Su Polosu Necə Oynamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Su polosu futbol və basketbolun qarışığı kimi bir oyundur, lakin güləş və ya futbolun fizikiliyi və dözümlülüyü ilə. Bu, dünyanın ən populyar oyunlarından biridir və əslində Olimpiadaya qəbul edilən ilk komanda idman növü idi. Faulların incə nöqtələri və hovuz ölçüləri bir qədər mürəkkəb olsa da, oyunun əsaslarını öyrənmək və tez oynamağa başlamaq asandır.

Addımlar

Əsas Qaydaları Anlamaq

  1. addım 1 qarşı uclarında iki qol olan düzbucaqlı hovuzda oynayın.
    Qarşı tərəfdə iki qol olan düzbucaqlı bir hovuzda oynayın. Su polosu obyekti futbolla eynidir -- qol vurmaq üçün topu rəqib komandanın qapısına qoyun və daha çox qol vuran komanda qalib gəlir. Tənzimləmə oyunlarında qolun hündürlüyü 9 metr (3 fut) və eni 3 metrdir, lakin siz yaxşı şəbəkə yaratmaq üçün ətrafınızda nə varsa istifadə edə bilərsiniz.
    • Heç bir oyunçu hovuzun dibinə toxuna bilməməlidir.
    • Məqsədləriniz yoxdur və təsadüfi oyun oynamaq istəyirsiniz? Bunun əvəzinə zibil qutularını çevirib qapıçı olmadan oynaya bilərsiniz.
    • Tənzimləmə hovuzlarının uzunluğu 25-30 metr (82-98 fut) və eni 17-20 metrdir. Onların dərinliyi təxminən 2 metr (7 fut) olmalıdır.
  2. addım 2 hər birində bir qapıçı olan iki bərabər komandaya bölün.
    Hər birində bir qapıçı olan iki bərabər komandaya bölün. Əsas oyunlarda komandaların hər birində yeddi oyunçu var -- altı hücumçu və bir qapıçı. Bununla belə, rəqabət səviyyənizdən və hovuzun ölçüsündən asılı olaraq, ən vacibi hər komandada bərabər sayda oyunçunun olmasıdır.
    • Kimin hansı komandada olduğunu bilmək üçün oyunçular adətən uyğun su polosu papaqları taxırlar. Qapıçılar adətən №1 qapaq taxırlar və onların qapaqlarında onları meydança oyunçularından ayırmaq üçün zolaq olacaq.
    • Əgər 14-dən çox adam oynayırsınızsa, əvəzedicilərin olması yaxşı fikirdir. Su polosu çox yorucudur.
    • Əgər siz sadəcə əylənmək üçün oynayırsınızsa və tək sayda oyunçunuz varsa, bir oyunçunu 'həmişə təhqir' edə bilərsiniz. Onlar sadəcə olaraq hazırda topa sahib olan komandada oynayırlar.
  3. addım 3 hovuzun mərkəzindəki topa doğru yarışaraq oyuna başlayın.
    Hovuzun mərkəzindəki topa doğru yarışaraq oyuna başlayın. Oyun iki komandanın topu almaq və hücuma başlamaq üçün üzdüyü üzgüçülüklə başlayır. Tənzimləmə oyunlarında maşın və ya hakim topu mərkəzə atır, lakin siz də topu hovuzun ortasına asanlıqla qoyub “get!” deyə bilərsiniz. Topu ilk alan komanda hücumda birinci olur.
  4. addım 4 bir anda yalnız bir əllə topu tutun, ötürün və vurun.
    Topu eyni anda yalnız bir əllə tutun, ötürün və vurun. Hər iki əlin eyni vaxtda istifadəsi fauldur. Bunun yeganə istisnası qolun 5 metrlik sahəsində hər iki əlini istifadə edə bilən qapıçı üçündür. Qapıçı hücuma qoşulmaq üçün irəli üzürsə, onlar da hər dəfə yalnız bir tərəfdən istifadə etməlidirlər.
    • Bu qayda topu uzun müddət tutmağın və ya tutmağın qarşısını almaqdan ibarətdir ki, bu da digər komandanın onu geri qazanmasını qeyri-mümkün edir.
  5. 5-ci addım basketbolda olduğu kimi qol vurmaq üçün 30 saniyəlik vuruş saatını təyin edin.
    Basketbolda olduğu kimi qol vurmaq üçün 30 saniyəlik atış saatı təyin edin. Topu almaq üçün insanları poza bilməyəcəyiniz üçün, bir komanda nəzəri olaraq bir qol vurub, oyunun qalan hissəsində qolunu saxlaya bilər. Buna görə də su polosu bir komanda topu alan kimi başlayan 30 saniyəlik atış saatına malikdir. Əgər komanda 30 saniyə ərzində qol vurmazsa və ya saatı bərpa etməzsə, müdafiə komandası hazırda oturduğu yerdə sərbəst atış üçün topu alır. Atış saatı yalnız aşağıdakı hallarda sıfırlanır:
