releyi yolda necə işlətmək olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Komanda yoldaşınızın küncdə qaçdığını görürsən ... Bu belədir. Komandanızın reley qazanmasına və yəqin ki, bunu necə tətbiq edəcəyinizi öyrənməyinizə kömək etmək üçün yola düşməyə hazırlaşırsınız, kömək edə biləcək bir neçə taktika var.

Addım

  1. addım 1 yarış günü əvvəl, relay komandası ilə məşq edin.1Boore Race Günü, Relay komandası ilə məşq edin. Əl-əl ilə təcrübə edin və mütəmadi olaraq birlikdə işləyin. Yolda olan hər hansı bir hadisədən daha çox, rele komandaları komanda işi və camaraderie hissindən faydalanacaqlar.
  2. addım 2 kimin olduğunu anlayın's running during each part of the relay.2 Röleyin hər hissəsi dövründə kimin işlədiyi sahə. Məşqçiniz, ehtimal ki, hər birinizi hər halda bir hissəsinə təyin edəcək, ancaq yarışdan əvvəl bir müddət əvvəl baş verəndən əmin olun ki, yarış vaxtına yaxın olduqda hissənizə diqqət yetirin.
  3. addım 3 i̇stiləşmə və uzanırsan't already.3-ü yox və uzanırsan.
  4. addım 4 röley ayağınıza başlayacağınız yolun hissəsinə gedin.4Go-ı reley ayağına başlayacağınız yolun hissəsinə.
  5. addım 5 röleyməyə başlasanız, sadəcə istirahət edin və silahın yola getməsini gözləyin.5F releyməyə başlamısınız, sadəcə istirahət edin və silahın yola getməsini gözləyin. Başqa bir ayağı işləsəniz, gözləyin, ancaq boş və rahat olun.
  6. 6-cı addım gələndə ...6Sizi təhvil vermək üçün vaxt gəldikdə, əgər siz onu əlinizdə olan birisinizsə, qolunuzu uzanan və xurma ilə bədəninizə 90 dərəcə bir açı ilə qoyun. Yaxınlaşan qaçışçıya baxın və yaxınlaşdıqca qaçmağa başlayın. Qoy yaxınlaşan qaçışçı dəyənək və barmağınız arasındakı dəyənanı əlinizə qaldırmasına icazə verin. Batonu tutun və yaxınlaşan qaçışçı əlindən çəkin. Bütün qaçışçıların dəyənəkləri içəri girəcəkləri əvvəlcədən razılaşarsa, bütün qaçışlar ən yaxşısıdır. Məsələn, bütün qaçışçılar sağ əlində dəyənəklə qaçırsa və bütün qəbul edən idmançılar onu sol əli ilə alırlar. Rösənlər, sonra reley ayağını işlədikləri üçün dəyənəkləri sol əlindən sağa köçürürlər. Bu nöqtədə çox möhkəm tutma.
  7. addım 7 əgər ...7It, dəyənəyi alırsınız, əl-ələ vermədən əvvəl, əl-ələ vermədən əvvəl bir az qaçmağa başlayın və əldə etdiyiniz zaman baxın. Qolunuzu barmaqlarınızla uzanan və ovucunuzla yaxınlaşan qaçışçıya doğru uzanmış ol. Əlinizdə hiss etdikdə, möhkəm tutun və yola salın. Qısa bir məsafədədirsə, əl-söndürmə zamanı geri baxa bilməyəcəksiniz. Əl-bağlar sprint rölelerində, bir saniyənin fraksiyalarının qalib gələcəyi və ya bir yarışda qalib gələcəyi və ya itkisi olduğu üçün xüsusilə vacibdir və 'kor əllər' təcrübəsiz çox çətin ola bilər, buna görə nə etdiyinizi bildiyinizə əmin olun!
  8. addım 8 əl-ələ alan şəxs komanda yoldaşının onu apardığı əlin əlinin əksinə dəyənəni götürməlidir.8 Əl-ələ verən şəxs, komanda yoldaşlarının onu apardığı əlin əksinə olan dəyənamı əlində almalıdır. Başqa sözlə, komanda yoldaşınız onu sağ əlində aparırsa, onu solunuzda götürməlisiniz və sonra bu əlinizdə aparmağı üstün tutursanız, sağınıza keçməlisiniz. Sağ əl-sola və ya soldan soldan sol əl-söndürmə, gələn komanda yoldaşınız tərəfindən ayaq biləklərinizi almağa səbəb ola bilər.
  9. addım 9 hadisəni bilin.9Kişi hadisəni 9Know. Nə qədər sürətlə qaçdığınız relaydan asılıdır. Məsafənin 1600 metrlik ayağını işlədirsinizsə, bir tempi saxlamaq istəyərsiniz, amma sprint medleyinin 200 metrlik ayağında olsanız, geri çəkilməyin!
  10. addım 10 ...10
  11. 11 addım 11 hər şey kimi görünəndə digər komanda mütləq qazanmağa davam edir, özünüzü itələməyə davam edir.11Bu kimi göründüyü kimi, digər komanda mütləq qazanmağa, özünüzü itələməyə davam edir. Heç vaxt biletin diskvalifikasiya olunduğunu və ya dəyməsini ala biləcəyini bilmirsən. Və daha yaxşı bir vaxt keçirməyə kömək edəcəkdir.

