hovuzda cızıqlar: qaydanı pozuntuları və onlardan necə qorunması

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Bilyardlarda bir cızma, replika topu ilə əlaqəli bir oyuna aiddir. Adətən, cızıqlar bir oyunçu təsadüfən replika topunu cib aldıqda və ya qeyri-qanuni bir topu vuranda baş verir, ancaq orada digər az məlum cızıqlar var. Orada cızıqlar haqqında çox sayda yanlış təsəvvürlər var, ehtimal ki, çox fərqli bir hovuz formatı və hər bir tənzimləmə təşkilatının öz qaydalarına sahibdir (baxmayaraq ki, hər qaydalar əsasən eynidır). Bu yazıda bu və daha çoxunu əhatə edəcəyik.

Addım

Hovuzdakı müxtəlif cızıqlar hansılardır?

  1. addım 1 cue topu cibində gedir
    Cue topu topa vurursan və cibinə düşsəniz, cibinə düşürsə, həmişə bir cızıqdır. Cue topunun əvvəlcə nə vurduğu və ya heç bir şeyə zərbə vurursa, bunun fərqi yoxdur. Bu, cibin cibinə girdiyi cib sıfırının bir nümunəsidir.
    • Cue topunun masada qaldığı cızıq olan masa cızıqları da var.
  2. addım 2 cue topu qanunsuz bir obyekt topu vurur
    Cue topu qeyri-qanuni bir obyekt topu vurur Bir obyekt topu, Cue topu kənarındakı masadakı hər hansı bir topa aiddir. Cue topunu vurursan və vurduğu ilk obyekt topu qanuni hədəf deyilsə, bir cızıqdır. Bu, masa sıfırının ən çox yayılmış növüdür.
    • 8 topda: Qanunsuz obyekt topları hələ də masada qalan toplarınız varsa, dəstiniz və ya 8 top olan toplar daxildir. Məsələn, zolaqlar olsanız, əvvəlcə bir zolaq vurmalısınız. Cue topu vurmadan əvvəl 8 topu və ya möhkəm bir vuruşa vurmaq, bir qanuni obyekt topu bir cızıqla nəticələnir.
    • 9 topda: masada ən aşağı nömrəli top olmayan hər hansı bir top qanunsuz bir obyekt topudur. Məsələn, 3 top ən aşağı olan ən aşağı topdursa və əvvəlcə 5 topu vurursan, bu, bir cızıqdır.
  3. addım 3 cue ball deyil't hit a ball
    Cue topu bir top vurmağın qeyri-qanuni bir top vurmur. Cue topuna vurursan və relslərdən başqa bir şey vurmur, bu cızıqdır.
    • Cue topunun nə qədər relsləri vurmasının əhəmiyyəti yoxdur. Topu çırpın, relsləri 14 dəfə vurun və bir qanuni obyekt topu vurmasanız hələ də bir cızıqdır.
  4. addım 4 cue ball masanı tərk edir
    Cue topu süfrəni süfrəni tərk edirsə, süfrəni bitirirsə, komik vurduğunuz üçün bir top atlamağa və uğursuz oldu və ya dəmir yolundan uçdu, bu cızıqdan çıxdı. Qeyd edək ki, top havada atlanırsa, bir dəmir yolundakı torpaqlar, ancaq masanın üstünə yuvarlanırsa, cızıq deyil. Bu qanuni bir vuruşdur.
    • Qeyd: Masanı tərk edən obyekt topları aşağı qalır. Onları hər hansı bir cibinə qoya bilərsiniz. Cibli toplar kimi sayılmırlar, buna görə də 9 top oynayırsınızsa, 1 topu vurursunuz və masanı tərk edir, vurmağa davam etmirsiniz.
  5. addım 5 siz cue topuna toxun, hərəkət et və ya manipulyasiya edirsən
    Təsadüfən replika topuna qarşı fırçaladığınız, çubuğunuzla vurun və ya ucunuzla yumşaq bir şəkildə toxunun, sıfırla toxunun, sıfırla toxunun. Cue topu bir cızıqdan sonra topunuz olmadıqda və ya onu replika ilə vurmağınıza görə qanuni olaraq hərəkət edə bilməz.
