Reqbi Necə Oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Rugby, hər komandada 100 metr uzunluğunda və eni 70 metr sahədəki 15 oyunçudan ibarət olan mürəkkəb, gərgin bir oyundur.

Əsas qaydalar o qədər də çətin deyil ki, onları öyrənmək üçün bir ömür boyu ehtiyacınız var, lakin reqbi quruluşunu və oyun oyununu başa düşə bilmək üçün bir neçə saat oyun vaxtı lazımdır. Reqbi oyunu anlayışı sadədir: iki komanda digər komandanın yarısında xal toplamağa çalışaraq 80 dəqiqə ərzində ən çox xal qazanır və ən çox xal qazanır. Top heç vaxt yalnız geri və ya perpendikulyar irəli ötürülə bilməz, bir komanda yalnız topu keçmək və ya vurmaqla irəliləyə bilər. Hər hansı bir komanda istənilən vaxt topu qazana bilər, bu, ümumiyyətlə 8 oyunçudan ibarət olan irəli paketi ilə həyata keçirilir, həmçinin 7 oyunçudan ibarət bir arxa xəttiniz var. İrəli paket iki rekvizmə (1 və 3), bir hooker (2), iki kilid (4-5) və üç boş forvard (6,7,8) tərəfindən hazırlanmışdır. Arxa xətt scrum, yarım (9), milçək (10), sol qanad (11), mərkəz (13), mərkəz (13), sağ qanad (14), sağ qanad (14) tərəfindən hazırlanmışdır tam arxa (15).

Ancaq oyunun təfərrüatları, bəzilərini izah edə bilər.

Qeyd: Bu məqalə Rugby, Reqbi Birliyinin ən çox yayılmış formasını oynamaqdan gedir.

