Bowling-də necə hesabı necə saxlamaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Əksər bowling xiyabanları avtomatik olaraq oyununuzu avtomatik olaraq vurur, ancaq boulinq necə başa düşüləcəyiniz oyuna dəyərli fikir verir və elektron qol olmadıqda lazımlıdır. Sizi kart kartı planı ilə tanış etməklə başlayacağıq. Sonra, tətillər, ehtiyatlar və açıq çərçivələr də daxil olmaqla, hər növbədə, hər növbəni necə vurmağı və digər oyunçulara qarşı necə dayandığınızı görmək üçün son hesabınızı necə qiymətləndirəcəyinizi göstərəcəyik.

Bilməli olduğunuz şeylər

  • Növbəti rulonunuzu döydüyünüz sancaqların sayına 10 bal əlavə edərək ehtiyat vurun.
  • Növbəti 2 rulonunuzu döydüyünüz sancaqların sayına 10 bal əlavə edərək tətil vurun.
  • Dönüşünüzdəki bütün sancaqları yıxmasanız ('Açıq çərçivə' adlanır), bu dönüş üçün hesabınız sadəcə çökdüyünüz sancaqların ümumi sayıdır.
  • Bütün 12 zərbəni vurdunuzsa, indi 300 xalla təltif olunursan ('mükəmməl bir oyun' adlanır)

Addım

Bir kart kartı doldurmaq

  1. addım 1, kart kartı sxemi ilə tanış olun.
    Scorecard layout ilə tanış olun. Skor kartının soldakı boş sütundakı oyunçuların adlarını yazın. 1-10, hər biri bir növbəni və ya 'çərçivə' işarəsi olan digər sütunlar. Hər bir oyunçu adətən qab-qacaq bir çərçivədə iki dəfə. Bu qablar hər çərçivənin yuxarı sağındakı 2 kiçik qutu ilə təmsil olunur. Uzaq sağ sütun oyunun sonunda son hesabınız üçündür.

    Qeyd: Bəzi skor kartları yalnız ikinci qabı təmsil edən hər çərçivənin yuxarı sağındakı bir qutu təsvir edir və bu halda qutunun solundakı boş yer ilk qabı təmsil edir.

  2. addım 2 kiçik qutularda hər rulonu yıxdığınız sancaqların sayını yazın.
    Kiçik qutularda hər bir rulondan yıxılaraq sancaqların sayını yazın. Hər bir oyunçu, hər növbədə hər növbədə iki dəfə bir qabağa düşürsə, ilk rulonları ilə bütün sancaqları üstələməsin (bu halda yalnız bir dəfə çanaq). İlk rulonunuzun üstünə vurduğunuz sancaqların sayını bu dönüşün çərçivəsinin yuxarısındakı kiçik, sol əlindəki qutuya yazın. Sonra, sağ qutuda ikinci rulonunuzu döydüyünüz sancaqların sayını qeyd edin.
    • Məsələn, ilk qabınızda 2 sancaq üzərində döysəniz, yuxarı sol qutuda '2' rəqəmini yazın. İkinci qabınızda, daha 4-dən çoxunu döysəniz, sağ qutuda '4' yazın.
    • Yalnız bu dönüş etdiyiniz sancaqların ümumi sayı deyil, sağ əl qutusunda ikinci rulonda neçə sancaq vurduğunuzdan əmin olun.
    • Hər bir oyunçu hər oyunda maksimum 21 dəfə qabartacaq.
  3. addım 3 yazin
    Tətil göstərmək üçün kiçik sağ qutuda 'X' yazın. Tətil boulinqi, növbənizin ilk rulonunda bütün 10 sancaqları yıxdığınız deməkdir. ScoreCard çərçivəsinin yuxarı sağındakı kiçik qutu adətən növbənizin ikinci rulonu üçün qorunur, ümumiyyətlə, ümumi səliqəli üçün hər halda bu sağ qutuda tətillər qeyd edirik.
    • Bir tətil qabartarsan, növbəniz bitdi və bu çərçivəni ikinci dəfə bükməyin.
  4. addım 4 ehtiyat göstərmək üçün kiçik sağ qutuda irəli sürüşmə yazın.
    Ehtiyat göstərmək üçün kiçik sağ qutuda irəli çizgi yazın. Bowling Ehtiyat, ilk qabınızdakı bütün sancaqları döymədiyiniz deməkdir, ancaq qalanları ikinci qabınızda almısınız. Ehtiyat yazmaq üçün əvvəlcə çərçivənin sol qutusundakı ilk rulonunuzda neçə sancaq vurduğunuzu yazın. Sonra sağ əl qutusunda irəli sürüşmə (alt sol və yuxarı sağ küncləri) çəkin.
    • Məsələn, ilk rulonda və ikinci rulonda 7 sancaqlardakı 3 sancaqları yıxarsanız, sol əl qutusunda '3' yazın və sağ qutuda irəli sürüşmə yazın.
  5. addım 5 bir qaydanı yazaraq bir markalı qeyd edin
    Bir 'F.' yazaraq bir qaydanı qeyd edin. Bu dönüş üçün ilk rulonunuzdakı ilk rulonunuzda murdar xəttin (zolağın başlanğıcının başlanğıcındakı xətt) addımlayırsınızsa, sol əl qutusuna 'F' qoyun. Bu dönüş üçün ikinci rulonunuzdakı pis xəttin qarşısına çıxırsınızsa, kart kartı çərçivəsinin kiçik sağ qutusunun içərisində 'f' qoyun. Bu qab üçün heç bir xalla nəticələnir.
    • İlk rulonunuzu pozursanız, yenə də ikinci bir rulona icazə verdiniz.
  6. addım 6 sancaqları qaçırsan, kiçik qutuda bir tire yaz.
    Sancaqları əldən verdiyiniz təqdirdə kiçik qutuda bir tire yazın. Topunuz tıxacda gedirsə və ya sancaqları əldən verdiyiniz təqdirdə, üfüqi bir tire (-) ilə əldən gəlin. Məsələn, topunuz ilk qabınızdakı tıxacda getdikdə, çərçivənin kiçik sol qutusundakı bir tire qeyd edərdiniz. Topunuz ikinci qabınızdakı sancaqları əldən verərsə, kiçik sağ qutuda bir tire qeyd edərdiniz.
    • Bir qabda sancaqları qaçırsan, ancaq bəzilərini digər tərəfdən döysən, bir neçə sancaqları döydüyün rulon üçün hesabı yazmağı unutmayın.