    • Əksər liqalarda, təsadüfən bir obyekt topuna toxunmaq bir cızıqla nəticələnmir. Professional oyunda, əldən cızıq bir topdur.
    • Dəyişiklik: Təsadüfi oyunlarda və bəzi həvəskar oyunda, təsadüfən replika topu bir cızıq deyil. Sadəcə oyma topunu geri atın və oyuna davam edirsiniz.
  6. addım 6 cue topunu iki dəfə vurdun
    Bir oyunçu eyni vuruşda iki dəfə vurduğu zaman iki dəfə cüt vuruşu iki dəfə vurdunuz. Bu, tez-tez replika topu və obyekt topu bir oyunçunun atışması bir-birinə çox yaxın olduqda olur (2 düym (5.1 sm) və ya belə). Cue topunun necə hərəkət etdiyinə və səsləndikdə səslənməyə diqqət yetirmədən aşkar etmək çox çətindir, buna görə bir oyunçu yaxın bir top vuranda əlavə diqqət yetirin.
    • Cüt hit ilə baş verən bir neçə vuruşla, replika topu vurdu, replika topu obyekt topu vurur və replika ucu izləmə zamanı ikinci dəfə obyekt topu vurur. Bunun yavaş hərəkətdə necə baş verdiyini bir fenomenal nümayişini tapa bilərsiniz. bura.
    • Yaxşı bir litmus testi burada replika topu necə hərəkət edir. Bir oyunçu replika topuna çox yaxın olan bir obyekt topu istiqamətində vurursa və hər iki top eyni sürətdə bir şəkildə uzaqlaşır, demək olar ki, həmişə ikiqat vuruşdur. Bir replika topu, eyni sürət itirmədən vurulmadan vurduğu bir obyekt topu ilə eyni sürətdə fiziki olaraq hərəkət edə bilməz, buna görə də eyni sürətlə hərəkət edərsə, böyük bir qırmızı bayraqdır.
    • Ümumiyyətlə cüt vuruşu da eşidə bilərsiniz. Cue çubuğundan və incə bir 'klink' səsli bir şeyin daha qalınlığını və incə bir 'Clink' səsinə, iki qalın səs eşidən və bir və ya iki dərsi səsləri eşidəcəksiniz.
  7. addım 7 heç bir şey bir dəmir, ilk əlaqədən sonra bir cibə girmir və ya cibinə girmir
    Heç bir şey bir ləkə vurmur və ya ilk əlaqədən sonra bir cibə girmir, yəqin ki, oyundakı ən qaranlıq scratch və həvəskarlar arasında bir bar masası üzərində bir mübahisə etmək ehtimalı var. Bir replika topu bir replika topu vurursa, bir qanun topu və ya topu vurur və ya qanuni olaraq gedir. Budur, bunun göründüyünün bir parçalanması:
    • Bir oyunçu 8 topda zolaqlar təyin olunur. 13 topu ilk dəfə vururlar, qanuni əlaqə qururlar, çünki 13 zolaqdır.
    • Cue topu bu 13 topu vurduqdan sonra, əgər və yalnız olduqda, qanuni bir hitdir:
      • Cue topu bir dəmir yolu vurmaq üçün davam edir.
      • 13 top bir dəmir yolu vurmağa davam edir.
      • 13 top cibinə girir.
      • Ya replika topu və ya 13 top bir dəmir yolu vuran və ya içəri girən başqa bir obyekt topu vurur.
    • Cue topu 13 topa dəysə və heç bir şey girmirsə və ya bir dəmir yolu vurmursa, bir cızıqdır.
  • Cue topu bir dəmir yolu vurmaq üçün davam edir.
  • 13 top bir dəmir yolu vurmağa davam edir.
  • 13 top cibinə girir.
  • Ya replika topu və ya 13 top bir dəmir yolu vuran və ya içəri girən başqa bir obyekt topu vurur.

