Bir futbol hovuzunu necə qurmaq olar

Məqalənin müəllifi:Rəşad Qasımov

Böyük oyunlar üçün bir futbol hovuzunun təşkili, xüsusən super qab, bir çox futbol azarkeşi üçün çox sevimli bir əyləncədir. Bir futbol partiyasına sahib olmağınızdan və ya yalnız bir ofis futbol hovuzu təşkil etməyinizdən asılı olmayaraq, bu məqalə bir futbol hovuzunun necə qurulacağını, kimin qalib gəldiyini və qazana necə bölünməyinizə dair məsləhətlər verəcəyini izah edəcəkdir.

Addım

  1. addım 1 qanunu bilin.
    Qanunu bil. Bəzi Amerika dövlətlərində qanunlar, təşkilatçıya heç bir qazanc əldə etməyən hovuzlar da daxil olmaqla, qumar oyununun hər hansı bir formasına qadağa qoyulması yerindədir. Əgər belədirsə, bunu maliyyə mükafatı və ya pul cəlb etmək üçün edə bilməyəcəksiniz.
    • Pul üçün oynamağa icazə verilmirsə, sadəcə qalib gəlmək və lovğalanmaq kimi başqa bir şey üçün oynayın! Hələ bir tərəf üçün yaxşı bir bəhanə ola bilər.
  2. addım 2 grid edin.
    Bir grid etmək. 10 satırdan ibarət olan və 10 sütundan ibarət olan qalın kartonda bir grid çəkin. Düz tutmaq üçün bir hökmdardan istifadə edin. Kvadratların hər birində adlar və ya baş hərflər üçün kifayət qədər yerin olduğundan əmin olun.
    • Alternativ olaraq, bir futbol hovuz şəbəkəsini çap edin. Bunları onlayn axtarış etmək olar (bir tapmaq üçün 'çap edilə bilən futbol şəbəkəsi' axtarın) və 100-1 / 2 düym x x 11 düym (21.5cm x 27.9cm) kağız parçası (21.5cm x 27.9cm) kağız parçası ilə çap edilə bilər) meydanlar.
  3. addım 3 komanda adlarına yazın.
    Komanda adlarında yazın. Gridin bir tərəfini aşağı, bir komandanın adını yaz və digər komandanın adını şəbəkənin yuxarı hissəsində yazın.
  4. addım 4 qiymətə qərar verin ...
    Qiymətləndirmə və qazanclara qərar verin. Bir kvadrat üçün nə qədər şarj edəcəyinizi və qazandan necə ödəməyi qərar verməlisiniz.
    • Kvadratlara qiymətləndirmək: Adi bir qiymət, 100.00 $ olan ümumi bir qazan üçün bir kvadrat üçün $ 1.00-dir.
    • Qazana ödəmək: Ən çox yayılmış yol hər rübün sonunda bir şey ödəməkdir. Qazanın faizinin hər dəfə nə ödəniləcəyinə qərar verə bilərsiniz. Məsələn, 1-ci dörddəbirdən yüzdə 25 nisbətində yüzdə 25, 2-ci dörddəbirdən yüzdə 25 və yüzdə 100 qazana qədər qazandı. Böyük Super Bowl hovuzlarının dəyəri bir kvadrat üçün 100 dollar, (ümumi bir qazan üçün 10.000 dollar) və hər hesab dəyişikliyi üçün 100 dollar ödəyə bilər. Məsələn, oyunun əvvəlində 0-0 olan şəxs 100 dollar alır. İlk hesab toxunuşdursa, düzgün 6-0 olan şəxs 100 dollar alır. Pat yaxşıdırsa, 7-0 olan adam 100 dollar və s. İlk üç rüblük bal üçün 500 dollar ödəyə bilərsiniz, sonra düzgün son hesabı olan şəxsə yaraşıqlı tarazlığı ödəyə bilərsiniz.
  5. addım 5 hər bir iştirakçı şəbəkədə boş kvadratları seçib.
    Hər bir iştirakçıya griddə boş kvadratları seçin. Alıcının adı ilə 100 meydanda doldurulana qədər şəbəkədə 'satmaq' meydanları. Alıcılar çox kvadratlar ala bilərlər.
  6. addım 6 üst və şidalın sol tərəfində doldurulacaq nömrələri çəkin.
    Gridin yuxarı və aşağı hissəsində doldurulacaq nömrələri çəkin. 10 kiçik kağız kağızı yaradın və sonra hər kağız parçasına bir nömrə (sıfır thru doqquz) yazın. 10 kvadratı qatlayın və şapka və ya dondurma konteyneri kimi çəkmək üçün bir şeyə qoyun.
    • Birdən bir neçə nömrəli çəkmək üçün birini seçin.
    • Nömrələr tərtib edildikdə, soldan sağa başlayaraq yuxarıdan yuxarıya doldurun.
    • Onları yedəkləyin və sol tərəf üçün eyni şeyi edin, yuxarıdan aşağıya.
    • Tamamlandıqda, nömrələr təsadüfi qaydada və aşağıda və aşağıda olacaqdır.
  7. addım 7 hər bir iştirakçı üçün kopirayer və ya printer kopirayterinizdəki şəbəkənin surətlərini düzəldin.
    Hər bir iştirakçı üçün kopirayer və ya printer kopirayterinizdəki şablonun surətlərini düzəldin. Hər kəsin görə biləcəyi orijinal şəbəkəni yerləşdirin, xüsusən bir ziyafətiniz varsa və onu yeniləməyə cavabdeh olan birisi var.
  8. addım 8 qaliblərin necə müəyyənləşdiriləcəyinə qərar verin.
    Qaliblərin necə müəyyənləşəcəyinə qərar verin. Çox yaygın bir yol 'son rəqəmli' metodundan istifadə etməkdir. Əsasən, hər komandanın hesabının son rəqəmlərini götürün və bu nömrələrin şəbəkədə kəsişdiyi yerləri tapın. Məsələn, son hesab 19 və F-nin 12-dirsə, A-nın 19-dan və F-dən 2-ni olan 9-dan 9-u satır. Barmaqlarınızı aşağı və 9 və 2 arasında çəkdiyiniz zaman kəsişən meydan qalibdir. (Bu bir küçə xəritəsi oxumaq üçün istifadə olunan eyni üsuldur.)
  9. addım 9 zövq alın ...
    Oyundan zövq alın və qazanılan kimi qazancı ödəyin.

