Mart dəlilik mötərizəsi necə qol vurmaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Mart Madness kollec basketbolu pərəstişkarları üçün maraqlı bir vaxtdır. Bəzi insanlar oyunların hər turunun qaliblərini proqnozlaşdırdıqları turnir mötərizəsini dolduraraq hərəkətə davam edirlər. Turnirin sonunda ən düzgün proqnozu olan oyunçu qalibdir. Mart dəlilik mötərizəsi ilə qiymət nisbətən sadədir, amma mötərizənizi düzgün doldurmağınızı və hansı komandaların ən yaxşı qazanma şansları haqqında hesablanmış təxmini etmələrini tələb edir.

Addım

Mötərizənizi doldurur

  1. addım 1 seçilən qol sisteminizi seçin.
    Seçdiyiniz qol sistemini seçin. Mart dəlilik mötərizəsi toplamaq üçün müxtəlif yollar var. Ən çox yayılmış metod, ilk turda, 2-ci turda 4-ü, 4-də dördüncü, 8-də isə, altıncı və sonuncu dövrdə 32-ci ildə 4-də, 32-də isə 32-ci yerdədir. Bununla birlikdə, hər dəyirmi daha da bərabərləşdirmək üçün 1-2-3-4-5-6 kimi bir nöqtə sxemi ilə də gedə bilərsiniz.
    • ESPN 10-20-40-80-80-30-320 qol sistemindən istifadə edərək Mart Dəlilik Mötərizələri. Bununla birlikdə, bu, hər nöqtə dəyəri 10 ilə vurulduğu üçün bu, bu, 1-2-4-8-16-32 sistemdən fərqli deyil.
    • Bir çox sadələşdirilmiş ofis hovuzları hər düzgün proqnoz üçün bir nöqtəni mükafatlandırır, yəni turnirin sonunda ən doğru tahminləri olan oyunçu ən çox qazanır.
  2. addım 2, iştirak edən komandaların hər biri üçün toxum nömrələrini axtarın.
    İştirak edən komandaların hər biri üçün toxum nömrələrini axtarın. Bir komandanın toxum nömrəsini bilmək, mötərizənizdəki yerləşdirilməsinin turnirdə planlaşdırılan uyğunluqlarına uyğun olduğunu təsdiqləmək üçün vacibdir. NCAA veb saytında komanda toxumlarının tam siyahısını tapa bilərsiniz.
    • 'Toxumlar' hər komandanın müvafiq bölgəsinə düşdüyünü göstərən mahiyyətcə reytinqdir. Hər bölmənin 16 komandası var və onlar 1-dən 16-dək əkinlər.
    • Toxum nömrələri hər mövsümü dəyişir, buna görə baxdığınız siyahının aktual olduğundan əmin olun.
  3. addım 3 i̇lk turda iştirak edən komandaların adlarını daxil edin.
    İlk turda iştirak edən komandaların adlarını daxil edin. Boş mötərizəsinə baxdığınız zaman, səhifənin hər iki tərəfində 32 nömrəli xətti işlədiyini görəcəksiniz. Bu nömrələr bölgədəki bir komandanın toxum nömrəsinə uyğundur. Toxum nömrəsinə uyğun olan xəttdə hər bir NCAA komandasının adını yazın.
    • Turnirdə hansı komandaların irəliləməyinizi təxmin etmək üçün bu toxum cütləşmələrindən istifadə edəcəksiniz.
    • Oyunların ilk turunda yüksək toxum az toxumlara qarşı oynayır. Hər bir bölgədəki # 1 toxum # 16 toxum oynayacaq, # 2 toxumu # 15 toxum oynayacaq, # 3 # 14 oynayacaq və s.
  4. addım 4 hər oyun üçün bir qalib proqnozlaşdırın.
    Hər oyun üçün bir qalib proqnozlaşdırın. 64 komandanın siyahısına enib hər bir cütləşmədən ilk tur oyunlarını qazanacağına qərar verin. Seçiminizi etdikdən sonra, mötərizədə növbəti sətirdə proqnozlaşdırılan qalibin adını yazın. Oradan, turnirin sonrakı turlarında hər oyun üçün bir qalib seçməyə davam edəcəksiniz.
    • Fəaliyyətin ilk turu üçün, ikinci tura keçmək üçün ən yaxşı şansınız olduğunu düşündüyünüz 32 komandanın proqnozlaşdıracağını təxmin edəcəksiniz. İkinci turda bu 32 qalibdən 16-u seçəcəksən və s.
    • Adətən ilk cüt turlarda təhlükəsiz proqnozlar etmək üçün yaxşı bir fikir, mümkün qədər yüksək paylar ilə mümkün qədər çox xalla bitməyinizi təmin etmək üçün yaxşı bir fikirdir. A # 16 Toxum, məsələn, # 1 toxumunu məğlub etmək, buna görə # 1 toxumunu seçmək sizə ən yaxşı bal toplamaq şansı verəcəkdir.