İcma Q & A

  • Batondan keçdikdən sonra qaçmağı dayandırıram? Sprinters heç vaxt yalnız dayanmamalıdır. Çox tez dayandırsanız, özünüzə xəsarət ala bilərsiniz. Zibilinizdə qalın və tam bir dayanacağa gəlməzdən əvvəl yavaşlayın. Məsafəni relay üçün, dəyənəkdən keçdikdən sonra yavaşlayın və maneələr və digər idmançılardan təmiz olduğunuz zaman yoldan çıxın.
  • Batonu növbəti şəxsə ötürmək məcburiyyətində qalmadan əvvəl bir sualınız var? Mübadilə sahəsi ('dəyişdirmə qutusu') hər zolaqda qeyd olunur. Adətən 20 metr uzunluğundadır.
  • Sualtı mən son qaçışçıyam, finiş xəttindən qaçıram və ya gələndə dayanıram? Finiş xəttindən keçməyə davam edin, sonra düşməməsi üçün sürətinizi yavaş-yavaş azaldın.

Göstəriş

  • Relay komandamız mümkün qədər qüsursuz bir yerdə işləməlidir. Komanda üzvləri arasında hər hansı bir fikir ayrılığı varsa, onu həll edin. Komandanın bir komanda olması lazımdır.
  • Unutma: Əgər onu atsan, onu götürə bilən təksən. Başqası bunu götürsə və sən onu atan sən idin, imtahandan imtina edirsən.
  • Baton başqa bir zolağa yuvarlanırsa, komandanız diskvalifikasiya ediləcəkdir.

Xəbərdarlıq

  • Komandanızın itirdiyi təqdirdə relaydan sonra çox məyus ola bilərsiniz və ya həqiqətən pis bir vaxt qazanırsınız. Xakis etməyin, növbəti dəfə motivasiya olaraq istifadə edin!
  • Təcrübə ilə röleyi necə edəcəyinizi öyrənin. Sadəcə bu məqaləni oxumaq sizə releyi mənimsəməyə imkan verməyəcəkdir. Yalnız orada çıxın və qaçın!
  • Bir röleyi bitirdikdən sonra dəyənəkinizi aşağı atarsanız, siz və komanda yoldaşlarınız dərhal diskvalifikasiya olunacaq.

Lazım olan şeylər

  • Sünbüllər və ya yaxşı işləyən ayaqqabılar.
  • Qətiyyət
  • Bir rele komandası!