İcma Q & amp; a

  • Sual etmək
    Tiebreakerin qalibini necə müəyyənləşdirirəm?
    Eyni oyunu daha bir dəfə oynayın və üç-iki dənədən qalib gəlsə qalib gəlir. Və ya, qaya, kağız, qayçı oynayın.
  • Sual etmək
    Ev komandası zirvəyə çıxırmı?
    Bəli, ev komandası həmişə üstündə gedir. Super Bowl-da, ev komandası AFC-dən hər il NFC-yə keçir. Odd Number Super Bowls NFC ev komandasıdır və hətta nömrəli super qablar üçün AFC ev komandasıdır.
  • Sual etmək
    Hansı komandanın yan və ya üstünə getməsinin əhəmiyyəti varmı?
    Əvvəlki fəsillər PRO Bowlın qalibi idi. Ancaq bu yaxınlarda PRO Bowl siyahı dəsti dəyişdirildi. Bu üsul artıq hansı komandanın yuxarı qalxdığını müəyyən etmək üçün bir yol deyil. Bəlkə də, məsələn, 2015 komandası Irvin (Dallas) NFC və komanda düyü (təqaüdçü bir bronco) AFC istisna olmaqla. Beləliklə, komanda Irvin, NFC və AFC-nin ən yaxşı mövqeyini qazandı.

Göstəriş

  • Bütün meydanları 10x10 şəbəkədə qəbul etməyiniz üçün kifayət deyilsə, əvəzinə 5x5 birini edin. Bunu etsəniz, hər kvadrata yuxarı və aşağı tərəfdən iki ədəd çəkin.

Xəbərdarlıq

  • Yurisdiksiyanızda qumar oyunu haqqında qaydalardan xəbərdar olun.

Lazım olan şeylər

  • Markerlər
  • Qalın karton və ya afişa lövhəsi
  • Hökmdar
  • Qayçı
  • Kağızlamaq
  • Şapka və ya dondurma qabı
  • Pinləmək üçün poster toxunuşu
  • Partiya qəlyanaltıları və içkilər
  • Televizor