    • Müdafiə komandası topa dəqiq nəzarət edir.
    • Cinayət xalları.
    • Böyük faul var.
  6. addım 6 oyunçu deyil, topa sahib olmaq üçün güləş.
    Faul etmədən topa sahib olmaq üçün oyunçu üçün deyil, top üçün mübarizə aparın. Su polosu həm suyun üstündə, həm də altında inanılmaz dərəcədə fiziki bir oyundur, lakin demək olar ki, bütün oyunçu-oyunçu təması fauldur. Bununla belə, siz topa sahib olmaq üçün onu oyunçunun əlindən döyə bilərsiniz. Əgər siz topu çölə vursanız və ya oyunçu onu qorumaq üçün iki əldən istifadə edirsə, top sizindir.
    • Top olmadan oyunçulara toxuna və ya onlara mane ola bilməzsiniz.
    • Topu götürməmək üçün onu suyun altında saxlaya bilməzsiniz.
    • Siz topa məhəl qoymadan oyunçunu tuta, təpikləyə və ya itələyə bilməzsiniz.
  7. addım 7 top sizdə olmadıqca hədəfə 2 metrdən (6,6 fut) yaxın getməyin.
    Top sizdə olmasa, qapıya 2 metrdən (6,6 fut) yaxın getməyin. 2 metrlik xətt peşəkar hovuzların kənarlarında qırmızı xətlərlə işarələnir və hücum oyunçuları topu daşımasalar, bu xətti keçə bilməzlər. Əgər siz artıq bu nişanı keçmisinizsə, ötürmə ala bilməzsiniz -- onu keçərkən topa sahib olmalısınız və ya ümumiyyətlə keçə bilməzsiniz.
    • Qapıçı, təbii ki, top olmadan 2 metrlik xətt daxilində ola bilər.
    • Daha az ciddi oyunlar üçün unutmayın ki, 2 metr (6,6 fut) təxminən orta yetkin kişi boyudur. Təsadüfi oyun oynayırsınızsa, məqsəddən bu qədər uzaq durun.
  8. addım 8 buraxılmış zərbələrə sonuncu dəfə kimin toxunmasından asılı olaraq qoldan atış və ya künc atışı ilə yenidən başladın.
    Buraxılmış zərbələrə sonuncu dəfə kimin toxunduğundan asılı olaraq qoldan atış və ya künc atışı ilə yenidən başladın. Bu, futbola bənzəyir, lakin bir tutma ilə - buraxılmış zərbə müdafiəçini yayındıra və yenə də müdafiənin topu ola bilər. Bununla belə, əgər qapıçı topu qapıdan uzaqlaşdırsa və son xəttdən kənara çıxarsa, pozuntu künc zərbəsi alır.
    • Qol Atışı: Hücum qapıçının deyil, müdafiəçinin zərbəsini qaçırarsa və ya onu əks etdirərsə, müdafiə komandaları 2 metrlik xəttin arxasında istənilən yerə sərbəst atış hüququ əldə edir.
    • Künc atışı: Qapıçı topu kənara çevirərsə və ya müdafiəçi bilərəkdən topu öz qapısının arxasına atırsa, hücumçu hovuzun kənarından 2 metrlik xəttdən sərbəst ötürmə alır.
  9. addım 9 bütün top qapı xəttinin üstündən tamamilə keçdikdə qol vurun.
    Bütün top qapı xəttinin üstündən tamamilə keçdikdə qol vur. Bu o deməkdir ki, bütün top hər iki dirəkdən keçir. Qol vurmaq üçün tora arxadan zərbə vurmaq lazım deyil. Əsas oyunlarda bu qol xətti tamamilə ağ qol xətti ilə qeyd olunur.
  10. addım 10 qol vurduqdan sonra oyunu yalnız hər iki komanda öz yarısında olduqdan sonra yenidən başlayın.
    Yalnız hər iki komanda öz yarısında olduqdan sonra oyuna qol vurduqdan sonra yenidən başlayın. Komanda qol vurduqdan sonra oyun yenidən başlamazdan əvvəl hovuzun öz yarısına qayıtmalıdır. Qol vuran qapıçı daha sonra öz qapısından komanda yoldaşına keçərək oyunu yenidən başlada bilər. Bu ilk ötürmə edildikdən sonra atış saatı başlayır.
  11. addım 11 i̇lk ikidən sonra tərəfləri dəyişdirərək dörd ayrı 8 dəqiqəlik dörddəbir oynayın.
    İlk ikidən sonra tərəfləri dəyişdirərək dörd ayrı 8 dəqiqəlik dörddəbir oynayın. Bu, oyunun tənzimləmə uzunluğudur, ona görə də sadəcə əylənmək üçün oynayırsınızsa, onu öz zövqünüzə uyğunlaşdıra bilərsiniz. Ümumiyyətlə, hər rüb arasında 2 dəqiqəlik, ikinci və üçüncü rüblər arasında isə 10 dəqiqəlik fasilə verilir.
    • Gənc yaş qrupları adətən 5-6 dəqiqəlik dörddəbirlər oynayır.
    • Saat əsas qayda pozuntusundan (xaric) və ya qoldan sonra dayanır və yalnız top oyuna qayıtdıqda yenidən başlayır.