Cızıqların nəticələri

  1. 8 və 9 topda 1-ci addım, bir cızıq əlində topla nəticələnir.
    8 və 9 topda, bir cızıq əlində topla nəticələnir. 'Əlindəki top' rəqabət və həvəskar hovuzda ümumi bir ifadədir. Bu o deməkdir ki, rəqib oyunçu topu masada istədikləri yerə qoya bilər. Cazibədar olan oyunçu masanı tərk edir və rəqibləri replika topu toplaya və istədikləri yerə qoya bilərlər.
    • Bu böyük bir şeydir. Əl-ələ bir oyunçuya bir yerə top topunu hər yerdə qoymağa imkan verir, yəni ən çətin toplarını cib edə bilər, asanlıqla tükənməyə (bütün topları düzəldəcək) və ya a üçün asan bir müdafiə vuruşu oynaya bilər Daha sonra daha yaxşı növbə.
  2. addım 2 cibli 8 top üzərində cib cızıqları oyun itkisi ilə nəticələnir.
    Cibli 8 top üzərində cib cızıqları oyun itkisi ilə nəticələndi. 8 topda, dəstinizdə bütün topları (bütün zolaqlar və ya bütün bərkidlər) halına gətirsəniz, 8 topa keçin. 8 topu batırsan, həm də Cib topu topu və ya replika topu masanı tərk edir, oyunu itirirsən.
    • Populyar variasiya: APA, Tap və BCA kimi ən populyar həvəskar liqalarda, 8 topunuzda olduğunuz zaman Cue topu cibini cib oyunu oyun itkisidir.
  3. bir cibli 9 top nəticədə 3 cibli cızır çatdırıldı.
    Cibli 9 topda cibdəki 9 top nəticəsində cib cızıqları. 9 topda, 1-8 topu düzəltsəniz və sonra 9 topu batırsan və ya 9 topu döymək üçün davam edən masadakı ən aşağı mövcud topu vurursan, qazanarsan. Bununla birlikdə, 9 topu qanuni olaraq cib toplayırsınızsa və sonra COTE topu bir cibdən çıxır və ya süfrəni tərk edirsə, 9 top cibdən çıxarıldı və baş nöqtədə masaya yerləşdirildi. Digər oyunçu daha sonra topu əlində alır.
    • 9 top masanın üstündəki son topdursa, bu baş verdikdə, rəqib oyunçu hələ də replika topu hər yerdə qoymağa başlayır. Bu demək olar ki, həmişə oyun itkisinə səbəb olur.
  4. bir sıfırlı bir cibdəki 4-cü pilləli toplar cibində.
    Bir cızıq qalma cibində cibli toplar. 9 topun oyunlarında 9 topun yeganə istisna olmaqla, bir cızma prosesində cibində olan hər hansı bir top cibində qalır. Heç vaxt obyekt toplarını və ya 8 topu masanın üstünə qoymursunuz.