Addım

Əsasları başa düşmək

  1. rəqibinizdən daha çox xal toplamaqla 1-ci addım qazanın.
    Rəqibinizdən daha çox xal toplamaqla qalib gəlin. Topu rəqibin sınağına toplamaqla çalışır, (cərimə cəhdləri də qarşı-qarşıya gələn komandanın hər hansı bir pozuntusundan da verilə bilər.) Bir cəhd 5 bal dəyərindədir.
    • Bir cəhd vurulduqda, 2 bal dəyərində bir dönüşüm vuruşu etmək üçün qol komandasına bir fürsət verilir.
    • Komandanız üçün əlavə xal qazanmağın digər yolu penalti vuruşları ilə, bu, rəqib komandanın üzvü bir qaydanı pozduqda və ya oyunun oyunu həmin komandanın birdən çox üzvü tərəfindən dayandırıldıqda mükafatlandırılır. Cərimə zərbəsi 3 bal dəyərindədir.
    • Xal toplamağın son metodu, açılan məqsəd cəhdi ilə, topu davam edən oyun oyunu zamanı diklər arasında yer tutmağa çalışan bir arxa oyunçuya arxaya aparılır, bu da 3 bal dəyərindədir.
  2. addım 2 sahə yarısında kəsilir və hər ucunda olduğu kimi tanınan 10 metrlik zonadır try-zone.
    Sahə yarıda kəsilir və hər bir ucunda 'sınanma zonası' olaraq bilinən 10 metrlik zonadır. Rəqibinizin sınağına top alsanız, 5 xal qazanırsınızsa, habelə əlavə 2 bal üçün dönüşüm vuruşuna cəhd etmək şansı. Qalib 80 dəqiqəlik oyunda ən çox xal toplayan biridir.
    • Reqbidə vurmaq üçün topa toxunmalısınız. Bu cəhd zonasına girdikdən sonra top vurmaq üçün yerə yerləşdirilməlidir.
    • Pulsuz oyun zamanı (yalnız bir açılan zərbə ilə) və ya referandan sonra komandanızın cəza (yer vuruşu) bir cəza (yer vurma) mükafatından sonra topu da vura bilərsiniz.
  3. addım 3, topun yalnız geri və ya yan-yana atıla biləcəyini başa düş.
    Topun yalnız geriyə və ya yan-yana atıla biləcəyini anlayın. Qiymətləndirmək üçün, cinayət qrupları müdafiədə bir çuxur və irəliyə çıxana qədər yan tərəfdən və geri keçən böyük üfüqi xətlər meydana gətirir. Bu regbi oynayarkən xatırlamaq üçün böyük qayda. Topu əllərinizlə irəli ötürə bilməzsiniz və ya avtomatik bir cərimədir. Keçən zaman, ümumiyyətlə güc əldə etmək və topu çapraz olaraq komanda yoldaşınıza vurmaq üçün topu bədəninizdə ötürürsən.
    • Topu atmaq və ya bükmək, əllərinizə dəysə, önünüzdəki yerə vurur.
    • Əlbəttə ki, topu irəli apara bilərsiniz. Ancaq əlin hər hansı bir keçidi irəli sürülə bilməz.
  4. addım 4 özünüzə və ya komanda yoldaşlarınıza keçmək üçün irəli vurun.
    Özünüzə və ya komanda yoldaşlarınıza keçmək üçün irəli vurun. Heç bir topu irəli ata bilməyəndə istənilən vaxt irəli sürə bilərsiniz. Topu təpiklədikdən sonra, təpikləndiyiniz zaman arxasında olan hər hansı bir komanda yoldaşı irəliyə aparır və topu cəza olmadan alır. Kicks bir müdafiəni təəccübləndirmək və ya komandanızı çətinlikdən çıxarmaq üçün top yolunu aşağı salmaq üçün əla bir yoldur.
    • Oyunçular hətta onu özlərinə təpikləyir, bir rəqib üzərində çırpır və onu götürməyə çalışırlar.
    • Bir anda keçməməyinizdən daha çox sahədən daha çox sahədən daha yaxın olan bir komanda yoldaşına topu vura bilməzsiniz. Bir oyunçu sizin vuruşunuzdan sonra hər hansı bir zamanda arxada olarsa, topa toxuna bilərlər. Yoxdursa, onlar ofsayddadır.
  5. addım 5 rəqibi dayandırmaq üçün top daşıyıcısını vurun's attack.