Növbələrinizi vurur

  1. addım 1, növbənizdən sonra cari çərçivədə ümumi hesabınızı yazın.
    Cəmi hesabınızı növbənizdən sonra cari çərçivədə yazın. Dönüşünüzün ikinci rulonundan sonra hələ də dayanan hər hansı bir sancaqlar varsa, bu 'açıq çərçivə' kimi tanınır. Birinci və ikinci rulonlarınıza sökdüyünüz sancaqların sayını əlavə edin (çərçivənin 2 kiçik qutu 2 kiçik qutuda yazdığınız nömrələr), cari hesabınızı tapmaq üçün bu məbləği ümumi hesabınıza əlavə edin. Cari hesabınızı həmin çərçivə üçün böyük qutuya yazın.
    • Məsələn, ilk rulonunuzda və 4 sancaqda 5 sancaq üzərində söksəniz, bu çərçivəni 9 bal qazandınız. Sonra, əvvəl 30 xalınız olsaydı, cəmi 39 bal üçün 9 nöqtənizi 30-a əlavə edin.
  2. addım 2 növbəti rulona 10 əlavə edərək ehtiyat hiss edin.
    Növbəti rulona 10 əlavə edərək ehtiyat hiss edin. Ehtiyat bağışladığınız zaman (və ya növbənizin ikinci rulonunda qalan bütün sancaqları yıxın), onu bir slash ilə qeyd edin. Sonra, növbəti növbənizi götürdükdən sonra, ehtiyatınızın nə qədər dəyər olduğunu tapmaq və əvvəlki çərçivədə (ehtiyat nüsxə etdiyiniz çərçivədə bu hesabı yazın. Növbəti rulonda nə qədər qol vurmağınızdan asılı olaraq 10-dan 20-ə qədər olan bir yerə, hər hansı bir yerə dəyər ola bilər.
    • Məsələn, deyək ki, növbədə 6 xal toplaya bilərsən. Hesabınızı bilmək üçün 3 növbənin ilk rulonunu yuvarlanana qədər gözləyin. Əgər bir 7-ni yuvarlasanız, 6 (1-ci növbədən) +10 (Ehtiyatdan) + 7-dən + 7-dən + 7 (ilk rulonunuzdan) 23 (ilk rulonunuz) əlavə edin!
    • Ehtiyatınızı vurduqdan sonra, dönüş üçün rulonlarınızı əlavə edin.
  3. addım 3 növbəti 2 rulonuna 10 əlavə edərək bir tətil vurun.
    Növbəti 2 rulonunuza 10 əlavə edərək bir tətil vurun. Ehtiyatda olduğu kimi, növbəti növbənizi tamamladıqdan sonra bir tətil (ilk rulonunuzdakı sancaqlar) vurduğunuz kimi (ilk rulonun hamısını yıxanda). Sonra, növbəti 2 rulonunuzun cəminə 10 xal əlavə edin.
    • Məsələn, Deyək ki, növbədə bir tətil alırsınız. 2-ci növbə bitirdikdən sonra 1 növbə üçün hesabınız 18-dir; 10 (tətil üçün) +8 (2-ci növbədə). Sonra, cəmi cari hesab üçün 18 + 8 əlavə edin 26
    • Əgər sən tətil etmək İlk 3 növbənizin hər birində ilk tətil 30 (tətil üçün 10, növbəti 2 tətil üçün + 10). İkinci tətil 20 dəyərlidir (tətil üçün 10, 10-cu tətil üçün 10) + dördüncü növbənizin ilk rulonunun hesabı.

