Şaffleboard Necə Oynanır

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Shuffleboard uzun lövhə və disklərdən istifadə edən bir oyundur. Bu oyunda oyunçular kənarları keçmədən və ya son xətti keçmədən disklərini lövhənin ən uzaq nöqtəsinə çatdırmağa çalışırlar. Oyunun dörd fərqli variantı var: masa qarışdırma taxtası, açıq havada, göyərtədə qarışdırma taxtası və kürək taxtası. Qaydalar oxşardır, lakin bəzi mühüm fərqlər var.

Addımlar

Cədvəl Qarışıq lövhəsi oynayır

  1. addım 1 oyunçuları qarışdırma lövhəsində toplayın.
    Oyunçuları qarışdırma lövhəsində toplayın. Tez-tez çubuqlarda tapılan qarışdırma masaları cilalanmış taxta səthə malikdir və uzunluğu 12 ilə 22 fut (3,6 ilə 6,6 m) arasında dəyişir. Masanın hündürlüyü adətən 30 düym (75 sm), eni isə 20 düym (50 sm) təşkil edir. Xətlər uzaq ucundan 6 və 12 düym (15 və 30 sm) çəkilir. Ucdan 6 fut (1,8 m) məsafədə murdar xətt çəkilir; disklər xal toplamaq hüququna malik olmaq üçün masadan düşmədən bu xətti keçməlidir.
  2. addım 2 hər oyunçuya və ya komandaya dörd ağırlıqlı metal disk verin.
    Hər bir oyunçuya və ya komandaya dörd ağırlıqlı metal disk verin. Bir tərəfin hissələrini digər tərəfin parçalarından ayırmaq üçün disklər işarələnməlidir; lakin, disklər adətən qırmızı və ya mavi ilə işarələnir. Yalnız iki tərəf var; oyunçular tək və ya iki nəfərdən ibarət komandalarda oynayırlar.
  3. addım 3 kimin başlayacağına qərar verin.
    Kimin başlayacağına qərar verin. Komandanın və ya oyunçunun başlarını və ya quyruqlarını çağırmasını xahiş edin, sonra bir sikkə atın. Əgər komandanın və ya oyunçunun çağırdığı tərəf ortaya çıxırsa, əvvəlcə onlar gedirlər. Əgər yoxsa, o zaman digər komanda və ya oyunçu birinci gedir.
  4. addım 4 oynamağa başlayın.
    Oynamağa başlayın. Oyunçuların və ya komandaların bütün disklər buraxılana qədər disklərini stolun üstündə sürüşdürmələrini təmin edin. Qarışıq lövhənin məqsədi diskinizi lövhənin ən uzaq nöqtəsinə çatdırmaq və digər oyunçuların disklərini lövhədən çıxarmaqdır. Komandalar halında stolüstü oyun oynayarkən siz həm də partnyorunuzun disklərini daha yüksək bal toplayan sahəyə vurmağa cəhd edə bilərsiniz.
  5. addım 5 diskləri qiymətləndirin.
    Diskləri qiymətləndirin. Əgər siz komandalarda oynayırsınızsa, onda yalnız diskləri masanın ən aşağısında olan oyunçu və ya komanda xal toplayır və rəqibin ən uzaq disk hesabından daha aşağıda olan disklər xal toplayır.
    • Disk masanın ən kənarında asılıbsa, o, 4 xal qazanır. Disk uzaq ucundan asılmadan uzaq xətti keçərsə, 3 xal qazanır. Disk ən yaxın xal xəttini keçərsə, 2 xal qazanır. Disk faul xəttini keçərsə, lakin başqa xətlər yoxdursa, o, 1 xal qazanır.
    • Disk xətlərdən hər hansı birinə toxunarsa və ya keçərsə, o, aşağı bal sahəsinin qiymətini verir. Beləliklə, əgər disk 3 nöqtəli xətti keçibsə, lakin hələ də ona toxunursa, o, yalnız 2 xal qazanır.
    • Stol şafflebordunun bəzi versiyalarında daha az bacarıqlı oyunçu asılqan və ya xətləri keçmək üçün daha bacarıqlı rəqibdən 1 daha çox xal toplayır. Əgər seçsəniz, bu qaydaya riayət edə bilərsiniz, sadəcə oynamağa başlamazdan əvvəl bu qaydanın qüvvədə olacağını qeyd etdiyinizə əmin olun.
  6. addım 6 diskləri çıxarın və yenidən başlayın.
    Diskləri çıxarın və yenidən başlayın. Bəzi stolüstü qarışdırma oyunları yalnız bir ucdan, digərləri isə hər iki tərəfdən oynayır. Hansı oyunçu və ya komanda sonuncu növbəni qazanırsa, növbəti dövrəyə başlayır. 2 oyunçulu oyunda 11 və ya 15 xal toplayan ilk oyunçu oyunu qazanır. Komanda oyununda 21 xal toplayan ilk komanda oyunu qazanır.