    Rəqibin hücumunu dayandırmaq üçün top daşıyıcısını həll edin. Rugby Müdafiə hər şey toxunulmalara aiddir. Yalnız topu tutan oyunçunu vura bilərsiniz və digər komandanı və ya digər oyunçuları blok edə və ya ekranlaşdıra bilməzsiniz. Bir rəqibi həll etdikdə, məqsədiniz mümkün qədər tez yerə gətirməkdir, üstü də topu qazanmağa kömək etmək üçün komanda yoldaşları ilə birlikdə. Ümumi toxunma qaydaları bunlardır:
    • Birini çiyin hündürlüyünün altından həll etməlisən.
    • Əllərinizi oyunçunun ətrafına bükməlisiniz, yalnız onları çiyninizlə nizə ilə aparın.
    • Xüsusilə başlarında və ya boyunlarında oyunçuları götürüb ata bilməzsən.
    • Düşdükdən sonra, vuruşduğunuz birindən topu qazanmağa çalışmazdan əvvəl ayağa qayıtmalısınız.
  6. 6-cı addım topa sahib olmaq üçün kiməsə toxunan zaman kürəkənlər təşkil edin.
    Topa sahib olmaq üçün kiminsə toqquşması zamanı tələsmələr təşkil edin. Oyunçu aşağı düşəndə topu buraxmalıdır. Oradan hər iki komanda topu yerdən udmaq və topa sahib olmaq üçün mübarizə apara bilər. Bu, adətən, 'ruck' kimi baş verir. Hər komandadan 1-3 oyunçunun topun (və vurulmuş oyunçunun) düz üstündə bir-birinə bağlanması və topa sahib olmaq üçün bir-birini irəli-geri itələməsidir. Hər komandanın bir oyunçusu kürəkənin arxasında dayanır və topu qaçan komanda yoldaşının arxa ayağının arxasında görünəndə onu tutur. Çəkilən oyunçu topu istədiyi yerə qoya bildiyi üçün topa ilk sahib olan komanda adətən ona nəzarət edir. Müsabiqə üçün bir çox qayda və strategiya var, lakin bəzi əsas xatırlatmalara aşağıdakılar daxildir:
    • Ayaq üstə qalın. Ruck ən azı iki oyunçunun çiyinlərini topun üstündə bağladığı və rəqibi topdan uzaqlaşdırmağa çalışdığı zamandır. Topu tutmaq və ya əllərinizlə yerdən itələmək üçün içəri daxil ola bilməzsiniz.
    • Mərkəzdən daxil olun. Təhlükəsizliyə görə, siz düz yuxarı qalxmalı və digər komanda ilə kilidlənməlisiniz. Son xəttə perpendikulyar olmalısınız və bədəniniz topun üzərində düz olmalıdır. Çapraz və ya yan tərəfdən bir çuxurla qarşılaşa bilməzsiniz.
    • Sırtda deyilsə, arxa ayağın arxasında qalın. Rack formalaşdıqdan sonra, hansı komandanın onu əldə etməsindən asılı olmayaraq, top çıxana qədər son komanda yoldaşınızın arxa ayağının arxasında qalmalısınız. Ruckin bütün sahəsi heç bir oyunçunun daxil ola bilməyəcəyi 'neytral zona'dır.
  7. addım 7 cərimə çağırışlarına qarşı çıxmaq üçün skrumlar yaradın.
    Cərimə çağırışlarına qarşı çıxmaq üçün skrumlar yaradın. Komandanıza penalti təyin olunduqda (məsələn, onu irəli ötürmə) qayda pozuntusundan asılı olaraq bir neçə yenidən başlama variantı əldə edirsiniz. Ən çox yayılmışlardan biri, hər iki komandanın döymə qoçlarına çevrildiyi və topun üzərindən bağlandığı skrumdur. Scrum əslində güc sınağıdır. Scrumda hər komandadan 8 oyunçu vahid kütlə yaratmaq üçün özlərini cərgələrdə birləşdirir. Daha sonra iki komanda baş-başa gedir, hər biri bir-birinə qarşı itələyir və onların arasında yerdə bir tunel yaranır.
    • Scrumda bir komanda topu iki komandanın mərkəzinə atır və onlar bir-birlərini itələyirlər və topu qazanmağa çalışırlar.