Hesab

  1. addım 1, mötərizənizdəki hər oyunun qalibini qeyd edin.
    Mötərizədə hər oyunun qalibi qeyd edin. Bunun ən sadə yolu düzgün proqnozları çevirmək və ya səhv olanları keçməkdir. Hər oyundan sonra bunu etməlisiniz, buna görə yürüş dəlilik oyun cədvəli ilə ayaqlaşmaq və mötərizənizi mütəmadi olaraq yeniləməkdən əmin olun.
    • Turnir oyunun 6 turunda açılır. Hər turdan sonra, əvvəlki turdan komandaların sayı yalnız iki komanda qalana qədər davam edəcək.
    • Ayrıca, qazanan komandaların adlarını bir baxışda daha görünən etmək üçün vurğulaya bilərsiniz.
  2. addım 2 düzgün proqnozlar üçün özünüzə xal verin.
    Düzgün proqnozlar üçün özünüzə xal verin. Birinci tur qalib gəlmək üçün 1 xal toplamaq sistemindən istifadə edərsə, mötərizənizin ikinci turu sütununda dolaşdığınız hər komanda üçün 1 xal alacaqsınız. Üçüncü tura, 3 və ya 4 üçün üçüncü turunuz üçün 3 və ya 4 üçün 2 xal qazanacaqsınız (istifadə etdiyiniz dəqiq sistemdən asılı olaraq) və son tura çatana qədər.
    • Dairəvi komanda adının yanındakı mötərizədə hər düzgün proqnoz üçün aldığınız xalların sayını qoyun və ya ayrı bir kağız vərəqində onlara yazın.
    • Turnirin altıncı və son dövrü, qol sistemlərinin əksəriyyətinin əksəriyyətində ən çox xal toplamağa dəyər, 10-4-8-16-32 sxemi olan 32 bal qazanmaq mümkündür (hər bir fərdi dəyirmi üçün maksimum nömrə)) yalnız son oyunun nəticəsini düzgün təxmin edərək.
  3. addım 3 son hesabınızı əldə etmək üçün hər düzgün seçim üçün xallarınızı əlavə edin.
    Son hesabınızı əldə etmək üçün hər düzgün seçim üçün xallarınızı əlavə edin. 1-2-4-8-16-32 qol sistemi standartından istifadə edərək, mümkün olan 192 baldan mötərizənizi vuracaqsınız. Turnirin sonunda ən çox xal olan oyunçu hovuzlarını qazanır.
    • Müxtəlif qol sistemlərinə görə hər turda mövcud olan xalların ümumi sayını hesablamaq üçün, qalib komandaların sayına görə bu tur üçün nöqtə sxemini çoxaldır.
    • Məsələn, 1-2-3-5-6 sistemində, hesabınız, hesabınız ümumi nöqtədən, 1-1-1-1-1-ci illərdə isə 63-dən kənarda qalacaqdır.
  4. addım 4 hovuzunuzun qalibini müəyyənləşdirin.
    Hovuzunuzun qalibini müəyyənləşdirin. Son hesabınızı bitirdikdən sonra, ən doğru proqnozları kimin olduğunu görməyə qarşı oynadığınız insanlarla müqayisə edin. Təsadüfi bir ofis hovuzunda oynayırsınızsa, oyunçuların mötərizələrini nəzərdən keçirmək və qalib elan etmək vəzifəsi ümumiyyətlə qərəzsiz üçüncü tərəfə təyin ediləcəkdir.
    • Rəsmi hovuzlar, tez-tez aldatmaq imkanının qarşısını almaq üçün yerində onlayn qol sistemləri bağladılar. Bu hovuzlarda sadəcə mötərizənizi dolduracaqsınız, proqnozlarınızı düzəldin və moderatorların qalan hissəsinə qayğı göstərməsinə icazə verin.
    • Mart dəlilikinin hərəkətini izləmək üçün rəsmi hovuza girmək lazım deyil. Bir çox oyunçu öz mötərizələrini tək və ya yalnız əyləncəli bir qrup dostu ilə doldurmağı sevir.

