsınızsa, bir hakimin olması isteğe bağlıdır. Oyun zamanı özünüz üçün qaydaları tətbiq edə bilərsiniz.
    • Professional roller derbi oyununda, hakim zəng etdikləri cəzanın növünü göstərmək üçün bir neçə əl siqnalından istifadə edir. Ancaq yalnız əyləncə üçün oynayırsınızsa, bunları öyrənməyə ehtiyacınız olmayacaq!
  3. addım 3 hər kəsin lazımi avadanlıq olduğundan əmin olun.Hər kəsin lazımi avadanlıqları olan 3 meşə. Hər komanda üzvünün roller derbisini oynamaq üçün bir cüt konki sürməlidir. Roller derbisi də kobud bir idman növüdür ki, oyunçular da daxil olmaqla qoruyucu dişli taxmaq lazımdır:
    • Bir dəbilqə (dəbilqələrində bir ulduz var və pivotların dəbilqələrində bir slash var.)
    • Mouthuard
    • Bilək mühafizəçiləri
    • Dirsəkvarı
    • Diz yastıkları
    • Tısbağa qabığı bra (isteğe bağlı)
    • Padded şortları (isteğe bağlı)
    • Çənə, şin və burun mühafizəçiləri (isteğe bağlı)
    • Diz və ayaq biləkləriniz üçün dəstəkləyir (isteğe bağlı)
    • Tailbowe qoruyucusu (isteğe bağlı)
  4. addım 4 düz bir yolda və ya banklı bir yolda oynayın.Düz bir yolda və ya banklı bir yolda 4Play. Düz bir yol, rinkin sərhədlərini, üstəgəl düzənliklərin düz hissələri boyunca düzənliklərin, üstəgəl 2 dəst xətləri təyin edən bir oval formalı bir rinkdir. Xətlər oyunçular üçün başlanğıc sahəsini göstərir. Bir bank izi eyni şəkildə qurulur, istisna olmaqla, yolun ətrafındakı bir cüzi bir bucaqda, oyunçuların daha sürətli skeyt etməyə imkan verməsinə imkan yarada bilər.
    • Yerli diyircəkli derbi komandasının öz bank yolları olmadığı təqdirdə, çox güman ki, düz bir yolda oynamalı olacaqsınız.

Mürəbbə başlamaq

  1. addım 1 blokçu və pivotları yolun düz hissəsində alın.1-i yolun düz hissəsində blokerlər və pivotlar. Hər iki komandanın blokerləri və pivotları paket kimi kollektiv olaraq tanınır. Bir tıxac zamanı hər an bir-birindən 10 metrdən (3.0 m) çox ola bilməzlər. Oyun başlayanda, paket yolun 1 tərəfinin düz hissəsindəki 2 sətir arasında 2 xətt arasında yerləşdirilməlidir və onlar bir-birlərinin tıxaclarını bloklamaq və öz Cammer'in keçməsinə kömək etmək üçün çalışdıqları üçün hamısı birlikdə irəliləməlidirlər.
  2. addım 2 hər bir mürəbbənin başlamazdan əvvəl paketin arxasındakı jammerləri yerləşdirin.Hər bir mürəbbənin başlamazdan əvvəl paketin arxasındakı jammentlər. Jammers həmişə digər oyunçuların hamısının arxasındakı mürəbbə başlayır. Bunun səbəbi, məqsədi xal qazanmaq üçün paketdən keçməkdir. Hər komandanın pəlamı, mürəbbə komandaları üçün xal qazanmağa başladıqda paketdən keçmək lazımdır.
  3. addım 3, hərəkət etməyə başladıqdan sonra bir mürəbbəyə (2 dəqiqə) skaterləri vaxtında vaxt ayırmağa başlayın.3begin hərəkət etməyə başladıqdan sonra skeyterləri bir mürəbbəyə (2 dəqiqə) üçün vaxtında təyin edir. Cam başlayandan sonra taymer da başlayır. Hər bir mürəbbə 2 dəqiqə davam edir və Jammers, paketin üstündən keçərək komandaları üçün mümkün qədər çox xal qazanmağa çalışmalıdırlar.
  4. addım 4, 1 mürəbbənin bitdikdən sonra yeni bir mürəbbəyə başlayın.1 mürəbbənin bitdikdən sonra yeni bir mürəbbəsi. 1 mürəbbəyə son verdikdən sonra yeni 1 son mürəbbədən sonra 30 saniyə sonra başlayır. Yarım başına 15 tıxacdan ibarət roller derbisinin bir oyununda iki 30 dəqiqəlik yarısı var. İkinci 30 dəqiqəlik yarısının sonunda ən çox xallı komanda oyunu qazandı.
  5. addım 5 oyun zamanı üçdən 3 dəqiqəlik müddətə gedin.5 Oyun zamanı üç dəqiqədən üçə qədər çıxdı. Hər komanda lazım olduqda götürə biləcəkləri üç 1 dəqiqəlik vaxt çıxır. Oyunçuların strategiya danışmaq üçün bir an ehtiyacı olduqda bunları saxlamaq yaxşıdır. Komandanızın vaxt ayırmaq istədiyi təqdirdə, yolda 1 komandanızın üzvlərinin 1-i 'vaxt bitdi!' hakim və ya digər komandaya. Bu, cec arasındakı vaxtı cəmi 30 saniyədən çox, 1 dəqiqə və 30 saniyə arasında uzatacaqdır.
    • Unutmayın ki, saat tıxaclar arasında qaçmaqda davam edir, buna görə tıxaclar arasındakı 30 saniyəlik fasilələrin hər biri ümumi oyun vaxtının bir hissəsi sayılır. Bununla birlikdə, komandanızın bir vaxtı çağırırsa, onda 1 dəqiqəlik vaxtın ümumi oyunu sayılmır.
  6. addım 6 lazım olduqda jams arasında oyunçuları dəyişdirin.6 Lazım olduqda mürəbbələr arasında oyunçu çıxın. Bir oyunçunun fasilə ehtiyacı varsa, bir oyunçu yaralanıb və ya strateji səbəblərə görə bir oyunçu dəyişdirmək istəyirsinizsə, bunu mürəbbələr arasındakı 30 saniyəlik məkanda edə bilərsiniz. Biri yaralandığı təqdirdə, hakim tərəfindən oyun oyunu dayandırıla bilər və yaralanan oyunçu meydançadan alındıqdan sonra yeni bir mürəbbəsi başlayacaq.