Outdoor Shuffleboard oynayır

  1. addım 1 oyunçuları qarışdırma meydançasında toplayın.
    Oyunçuları qarışıq meydançada toplayın. Açıq havada şafflbordda 52 fut uzunluğunda (15,6 m uzunluğunda) hər iki ucunda üçbucaqlı hesablama sahəsi olan düzbucaqlı meydança var. Bütün oyunçular gəlib lövhənin ətrafında dayansınlar.
  2. addım 2 hər oyunçuya və ya komandaya 4 taxta disk və işarə verin.
    Hər bir oyunçuya və ya komandaya 4 taxta disk və bir işarə verin. Siz diskləri qarışdırma taxtası meydançasına itələmək üçün bir işarədən istifadə edəcəksiniz. Disklər 2 rəngdədir, adətən sarı və qara, diametri 6 düym (15 sm) və qalınlığı 9/16 ilə 1 düym (1,4 ilə 2,5 sm) arasındadır. İstiqamət 6 1/2 futdan (2 m) çox olmayan bir dirəkdir və itələyici ucunda U formalı dişlidir.
  3. addım 3 növbə edin.
    Növbə edin. Oyunçuların və ya komandaların bütün disklər atılana qədər disklərini meydança boyunca sürüşdürmələrini təmin edin. Sarı diskləri olan oyunçudan başlayaraq, oyunçular öz növbəsində öz disklərini meydançanın sonundakı xal sahəsinin '10-off' bölməsinə qoyur və əks qol üçbucağına doğru atəş açır.
    • Sarı oyunçunun diskləri meydançanın sol tərəfindən, qara oyunçunun diskləri isə sağ tərəfdən işə salınır. Bir diski vurarkən oyunçunun işarəsi qol sahəsini keçə bilməz. Disklər “ölü xətti” 3 fut (0,9 m) qarşıdakı bal zonasından keçməlidir, lakin meydançanın kənarından asılmamalıdır; keçə bilməyən və ya asılan disklər məhkəmədən çıxarılır.
    • Stolun qarışdırma lövhəsində olduğu kimi, oyunçular disklərini daha yüksək xal toplayan sahələrə, rəqiblərini isə aşağı xal toplayan sahələrə və ya tamamilə oyundan kənarlaşdırmağa çalışırlar.
  4. addım 4 diskləri qiymətləndirin.
    Diskləri qiymətləndirin. Açıq havada şafflbordda üçbucaqlı hesablama sahəsi 6 hissəyə bölünür; xal toplamaq üçün disk tamamilə bu bölmələrdən birinin daxilində olmalıdır. Üçbucağın zirvəsində olan disk 10 bal, zirvənin arxasındakı 2 sahədən hər hansı birində olan disk 8 bal və 8 nöqtəli sahənin arxasındakı 2 sahədən hər hansı birində olan disk 7 bal alır. '10-off' bölməsinə düşən disk diskin sahibi olan oyunçu və ya komandanın hesabından 10 xal çıxarır.
    • Cədvəl qarışdırma lövhəsindən fərqli olaraq, açıq havada şafflbord qayda pozuntularına görə cəzaları qiymətləndirir. Oynanmazdan əvvəl 10-off sahə xəttinə toxunan disk oyunçuya 5 xal verir; üçbucağın tərəflərindən birinə toxunarsa, cəza 10 xaldır. Rəqibin diskini oynayarkən və ya vurarkən oyunçunun bədəni əsas xətti keçərsə, on ballıq cəzalar da qiymətləndirilir.
    • Qeyri-qanuni oynanan diskləri məhkəmədən çıxarın. Rəqibin qeyri-qanuni şəkildə oynatdığı disklərdən hər hansı birini təkrar oynatmaq üçün rəqibə verin.
  5. addım 5 oynamağa davam edin.
    Oynamağa davam et. Bir tərəf qalib gələnə qədər meydançanın hər iki ucundan alternativ sürüşmə diskləri. Bütün disklər növbə ilə oynanıldıqdan sonra hansı tərəf 75 və ya daha çox xala çatırsa, o qalib gəlir.