Çizilmədən necə qorunmaq olar

  1. addım 1 cue topunun hara gedəcəyini müəyyən etmək üçün tangent xəttindən istifadə edin.
    Cue topunun hara gedəcəyini təyin etmək üçün tangent xəttindən istifadə edin. Tangent xətti, Cue topunun bir obyekt topu vurduğu təmas nöqtəsində meydana gələn xəyali perpendikulyar xəttə aiddir. Mərkəzdəki replika topu vurursan və topa hər hansı bir ip qoymasan, replika topu həmişə bu tangent xətti boyunca səyahət edəcəkdir. Cue topunu bir cibinə sürməməyə kömək etmək üçün bu universal qayda istifadə edin.
    • Bunu təsəvvür etmək üçün baş nöqtəsinə bir obyekt topu və başlıq mərkəzindəki replika topu qoyun. İndi, ancaq baş nöqtənin üstündəki obyekt topunun arxasında ikinci bir obyekt topu, onu batırmaq üçün ilk obyekt topunu vurmalı olduğunuz dəqiq nöqtədə. Bu iki obyekt topu arasında replikinizi saxlayın. Cue topunuzun harada səyahət edəcəyi yer budur!
  2. addım 2, açıq cızılmaların qarşısını almaq üçün heç-heçə və ya vuruşunuzu izləyin.
    Aydın cızıqların qarşısını almaq üçün çəkmə və ya vuruşunuzu izləyin. Cue topunun alt yarısını vurursan, topa vurursan, bu da obyekt topu vurduqdan sonra replika topunun arxaya bükülməsinə səbəb olacaq. Cue topunun üst hissəsini vurursan, topu izləyəcək və replika topu vurduqdan sonra irəliləməyinizə səbəb olacaqsınız. Tangent xətti replika topu birbaşa cibinə işarə edərkən cızıqlamamaq üçün çəkin və ya izləyin.
    • Beləliklə, sıfırlayacağınız bilirsinizsə, daha qısa tərəfdən cibini əldən vermək və ya daha uzun tərəfdən cibini əldən vermək üçün replika topunu izləmək üçün replika topuna çəkin.
    • Topun sol və ya sağ tərəfinə vurursan, topu ingilis dilində paylaşırsan. İngilis dili bir topun yoluna tangent xəttinə təsir etmir. Yalnız İngilis 'tutduqları' bir dəmir yolu vurduqdan sonra replika topunun necə hərəkət etdiyinə təsir göstərir.
  3. addım 3 cib topu cibinə yaxın olduqda cibini aldat.
    Obyekt topu cibinə yaxın olduqda cibini aldat. Obyekt topu cibdən kənarda olanda insanlar tez-tez cızılırlar. Topu vurdular və replika topu ona uyğundur. Bunun qarşısını almaq üçün cibini aldatmağa çalışın. Bunu etmək üçün, obyekt topunu dərhal vurmaq əvəzinə cibinə 30 dərəcə bucaqda vurun. Bu yolla, obyekt topu cibin yan tərəfinə vuracaq və replika topu bir dəmir yolu vuracaq.
    • Cibi aldatmaq mümkündür, çünki ciblər toplardan daha böyükdür. Bu o deməkdir ki, topu uğurla cibləmək üçün cibin mərkəzinə vurmaq lazım deyil.
  4. addım 4 cue topunu ağlabatan bir sürətə vurun.
    Cue topunu ağlabatan bir sürətə vurun. Bir çox yeni oyunçu topu lazım olduğundan daha sərt vurdu. Bu, bir vakuumda pis deyil, amma daha sərt görüntülər, bir az daha yumşaq bir şəkildə vursanız, daha çox hərəkət etmək üçün daha uzaq səyahət etmək üçün daha çox səyahət etmək deməkdir. Bu, toplu topun bir şey vurduğu və bir cibə vurulduğu ehtimalı artırır. Cue topunu itirməyə davam etsəniz, yavaş vurmağa çalışın.
    • Hələ vuruşda yaxşı bir hərəkət etmək üçün topu nə qədər yavaşlaya biləcəyinizə təəccüblənəcəksiniz. Cue topu baş nöqtəsində yerə qoyun və masanın digər ucunda bir cib qarşısında bir obyekt topu qoyun. Sonra topu batırmaq üçün yavaş-yavaş vurmağa çalışın. Cue-ni nə qədər yavaş vura biləcəyinizə və hələ də topu batıra biləcəyinizə diqqət yetirin!