    • Scrums bütün ən böyük oyunçuları sahənin bir sahəsinə çəkir və digər yeddi oyunçuya daha çox boş yer buraxır. Komandanız qalib gəlsə, siz çox vaxt böyük bir qazanc əldə edə bilərsiniz.
    • Skrumlar reqbinin bəlkə də ən təhlükəli tərəfidir və siz onları məşqçisiz və yaxşı təlim keçmiş, atletik oyunçular olmadan sınamamalısınız.
  8. addım 8 top kənardan çıxdıqdan sonra onu yenidən işə salmaq üçün xəttdən istifadə edin.
    Top kənardan çıxdıqdan sonra onu yenidən işə salmaq üçün xəttdən istifadə edin. Top meydançadan kənara çıxarsa, hakim line-out çağıracaq. Top düz irəli atılmalı olduğu istisna olmaqla, xəttdən çıxmaq futbolda topu oyuna daxil etmə kimidir. Hər komanda meydançada atıcının ətrafında bir xətt təşkil edir. Topa ən son toxunmayan komanda onu içəri atmaq hüququ qazanır. Sonra topu düz iki komandanın arasına atır, onlar da topu qazanmaq üçün bir-birini yuxarı qaldırırlar. Sonra oyun normal olaraq yenidən başlayır.
    • Komandalar tez-tez öz çıxışlarını qazanmaq üçün siqnallardan və kodlardan istifadə edirlər. Əsasən, atıcı öz komandasına nə vaxt atacaqları barədə siqnal verəcək və komanda yoldaşları topu sürətlə tutmaq üçün oyunçunu digər komandanın əli çatmayan yerdə havaya qaldıracaq.
  9. addım 9 komandada hücumçular və arxalar arasındakı fərqi tanıyın.
    Komandada hücumçular və arxalar arasındakı fərqi tanıyın. Hər komanda, hər birinin öz mövqeləri və güclü tərəfləri olan iki kiçik hissədən ibarətdir. Hücumçular skrumda iştirak edirlər və bu, qaydalara uyğun olaraq, onların arasındakı yeganə real fərqdir. Bununla belə, hücumçular və arxalar bu sahədə öz ixtisaslarını inkişaf etdirərək, hər birini uğur üçün vacib edir:
    • Hücumçular/Packies: Bunlar böyük uşaqlardır -- bruiserlər və əzələ-kişilər skrumları gücləndirir və çoxlu oyunlarınızı qazanırlar. Hücumçular ümumiyyətlə topla qısa, güclü qaçışlar edir, daha az ötürmə edir və mübarizə və müdafiənin əksəriyyətini yerinə yetirirlər. Ümumiyyətlə daha qalın və güclüdür.
    • Arxalar: qaçışçılar və sürətçilər. Arxalar hücumda uzun diaqonal xətt təşkil edir və topu cəld xəttdən aşağıya, sahənin kənarına keçir və burada müdafiəçini 1v1 qəbul edə bilər. Müdafiədə düşmənin arxa tərəflərinin keçməsinin qarşısını almaq üçün sahə boyunca divar düzəldirlər. Ümumiyyətlə daha sürətli, arxalar yaxşı zərbə vururlar, möhkəm ötürmə bacarıqlarına və tonlarla sürətə/dayanıqlığa malikdirlər.
  10. addım 10 mürəkkəb qaydaları, strategiyaları və nüansları kəşf etmək üçün peşəkar reqbiyə baxın.
    Mürəkkəb qaydaları, strategiyaları və nüansları kəşf etmək üçün peşəkar reqbiyə baxın. Oyunun necə oynandığını görmək üçün yerli və peşəkar komandaların matçlarına və ya məşqlərinə baxın. Siz həmçinin televiziyada və ya DVD kimi yazılarda matçlara baxa bilərsiniz. Oyunun real həyatda və ya yazılar vasitəsilə necə oynandığını izləmək idmanın incəliklərini görməyə imkan verir.
    • Reqbinin çoxlu kiçik qaydaları, konkret vəziyyətləri və incəlikləri var ki, onları oynamadan və ya izləmədən öyrənmək mümkün deyil. Qarışıq olduqda azarkeşlərə və/yaxud hakimə suallar verin və hər oynadığınız zaman hər oyunu öyrənməyə davam edin.