Deck Shuffleboard oynayır

  1. addım 1 bütün oyunçuları göyərtənin şafflbord meydançası ətrafında toplayın.
    Bütün oyunçuları göyərtənin şafflbord meydançasının ətrafında toplayın. Göyərtə şafflebordunun hər biri 6 fut (1,8 m) uzunluğunda, bir-birindən 30 fut (9 m) məsafədə yerləşən 2 oval hesablama sahəsi var. Hər bir qol sahəsinin qarşısında və arxasında xətlər var; daxili sətirlər “Xanım sətirləri”, xarici xətlər isə “Centlmen cizgiləri” adlanır.
  2. addım 2 hər tərəfə dörd taxta disk və bir işarə verin.
    Hər tərəfə dörd taxta disk və bir işarə verin. Disklər açıq havada şafflebordda olduğu kimi eyni ölçüdədir və onlar iki ayrı rənglə qeyd olunur. Çəkiliş bölməsi və ya 'ayaqqabı' düzbucaqlı ağac parçasına kəsilmiş yarımdairədən ibarət olsa da, işarələr açıq havada olanlara bənzəyir.
    • Oyunçular 2 nəfərdən ibarət komandalarda oynaya bilər, bir oyunçu meydançanın bir ucunda, digəri isə digər ucunda oynayır.
  3. addım 3 kimin başlayacağına qərar verin.
    Kimin başlayacağına qərar verin. Bu, adətən masa qarışdırma lövhəsində olduğu kimi sikkə atma ilə edilir.
  4. addım 4 oyunçuların növbə ilə disklərini meydançada sürüşdürmələrini təmin edin.
    Oyunçuların növbə ilə disklərini meydança boyunca sürüşdürmələrini təmin edin. Bütün disklər yayımlanana qədər davam edin. Oyunçular atış zamanı “centlmen xəttinin” arxasında dayanırlar. Oyun zamanı oyunçular rəqiblərinin disklərini qol zonasından və ya meydançadan kənara vurmağa cəhd edə bilərlər.
    • Xanımın xəttini keçə bilməyən diskləri meydançadan çıxarın.
  5. addım 5 diskləri qiymətləndirin.
    Diskləri qiymətləndirin. Bütün oyunçular disklərini atdıqdan sonra xalları hesablayın. Disklər xal toplama zonasının harasına düşdüklərinə görə xal toplayırlar, yalnız o bal zonasının daxilindədirlər.
    • Hesablama sahəsinin mərkəzi sehrli kvadrat formatında düzülmüş 1-dən 9-a qədər rəqəmlərlə işarələnmiş 9 kvadratdan ibarətdir; 3 rəqəmdən ibarət istənilən sətir 15-ə əlavə olunur. Oyunçulardan ən uzaqda olan yarımdairə diskin içinə enməsi üçün 10 xal toplayır, oyunçulara ən yaxın olan yarımdairə isə diskə eniş üçün 10 xal alır.
  6. addım 6 bir tərəf qalib gələnə qədər meydançanın hər iki ucundan alternativ sürüşmə diskləri.
    Bir tərəf qalib gələnə qədər meydançanın hər iki ucundan alternativ sürüşmə diskləri. Hansı tərəf 50 və ya 100-ə birinci çatsa, o qalib gəlir.