Komandanız üçün bal toplamaq

  1. addım 1, bir penmirsinizsə paketi keçməyə çalışın.Bir piyamız varsa paketi keçmək üçün 1try. Keçdiyiniz digər komandanın oyunçularının hər biri üçün komandanızın 1 nöqtəsini qazanacaqsınız, buna görə hər keçid üçün maksimum 5 xal qazana bilərsiniz. Ancaq unutmayın ki, digər komandanın Jammer sizinlə eyni vaxtda xal qazana bilər, buna görə digər Cammer edə bilmədiyiniz zaman 1-dən keçmişə qədər bağlana bilərsiniz.
    • Məsələn, Jammer digər komandanın blokerlərindən, pivot və pivot, sonra pivot və pivam keçirsə, komandalarını 5 xal qazanacaqlar. Yalnız blokerləri və pivotu keçərsinizsə, digər komandanın Jammer sizin qarşınızdadırsa, yalnız 4 xal toplayacaqsınız.
  2. addım 2 digər komandasının qarşısını alır's jammer from passing if you are a blocker.Bir blokçınız varsa, digər komandanın peçeterinin peçenerindən keçin. Blokçu kimi əsas hədəfiniz digər komandanın penyamın yanından keçməsinin qarşısını almaqdır, çünki onların komandaları üçün xal topladıqları üçün. Jammer'i bağlamaq üçün özünüzü qarşısında yerləşdirə bilərsiniz və hətta bədəninizi geri itələmək üçün istifadə edə bilərsiniz. Bununla birlikdə, digər komandanın oyunçularını başınız, dirsəkləriniz, ön kollar, əllər, dizlər və ya ayaqları ilə vura bilməzsiniz.
    • Məsələn, digər komandanın piylənməsini çiyinlərinizlə və kalçalarınızla itələyərək, dizinizi, dizini, başlığını vura və ya digər komandanın qarşısını ala bilməzsiniz.
  3. addım 3 ulduzu komandanıza keçirin's pivot if you cannot get through the paket.Paketdən keçə bilmirsinizsə, ulduzu komandanızın pivotuna qədər vurun. Digər komandanın blokerləri ilə mübarizə aparmısınız və sadəcə onlardan keçə bilmirsinizsə, o zaman komandanın hesabınıza kömək etmək üçün bir yol olaraq kaskamızın pivotuna dəbilqənizdə ulduzu pivota ötürmək istəyə bilərsiniz. Ulduz Velcro tərəfindən bağlanmışdır, buna görə də pivot öz dəbilqəsinə qoya bilər. Pivot daha sonra paketdən keçməyə və yerinizdə toplamağa çalışa bilər.
    • Unutmayın ki, pivotun mürəbbənin sonuna qədər yeni qıcıltı hesab ediləcəkdir. Jammer sonra növbəti mürəbbənin əvvəlində ulduzu geri alacaq.
  4. addım 4, aparıcı jammer olsanız, mürəbbəni bitirmək üçün itburnunuzu vurun.4Buçunuzun başçısı olsanız, jamı bitirmək üçün itburnunuzu vurun. Başqa komandanın Jammer qarşısında olsanız, rəhbərlik edəcəksiniz. Bu, əllərinizlə itburnu toxunaraq mürəbbəni erkən bitirə biləcəyiniz deməkdir. Komandanız xal toplayırsa, mürəbbənin erkən bitməsi komandanız üçün bir üstünlük olardı, çünki bu, digər komandanın vaxtdan əvvəl əlavə xal qazanmasına mane olacaqdır.
    • Məsələn, komandanızın 8 nöqtəsi varsa, digər komanda 4 xal varsa, iki saniyədən ibarət olan mürəbbə ilə bitən yaxşı bir hərəkət ola bilər.