Əsas Bacarıqların Öyrənilməsi

  1. addım 1 topu fırlataraq sürətlə və dəqiqliklə atın.
    Topu fırlataraq sürətlə və dəqiqliklə atın. Yaxşı reqbi atışı güclü və sürətlidir, bu da komanda yoldaşınızı onlara yaxınlaşan topa baxdıqları zaman pis mübarizədən qoruyur. Qarşınızda deyil, yan tərəfə atma məşqi edin. Yaxşı bir atış əldə etmək üçün hər iki əlinizi istifadə edin və hər dəfə komanda yoldaşlarınızın sinəsinə vuraraq ilk növbədə dəqiqliyə diqqət yetirin. Dəqiq hiss etdikdən sonra peşəkar görünən spin üzərində işləməyə başlaya bilərsiniz. Sağ tərəfdən atmaq üçün:
    • Qarşınızda üfüqi olaraq topla başlayın. Sağ əlinizi topun arxa üçdə bir hissəsinə qoyun ki, ovucunuz aşağı, baş barmağınız hədəfinizə doğru olsun. Sol əlinizi topun sol alt yarısına qoyun, baş barmağınız sola işarə edir.
    • Topun nöqtəsini hələ də kobud şəkildə hədəfinizə işarə edərək, topu sağ tərəfinizə gətirin.
    • Məqsəd üçün sol əlinizi və güc üçün sağ əlinizi istifadə edərək, topu vücudunuzdan keçirərək hədəfinizə doğru aparın.
    • Əlləriniz demək olar ki, uzadıldıqda, sağ əlinizi arxaya doğru bükün, topu fırladın.
    • Topu iki əlinizlə eyni vaxtda buraxın, biləyinizi izləmə zamanı tamamilə fırladın. Hər iki qol tamamilə uzadılmalı və hədəfinizə yönəldilməlidir və qollarınız aşağı, qarın hündürlüyündə olmalıdır. bütün vaxt.
  2. addım 2 yalnız qollarınızla deyil, bütün vücudunuzla mübarizə aparın.
    Yalnız qollarınızla deyil, bütün vücudunuzla mübarizə aparın. Mübarizə ömür boyu inkişaf etdirilə bilən bir bacarıqdır, lakin əsaslar sadədir. Özünüzü qorumaq və oğlanı aşağı salmağınızı təmin etmək üçün yalnız qollarınızla deyil, bütün vücudunuzun işi görməsinə icazə vermək istəyirsiniz. Aşağıdakı addımları eyni vaxtda yerinə yetirmək üçün məşq edin -- başınızı dik tutmaq, çiyinlə sürmək, qollarınızı bağlamaq və yerə sürmək:
    • Ayaqlarınızın topları üzərində qurun. Vuruş üçün yaxşı atletik vəziyyətdə olduğunuzdan əmin olun -- dizlər əyilmiş, əzələlər rahat, ayaq barmaqlarınızda.
    • Başınızı yuxarı tutun və onların budlarını/mədələrini hədəf alın. Gələn əlaqəni görmək və vuruşu sıralamaq üçün başınızı yuxarı tutun. Bu təhlükəsizlik üçün mühüm addımdır.
    • Çiyninizlə düz budun yuxarı hissəsində əlaqə qurmağı hədəfləyin. Təhlükəsiz saxlamaq üçün başınızı onların butsunun yanında sürüşdürün və çiyninizlə sürün.
    • Qollarınızı budlarına sarın və geri çəkin. Budlarını dərin bir qucaqlayın -- bu, onların asanlıqla tarazlığını itirməsinə səbəb olur.
    • Onları aşağı salmaq üçün ayaqlarınızla sürün. Başınızı yerinə qoyduqdan və qollarınızı bağladıqdan sonra onları aşağı salmaq üçün ayaqlarınızla itələmək istəyirsiniz.
  3. 3-cü addım rükslərə hücum edin...
    Oyunda təcil tarazlığını dəyişmək üçün kürəklərə hücum edin. Ruck sizin sahibliyinizi saxlamaq və ya oğurlamaq üçün müntəzəm şansınızdır və yaxşı rucker komandada əvəzolunmaz aktivdir. Əgər komanda yoldaşınızın topla aşağı düşdüyünü görsəniz və yaxınlıqdasınızsa, cəhd edin və yarışda birinci olun. Bir ayağınızı topun üstünə qoyun ki, o sizin altında olsun, sonra aşağı atletik mövqeyə əyilin. Kimsə ilə əlaqə saxladığınız zaman, güc və təsir imkanlarından istifadə edərək rütubət qazanın:
    • Rəqibin altına girin və yuxarı və yuxarı itələyin. Çiyinlərinizi və ya başınızı onların sinəsinin altına ala bilirsinizsə, onları tarazlıqdan çıxarmaq üçün onları yuxarı itələyə, sonra isə onları sırtdan çıxara bilərsiniz.
    • Mübahisəli yarışlarda qalib gəlmək üçün komanda yoldaşlarını arxadan itələyin. Əgər komandanızın güclənməsinə ehtiyacı olduğu görünürsə, kiçik bir skrum kimi fırıldaqınızı itələyin. Ancaq unutmayın ki, 2-3-dən çox adamı uduzsanız, müdafiədə çoxlu boşluqlar buraxır.
    • Ayaqlarınızı çuxurdan keçirin. Döşəmələri həqiqətən əzmək üçün ayaqlarınızı doğrayın və hər addımda irəli itələyin. Təsəvvür edin ki, birbaşa oyunçudan digər tərəfə qaçırsınız. Bu, bir ruckin 'təmizlənməsi' adlanır və bu, çox yer açır. Müdafiədə olsanız və topu dərhal qazana bilməsəniz belə, qarşı tərəfi çaşqın vəziyyətə salacaqsınız.
  4. addım 4 həmişə komanda yoldaşları üçün dəstək mövqeyində olun.
    Həmişə komanda yoldaşları üçün dəstək mövqeyində olun. Reqbi fərdi üstünlük təşkil edən idman növü deyil. Hətta ən yaxşı oyunçu komanda yoldaşlarının dəstəyi olmadan heç nə edə bilməyəcək, çünki çox az hallarda solo idmançının özləri oyun etmək üçün yeri və ya vaxtı olur. Həm müdafiədə, həm də hücumda, nə olursa olsun, komanda yoldaşlarınızı dəstəkləmək üçün mümkün olan ən yaxşı yerdə olmalısınız:
    • Müdafiədə siz komanda yoldaşlarınızla üfüqi bir xəttdə olmalısınız, rəqibin itələməyə çalışa biləcəyi hər hansı dəlikləri bağlamaq üçün sola və sağa sürüşməlisiniz. Komanda yoldaşı mübarizə apardıqdan sonra, ya açıqdırsa, ya da qalib gəlmək olarsa, siz ya sıraya tullanmalısınız, ya da komanda yoldaşının hər iki tərəfinə sürüşərək, digər komanda mübarizədən kənarda olarkən boşluqdan istifadə etməməlidir,
    • Hücumda, digər komandanı bir çox bucaqları əhatə etməyə məcbur edərək, yayılmaq lazımdır. Komanda yoldaşı qaçarkən, həmişə onların arxasında olduğunuzdan və ötürmə məsafəsində 1-2 nəfərin olduğundan əmin olun. Əgər onların öhdəsindən gəlsələr, onlar aşağı enərkən sizə tez ötürməyə cəhd edə bilər və qaçmaq üçün çox vaxtınız olur.