Kürək taxtası oynayır

  1. addım 1 oyun səthini hazırlayın.
    Oyun səthini hazırlayın. Şafflbord uzunluğu 20-30 fut (6-9 m) və eni 3 fut (0,9 m) olan stolun üzərində oynanılır. Hər iki ucunda ucdan 4 düym (10 sm) və 4 fut (1,2 m) məsafədə xal xətləri çəkilir.
  2. addım 2 hər oyunçuya dörd ağırlıqlı metal disk verin.
    Hər oyunçuya dörd ağırlıqlı metal disk verin. Hər bir oyunçunun diskləri digər oyunçuların disklərindən fərqləndirmək üçün müəyyən şəkildə qeyd edilməlidir.
  3. addım 3 kimin başlayacağına qərar verin.
    Kimin başlayacağına qərar verin. İki oyunçu üçün bir sikkə atın. İkidən çox oyunçu varsa, bərabər nəticə ilə başqa bir üsul seçin.
  4. addım 4 oyunu oynamağa başlayın.
    Oyunu oynamağa başlayın. Bütün disklər buraxılana qədər oyunçulara növbə ilə disklərini masanın üzərində sürüşdürmələrini xahiş edin. Disk masadan düşmədən xətlərdən birini keçməlidir.
    • Oyunçu diski stolun üstündən sürüşdürdükdən sonra o, digər oyunçuların hədəfinə çevrilir, onlar həmin diski masadan söküb öz diskləri ilə əvəz edə bilərlər.
  5. addım 5 diskləri qiymətləndirin.
    Diskləri qiymətləndirin. Cədvəlin ən kənarında asılı olan disk 3 xal, uzaq xəttin üstündəki və ya kənarındakı disk 2 xal və yaxın xəttin üstündəki və ya kənarındakı disk 1 xal qazanır. Disklərdən heç biri xətti keçməyibsə, yaxın xəttə ən yaxın olan disk 1 xal qazanır. Xalları oyunçuların əvvəlki xallarına əlavə edin.
  6. addım 6 bir oyunçu qalib gələnə qədər masanın hər iki ucundan alternativ sürüşmə diskləri.
    Bir oyunçu qalib gələnə qədər masanın hər iki ucundan alternativ sürüşmə diskləri. Son döngədə ən çox xal toplayan növbəti döngəyə başlayır. 11 xal toplayan ilk oyunçu qalib gəlir.
    • İkidən çox oyunçu varsa, qalibiyyət balı 11-dən yüksək ola bilər.

İcma sual-cavab

  • Sual
    Qarışıq lövhədə atəş açarkən atıcı hər hansı yerdə dayana bilərmi?
    Xeyr, oyunun qəribə bir şəkildə dəyişdirilmiş versiyasını oynamadığınız halda. Lövhənin əks ucundan hər hansı bir yerə atəş etsəniz, bu, hədəfin sonuna yaxınlaşdığınız üçün sizə üstünlük verəcəkdir.

Video

Məsləhətlər

  • Disk və ya disk və ya şaybalı disk və ya stolüstü şafflebordda çəkərkən, hərəkətlərinizi mümkün qədər hamar saxlayın. Diski baş və şəhadət barmağınız arasında tutun və diski qolunuz və biləyinizlə hədəfinizə doğru irəli sürüşdürün. Çəkilişi istiqamətləndirməyə kömək etmək üçün çəkiliş zamanı orta və üzük barmaqlarınızı diskin arxasına sürüşdürmək istəyə bilərsiniz.