4x100 rele necə işlətmək olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

400 metrlik röleyi də adlandırılan 4 x 100 röley, dörd qaçışçı olan bir sprint relayidir. Hər bir idmançı növbəti qaçışçıya bir dəyənəkdən imtina etməzdən əvvəl təxminən 100 metr məsafədə işləyir. 4 x 100 röleyini işlətmədən əvvəl, sizin və komanda yoldaşlarınızın sprint qaçması ilə təcrübəli olduğundan əmin olun və dəyənək mübadiləsini tətbiq etmisiniz. Bu, komandanızın sifarişinə qərar verməyə və mümkün olan ən yaxşı yarışınızı təmin etməyinizə kömək edəcəkdir!

Addım

Runner sifarişini seçmək

  1. addım 1 əvvəlcə ən yaxşı başlanğıcınızı qoyun.
    Əvvəlcə ən yaxşı başlanğıcınızı qoyun. İdeal birinci qaçışçı partlayıcı uçuşa malikdir və heç vaxt saxta başlanğıc üçün diskvalifikasiya olunmur. Bu mövqe də oval yolun əyilmə ətrafında sürətlə çalışmaq tələb olunur.
  2. addım 2 i̇kinci qaçışçı seçin.
    İkinci idmançı seçin. İkinci idmançı, ikinci matçın həm alaraq, həm də keçməsini əhatə etdiyi üçün dəyənək işləmə bacarıqlarını mükəmməlləşdirməlidir. Bu düz bir ayağındır, buna görə əyilmələr / əyrilərdə həqiqətən yaxşı olmayan sürətli bir sprinter üçün yaxşı bir yerdir.
    • Bu, digər üçdən daha sürətli olsalar, ən sürətli qaçışçı üçün əla bir yerdir. Ən sürətli qaçışınızın Baton Handoffs-da də böyükdürsə, bu xüsusilə doğrudur.
  3. addım 3 üçüncü ayağa yaxşı bir əyilmiş qaçışçı seçin.
    Üçüncü ayaq üçün yaxşı bir əyilmə idmançı seçin. Ümumiyyətlə, daha qısa qaçışçılar boyun əyriləri ətrafında ən yaxşısıdır, çünki onlar hündür qaçışçılardan daha sürətli sürətlənə bilərlər. Bu mövqe də yaxşı Baton əlləmə bacarıqlarından və təzyiq altında rəqabət qabiliyyətindən faydalanır.
    • Unortodoks olsa da, əyilmələri də yaxşı olarsa, ən sürətli qaçışınızı burada qoymaq ağıllı ola bilər. Bu ayağında 200 m bir mütəxəssis yaxşı edə bilər.
  4. addım 4 həvəsli bir bitirmə ilə bitirin.
    Həvəsli bir bitirməklə bitir. Bir çox komanda ən sürətli qaçışçısını sonuncu yerə qoyur, bəlkə də şöhrət tələb edə bilər! Əslində psixologiya xam sürətdən daha vacib ola bilər. Digər komandaların arxasında dördüncü ayağa başlasalar, bu qaçışçı ruhdan düşə bilməz. Yarış təzyiqinin sonuna qədər inkişaf edən bir rəqib seçin.
    • İki ən sürətli qaçışınız digər ikisindən daha sürətli olarsa, ikinci və dördüncü yerə qoyun. Bu, qaçdıqları məsafəni maksimum dərəcədə artırmağa imkan verir.
    • Yüksək rəqabət səviyyəsində, inkişaf etmiş bitirmə üsulları olan bir idmançı seçin. Buraya 'qaldırma', yüngül yer kontaktı və sürətli diz lifti ilə işləyən bir forma və ağciyər, göğsünü diqqətlə vaxtlaşdırılmış bir yerə düşür, beləliklə göğsün sona çatır.
  5. addım 5 hamar təhvillər üçün tənzimləyin.
    Hamar əllər üçün tənzimləyin. Bir idmançı ardıcıl dəyənək təhvil verə bilmədiyi təqdirdə yuxarıda planlaşdırdığınız bütün planlaşdırma ayrı olacaq. Mövqeləri yekunlaşdırmadan əvvəl bu problemləri nəzərdən keçirin və praktikada problemlər yaranarsa, yenidən düzəltməkdən çəkinməyin:
    • Ölçü fərqləri: Bir qaçışçı digərindən daha hündürdürsə, dəyənəkləri hamar bir şəkildə mübadilə etməkdə çətinlik çəkə bilərlər. Onları boşaltın, buna görə bir dəyirmi mübadilə etmək məcburiyyətində deyillər.
    • Bir cüt idmançı, temperamental səbəblərə görə birlikdə yaxşı tətbiq etmirsə və məşqçi bu problemi həll edə bilmirsə, yenidən düzəldilməsini düşünün ki, bir-birinizi bir yerdə saxlamırlar.
    • Bir idmançı, keçid zamanı xüsusilə kasıb olarsa, dördüncü yerləşdirməyi düşünün. Bir idmançı qəbul etməkdə zəifdirsə, əvvəlcə onları qoymağı düşünün.