Oyunun qurulması

  1. addım 1 böyük, düz bir sahə tapın.
    Geniş, düz bir sahə tapın. Reqbi nisbətən düz və bərabər ölçülü olduğu halda istənilən böyük sahədə oynana bilər. Meydançanın ölçüsü nə qədər ciddi oynamaq niyyətinizdən çox asılı olacaq. Oyunu sadəcə bir neçə dostla oynamaq istəyirsinizsə, hər hansı bir geniş sahəyə malik yerli park kifayət edə bilər. Bununla belə, düzgün bir matç oynamaq istəyirsinizsə, əlavə nöqtə üçün iki dirəkli bir sahəyə ehtiyacınız olacaq. Ərazinizdəki müvafiq sahələr haqqında məlumat əldə etmək üçün yerli Parklar və İstirahət şöbənizlə və ya yerli reqbi klubu ilə əlaqə saxlayın.
    • Hər bir komanda üçün sınaq zonalarını qeyd edə bildiyiniz müddətcə, hər hansı düzbucaqlı ot yaması yaxşı olmalıdır.
    • Ölçülər bir qədər fərqli olsa da, Amerika futbol sahəsi bir çimdikdə reqbi sahəsini doldura bilər.
  2. addım 2 oyunçulardan ibarət iki bərabər komanda yaradın.
    Oyunçulardan ibarət iki bərabər komanda yaradın. Ən böyük fərqin oyunçuların sayında olduğu reqbinin üç çox yayılmış forması var. Real oyunlarda hər komandada 15, 10 və ya 7 oyunçu var, lakin siz sadəcə dostlarınızla birlikdəsinizsə, istədiyiniz qədər oyunçu ilə oynaya bilərsiniz. Hər bir oyunçu olmalıdır:
    • Atletik ayaqqabılar, tercihen dibində qıvrımlı.
    • Yüngül, nəfəs ala bilən paltar.
    • İstəyirsinizsə, ağız qoruyucuları və/və ya başın qorunması.
    • Su.
  3. addım 3 skrumda hansı hücumçuların hansı mövqelərdə oynayacağına qərar verin.
    Skrumda hansı hücumçuların hansı mövqelərdə oynayacağına qərar verin. Hücumçular ümumiyyətlə skram əsasında mövqedə yerləşdirilir və onların mövqeləri oyunun qalan hissəsində onların harada olacağına mütləq təsir etmir. Ən əhəmiyyətlisi sizin scrum mövqeyinizdir:
    • Birinci sıra. Birinci cərgədə üç oyunçu var: boş baş dayağı və sıx baş dayağı, onlar aralarında fahişəni tutur. Fırıldaqçının rolu vuruşlar zamanı topa sahib olmaq və adətən topu xəttə atmaqdır. Boş və sıx baş rekvizitlərinin rolu fırıldaqlar zamanı fahişəni dəstəkləmək, xətt atışları zamanı digər oyunçuları dəstəkləmək və rükslər və vuruşlar zamanı güc verməkdir. Rekvizitlər sizin iki ən böyük oyunçunuzdur.
    • İkinci sıra. İkinci sıra iki qıfıldan ibarətdir. Bunlar komandanın ən hündür oyunçularıdır və ümumiyyətlə topa sahib olmaq üçün xətt çəkilişlərində istifadə olunur. Onlar çiyinlərini rekvizitlərə sürükləyirlər və cızıqlarınızın və çubuqlarınızın mühərrikləridirlər.
    • Arxa sıra. Hücumçuların arxa sırası üç oyunçudan ibarətdir: iki cinah və səkkiz nəfər. Onlar iki tərəfə və arxaya yapışırlar və skrumun istiqamətinə, eləcə də sıxıldıqda topa nəzarət edirlər. Ümumiyyətlə, bu üçü sizin ən sürətli forvardlarınızdır, çünki oyun yenidən başlayanda onlar tez bir zamanda skrumdan uzaqlaşa bilirlər.
  4. addım 4 sürət və topla işləmə qabiliyyətinə əsaslanaraq arxa xəttinizi qurun.
    Sürət və topla işləmə qabiliyyətinə əsaslanaraq arxa xəttinizi qurun. Arxalar əlləri ilə yaxşı olmalıdır və topa ilk toxunanlar ən yaxşı oyunçular olmalıdır. Arxa xəttinizi təsəvvür etmək üçün topu sahənin sağ tərəfində təsəvvür edin. Hər bir oyunçu 10-15 fut diaqonal olaraq digərinin solunda, skrum-yarımdan başlayaraq:
    • Scrum-half: Onlar topu fırıldaqdan və ya skrumdan başlayır, onu çıxarır və topu alan ilk oyunçunu müəyyənləşdirirlər. Onlar yüngül, kiçik olmalı və hər çaxnaşma və ya xırdalanmaya ilk çatmaq üçün kifayət qədər dözümlü olmalıdırlar. Ən əsası, bütün meydançanı görməli və topu buna uyğun bölüşdürməlidirlər.
    • Fly-half: Arxalar üçün müdafiəçi. Rəqibin müdafiəsini sındırmaq üçün ötürmə və ya saxta ötürmələr kimi təpik və qaçış oyunlarının çoxunu həyata keçirirlər.