Cızıqlar haqqında ümumi yanlış fikirlər

  1. addım 1 cue topunu sıfırdan sonra masanın müəyyən bir hissəsinə qoymalısınız.
    Cue topunu sıfırdan sonra masanın müəyyən bir hissəsinə qoymalısınız. APA-nın 8 top liqasında və ya bir cibdəki peşəkar oyunda bir sıfırdan bir sıfırın yeganə istisnaları ilə və bir cibdəki bütün cızıqlar, heç vaxt replika topu heç bir xəttin arxasına qoymursan. Bəzi bar oyunçular deyəcəklər ki, cızıqlar başlıq arxasından (qırdığınız masanın altındakı üfüqi xətt) və ya cızıqın əks tərəfindən vurulmalıdır.
    • Amerika Poolsplayers Assosiasiyası (APA) və Amerika Birləşmiş Ştatları Professional PoolSlayers Assosiasiyası (UPA) oyunçuların başlıq arxasından cızılmasını tələb edir, ancaq bir oyunçu fasilədə cızırsa.
  2. addım 2 3 bank qayda, cızmadan heç bir top vurmamağa imkan verir.
    3 bank qayda, cızmadan heç bir top vurmamağa imkan verir. 3 bank, 3 rels və ya 3 divar qayda, oyunçuların daha yaxşı bilmədiyi barlarda tez-tez tətbiq olunan uydurma bir qaydadir. Bu belə gedir: əgər replika topu vurursan və 3 fərqli rels vurursan, əks halda heç bir şeyə toxunmur, bu, cızıq deyil. Bunun doğru olduğu hovuz formatları yoxdur.
    • Həmişə bir hüquqi obyekt topu vurmalı və sonra bu topu cibinə və ya bunun üçün bir rels vurmaq üçün bir şeyə sahib olmalısınız.
  3. addım 3 8 topu müəyyən bir cib və ya müəyyən bir şəkildə batırmaq lazımdır.
    8 topu müəyyən bir cib və ya müəyyən bir şəkildə batırmaq lazımdır. Bir çox təsadüfi bar oyunçusunun 8 topu cibinə cibinə icazə verildiyi barədə qaydaları var. Ən populyar variasiya 'son obyekt topunuzu batdığınızın eyni cibində 8 topu cib etməlisiniz.' Bu, '8 topu banka məcbur etmək məcburiyyətindəsiniz.' Bu tələblərin heç biri hər hansı bir bilyard birliyi və ya turnir direktoru tərəfindən istifadə olunur. Bu, və digər oyunçu təsadüfən bunun üçün təsadüfən razı olmadıqca bunun heç biri doğrudur. Buna baxmayaraq rəsmi bir qayda deyil.
    • Cibinə zəng edib topu qanuni şəkildə düzəltdiyiniz müddətdə 8 topu cib edə bilərsiniz.
  4. addım 4 bir vuruş nəticələrini bir cızıqla çağıra bilmədi.
    Bir vuruş nəticələrini bir cızıqla çağıra bilməməsi. 8 topda, atışlarınıza zəng vurduğunuz zaman çəkilişlərinizə zəng etməyiniz gözlənilir ki, bu da küncdə 12-ni 'və ya' tərəfində ',' məsələn ' Bir oyunçu vuruşu çağıra bilmirsə, heç vaxt cızıq deyil. Bəzi oyunçular bunun bir cızıq olduğunu və bir qaydanı olmasına baxmayaraq, rəqib oyunçu əlində top almır.
    • Sadəcə FYI, peşəkar bir turnirdə oynamadığınız təqdirdə 9 topda heç bir çəkiliş çağırmağınız lazım deyil. Bir 'slop' oyunu kimi tanınan şeydir.
  5. 5 addım edə bilərsiniz
    Atlamaq üçün replika topu 'çölə' edə bilərsiniz. Cue topunun alt hissəsində atış və hissə və top arasındakı çubuğu sürüşdürərək masanın topdansatış topu atmaq qanunsuzdur. Atlanmaq üçün yeganə qanuni yol, replika topunun yuxarı hissəsini aşağıya doğru bir açı ilə vurmaqdır.
    • Cue topunu ələ keçirmək həmişə əl sıyıqda bir topdur.

Bir cib hovuzunda unikal cızıq qaydaları

  1. Bir cibin obyekti, masanın altındakı təyin olunmuş cibinizdə 8 top cibinə ilk oyunçu olmaqdır. Cibinə ilk əlaqə və replika topu cəlb edən cızma haqqında normal qaydalar tətbiq olunur, lakin bir neçə unikal element var:
    • Əlində top yoxdur. Top həmişə masa cızıqları üçün olduğu yerdə oynayır və cib cızıqları üçün başlıqın arxasında hər yerdə oynayır.
    • Bir oyunçu cızıldıqda, 'bir topa borclu olan' oyunçu 'bir topu borcludur və hesablarından 1 xal toplayır.
    • Bir oyunçu bir topa borclu olarsa, növbəti dəfə o oyunçu qanuni olaraq topu cibdən çıxarır və alt nöqtədə şaquli dəmir yolu ilə işləyərək baş nöqtəsinə mümkün qədər yaxın yerləşdirirlər. Bu topa heç bir xal qazandırırlar, lakin çəkilişlərə davam edirlər.
    • Atış oyunçularının sonunda başsöndürən toplar həmişə baş nöqtəsi üzərində yerləşdirilir.