Son hesabınızı hesablamaq

  1. addım 1 tətil və ya bu dönüş etsəniz, 10-cu çərçivədə üçüncü bir rulon vurun.
    Bir tətil və ya bu dönüş etsəniz, 10-cu çərçivədə üçüncü bir rulonda vurun. 10-cu çərçivədəki üçüncü qutu, 10-cu çərçivədə bir-birini yuvarlatsanız, ehtiyat və ya tətilinizin nə dəyər verəcəyinə qərar verən 'Box, Box' olaraq bilinir. 10-cu çərçivədəki bir tətil və ya ehtiyat hiss etsəniz, bu dönüşdə üçüncü bir rulon çəkin və başqa bir rulon kimi vurun. İlk 2 rulonda açıq bir çərçivə yuvarlasanız, üçüncü bir rulon almırsınız.
    • Məsələn, ilk rulonunuzda 1 pin və 9 sancaqda 1 pin yıxarsanız, sol qutuda '1' yazın və mərkəz qutusundakı '/'. Sonra, bir daha qab və ehtiyatınızı hesablamaq üçün 10-a qədər yuvarlandığınız nömrəni əlavə edin.
    • Alternativ olaraq, 10-cu çərçivənin ilk rulonuna bir tətil gəzdirsəniz, iki dəfə çox yuvarlayın. Bir 8 və sonra 1 (cəmi 9 üçün) yuvarlasanız, bu dönüş üçün hesabınız 19-dır.
  2. addım 2 10-cu çərçivənin son hesabını müqayisə edərək qalibi müəyyənləşdirin.
    10-cu çərçivənin son hesabını müqayisə edərək qalibi müəyyənləşdirin. 10-cu çərçivənizdə vurduğunuz xalların sayını tapın, sonra son hesabınızı tapmaq üçün 9-cu çərçivədən cəmi əlavə edin. Məsələn, 10-cu çərçivə hesabınız 110 və dostunuz 100-dirsə, oyunu qazandınız. Təbrik edirəm!
    • 300 hesabı əldə etmək 'Mükəmməl' bir oyun hesab olunur və hər növbədə tətil bowling tələb olunur. Ən yaxşısını bağlayın 300 bala nə qədər yaxınlaşa biləcəyinizi görmək üçün!

İcma Q & A

  • Sual etmək
    Bir pin rafın içində toxunursa və yıxılıbsa, tətildirmi?
    Bir tətil yalnız sancaqlar top, digər sancaqlar və ya süpürmə çubuğu və ya digər avadanlıqlar tərəfindən süpürüldükdə (e.g., ribajlar və ya digər avadanlıqlar) düşür). İnsan pinkeri və ya hərəkətli mexaniki avadanlıq tərəfindən söküldüyü bir pin hesabınıza hesablanmır.
  • Sual etmək
    Bir komanda necə görüşürsən?
    Bir komanda oyunu vurmağın müxtəlif yolları var. Bir üsul, komanda üçün ümumi bal yaratmaq üçün hər bir oyunçunun 10 çərçivəsinin cəmini tally etməkdir. Digəri ('Çörəkçi metodu' adlanan hər bir komanda üzvü Bowl 5 çərçivəsi var, sonra bu çərçivələri cəmi 10 çərçivə hesabı üçün əlavə etməkdir. 3 və ya 5 üzv komandaya da sahib ola bilərsiniz, ancaq oyunçular öz növbələrini müəyyən bir qaydada çevirməlidirlər.
  • Sual etmək
    Çərçivə 10 necə işləyir?
    Bir tətil atsanız, növbəti iki atış bu işarədən bonusunuzu müəyyən etməkdir. Ehtiyat atarsanız, eyni şey növbəti vuruşla baş verir. Açıq alsanız, üçüncü vuruşu almırsınız, çünki pinfall-a əlavə ediləcək bir bonus yoxdur. Onuncu topdan kənarda tətillər və ya ehtiyatlar heç bir bonus olmayacaq, hesab 10-cu çərçivədə bitəcək.

Göstəriş

  • Bir sıra iki tətil 'ikiqat' adlanır, bir sıra 3 tətil edərkən 'Türkiyə' adlanır.
  • Bir rulon, 'qab' və ya 'çatdırılma' adlanır.
  • Bir tətil gəzdirsən, onda bir ehtiyat (və ya əksinə), bu çərçivədə 20 xal qazanacaqsınız.