    • Mərkəzlər: Onlardan ikisi var və onlar müdafiədə yaxşı mübarizə apara, ortada yaxşı qaça və ötürmə edə bilən və lazım gələrsə, zərbə vura bilən yaxşı ümumi oyunçulardır. Onlar tez-tez topu alır və rəqibin arxa xəttinə meydan oxuyurlar.
    • Qanadlar: Hər yan xəttdə qalan iki qanad, adətən ən sürətli oyunçulardır. Məqsədiniz onları xaricdən topu əldə etməkdir ki, orada onlar böyük qazanc əldə etmək üçün rəqib qanadını keçə bilərlər.
    • Müdafiəçi: O, xəttin 15 metr və ya daha çox arxasında oturur, rəqibin zərbəsini almağa, son saniyədə vuruşmağa və ya gözlənilmədən hücuma qoşulmaq və komandanı həddən artıq yükləmək üçün irəli sprint etməyə hazırdır. Çox yönlü, təpik və tutmağı bacaran və sürətli olmalıdır.
  5. addım 5 cəzaların icrası üçün hakim təyin edin.
    Cəzaların icrası üçün hakim təyin edin. Penalti qazanmağın bir neçə yolu var və oyunu oynamaq və hər bir pozuntuya diqqət yetirmək mümkün deyil. Kiçik pozuntular, ehtimal ki, digər komandaya skrum verilməsi ilə nəticələnəcək. Digərləri hakimin daha ciddi hərəkətə keçməsinə səbəb ola bilər, cərimə zərbəsi, 'arxa on' (komanda topu pulsuz qaçmaq üçün 10 metr əldə etdikdə) və ya bir müddət oyunçunu kənarlaşdıra bilər.
    • Ümumi qayda pozuntuları arasında səhv mübarizə, ayağınızı tərk edərək skrum və ya çuxurun yıxılması, yerdəykən topu tutmaq və kürəklərə səhv daxil olmaq daxildir.
    • Penalti təyin edən komandanın bir neçə variantı var. Onlar təpik və ya punt edə bilərlər, bu da onlara meydança mövqeyini qazanmağa imkan verəcəkdir. Onlar 3 xal şansı üçün dirəklərə penalti zərbəsi vura bilər və ya penalti yerində skrum vura bilərlər.
  6. addım 6 təhlükəli zədələrdən qaçınmaq üçün oyundan əvvəl bütün bədəninizi qızdırın.
    Təhlükəli zədələrdən qaçınmaq üçün oyundan əvvəl bütün bədəninizi istiləşdirin. Reqbi oyunu fiziki cəhətdən gərgindir və hazırlaşmasanız, zədələnməyə inanılmaz dərəcədə meylli olursunuz. Yaxşı bir istiləşmə qan axını artırır və əzələlərinizi gələcək döyünməyə hazırlayır. Başlamaq üçün yaxşı, sadə bir istiləşmə daxildir:
    • 10 dəqiqəlik yüngül qaçış. Qaçış ciddi fiziki fəaliyyət üçün isinmək üçün əla bir yoldur. Özünüzü qaçmağa hazırlamaq üçün 5 dəqiqə sürətlə yeriməklə başlayın, ardınca 10 dəqiqəlik yüngül qaçışla başlayın.
    • Dinamik uzanma. Yüksək dizlərlə qaçın, hər addımda topuğunuzla topuğunuzla təpikləyin, bir neçə lunges edin, yerində tullayın, qollarınızı yelləyin və atlayın. Bu şişirdilmiş, mobil uzanmalar əzələlərinizi statik uzanmadan daha effektiv şəkildə boşaldır.
    • Reqbi bacarıqlarını istiləşdirin. Bir partnyorla ötür, bir az təpik at və yüngül vuruşlar et. Reqbinin xüsusi hərəkətlərinə, hətta yarı sürətlə mübarizə aparmağa alışın. Hücumçularınız bir neçə məşq skrumları və düz xəttlər etməli və arxalarınız bir xətt üzrə ötürməyə alışmalıdır.
    • Oyundan ən azı 2 saat əvvəl su için və yemək yeyin. Fiziki fəaliyyətdə nəmləndirmə vacibdir. Məşq zamanı su itkisi və artan istifadə ilə mübarizə aparmaq üçün gün ərzində yaxşı nəmlənmək vacibdir, lakin xüsusilə fəaliyyətdən dərhal əvvəl. Məşq zamanı vücudunuz tərəfindən istifadə edilən və xaric edilən digər vacib qidalar duz və kalium, yağsız ət, meyvə, tərəvəz və idman içkiləri/yeməkləridir.
  7. addım 7 oyuna başlanğıc nöqtəsi ilə başlayın.
    Oyuna başlanğıc nöqtəsi ilə başlayın. Bu, ənənəvi olaraq hansı komandanın topa ilk sahib olacağını müəyyən etmək üçün sikkə atma ilə başlayır. Siz sikkələr atmaq və ya kimin başqa bir şəkildə başlayacağına qərar verə bilərsiniz. Meydançanın mərkəzində yerləşmiş, ilk topa sahib olan komanda daha sonra topa rəqib tərəfə zərbə vuracaq.
    • Əksər qaydalar qeyd edir ki, bu zərbə zərbəsi olmalıdır. Topu oynamaq üçün 10 metr getməlidir.
    • Əgər siz zərbə vuran komandadasınızsa, top ayağından çıxana qədər vuranı ötürə bilməzsiniz.
    • Komandanız bir cəhd vurduqdan sonra digər komanda onu yenidən sizə atmalıdır.