Düz hovuzda unikal cızıq qaydaları (14.1)

  1. Düz hovuzun obyekti (AKA 14.1), əvvəlcədən müəyyən edilmiş topların (adətən 50 və ya 100) batıran ilk oyunçu olmalıdır. Bir top masanın üstündə qaldıqda, qalan toplar boş və oyunu ilə yenidən rack edilmişdir. Bir cibə girən və ilk əlaqə tətbiq edildikdən sonra bir dəmir yolu vurmamaqla bağlı bütün standart qaydalar. Bununla birlikdə, düz hovuzda cızmaq üçün bir neçə xüsusi qaydalar var:
    • Əlində top yoxdur. Cədvəl cızıqları həmişə replika topun olduğu yerdə oynayır və cib cızıqları həmişə başlıq arxasında oynayır.
    • Bir oyunçu ilk dəfə cızdıqda, hesablarından 1 xal itirirlər.
    • Bir oyunçu bir sıra iki dəfə cızırsa, hesablarından 2 xal itirirlər.
    • Bir oyunçu ardıcıl olaraq üç dəfə cızırsa, əlavə 15 xal itirirlər. Rəqibləri indi topları tərk etmək və vurmaq və ya bütün 15 topu yenidən düzəltməyə davam edərək və ya üç dəfə qıran oyunçunu ayıran oyunçuya məcbur etmək seçiminə malikdir.

Açar Takeaways

  1. addım 1 çizilmədən qaçınmaq hovuzda qalib gəlmək üçün vacibdir.
    Cızıqların qarşısını almaq hovuzda qalib gəlmək üçün vacibdir. Oyundan və ya formatdan asılı olmayaraq, bir cızma, yaxşı vura bilən birini oynayırsınızsa, bir cızma fəlakətli ola bilər. Rəqibinizə istədikləri hər hansı bir topa vurmaq imkanı verir, bu da geridə qaldığınız və ya itirdiyiniz ehtimalı artırır. Topu masanın üstünə saxlamaq və masa cızıqlarının qarşısını almaq istəsəniz vacibdir.
    • Bir hüquqi vuruşu qaçırsan, rəqibiniz çox vaxt onlara yaxşı bir vuruşa sahib olmayacaq. Hərçənd onlara top versəniz, həmişə yaxşı bir vuruşa sahib olacaqlar.
  2. addım 2 cue cibini cibini və səhv topu vuran ən çox yayılmış cızıqlardır.
    Cue cibini və səhv topu vuraraq ən çox yayılmış cızıqlardır. Qarşılaşmaların böyük əksəriyyətində (lehte olmadıqda), kimsə bir anda cızmaq çox ehtimal olunur. Cədvəl o qədər də böyük deyil və replika topunu itirmək və təsadüfi bir cibinə sıçrayış etmək asandır. Eyni zamanda, replika topu tələyə düşmək və kiminsə bir topa təpikləməyi və qaçırmağı tələb etmək, prosesdə səhv obyekt topu vurmağı tələb edir.
    • Bir vuruş, hədəfinizi sınamaq və vurmaq üçün bir qanunsuz topu vurmalı olduğunuz bir vuruşa aiddir, buna görə də onu sıçramaq üçün əvvəlcə bir dəmir yoluna vurursunuz.
  3. addım 3, cızılmadığınız ehtimalı minimuma endirmək üçün vurduğunuz yolu dəyişdirin.
    Scratch etdiyiniz ehtimalı minimuma endirmək üçün vurduğunuz yolu dəyişdirin. Cue topunun hər vuruşdan əvvəl alacağına dair yola baxmaq üçün tangent xətti haqqında bildiklərinizi götürün. Cue topunun təhlükə altında ola biləcəyindən şübhələnirsinizsə, əlaqə qurduqdan sonra götürəcəyiniz yolu tənzimləmək üçün replika topunun altına və ya yuxarı hissəsini vurun.
    • Özünüzü CUE topunu izləməyi itirirsinizsə, yəqin ki, çox sərt vurduğunuz böyük bir işarədir! Yavaşladı. Topa getmək lazım olduğu yerə çatmaq üçün bu qədər suyu lazım deyil.

Ekspert Q & A

Göstəriş