Reley tətbiq etmək

  1. addım 1 baton mübadiləsi metodunu seçin.
    Baton mübadiləsi metodunu seçin. Batonun ümumiyyətlə üç üsulu var: upsweep, aşağı süpürgə və təkan ötürməsi var. Hər üçü sınayın və komanda yoldaşlarınızın hansılara üstünlük verdiyini gör.
    • Upsweep: Gedən qaçışçı, Hip səviyyəsində, xurma aşağı və baş barmağında bir v şəkli meydana gətirmək üçün uzanmışdır. Gələn idmançı, baş barmaq və barmaqlar arasında dəyənanı yuxarıya doğru endirir.
    • Downsweep: Upsweep-ə bənzəyir, ancaq gedən qaçışçı əli ovucu və dəyənəkləri aşağıya doğru hərəkətdə alır.
    • Push Pass: Gedən qaçışçı qollarını arxalarından yuxarı, xurma yan və baş barmağı ilə işarə edir. Gələn idmançı, dəyənək şaquli olaraq tutur və xurma içərisinə itələyir.
  2. addım 2 zolağın düzgün tərəfində qalın.
    Zolağın düzgün tərəfində qalın. Hamısı yaxşı olarsa, relay irqi, zolaq boyunca heç bir yöndəmsiz qıvrım və ya idmançının sol əlindən sağa keçməməklə hamar bir sıra köçürmələr seriyasıdır. Bütün dörd qaçışçı avtomatik tapana qədər bu nümunəni tətbiq edin:
    • Birinci qaçışçı çarpayı sağ əlində tutur və zolağın daxili kənarında işləyir.
    • İkinci idmançı, sol əlində dəyənək tutur və kənarda qalır.
    • Üçüncü idmançı, sağ əlində dəyənək tutur və içərisində qalır.
    • Dördüncü idmançı, sol əlində dəyənək tutur və kənarda alır.
  3. addım 3, dəyənamın harada rədd olacağına qərar verin.
    Batonu harada yönləndirəcəyinizə qərar verin. Hər bir Baton əlverişlənməsi 20 metrlik bir dəyişiklik zonasında, iki sarı işarələr arasında baş verməlidir. Gedən qaçışçı dəyişdirmə zonasından 10 metrə qədər davam etməyə başlaya bilər, ancaq zonada yalnız dəyənəyi ala bilər. Sürət və hamar təhvil verilən bir mübadilə mövqeyi tapmaq üçün taktika və səhvlərdən istifadə edin.
    • İdeal olaraq, Batonu zonanın sonundan təxminən 5 metr məsafədə dəyişə bilərsiniz. Bu, qəbul edilməzdən əvvəl sürətlənməyə gedən qaçışçıya daha çox vaxt verir.
    • İdmançılar tez bir əli ilə problem yaşardılarsa və ya gözləyərkən əsəbi və yavaşlayırlarsa, Balonun zonanın ortasından keçərək birja mübadiləsi etsələr.
    • Bir idmançı digərlərindən xeyli daha sürətli olarsa, Balanı 100 metrdən çox olan zonada daha əvvəl ala bilərlər.
  4. addım 4 batonu buraxdıqdan sonra qaçmağa davam edin.
    Batonu buraxdıqdan sonra qaçmağa davam edin. Relay yarışında böyük bir səhv, dəyənəyi sərbəst buraxmadan əvvəl yavaşlamaqdır. Bunun qarşısını almaq üçün ən yaxşı yol 'zonadan keçmək' vərdişini yaratmaqdır. Növbəti ayağın təxminən yarısına qədər tam bir sprint edin. Hər iki idmançı özlərini yaxşı (zolağın əks tərəfində) mövqedə göstərsəydi, gələn qaçış, bir toqquşmadan qorxmadan arxadan qaçmağı bacarmalıdır.
  5. addım 5 sürət qazma işləri edin.
    Speed Matcs edin. 4x100 sürət haqqında. Yarışa hazırlaşmaq üçün, təpə sprintləri, intihar və sprinting kimi təlimlər çeviklik və sürət üzərində işləməyə gəlir. Hill Sprints sürətlənmənin yaxşılaşdırılması üçün xüsusilə yaxşıdır.
  6. addım 6 bütün yarış tətbiq edin.
    Bütün yarış tətbiq edin. Yolda görüşmək və ya hadisədə olmaq üçün yarışın ilk dəfə çalışmasını istəmirsiniz. Tədbiri ən azı bir neçə dəfə, tam sürətlə işləyin. Cəhdlərin hər birinin hər birinin vaxtında işləyən bir məşqçi və ya dostunuz var. Ayrıca, dostunuzun və ya məşqçinizin hər bir idmançıya baxın və ola biləcək hər hansı bir tənqid təklif edin.