Faulları çağırmaq

  1. addım 1 üç faul kateqoriyasını və onların nəticələrini anlayın.
    Faulların üç kateqoriyasını və onların nəticələrini anlayın. Su polosunda pozuntular basketbol və xokkey qaydalarının qarışığıdır və onlar kiçik qayda pozuntularından tutmuş, oyundan daimi kənarlaşdırılmağa səbəb olan 'vəhşilik' faullarına qədər dəyişir. Aşağıda hakimin reaksiyası və siqnalı ilə birlikdə hər bir faul təfərrüatlıdır:
    • Adi Faullar: Hakim bir dəfə fit çalır və komandanın hücum etdiyi istiqamətə işarə edir. Yenidən başlama faulun edildiyi yerdən sərbəst atışdır. İki fit səsi kobudluğa müdafiənin deyil, hücumun səbəb olduğunu göstərir.
    • İstisnalar (Əsas pozuntular): Hakim fiti iki dəfə tez çalır, sonra bir uzun partlayış. Onlar oyunçunun getməli olduğunu göstərmək üçün qollarını fırladırlar və pozan oyunçu 20 saniyə ərzində hovuzun kənarına üzməlidir və oyun sərbəst atışla başlayır.
    • Penalti Faulları: Hakim yuxarıdakı kimi üç dəfə fit çalır, sonra 5 barmağını başının üstünə qaldırır. Fauler meydanı tərk edir və oyun pozulmuş komandanın 5 metrlik xəttində sərbəst vuruşla başlayır.
  2. addım 2 faul yerinə sərbəst atışla adi faulları yenidən başladın.
    Faul yerində sərbəst atışla adi faulları yenidən başladın. Bunlara kiçik faullar da deyilir. Adi qayda pozuntuları hesablanmır və oyunçulara qarşı istifadə edilmir və onlar çağırıldıqdan sonra saat dayanmır. Bunlar su polosu üzrə ən çox rast gəlinən faullardır və bunlara aşağıdakılar daxildir:
    • İki əllə topa toxunmaq
    • Hovuzun dibinə toxunmaq
    • Oğurluğun qarşısını almaq üçün topu suyun altında saxlamaq
    • Topu olmayan oyunçuların hərəkət etməsinə mane olmaq və ya onlara mane olmaq.
    • Atış saatının bitməsinə icazə verin
    • Hovuzdan kənara top atmaq.
  3. addım 3 oyunçuları 20 saniyə oturdurun, onların komandaları kişi ilə aşağı oynayacaq, belə ki, qayda pozuntuları istisna olunur.
    Oyunçuları 20 saniyə oturun, komandaları bir adamı aşağı oynayacaq, qayda pozuntuları istisna olunsun. Bunlara böyük faullar da deyilir və daha ciddi və aqressiv davranışlar üçündür. Çağırıldıqdan sonra, pozan oyunçu dərhal öz skamyasının qarşısında təyin olunmuş zonaya, adətən yarı yol xəttinə üzməlidir. 20 saniyədən və ya qol vurulandan sonra, hansı birinci olarsa, onlar geri üzüb oyuna davam edə bilərlər. İstisna faulları aşağıdakılardır:
    • Top olmadan oyunçuları çəkmək, tutmaq və ya batırmaq.
    • Oyunçunun üzünə su sıçraması
    • İki qolla vuruşun qarşısını almaq
    • Başqa oyunçunu şiddətlə təpikləmək və ya vurmaq.