İcma sual-cavab

  • Sual
    Reqbi klubu komandasında və ya beynəlxalq heyətdə necə yer ala bilərəm?
    Məşq edin və bacardığınız ən yaxşı fiziki forma alın. Yerli komandaları və klubları onlayn axtarın və sınaq üçün məşqçi ilə əlaqə saxlayın.
  • Sual
    Sürətli deyiləmsə, reqbi oynaya bilərəmmi?
    Bəli. Sürət reqbi oynamaq üçün lazım olan yeganə varlıq deyil və adətən komandada hər kəs üçün bir yer var.
  • Sual
    Amerika futbolunda olmayan reqbidə nə edilir?
    Siz irəli keçə bilməzsiniz.

Video

Məsləhətlər

  • Fiziki təmasdan narahat olmamışdan əvvəl oyunun qaydalarını və əsas strategiyasını öyrənmək üçün bir az toxunuşlu reqbi oynayın -- burada iki əllə mübarizə aparmaq lazımdır.
  • Reqbi əyləncə üçün nəzərdə tutulmuş idman növüdür və oyunun məqsədi rəqiblərinizi zədələmək olmamalıdır; daha doğrusu, cəhdlər vurmaq və postlara zərbə vurmaq olmalıdır.

Xəbərdarlıqlar

  • Nə etdiyinizi bilmirsinizsə, reqbi təhlükəli idman növüdür. Formanı aşağı salana qədər yarım sürətlə mübarizə aparın, döyün və çırpın.
  • Tam kontakt reqbi oynayarkən saqqız qalxanları və ya qapaqlar kimi qoruyucu vasitələrdən istifadə edin. Kimsə yaralanana qədər hər şey əyləncə və oyundur.