İrqi qaçır

  1. addım 1 hər qaçışçılığı yerləşdirin.
    Hər qaçışçılığı yerləşdirin. İstiləşmələr etdikdən sonra hər bir idmançıın mövqeyində olduğundan əmin olun. İlk qaçışçı başlanğıc bloklarda yerləşdirilməlidir, dəyənəkini sağ əlində tutur.
    • İkinci idmançı ilk mübadilə zonasından 10 metr sürətlənmə zonasında yerləşdirilməlidir. Hər bir mübadilə zonası əksər yollarda böyük, ümumiyyətlə qırmızı, üçbucaqlar tərəfindən qeyd olunur. İkinci idmançı yerləşdirilməli olduğu sürətlənmə zonasını qeyd edən kiçik üçbucaq olmalıdır.
    • Üçüncü qaçışçı mübadilə zonasından əvvəl ikinci sürətlənmə zonasında olmalıdır və dördüncü idmançı son sürətlənmə zonasında olmalıdır.
  2. addım 2 fitdən başlayın.
    Fitdən başlayın. Whistle partladıldıqdan sonra ilk qaçışçı sprintinqə başlamalıdır. Yolda əyilmək və sürətlə sürətləndiklərinə əmin olun. Birinci Mübadilə Zonasına 100 metrdən bir qədər çox işləyəcəklər.
    • Qaçışçı, qolun içərisində, sol tərəfdən, dəyənəkdən növbəti idmançıın sol əlinə keçə bilməsi üçün, qaçışçısının içərisinə qaçdığına əmin olun.
  3. addım 3 i̇lk baton birjası edin.
    İlk dəyənək mübadiləsi edin. Birinci qaçış, sağ əlində dəyənək ilə mübadilə zonasına yaxınlaşacaq. İkinci idmançı başının başına çevrilməli, gələn idmançıya baxmalıdır. Gələn idmançı, gedən qaçışçıdan təxminən 7 metr məsafədə olanda, gedən qaçış başlarını geri çevirib əlləri ilə qaçmağa başlamalıdır. İlk qaçışçı, dəyənəkəni ilk qaçışçı onu sağ əlində tutsa, dəyənəkəni sol əlində alacaq ikinci idmançıya təhvil verəcəkdir.
    • Baton mübadiləsi mübadilə zonasında baş verəndən əmin olun, çünki komandanız zonadan əvvəl və ya sonra baş verərsə, arfadan qəbul ediləcəkdir.
  4. addım 4 i̇kinci baton birjası edin.
    İkinci Baton Birjası edin. İkinci qaçışçı başqa 100 metr məsafədə yolun düz ayağı olacaq. Zolaqlarının sağ tərəfində işlədiklərinə əmin olun. Bu vaxt, üçüncü idmançı, ikinci idmançı birja zonasına yaxınlaşdıqdan sonra qaçmağa başlayacaq. İkinci qaçışçı dəsti sol əlindən üçüncü idmançıın sağ əlinə keçirəcəkdir.
    • Yenə də, Baton Birjasının birja zonasında baş verdiyinə əmin olun.
  5. addım 5 son mübadilə edin.
    Son mübadilə edin. Üçüncü qaçış, sağ əlindəki dəyənək çubuğundakı əyilmə ətrafında gəzəcək. Son birja zonasına yaxınlaşdıqda, dördüncü qaçışçı əlləri ilə qaçmağa başlayacaq və gələn qaçış, birjanın mübadilə zonasında mübadilə baş verdiyinə əmin olmaq üçün gələn qaçış dəsti sol əlinə qoyacaq.
  6. addım 6 yarışı bitirin.
    Yarışı bitirin. Dördüncü qaçış, sol əlindəki dəyənək ilə, yarışın bitirmək üçün birja zonasından başqa 100 metr məsafəni qət edəcək. Dördüncü qaçışçı finiş xəttindən əvvəl yavaşlamadığından əmin olun və bunun əvəzinə xətti keçdiklərinə qədər, dəyənək hələ də əlindədir.