    • Oyuna və ya hakimə hörmətsizlik (söymək, hovuzdan çıxmaq və yenidən içəri girmək, tüpürmək)
  4. addım 4 hücum xəttində 5 metrlik qayda pozuntuları və ya çox kobud qayda pozuntuları üçün penalti zərbələri verin.
    5 metrlik hücum xətti daxilində və ya çox kobud qayda pozuntuları üçün penalti zərbələri verin. Foul 'ehtimal olunan qol'un qarşısını almaqla yanaşı, 5 metrlik xətt daxilində olmalıdır. Hər hansı bir faul, ehtimal olunan qolu götürərsə, penalti folu ola bilər. Komandanız topu qapıçıya qarşı 5 metrlik xəttdən alır və vuruşdan sonra oyun davam edir.
    • 'Vəhşilik' adlanan çox şiddətli faullar hovuzun harada edildiyindən asılı olmayaraq penalti zərbəsi ilə nəticələnə bilər.
    • Əksər penalti qayda pozuntuları müdafiəçinin arxadan atıcı oyunçuya faul etdiyi zaman çağırılır.
    • Qapıçı zərbə üçün onun qarşısında deyil, tamamilə qapı daxilində olmalıdır.
  5. addım 5 əgər vəhşiliklə ittiham olunarsa, oyunçunu dörd dəqiqə aşağı oynatın.
    Vəhşiliklə ittiham olunarsa, oyunçunu dörd dəqiqə aşağı oynayın. Bunlar təpik vurmaq, vurmaq və ya ifrat dil və ya idmana uyğun olmayan davranış kimi hədsiz və ya şiddətli qayda pozuntuları üçündür. Oyunun qalan hissəsini tərk etməlisiniz və komandanız dörd dəqiqə ərzində bir kişi ilə oynayacaq.
    • Əgər qəddarlıq üçün penalti qaydası pozulursa, qayda pozuntusuna məruz qalan komanda qol vursalar belə, atışdan sonra topu yarım xəttə qaytarır.
    • Qəsdən olaraq təyin olunan tətil ən çox görülən vəhşilik adlanır.
  6. addım 6 əgər istəyirsinizsə, oyunu tərk edin're called for three major fouls.
    Üç əsas faul üçün çağırılsanız, oyunu tərk edin. Əgər sizə qarşı üç istisna çağırışı alsanız, oyunun qalan hissəsi üçün oyundan kənardasınız. Əgər son qayda pozuntusu qəddarlıq hesab edilmirsə, siz ayrıldığınız zaman komandanız sizin yerinizə başqa oyunçunu əvəz edə bilər.
    • Komandanız hələ də 20 saniyəlik istisna ilə oynamalıdır -- bu müddət bitdikdən sonra əvəz edə bilərsiniz.
  7. 7-ci addım referin zəng edə biləcəyini anlayın advantage if it is better to keep playing than take a foul.
    Başa düşmək lazımdır ki, bir hakim kobudluq etməkdənsə, oynamağa davam etmək daha yaxşıdırsa, 'üstünlük' adlandıra bilər. Yenə də bu, futbola bənzəyir. Əgər hakim topu saxlamağın daha yaxşı olduğunu düşünürsə, məsələn, yaxşı ötürmə etdikdən dərhal sonra qayda pozuntusuna məruz qalsanız, faulu etiraf etmək üçün 'üstünlük' deyə bilər, lakin komandanızın hücum sürətini saxlaya bilər.
    • Ümumiyyətlə, həddindən artıq şiddətli və ya təhlükəli faullar üstünlük olsa belə dərhal çağırılır.