Qaydalardan sonra

  1. addım 1 yolun içərisində qalın və çölə çıxsanız paketin arxasına yenidən daxil olun.1-i yolun içərisinə qoyun və çölə çıxsanız paketin arxasına yenidən daxil olun. Paketdən kənara çıxsanız, paketin arxasındakı yolu yenidən daxil etməlisiniz. Paketin arxasına yenidən girməsəniz, bu cəza hesab olunur.
    • Məsələn, əgər siz peçetməni keçməyə çalışarkən, piyamız və yoldan kənarda qalırsınızsa, onda çöldə getdiyiniz zaman ondan keçsəniz də, qabağın arxasından geri çəkilməli olacaqsınız pack.
  2. addım 2, bir bloker və ya pivot olsanız, paketlə qalın.Bir bloker və ya bir pivot olsanız, paketi ilə 2Stay. Blockers və pivotlar paket (digər blokerlər və pivotlar) və ya hakimə tıxacı dayandıra və 'heç bir paket' adlandıra bilər. Bunun səbəbi, paketin diyircək derbisini oynamaq üçün zəruridir, buna görə bütün mürəbbə ilə bütöv qalmalıdır.
    • Məsələn, digər komandanın piyamını keçərsə, digər komandanın qıcıqlanmasına çalışmayın. Sadəcə onların yenidən geri qayıtmasını gözləyin.
  3. addım 3 bədəninizlə digər oyunçuları bloklayın və müəyyən bədən hissələrini istifadə etməyin.3 Bədəninizlə digər oyunçular və müəyyən bədən hissələrindən istifadə etməkdən çəkinin. Başqa bir komandanın oyunçusunu əllərinizlə, dirsəklər, baş, dizlər və ya ayaqları ilə vurursan, vurmağa görə bir cəza alacaqsan. Roller derbisi tam təmasda olan bir idman növüdür, ancaq bütün bir dava olmaq üçün nəzərdə tutulmur. Vücudunuzu boyundan dizlərinizə və dirsəklərinizdən yuxarıdan yuxarıdan yuxarıdan digər oyunçuları bloklamaq üçün yapışdırın.
    • Məsələn, mədədə mədədəki digər oyunçunu yumruqlarınızla bağlamaq üçün bir cəza alacaqsınız və 30 saniyə oturmalısınız.
  4. addım 4 kimsə bir qaydanı pozduqda 30 saniyəlik cəza təyin edin.Kimsə bir qaydanı pozduğu zaman 4asn 30 saniyəlik cəza. Bir dəzgah və ya bir neçə stul kimi yoldan bir cəza sahəsi təyin edə bilərsiniz. Kimsə bir qaydanı pozduqda, 30 saniyə cəza sahəsinə getməli olacaqlar, yəni komandalarının mürəbbənin bu hissəsi üçün 1 az oyunçu olacaqdır.
    • Hakim peşəkar liqada penaltiyaların xidmətinə və icrası üçün cavabdehdir, ancaq bəzi dostları ilə roller derbisini oynayırsan, hər zaman cəzalarını özünə cəlb edə bilərsən.

İcma Q & A

  • Sual verin, bir diyircək derbi komandası etmək istəyirsinizsə, ancaq rulon skating bacarıqlarınız yoxdur? Gələcəkdə sınamalısan? Əvvəlcə öyrənməklə başlayın. Sürüşmədən skeyt edə, asanlıqla maneələr və oyunçular arasında gəzə biləsiniz və uzun məsafələrə tullanmağı öyrənməlisiniz. Ayrıca, əzələ qurmaq və işləmək yaxşıdır.

Göstəriş

  • Komandaya qoşulmaq və ya yalnız idman haqqında daha çox məlumat əldə etmək istəsəniz, yerli roller derby komandası roller derbisini necə oynamağı öyrənmək üçün əla bir qaynaqdır. Bəzi oyunlara gedin, açıq təcrübələri tutduqları və idman haqqında məlumat əldə edə biləcəyiniz hər hansı digər tədbirlərdə iştirak edin.