Mötərizəni vurduğunuzu çimmək

  1. addım 1 digər qol sistemlərini sınayın.
    Digər qol sistemlərini sınayın. 1-2-4-16-32, 1-2-3-4-5-6, 1-1-1-1-1-1 və Mart Madness Mötərizəni vurmaq üçün istifadə olunan ən çox yayılmış nöqtə sxemləridir, lakin Onlar tək deyillər. Ayrıca, 1-2-3-4-6-10, 2-3-5-8-13-21 və 2-3-5-7-10-50 kimi hovuzlarda çalışan sistemləri də tapa bilərsiniz.
    • Dostlarınızla işlədiyiniz bir hovuz üçün öz xüsusi qol sisteminizi də edə bilərsiniz.
    • Fərqli sistemlər turnirin müxtəlif mərhələləri üçün müxtəlif sayda xal təqdim edir. Bu o deməkdir ki, bəzi sistemlər oyunçuları erkən turlarda düzəltmə proqnozları üçün daha çox, bəziləri isə son bir neçə oyuna daha çox vurğulayırlar.
  2. addım 2 şansınızı yaxşılaşdırmaq üçün oyun tərzinizə əsaslanan hovuzları daxil edin.
    Şansınızı yaxşılaşdırmaq üçün oyun tərzinizə əsaslanan hovuzları daxil edin. Statistik ehtimala əsaslanan qalibləri seçməyə meylləsən, daha çox çəkisi olan hovuzlara yapışan hər düzgün proqnoz üçün xal toplamağa imkan verəcəkdir. Bir şanslı bir guesser, digər tərəfdən, son turun digərlərindən daha dəyərli olduğu bir sistemdən istifadə edən bir hovuzda daha yaxşı tarana bilərsiniz.
    • İştirak etdiyiniz hovuzların daha seçici olması ilə, müəyyənləşdirən amili öz bacarıq və ya şansa yönəldə bilərsiniz.
  3. addım 3 hovuzunuzu daha maraqlı etmək üçün bonus xal və ya çarpan istifadə edin.
    Hovuzunuzu daha maraqlı etmək üçün bonus xal və ya çarpanlardan istifadə edin. Narahat bir insanı düzgün proqnozlaşdıran oyunçulara iki dəfə çox sayda mükafat verərək payları artıraraq. Alternativ olaraq, qalib komandanın toxum nömrəsi ilə dəyirmi üçün nöqtə dəyərini vuraraq alt paltarında bir şans əldə etmək üçün oyunçuları mükafatlandıra bilərsiniz.
    • Bir toxum çarpan ilə, ilk turda düzgün bir # 1 toxum seçimi yalnız 1 xal qazanacaq, # 16 seçmə hüququ alarkən 16 xal qazanacaqsınız.
    • Bonus xal və ya çarpanlar əlavə etmək qərarına gəlsəniz, sabit qol sistemləri olan daha böyük hovuzlarda iştirak edə bilməyəcəksiniz.

Ekspert Q & A

  • Sual etmək
    Mart dəlilik mötərizəsi necə təşkil olunur?
    Reytinqə əsaslanır. 4 bölgə var və hər bölgə üçün 16 komanda var, sıralarına görə toxum. Sonra, bu reytinqlərə görə uyğunlaşdılar, buna görə # 1 # 16, mötərizə # 2 pyes # 15, # 3 # 14 oynayır və s. Sonra bu matçların qalibləri bir çempion olana qədər bir-birlərini oynayırlar.

Göstəriş

  • Boş Mart Madness Mötərizədə çap olunmağa və doldurulmağa hazır olan martın dəlilikləri tapa bilərsiniz.
  • Heç bir qol sistemi digərindən daha yaxşı deyil. Davam etdiyiniz sistem, hovuzunuzda işlər görməyə razı olduğunuz barədə əsasən asılı olacaq.
  • 2011-ci ildən etibarən Turnirə 4 'Play-in' oyunu əlavə edən mart dəlilikində iştirak edən 68 komanda var. Bununla birlikdə, oyunçuların əksəriyyətinin bu oyunları mötərizələrində daxil etmir, 64 başlanğıc komandası qərar verməyincə gözləmək əvəzinə əlçatandır.

Lazım olan şeylər

  • Çap edilə bilən yürüş dəlilik mötərizəsi
  • Qələm və ya qələm
  • Kalkulyator
  • Mart dəlilik nəticələri
  • Highlighter (isteğe bağlı)