Əsas Strategiyaları Anlamaq

  1. addım 1 istifadə edin eggbeater...
    Enerjiyə qənaət edərkən suda qalmaq üçün 'yumurta döyən' zərbəsindən istifadə edin. Tənzimləmə su polosu oyunçularına hovuzun divarından və ya kənarlarından itələməyə icazə verilmir. Bütün müddət ərzində su çəkməlisiniz. Bu, inanılmaz dərəcədə yorucudur, lakin yaxşı oyunçular suda qalmaq üçün dairəvi, daha səmərəli hərəkətlərdən istifadə edirlər:
    • Oturmuş kimi dizlərinizi təxminən 90 dərəcə bükün.
    • Ayaqlarınızı çiyin genişliyindən bir qədər geniş saxlayın.
    • Sağ ayağınızı saat yönünün əksinə çevirin.
    • Sol ayağınızı saat yönünde çevirin.
    • Ayaqlarınızı maye bir şəkildə dəyişmək üçün vaxt verin.
  2. addım 2 hücumunuzu istiqamətləndirmək üçün bir oyunçunu hədəfin qarşısında saxlayın.
    Hücumunuzu istiqamətləndirmək üçün bir oyunçunu qapının qarşısında saxlayın. Onlar mərkəz hücumçusu adlanır və çaşqınlıq yaratmaq və yaxın məsafədən atışlar etmək üçün qoldan təxminən 2 metr (7 fut) kənarda otururlar. Topu mərkəzə çevirəndə məqsədiniz sürətlə dönüb zərbə endirməkdir.
    • Mərkəzlər fiziki oyunun əsas hissəsini götürür və ən yaxşı dözümlülük və gücə malik olmalıdırlar.
    • Mərkəzlərə bəzi məşqçilər tərəfindən 'Deşik dəstləri' də deyilir.
  3. addım 3 i̇ki oyunçunu qanad kimi 2 metrlik xəttə, qapının hər iki tərəfinə qoyun.
    Qapağın hər iki tərəfində 2 metrlik xəttə Qanad kimi iki oyunçu qoyun. Hücumda qapının önündə üç oyunçudan ibarət bir xətt olmalıdır -- iki qanad yanlarda və bir mərkəz hücumçusu ortada. Qanadın məqsədi uzaq məsafədən atışlar etmək, eləcə də vuruş üçün yer yaratmaq üçün mərkəzlə irəli və geri ötürmə etməkdir.
    • Qanadların sürətli, dəqiq və uzaq məsafədən zərbələri olmalıdır.
    • Divarları itələmək üçün istifadə edə bilməyəcəyinizi unutmayın. Bir qanad kimi divardan bir neçə metr aralı olmalısınız.
  4. addım 4 i̇kinizi yerləşdirin flats on the 5-meter line, between the wings and center.
    İki 'Mənzilinizi' 5 metrlik xəttə, qanadlar və mərkəz arasında qoyun. Flats əla ötürməçilər və uzaq məsafədən atıcıdır. Onlar müdafiəçiləri çəkmək üçün hədəfə doğru üzürlər ki, bu da inşallah mərkəz forvardının azad olması üçün yer açır. Top təklifə çevrildikdə müdafiəyə geri yarışmalıdırlar.
    • Mənzillər çox sürətli, çox hərəkətli üzgüçülərdir.
  5. addım 5 bir oyunçunu hamının arxasında, yarım xəttin yaxınlığında və hovuzun mərkəzində saxlayın.
    Bir oyunçunu hamının arxasında, yarım xəttin yaxınlığında və hovuzun mərkəzində saxlayın. Bu sizin 'Nöqtə' oyunçunuzdur. Onlar müdafiəyə ilk qayıdanlar və komandanın əsas ötürməçiləridir, bütün hücumu görür və qururlar. Nadir hallarda vururlar, əvəzində ən yaxşı, ən təhlükəli ötürmələr axtarırlar.
  6. addım 6 müdafiəni çaşdırmaq üçün qanadlarınızı, nöqtənizi və yastılarınızı hərəkətdə saxlayın.
    Müdafiəni çaşdırmaq üçün qanadlarınızı, nöqtənizi və mənzillərinizi hərəkətdə saxlayın. Perimetr oyunçularınızın hərəkəti (mərkəzdən başqa hamı) zərbələri açır və yaxşı müdafiəni pozur. Buraya mövqelərin dəyişdirilməsi, hədəfə doğru çırpılması və ya hovuzun ətrafında fırlanması daxil ola bilər.
    • Mərkəz hücumçusu hərəkət edə bilər, lakin ümumiyyətlə, əks vuruşlar və ya qəfil atış fürsətləri halında qapı qarşısında əsas yeri açıq saxlamaq üçün bunlar lazımdır.
  7. addım 7 müdafiədə hücum quruluşunu çevirin.
    Müdafiədə hücum quruluşunu çevirin. Siz sadəcə olaraq müdafiədə formanızı hovuzdan aşağı sürüşdürürsünüz. Nöqtə rəqib mərkəzin hücumçusunu, mərkəz hücumçusu isə nöqtəni qoruyur. Sənin qanadların onların mənzillərini, sənin mənzillərin qanadlarını örtəcək. Ümumiyyətlə, ya kişidən kişiyə, ya da zona müdafiəsini oynayacaqsınız:
    • Man to Man Defense: Hər bir oyunçu hara getməsindən asılı olmayaraq hovuzun ətrafında öz matçını izləyir.
    • Zona Müdafiəsi: Hər bir oyunçu öz mövqeyində qalır, digər komanda mövqelərini dəyişdikcə müdafiə nişanları alır.
    • Rəqib komandanın çox yaxşı bir mərkəz hücumçusu varsa, bu mövqe bəzən ikili komanda olur və hücum nöqtəsi oyunçusunu tək buraxır.