Ekspert Q & A

  • Sual etmək
    Əvvəlcədən necə hazırlaşmalıyam?
    İşləmək üçün ən vacib işlərdən biri keçiddir. Batondan uğurla keçməməyiniz üçün nə qədər sürətli və səmərəli olduğunuzun fərqi yoxdur. Keçid üzrə komanda yoldaşlarınızla işləmək vacibdir.
  • Sual etmək
    İki yavaş idmançı və iki çox sürətli idmançı varsa, onları necə yerləşdirib sürətli vaxt almalıyam?
    Sürətli, yavaş, yavaş, sürətli. Bu naxış ümumiyyətlə yavaş üzvlərin aparıcı saxlamağa təşviq edə bilər.
  • Sual etmək
    Sürətimi necə artıra bilərəm?
    Düz ayaqlı işləməmək əvəzinə ayaqlarınızın toplarına qaçın. Qollarınızı vurun və burnuna / göz / qulaq hündürlüyünə qədər gətirin.

Göstəriş

  • Birinci və ya dördüncü qaçışçı olsanız da, dəyənəyi almağı və keçməyi öyrənənlər sonradan qapıların kilidini aça bilərlər. Rəqabət səviyyəsinə daha yüksək səviyyəyə keçsəniz, 'lövbərlər' (dördüncü ayaq idmançıları) bir komandaya başa vura bilərsiniz və heç kimin keçdiyini öyrətməyinizi kəşf edə bilərsiniz.
  • Başlanğıc vəziyyətində olduğunuz zaman gələn idmançıya qayıdın. Qaçmağa başladıqdan sonra geri baxmayın. Əlinizi arxada qoyun və sizə dəyənək almaq üçün komanda yoldaşınıza etibar edin.
  • Komandanın səssiz əl işləri ilə bağlı problem varsa, bu müddət ərzində özünüzü istiqamətləndirmək üçün şifahi istəklərdən ('əl!') İstifadə edin. Ayrıca, sürətlənməyiniz və ya yavaşlamağınız üçün qabaqcadan xəbər verən şifahi istəkləri də tətbiq edə bilərsiniz.

Xəbərdarlıq

  • Birja zonalarının içərisində birjaları düzəltdiyinizə və ya diskvalifikasiyalarınızdan əmin olun.