İcma sual-cavab

  • Sual
    Şəkillərdə çimərlik paltarında üzgüçü qızların su polosu oynaması əks olunub. Düşünürdüm ki, su polosu oğlanlar üçündür. Qızlar su polosu oynamaq üçün kifayət qədər güclü və yaxşı üzgüçülərdirmi?
    Bəli, qızlar su polosu oynayacaq qədər güclüdürlər. Su polosu oynamaq üçün onların super heyrətamiz üzgüçülər olmasına ehtiyac yoxdur. Nə qədər ki, üzməyi bilirlər, oynaya bilərlər. Həqiqətən insanın boyu, ölçüsü və ya gücü önəmli deyil. Oyunda bütün oyunçular rol oynayır.

Video

Məsləhətlər

  • Yuxarıya doğru güclü zərbə tez-tez sürətli bir vuruş üçün lazım olan yer və güc yaradır.
  • Hücumda topu hərəkət etdirməyin ən yaxşı və sürətli yolu ötürmədir. Unutmayın ki, atış üçün cəmi 30 saniyəniz var.

Xəbərdarlıqlar

  • Bu oyun çox yorucudur. Nəfəs almaqda və ya suyun üstündə qalmaqda çətinlik çəkirsinizsə, dərhal hovuzdan çıxın və istirahət edin.